suputhjältar - Listor
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
tack. av kommentarerna att döma är 3:an på gränsen, men den dagen den sorgen..
http://nyheter24.se/filmtipset/film/cat-ballou-skjuter-skarpt.html?search_id=14073954&search_sort_order=1
Lee Marvin är en fin och packad revolverman
Lee Marvin är en fin och packad revolverman
gränsfall (men de kan få vara med tillsvidare). han är väl eg inte speciellt mkt bättre än andra robotar? han var hemskt bra i Overclockwise. mer sånt!
problemet med att inkludera Bender är att talande etanoldrivna bilar också kan bli aktuella då. nöjer mig med en nu.
då får jag se om den eller hoppas att tio röstar för/emot. sex eller fler och den är med.
edit: åas skulle bubblarna kunna få ingå och petas om paketet mot förmodan blir onödigt stort.
edit: åas skulle bubblarna kunna få ingå och petas om paketet mot förmodan blir onödigt stort.
Inlägget är ändrat 27/5 2012.
Det är 4 månader, 7 dagar, 5 timmar och 14 minuter kvar till premiären.
Edit: Nådde nog höjden av nördighet med det här inlägget.
Edit: Nådde nog höjden av nördighet med det här inlägget.
Inlägget är ändrat 5/6 2012.
ha! anade lite koll redan i ursprungsposten. jag ska försöka komma ihåg att slänga in den.
Försöker komma på fler men det går sisådär.
Det var längesen jag såg den men är inte Gene Hackman rätt försupen i Avlyssningen?
Den korrumperade snuten eller är det andra droger?
Somewhere också om jag minns rätt.
Rock Star?
Måste finnas en del rockbiografier som passar in också. The Doors (det kan ju diskuteras huruvida huvudpersonen är avsevärt bättre än alla andra dock) och Gainsbourg (nej, det behövs inte diskuteras!) kanske.
Det var längesen jag såg den men är inte Gene Hackman rätt försupen i Avlyssningen?
Den korrumperade snuten eller är det andra droger?
Somewhere också om jag minns rätt.
Rock Star?
Måste finnas en del rockbiografier som passar in också. The Doors (det kan ju diskuteras huruvida huvudpersonen är avsevärt bättre än alla andra dock) och Gainsbourg (nej, det behövs inte diskuteras!) kanske.
har inte för mig att det är en dagligvara i Avlyssningen.
snuten åker med tills någon säger emot.
Coppola-Somewhere?
snuten åker med tills någon säger emot.
Coppola-Somewhere?
tack. snuten åker.
edit: jag hade gjort ett dåligt jobb med att lägga in den, men den stannar utanför.
edit: jag hade gjort ett dåligt jobb med att lägga in den, men den stannar utanför.
Inlägget är ändrat 12/6 2012.
Network...tror jag.
http://nyheter24.se/filmtipset/film/network.html?search_id=14270381&search_sort_order=1
On the road
http://nyheter24.se/filmtipset/film/network.html?search_id=14270381&search_sort_order=1
On the road
uppvigling går inte som superkraft idag. får se om jag ändrar mig.
men On the road får vara med och leka.
men On the road får vara med och leka.
hade för avsikt att neka, men slog snart hål på varje invändning.. gäckande skuggan får vara med!
Föregående
Nästa
Stäng tråden
Första nya