Artikel: Bli stödmedlem och få Filmtipsets t-shirt utan extra kostnad! - av Victor -
Du kan alltid läsa vad som står på våra forum, men om du vill skriva måste du logga in eller bli medlem.
Tillgänglighet T-shirtar (orange färg):
Small: 0 (slut)
Medium: 5
Large: 0 (slut)
XL: 0 (slut)
Tillgänglighet T-shirtar (beige färg):
Medium: 6
Medium: 5
Tillgänglighet T-shirtar (beige färg):
Medium: 6
Inlägget är ändrat 19/9 2012.
Jag är stödmedlem men tycker att den turkosa T-shirten som nu ligger på startsidan (Aktuellt) är mycket snyggare än de befintliga (beige/orange).
Har den funnits på riktigt eller är det bara en "ikon"? (Bilden heter "1006253.jpg" om man högerklickar på den).
Har den funnits på riktigt eller är det bara en "ikon"? (Bilden heter "1006253.jpg" om man högerklickar på den).
Ok tack för info! Jag skulle rösta för en liknande design - enkel men snygg om det blir tal om det. Och på ryggen kanske något av de kreativa citat som föreslagits här!
Men jag kommer oavsett fortsätta vara stödmedlem för denna fantastiska sajt :)
Men jag kommer oavsett fortsätta vara stödmedlem för denna fantastiska sajt :)
dags för nydesign och kanske passa på att rösta fram några användarkommentarer från filmsidorna att kunna välja på till ryggen.. min skulle lätt bli "kanske en av de tjugo bästa svenska ninjafilmerna genom tiderna!"
Inlägget är ändrat 21/8 2012.
Jag tror det inte är fråga om självgodhet utan en enkel nöjdhet, självbelåtenhet snarare. Och tänk så mycket tankegods som går förlorat om det visar sig att du skrivit i sanden, om en cybervåg på internets svallande hav sveper bort med alla ord vi sagt här. Jag skulle förstås också gjort det! Men mina talanger är mer det flödande ordet snarare än det precisa. Jag är mer en Dickens medan du är en Wilde.
Finns det några planer på att fixa nya T-shirtar? Storlek Small, och kanske i någon trivsam färg.
Inlägget är ändrat 3/9 2012.
Stäng tråden
Första nya