Lord Stanley's Cup: Finalen - Allmänt
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Tror att den här serien faktiskt har potential att gå till sju matcher, men jag hoppas att Kings behåller formen och tar de två första matcherna på bortaplan och åtminstone en hemma, gärna båda. Men Devils lär inte vika ner sig i första taget.
Kings står som segrare, frågan är hur många matcher som behövs dock. Jag gissar på allt ifrån fyra till sju. =P
Kings står som segrare, frågan är hur många matcher som behövs dock. Jag gissar på allt ifrån fyra till sju. =P
Hoppas såklart på en Kings vinst, helst fyra raka...
3-0!! Så härligt att se Devils torska!!
Devils borde lyssna på sin egen mållåt, den riktar sig mer åt dem!
Dundundun HEY dundundundun YOU SUCK
Roligt att vara barnsligt hatisk. :)
När slängs det upp en EM-tråd då? ;)
Devils borde lyssna på sin egen mållåt, den riktar sig mer åt dem!
Dundundun HEY dundundundun YOU SUCK
Roligt att vara barnsligt hatisk. :)
När slängs det upp en EM-tråd då? ;)
Kings tar det här hemma! De vill bara leka lite med Devils hjärna. ;)
Och Los Angeles Kings vinner! Och inget lag var ens i närheten!! Wow! Så sjukt imponerande! Sitter fasen och lipar, och jag hejar inte ens på dem egentligen!!! Woooooow!
Sammanfattning:
Conn Smythe: Jonathan Quick, var det ens nödvändigt med en omröstning?? Han var så sjukt bra, under hela säsongen och inte minst under slutspelet!
Tippandet gick ju hem fint! Två polare tog mitt ord och satte pengar på Kings för 15x pengarna, känns ju helt okej! Hade ju dock tippat New York Rangers i finalen, men var ju rätt nära, både geografiskt och i och med att de åkte ut i semin.
Stort grattis till L.A. Kings!!!
Sammanfattning:
Conn Smythe: Jonathan Quick, var det ens nödvändigt med en omröstning?? Han var så sjukt bra, under hela säsongen och inte minst under slutspelet!
Tippandet gick ju hem fint! Två polare tog mitt ord och satte pengar på Kings för 15x pengarna, känns ju helt okej! Hade ju dock tippat New York Rangers i finalen, men var ju rätt nära, både geografiskt och i och med att de åkte ut i semin.
Stort grattis till L.A. Kings!!!
Grattis Los Angeles! Är mest glad att ni gav Devils en rejäl smäll!
Nu får vi se om säsongen drar igång som den ska i höst eller senare...
Nu får vi se om säsongen drar igång som den ska i höst eller senare...
Stäng tråden
Första nya