Windows Phone app klar - Teknik
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Windows Phone app klar
silfvermovie  31/5 2012 | Stäng | Nästa nya
Hejsan,

Jag börjar bli klar med en Windows Phone app som är baserad på Filmtipsets innehåll. Den kommer att släppas som en gratis app på Marketplace, men före dess vore det värdefullt med feedback från några av er medlemmar för att undvika eventuella problem.

Skicka gärna mig ett PM där ni anger vilken WP7-mobil som ni har om ni är intresserade av att betatesta appen.

När det väl är dags för test PM:ar jag några av er som känns passande och ber om er WP7 reggade mailadress, vilken behövs för att ge er tillträde till appen på Marketplace beta-test area.

Därefter får ni testa appen i några dagar och återkomma med info om hur testet fungerat.
Till största del handlar det om att uppge om appen slutat fungera eller uppfört sig underligt på något speciellt ställe.

Slutligen publiceras appen på Marketplace med förhoppningsvis bättre kvalité tack vare ert testande :)

/s
Inlägget är ändrat 9/7 2012.
Historik
Göm historik
Veckla ihop

Zack  15/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Du kanske får fler svar om du testar posta i "Allmänt" och/eller i "Om sajten" Har ingen windowsphone själv, tyvärr.
Det blev en del testande, så det får duga för version 1.0 nu :)
Tack!
/s

Zack  24/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Kul att höra!
Windows Phone app klar
silfvermovie  9/7 2012 | Stäng | Visa arv |
Hej,

Nu är appen "Filmkungen" publicerad och kan hämtas gratis på Marketplace. Hör gärna av er om ni har förslag på hur appen kan förbättras.
Have fun :)
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök