Stödmedlemskap - Om sajten
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Jag är en stolt stödmedlem och vill härmed göra två saker:
1. reklam för stödmedlemskapet för er som fortfarande står och funderar på om det kan va någe (man slipper Mammons fula tryne i högerkanten och får i stället vännernas senast sedda filmer/senaste kommentarer, bland annat)
2. försynt meddela att det var några veckor sedan jag betalade nu och gärna skulle vilja få det reggat. Det står att man ska slänga iväg ett pm till sin favoritadmin och påtala det här, men ack, hur ska man kunna välja?
Ni som vill läsa mer om stödmedlemskap kan göra det här.
1. reklam för stödmedlemskapet för er som fortfarande står och funderar på om det kan va någe (man slipper Mammons fula tryne i högerkanten och får i stället vännernas senast sedda filmer/senaste kommentarer, bland annat)
2. försynt meddela att det var några veckor sedan jag betalade nu och gärna skulle vilja få det reggat. Det står att man ska slänga iväg ett pm till sin favoritadmin och påtala det här, men ack, hur ska man kunna välja?
Ni som vill läsa mer om stödmedlemskap kan göra det här.
Varför går inte sådant automatiskt? Om man aldrig säger till får man alltså aldrig ta del av allt det goda?
Självklart ska ni inte behöva vänta i ovisshet på att bli stödmedlemmar :) Skicka ett meddelande till mig eller till vår mail så tar vi hand om det!
Victor
Community Manager
Victor
Community Manager
Inlägget är ändrat 10/7 2012.
Föregående
Nästa
Stäng tråden
Första nya