Inte flyttas till "ligger i min filmsamling"-sidan - Önskelista - Öppna
Gör din röst hörd! Läs igenom förslaget och den eventuella debatten,
och bestäm dig sedan för vad du själv tycker!
och bestäm dig sedan för vad du själv tycker!
För att kunna påverka önskelistan så måste du vara medlem och inloggad.
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Det hade underlättat att lägga till filmer om man inte efter var och en blev tvångsförflyttad till sidan "min filmsamling". Borde vara busenkelt att ta bort den funktionen. Alltså, om jag vill lägga till tio filmer, måste jag gå in och ut på den sidan tio ggr.
Jag brukar öppna alla filmsidorna som jag ska lägga till å sen hoppar jag mellan flikarna. Men visst det är ju en onödig omväg att gå till filmsamlingen varje gång, som dessutom är i bokstavordning så man ser ju oftast ändå inte filmen man lagt till (om man har "några" stycken i sin samling)
+1 Har stört mig på detta sedan funktionen kom till. Det är delvis därför jag inte lägger till filmer i listan längre.
Av någon anledning är det först nu som jag fattar att rör sig om att lägga till filmer i filmsamlingen. Trodde hela tiden att du menade när man lägger till nya filmer på Filmtipset och kunde inte få ihop det med "min filmsamling".
Jag håller med amam om att det inte behöver vara mer omständigt bara för att man hamnar i filmsamlingen. Det är isf om man först lägger till filmen och sen vill läsa mer om den. Men samtidigt ser jag ingen mening med att man automatiskt ska hamna i filmsamlingen bara för att man lagt till en film. Vill man efteråt ta sig filmsamlingen så går det via länken "Ligger i min filmsamling" på filmsidan.
Jag håller med amam om att det inte behöver vara mer omständigt bara för att man hamnar i filmsamlingen. Det är isf om man först lägger till filmen och sen vill läsa mer om den. Men samtidigt ser jag ingen mening med att man automatiskt ska hamna i filmsamlingen bara för att man lagt till en film. Vill man efteråt ta sig filmsamlingen så går det via länken "Ligger i min filmsamling" på filmsidan.
Till skillnad från många andra utmärkta förslag i forumet så har detta fördelen av att det borde så vitt jag förstår vara ett mycket enkelt ingrepp. Och visst är det omständigt. Säg t ex att man har en diger filmsamling, man går med i filmtipset och ska börja betygsätta filmer. De flesta har man kanske också. Förutom att hoppa till varje films förstasida för att kunna betygsätta, måste man sedaett helt onödigt varv och inspektera sin filmsamling. Hela processen tar allttså dubbelt så lång tid och så klart tröttnar man och nöjer sig med att sätta betyg. Själv lägger jag till mina filmer i filsamlingen efterhand som jag köper dem eller ser (om) de gamla. Det hade varit roligt att ha alla där, men det får vänta tills ni har ändrat et här.
Föregående
Nästa
Stäng tråden
Första nya