Visa vänners betyg borde även visa antal sedda filmer - Önskelista - Öppna
Gör din röst hörd! Läs igenom förslaget och den eventuella debatten,
och bestäm dig sedan för vad du själv tycker!
och bestäm dig sedan för vad du själv tycker!
För att kunna påverka önskelistan så måste du vara medlem och inloggad.
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
När man använder Visa vänners betyg på personsidor så kan man enkelt jämföra sina betyg, men det finns inget enkelt sätt att jämföra vem som har sett flest filmer med personen.
Så mitt förslag är att helt enkelt lägga till en rad som visar även hur många filmer som den valda vännen har sett.
Här är ett exempel på hur det skulle kunna se ut:
Exempel
Så mitt förslag är att helt enkelt lägga till en rad som visar även hur många filmer som den valda vännen har sett.
Här är ett exempel på hur det skulle kunna se ut:
Exempel
Skulle det inte också varit bra med typ en siffra inom parentes efter vännernas namn i rullisten som säger hur många filmer varje vän sett av personen i fråga? Så att man direkt kan se vilka vänner som faktiskt sett några filmer överhuvudtaget, och kanske upptäcka att "Åh fan inte visste jag att hen var sånt stort Kurosawa-fan!".
Jag kan inget om kodning men kan iofs tänka mig att det skulle bli en segladdad rullist, så förslaget kanske inte är genomförbart(?). Så isåfall tycker jag Daeds förslag är en bra kompromiss!
Jag kan inget om kodning men kan iofs tänka mig att det skulle bli en segladdad rullist, så förslaget kanske inte är genomförbart(?). Så isåfall tycker jag Daeds förslag är en bra kompromiss!
Föregående
Nästa
Stäng tråden
Första nya