Artikel: Bli stödmedlem och få Filmtipsets t-shirt utan extra kostnad! - av Victor -
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Veckla ihop
Artikel: Bli stödmedlem och få Filmtipsets t-shirt utan extra kostnad! - av Victor
Victor  21/8 2012 | Stäng | Nästa nya
läs artikeln
(Detta inlägg genererades automatiskt)
Veckla ihop

Tillgänglighet T-shirtar (orange färg):
Small: 0 (slut)
Medium: 5
Large: 0 (slut)
XL: 0 (slut)

Tillgänglighet T-shirtar (beige färg):
Small: 0 (slut)
Medium: 6
Large: 0 (slut)
XL: 0 (slut)
Inlägget är ändrat 19/9 2012.
Historik
Göm historik
Veckla ihop

Metheuz  21/8 2012 | Stäng | Nästa nya
Gäller det bara helt nya stödmedlemmar eller kan man sätta in pengar om man redan är det för att förlänga sin period?
Veckla ihop

Självklart går det bra att förlänga också :)

KarlG  21/8 2012 | Stäng | Nästa nya
Då förlänger jag direkt. Awsome!
finns cineast t-shirten kvar?

ShenLong  21/8 2012 | Stäng | Nästa nya
ja tack till det. min är så hemskt sliten nu. bara "filmtipset" är väl lite väl tråkigt
Den finns inte kvar.
Veckla ihop

linnea_18  22/8 2012 | Stäng | Nästa nya
Om ni funderar på att skaffa fram nya tishor framöver så vore det fina fisken om ni tog in dem också i tjejstorlekar!
Veckla ihop

Victor  23/8 2012 | Stäng | Nästa nya
Absolut! :)
Jag är stödmedlem men tycker att den turkosa T-shirten som nu ligger på startsidan (Aktuellt) är mycket snyggare än de befintliga (beige/orange).

Har den funnits på riktigt eller är det bara en "ikon"? (Bilden heter "1006253.jpg" om man högerklickar på den).
Veckla ihop

Victor  24/8 2012 | Stäng | Nästa nya
Den har aldrig funnits och bilden är mer ett koncept för att Filmtipset har egna t-shirtar. Tidigare hade vi en liknande t-shirt som det stod "cineast" på, fast den är slut.
Ok tack för info! Jag skulle rösta för en liknande design - enkel men snygg om det blir tal om det. Och på ryggen kanske något av de kreativa citat som föreslagits här!

Men jag kommer oavsett fortsätta vara stödmedlem för denna fantastiska sajt :)
finns det bild på hur de ser ut med färg och allt?
Veckla ihop

bytat  21/8 2012 | Stäng | Nästa nya
aha... hmm.. nja, tvättstuge-tisha.
Veckla ihop

bytat  21/8 2012 | Stäng | Nästa nya
dags för nydesign och kanske passa på att rösta fram några användarkommentarer från filmsidorna att kunna välja på till ryggen.. min skulle lätt bli "kanske en av de tjugo bästa svenska ninjafilmerna genom tiderna!"
Inlägget är ändrat 21/8 2012.
Historik
Göm historik

Steffe  22/8 2012 | Stäng | Nästa nya
tummenupp
Det var ingen dum idé!

Haha :)
Jag har mycket svårt att tro att du skulle ta något annat än ett av de många hysteriskt fyndiga bytat-citaten som samlats här med åren, om du fick välja.
Veckla ihop

bytat  2/9 2012 | Stäng | Nästa nya
hysteriskt fyndig och självgod?
Veckla ihop

Mareld  2/9 2012 | Stäng | Nästa nya
Jag tror det inte är fråga om självgodhet utan en enkel nöjdhet, självbelåtenhet snarare. Och tänk så mycket tankegods som går förlorat om det visar sig att du skrivit i sanden, om en cybervåg på internets svallande hav sveper bort med alla ord vi sagt här. Jag skulle förstås också gjort det! Men mina talanger är mer det flödande ordet snarare än det precisa. Jag är mer en Dickens medan du är en Wilde.

bytat  2/9 2012 | Stäng | Nästa nya
när man tittar ner i sin navel skådar även naveln in i en själv.
Jag älskar verkligen filmtipset (särskilt ert nördande i statistik... :) och jag bidrar gärna med både två- och trehundra spänn, men då måste det dyka upp en snyggare t-shirt! Kanske kan det i samma veva komma en ny logga till sajten? :)
nu har jag lagt vantarna på den orangea i small :)
Veckla ihop

Victor  22/8 2012 | Stäng | Nästa nya
Jag är snabb på att uppdatera och du lade vantarna på den näst sista orangea i small :)

Infected  22/8 2012 | Stäng | Nästa nya
hehe okej, ska kolla med min bror om han vill lägga vantarna på den sista orangea i small :P
Finns det några planer på att fixa nya T-shirtar? Storlek Small, och kanske i någon trivsam färg.
Inlägget är ändrat 3/9 2012.
Historik
Göm historik
Passande då jag strax måste förlänga snart!
Och här betalade man in flera år i taget innan t-shirt-kampanjen :P
Nu är alla t-shirtarna skickade :)

Steffe  4/9 2012 | Stäng | Nästa nya
Tummenupp!

edit:
Och tack förresten! :)
Inlägget är ändrat 6/9 2012.
Historik
Göm historik
Jag vill ha en t-shirt där det står att "Jag förstår Bresson och jag kan ta till mig Mizo". I så fall kan jag tänka mig att bidra.
Snygga
dongmalte  8/9 2012 | Stäng | Nästa nya
Får nog bli stödmedlem med =)
tur att den var gratis, för den satt jättedåligt och var ful (fast det visste jag ju.) får bli en träningströja. (om jag börjar träna)
Veckla ihop

Victor  10/9 2012 | Stäng | Nästa nya
Vad tråkigt :( Hade precis tänkt att fråga dig hur den satt.

Infected  10/9 2012 | Stäng |
Small verkar vara svårt för de är alltid helt olika storlek. Den var alldeles för stor för mig.
Entertainity AB © 2000-2012 Om Filmtipset Kontakt Medhjälpare Länkar Hjälp Regler & Villkor
annons
annons
clock
Svensk titel (T)
Originaltitel (O)
Regissör (R)
Manus (M)
Skådespelare (S)
Land (L)
År (Å)

Avancerad sök