Stödmedlemskap - Om sajten
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Stödmedlemskap
deneb  9/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Jag är en stolt stödmedlem och vill härmed göra två saker:
1. reklam för stödmedlemskapet för er som fortfarande står och funderar på om det kan va någe (man slipper Mammons fula tryne i högerkanten och får i stället vännernas senast sedda filmer/senaste kommentarer, bland annat)
2. försynt meddela att det var några veckor sedan jag betalade nu och gärna skulle vilja få det reggat. Det står att man ska slänga iväg ett pm till sin favoritadmin och påtala det här, men ack, hur ska man kunna välja?

Ni som vill läsa mer om stödmedlemskap kan göra det här.

Veckla ihop

Victor  9/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Nu är du stödmedlem Deneb :)

Victor
Community Manager

deneb  9/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Tack så mycket!
Jag betalade före midsommar och det har fortfarande inte hänt något. Meddelade Magnus förra veckan, men kom på att han kanske har semester.
Veckla ihop

Victor  9/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Magnus är på semester. Kyllo, nu är ditt stödmedlemskap fixat.

KyLLo  9/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Tack, Victor!
Varför går inte sådant automatiskt? Om man aldrig säger till får man alltså aldrig ta del av allt det goda?

deneb  10/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Man får inget förrän man ber om det - på jobbet såväl som på internettet =) Men det borde inte vara jääättesvårt att ordna en smartare betalningsfunktion så att man automatiskt blir stödis när betalningen kommit in.
Man brukar väl inte behöva säga till att man betalat. Det här första gången jag behövt göra det. Jag vet inte, men det kan ju till viss del ha att göra med att det är semestertider och att strulet på sajten tagit fokus.

Victor  10/7 2012 | Stäng | Nästa nya
Självklart ska ni inte behöva vänta i ovisshet på att bli stödmedlemmar :) Skicka ett meddelande till mig eller till vår mail så tar vi hand om det!

Victor
Community Manager
Inlägget är ändrat 10/7 2012.
Historik
Göm historik
Jag har själv fått säga till (orkar inte vara stödmedlem längre) och det finns massor av sådana här trådar.

Victor  10/7 2012 | Stäng |
Vi ska bättra oss rejält på denna punkt nu i samband med nye community managern :)

Victor
Community Manager
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök