Artikel: Ny trailer till The Dark Knight Rises -
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Så tydligt är det väl inte. Jag har sett trailern tio gånger och såg det inte ens efter att du hade skrivit det.
Min gissning.
Inlägget är ändrat 3/5 2012.
Allt du säger är så jävla intressant så jag bara måste kolla.
+ att jag inte såg någon spoiler i trailern de första gångerna jag såg den, så jag kunde inte tänka mig vad det kunde vara.
+ att jag inte såg någon spoiler i trailern de första gångerna jag såg den, så jag kunde inte tänka mig vad det kunde vara.
Tycker inte det är någon spoiler alls i trailern?
Mjo jag såg det... Men jag tycker inte det framgår särskilt tydligt i såfall, plus att anledningen ses ju senare i trailern. Sedan vet jag ju inte ifall du har sett de tidigare trailersen till filmen där det också antyds en del om hur Bruce kommer att må i filmen...
möjlig jättespoiler =P
edit: öh, rena spekulationer, inget som syns speciellt tydligt i trailern.
edit: öh, rena spekulationer, inget som syns speciellt tydligt i trailern.
Inlägget är ändrat 4/5 2012.
Spoilrar vidare i samma anda.
Inlägget är ändrat 4/5 2012.
Ja på ett sätt passar det väldigt bra in i Nolanvärlden med Batman som en symbol.
Men jag hoppas bara egentligen att alla gissar fel och att Nolan överraskar alla som han har gjort i sina föregående Batmanfilmer.
Men jag hoppas bara egentligen att alla gissar fel och att Nolan överraskar alla som han har gjort i sina föregående Batmanfilmer.
Spoiler?
Inlägget är ändrat 28/7 2012.
Spojl spojl.
Inlägget är ändrat 30/7 2012.
Jag ska se den igen på torsdag, då ska jag se efter. För jag är säker på att det klippet var med!
Synd att de har ändrat på Banes röst. Har för mig att Christopher Nolan sa bestämt, i en tidigare intervju, att han inte tänker ändra på karaktärens röst, trots klagomål från de som såg 6-minuters förhandsvisningsklipp.
Kan det betyda att Nolan inte längre har lika mycket makt över produktionen?
Kan det betyda att Nolan inte längre har lika mycket makt över produktionen?
förmodligen har han ändrat sig.. om något borde väl hans makt över produktionerna ökat för varje film.
fö hade jag förstås föredragit originalrösten, den nya låter alldeles för tydlig bakom masken.. men kan förstå problemet, till skillnad från amerikanerna kommer jag ju se filmen med text så det blir ju en annan femma.
med det sagt finns det såklart fortfarande utrymme för dem att rätta till det till en bättre kompromiss.
fö hade jag förstås föredragit originalrösten, den nya låter alldeles för tydlig bakom masken.. men kan förstå problemet, till skillnad från amerikanerna kommer jag ju se filmen med text så det blir ju en annan femma.
med det sagt finns det såklart fortfarande utrymme för dem att rätta till det till en bättre kompromiss.
Stäng tråden
Första nya