Artikel: Channing Tatums strippfilm blir musikal -
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Artikel: Channing Tatums strippfilm blir musikal
Admin  26/6 2012 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)
Låter det inte som Chippendales...?
Veckla ihop

Canomia  26/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Eller Ladies Night. Eller de kanske har kläder på sig?
Har dåligt med erfarenhet av både och, men inte känns det som ngt nytt i alla fall.
På mitt förra jobb var de mycket noga med att det gick en skarp linje mellan Chippendales och Ladies Night.
Vilken linje?
Veckla ihop

Mareld  27/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Anständighetslinjen. Ladies Night var ansett som lite höhö, ganska låg kulturell nivå och något man helst skulle förklara om man gick på, men (MEN!) det var då inte som Chippendales.
Men visst är det underligt att det ändå anses så roligt och trevligt med Chippendales och Ladies Night när det är så förnedrande och tabu med kvinnlig strippteas?
Jag är nästan mer förvånad över att Ladies Night fortfarande tillåts porta män från sina shower.
VA! Hade jag ingen aning om. Det var det värsta jag hör! (I alla fall idag) Hur är det möjligt, borde vara klart fall av diskriminering!
Känner att jag är jättedåligt insatt i det här... Finns det "killevent" också?
Ishockey-vm! Slutna sällskap brukar ju annars köra med herr- och damloger. På min studentnation fanns killföreningen Arrak. Den var topphemlig och man behövde bli invald utav medlemmarna för att få vara med.
Haha, det vet jag att det inte är. Min svägerska är ett helt fanatiskt ishockeyfans och går så ofta hon kan.

Vad gjorde man i den föreningen? Var det offer och smörande för överheten? Ärligt talat trodde jag inte det var tillåtet att utesluta ngn på grund av kön så där ser man hur otroligt naiv och korkad jag är.

Är du säker på att hon inte är en herre?

Jag var då inte medlem. Så vad de egentligen gjorde mer än hade middagar då de drack i frack vet jag inte. Misstänker att de inte gjorde sådär jättemycket mer än drack i frack. Under dessa herrmiddagar fick bara damer servera dessutom. Slutna sällskap får göra lite som de vill.
http://vlt.se/kulturnoje/1.1419160--ladies-night-kan-diskriminera
http://mobil.aftonbladet.se/wendela/article12538476.ab

Det brukar läggas ner varje gång någon anmäler det. Många tycker att det är en bagatell, men vad fan. Klart det är diskriminering.

Jag hade gärna velat veta var de drar gränsen, om till exempel transsexuella män är välkomna.
Ja man undrar ju hur de tänker. Om det är för att tjejer ska "åtrå" borde ju gay män också vara välkomna i alla fall?
Precis. Och det är ju inte helt omöjligt att ett gäng arbetskamrater går till ett sådant här evenemang tillsammans. Men då får inte de manliga kollegorna följa med.
Fast tanken ligger väl i namnet. Hur camp man än blir som bög så blir man ju ingen lady.
Ahhh, det är därför jag aldrig haft en önskan om att gå!

choklatchippendale
Varför skulle transexuella män vara välkommna? Det vore konstigt. Jag hoppas transexuella kvinnor är det dock, endel kvinnoseparatistiska verksamheter stänger ute ts kvinnor men skulle tro att Ladies Night inte gör det. De drar väl gränsen där den lagliga gränsen är, vad du står som i passet.
Men om man befinner sig precis mitt emellan man och kvinna, vem ska avgöra vad man är?
Jobbar Gud med Ladies Night?
Veckla ihop

Acer  28/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Hörde att han arrangerade ngt event med lättklädda personer som springer runt i en trädgård och äter äpplen. Kanske inte var ladies night dock...
Och på vilken sida av linjen kommer då den här musikalen?
Veckla ihop

Svårt att säga. Jag har varken sett den ena eller den tredje. Chippendale skulle jag gissa. Men det beror nog på hur mycket de egentligen strippar i Ladies Night. Har svårt att tro att Martin Stenmark skulle visa kuken, men har också svårt att tro att han inte skulle gå runt med bar mage. Men det är ju bara mina fördomar om Martin. Vad vet jag om honom egentligen?
De visar väl inte kuken i chippendales heller.
Veckla ihop

Mareld  28/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Att det ska vara så svårt för en lady i dessa tider att se kuk.
Ändå verkar det finnas en hel del blottare som är villiga att hala fram slangen. Men dem lyckas man ju aldrig pricka in.

Mareld  28/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Vi hade en blottare i vårt höghusområde när jag var liten. Han var ingen Martin Stenmark-snygging direkt.
På mitt förra jobb hade vi en ung tjej i huset mittemot som brukade springa runt naken, kunde knappt jobba men kul var det att se på henne. Synd att hon flyttade ngt år senare...
Inlägget är ändrat 28/6 2012.
Historik
Göm historik
Visste hon om att du/ni såg?

Acer  28/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Jag tror det, i början var hon blyg men sen verkade hon inte bry sig/tyckte om att ha folk som såg på henne...
Det festliga livet i Beckomberga ...
Undrar om McConaughey valde rollen för att han skulle få visa bringan mycket?
Vadå, han har väl aldrig bar överkropp i någon film?

Acer  27/6 2012 | Stäng | Visa arv |
Undrar när vi får se Demi Moores striptease på broadway...
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök