DIF extraröster - Lek & rösta
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Nominera intressanta filmer här!
Uppfyllnadsröster för den intressanta filmtävlingen, med start 12.00. Varje timme får man nominera en till film. Jag vet inte själv hur många platser som finns kvar, men det är nog mest troligt inte fler än 58 i alla fall. När det blir dags för mig att fylla på listan kommer jag att gå i datumordning här.
Nonamateur har gjort ett paket med filmer som du kan ta hjälp av för att se filmer som redan är nominerade.
Uppfyllnadsröster för den intressanta filmtävlingen, med start 12.00. Varje timme får man nominera en till film. Jag vet inte själv hur många platser som finns kvar, men det är nog mest troligt inte fler än 58 i alla fall. När det blir dags för mig att fylla på listan kommer jag att gå i datumordning här.
Nonamateur har gjort ett paket med filmer som du kan ta hjälp av för att se filmer som redan är nominerade.
fan vad dåligt jag läser. tyckte nog att det var lite underligt att ingen skrivit än.
The Invader
Osäker på tillgängligheten. Enligt den här sidan är statusen "coming soon" men det står inget datum. Om någon med mad google skills kan hitta om den finns eller när den släpps vore det tacksam. Är den inte tillgänglig kan jag givetvis byta till en annan film.
Osäker på tillgängligheten. Enligt den här sidan är statusen "coming soon" men det står inget datum. Om någon med mad google skills kan hitta om den finns eller när den släpps vore det tacksam. Är den inte tillgänglig kan jag givetvis byta till en annan film.
Åh... Är det här man ska börja skriva nu? Tips, gå in på filmens sida, gå sen in på "personliga listor", sökläs efter "DIF"-listan.
Ett party och dess gäster
Den här har jag redan beställt så därför nominerar jag den (man måste göra det enkelt för sig).
Den här har jag redan beställt så därför nominerar jag den (man måste göra det enkelt för sig).
Borde ha varit den 58:e extranomineringen om jag inte har räknat fel.
eller att nån fastnar i dopingtestet. om det finns en nominerad film som alla redan sett, så borde den åka ut..
Vill du se min snygga navel?
Folk kan mycket väl hata den här, vilket jag skulle ha förståelse för även om jag själv tycker att den är underbar. Hur som helst kul att tvinga på folk.
Folk kan mycket väl hata den här, vilket jag skulle ha förståelse för även om jag själv tycker att den är underbar. Hur som helst kul att tvinga på folk.
halvt givet att jag är förkyld och inte gör annat än försöker tillfriskna.
Det börjar när jag har fått ihop alla delar och så. En liten varning för att det kan ta ett tag, men förhoppningsvis till helgen. Rekommendationen att inte tokse film innan är att för varje omgång måste man se en film under perioden mellan omgången startar till den avslutas. Med det i åtanke är det upp till var och en hur mycket film man vill se.
ett par procent avrundat till närmsta övre heltal kanske kunde vara något.
ja. eller om man kanske borde dra roten ur till att börja med igen..
troligen bättre.
troligen bättre.
viss procentkompensation vid rotdragning, tänkte jag.
håller med, men tänker samtidigt att de som kompat duktigt tidigt ska få vara med även om de sett för mkt av det som klarat sig vidare.
håller med, men tänker samtidigt att de som kompat duktigt tidigt ska få vara med även om de sett för mkt av det som klarat sig vidare.
åtminstone tre i snitt, men med fler i början än mot slutet. 54321 eller nåt sånt.
med tanke på superfusket nämnt tidigare är det kanske ingen idé att försöka omforma det till en strategitävling. men jag håller med om att det kunde vara kul på sitt sätt.
med tanke på superfusket nämnt tidigare är det kanske ingen idé att försöka omforma det till en strategitävling. men jag håller med om att det kunde vara kul på sitt sätt.
det är åas inte hela världen att inte få rösta vid nåt tillfälle, men visst..
Föregående
Nästa
Stäng tråden
Första nya