Möjlighet att redigera filmkommentar - Önskelista - Refuserade
Gör din röst hörd! Läs igenom förslaget och den eventuella debatten,
och bestäm dig sedan för vad du själv tycker!
För att kunna påverka önskelistan så måste du vara medlem och inloggad.
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Möjlighet att redigera filmkommentar
Molestaire  18/7 2011 | Stäng | Nästa nya
I dagsläget är den enda möjligheten man har om man upptäcker ett stavfel eller liknande efter att man publicerat kommentaren att kopiera den, radera den, klistra in den på nytt och korrigera. Mycket omständligt, och eftersom man inte ens kan svara på filmkommentarer ser jag ingen fördel med att inte kunna redigera dem.

Således skulle jag vilja se möjligheten att redigera sina kommentarer.
Veckla ihop

Hypostas  22/7 2011 | Stäng | Nästa nya
Jag är för, under förutsättning att man kan se historiken precis som i forumet.

Molestaire  23/7 2011 | Stäng | Nästa nya
Det ser jag inga problem med.
Varför då? Anledningen till att man kan se historiken i forumet är ju att folk kan ha svarat på inlägget och det är ju inte aktuellt i kommentarerna. Det är ju därför det är tillåtet att ta bort sin kommentar helt.
Tanken är god, men jag är lite osäker på hur det ska se ut i praktiken.

Med Fetjockes förslag finns risken att användare totaländrar kommentarer långt senare, efter att ha läst efterföljande kommentarer. Det känns inte riktigt fair i jämförelse med nuvarande system där man måste radera och skriva nytt.

Samtidigt tycker jag att historiken förfular och skulle gärna slippa den där.

Admin  25/6 2012 | Stäng | Visa arv |
Baserat på bristande engagemang för idén (under strecket) prioriteras andra områden. Tack för förslaget.
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök