Lord Stanley's Cup: Finalen - Allmänt
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Lord Stanley's Cup: Finalen
Zack  26/5 2012 | Stäng | Nästa nya
Då var det alltså dags! Natten mellan onsdag och torsdag kl 02.00 svensk tid börjar det!

Los Angeles Kings vs New Jersey Devils.

Tror att den här serien faktiskt har potential att gå till sju matcher, men jag hoppas att Kings behåller formen och tar de två första matcherna på bortaplan och åtminstone en hemma, gärna båda. Men Devils lär inte vika ner sig i första taget.

Kings står som segrare, frågan är hur många matcher som behövs dock. Jag gissar på allt ifrån fyra till sju. =P
Hallå där, hur var det nu med det där att sno andras trådnamn?

:)
Veckla ihop

Alla vet att hönan kom först, för ett ägg måste ruvas för att kläckas.
Veckla ihop

cajac  26/5 2012 | Stäng | Nästa nya
Det var kanske så dinosaurierna dog ut – hönorna vägrade ruva deras ägg.
Veckla ihop

Ja, det låter inte omöjligt! De strejkade helt enkelt för bättre arbetsförhållanden och så en dag, så fanns det inga dinosaurier kvar.
Veckla ihop

cajac  26/5 2012 | Stäng | Nästa nya
Precis, världen hade sett annorlunda ut om Saltsjöbadsavtalet hade skrivits i krita (eller i slutet av mesozoikum).
Inlägget är ändrat 26/5 2012.
Historik
Göm historik

Mm, den enes död, den andres bröd. Bokstavligen.
Kroniskt underpresterande Penguins borde varit där tycker jag, inte alls lika intressant nu :(. Tror dock på Kings.

Ja, hade också trott på dem faktiskt.
Hoppas såklart på en Kings vinst, helst fyra raka...

Ja, inte mig emot!
äntligen Stanely-finalerna! =P
Dagens tråkiga Kings-statistik:
4 lag i NHL historien har tagit sig till final så snabbt som Kings har. Inget av de lagen har vunnit.
Och så var det 1-0 i matcher till Kings! Fy vad skönt det var att se Kopitar peta in det avgörande målet i förlängningen. Devils blir ingen lätt motståndare precis som väntat. Hoppas verkligen att det håller hela vägen för Kings nu!!
Åh så härligt! Tre matcher kvar! Tänker inte stå ut med att Devils vinner det här!

Zack  31/5 2012 | Stäng | Nästa nya
Hehe. Det var, så att säga, djävulskt jämnt dock och Devils hade nog lite mer av spelet än Kings faktiskt.
2-0 till Kings!! :D Devils ägde största delen av matchen, men Kings visar hur starka och hur bra de är! Woohooo!!
Yeeeeeeeahhh! Förstör Devils självförtroende! Kings får gärna vinna i övertid varje match för att knäcka dem ännu mer!

Zack  4/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Huu, det hoppas jag inte, mina nerver pallar inte mer och jag har snart inga naglar kvar!!!
3-0!! Så härligt att se Devils torska!!
Devils borde lyssna på sin egen mållåt, den riktar sig mer åt dem!
Dundundun HEY dundundundun YOU SUCK

Roligt att vara barnsligt hatisk. :)

När slängs det upp en EM-tråd då? ;)

Zack  5/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Yes! Sjukt dominant av Kings också! Vore fett om de kunde ta det 4-0 och få vinna på hemmaplan!!

Haha, fotboll är inte min grej.
Som väntat så tar Devils match fyra. Lika jämn som match ett och två, inget att oroa sig för, om nu inte Kings slutar spela helt så finns det inte en chans att Devils klarar att ta hem fyra raka matcher.
Devils tog alltså hem även match fem.. Illa. Jag vill få ett slut på det här nu. Vill kunna sova!
Känns lite halvskakis, men är fortfarande övertygad om att Kings tar hem det hela. Antagligen och förhoppningsvis på måndagsnatten, hemma!
Kings tar det här hemma! De vill bara leka lite med Devils hjärna. ;)
Fasen vilken start av Kings!! :D:D
Och Los Angeles Kings vinner! Och inget lag var ens i närheten!! Wow! Så sjukt imponerande! Sitter fasen och lipar, och jag hejar inte ens på dem egentligen!!! Woooooow!

Sammanfattning:
Conn Smythe: Jonathan Quick, var det ens nödvändigt med en omröstning?? Han var så sjukt bra, under hela säsongen och inte minst under slutspelet!

Tippandet gick ju hem fint! Två polare tog mitt ord och satte pengar på Kings för 15x pengarna, känns ju helt okej! Hade ju dock tippat New York Rangers i finalen, men var ju rätt nära, både geografiskt och i och med att de åkte ut i semin.

Stort grattis till L.A. Kings!!!
Grattis Los Angeles! Är mest glad att ni gav Devils en rejäl smäll!

Nu får vi se om säsongen drar igång som den ska i höst eller senare...
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök