Artikel: Första bilderna på Chloe Moretz som Carrie -
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Artikel: Första bilderna på Chloe Moretz som Carrie
Admin  28/6 2012 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)

DrJW  28/6 2012 | Stäng | Nästa nya
Ser jag fram emot att se filmen? NEJ!
det är ju Kimberly Peirce, regissören till Boy's don't cry, som gör den nya adaptionen.. personligen är jag rätt nyfiken på vad hon skulle kunna göra med Stephen Kings material.
Absolut. de Palmas film är inte det mästerverk den ofta målas ut till, och Kings bok är heller inte något av hans bästa verk. Tror och hoppas dom kan göra nåt bra med detta.
De växer upp så fort, de små liven.

Om det är som Chloe säger, att filmen går i lite psykologiskt Black Swan-stuk, är jag mycket förväntansfull.
Jag tycker att denne nyinspelning är ett utmärkt exempel på hur den konstnärliga frihet som uppnåddes i Hollywood under 60-70 talet sedan dess eliminerats i princip helt och hållet.

Carrie spelades i den ursprungliga filmatiseringen av Sissy Spacek, en kvinna som verkligen var trovärdig som det utstötta mobboffret inte bara för sitt skådespeleri utan också när man ser på hennes utseende. Att hon valdes till prom queen i High School övergår fortfarande mitt förstånd...

Chloe Mortez ser alldeles för bra ut för att ha någon som helst trovärdighet som Carrie. Jag kan så här innan jag ser filmen omöjligen föreställa mig henne som den fula ankungen, bara som svanen.

Grillo  4/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Kanske ska vänta med att döma filmen till den släppts? För övrigt finns det många anledningar att mobba någon, inte alla beror på utseendet... För att inte tala om vad man kan göra med lite smink och specialeffekter.

Zack  3/7 2012 | Stäng | Visa arv |
"Berättade Carrie." - Tveksamt ändå va?
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök