Lynyrd Skynyrd 16:00 @ 22 Maj, 2012

Ganska ny tisha. Topshop sergel!

  1. Postat av: Nathalie
    Flaggan i den dödskallen är en sydstats flagga som står FÖR slavar :S
    2012-05-22 @ 19:16:29
  2. Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion
    Råsnygg - men du har stavat fel=)
    2012-05-22 @ 19:57:10
    trueborn.blogg.se
  3. Postat av: emelie-eng
    Ja attans det hade jag ja!! haha
    2012-05-22 @ 22:30:43
  4. Postat av: emelie-eng
    Allvarligt? Det visste jag inte och det är fan sjukt isåfall för Topshop är så noga med att inte ha tryck som symboliserar något dåligt!! FAIL.
    2012-05-22 @ 22:37:37
  5. Postat av: Cecilia
    Sydstatsflaggan står för förtryck av svarta människor i USA. Det är inte direkt en slump att sydstatsflaggan säljs tillsammans med naziflaggor i webshopar som säljer dessa. Tycker att det är tragiskt att så många bär på flaggor och symboler som de inte har någon aning om vad de signalerar... Hur känner du inför detta, Emelie? Kommer du att använda linnet?
    2012-05-22 @ 22:55:00
  6. Postat av: Anja
    i detta fallet har det nog mer med bandet att göra än rasism... http://www.lynyrdskynyrd.com/board_posts/skynyrd-and-the-confederate-flag
    2012-05-23 @ 08:40:03
    tillbakaisadeln.myshowroom.se
  7. Postat av: Nathalie
    Tycker också d e skitkonstigt att Topshop som riktar sig mot ungdomar och är en välkänd klädeskedja har sådana t-shirtar. Det måste ju funnits NÅGON under produktionen som vetat att det där är en sydstatsflagga. Sjukt att dem ignorerat d! Den är jävligt snygg men råder dig att lämna tillbaka den eller något för jag har kompisar som fått skallen inslagen för en sån sak. Dem visste inte heller :(
    2012-05-23 @ 09:32:18
  8. Postat av: Ellinor
    Sjukt att folk vägrar bära den svenska flaggan då den sägs symbolisera nazism medan folk går in på topshop och köper en tisha med sydstatsflaggan som symboliserar förtrycket av de svarta i USA...
    2012-05-23 @ 10:57:21
  9. Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion
    Men herregud. Flaggan hör ju ihop med deras logga. Förstår inte alls problemet egentligen. Och nej jag är inte insatt i sydstatsdebatten - och att hylla ett band är för mig inte samma sak som att stå för det dom (eventuellt) står för.
    2012-05-23 @ 11:42:17
    trueborn.blogg.se
  10. Postat av: Anonym
    Fan va bra uppdatering:P snyggt linne btw!
    2012-05-23 @ 16:34:50
  11. Postat av: Chanelle
    Fyfan vad awesome!!!
    2012-05-26 @ 01:49:13
    liquiddynamite.blogg.se

Kommentera