Carolina Gynning släpper skönhetsmärke

Här har vi ytterligare en influencer mm som släpper ett eget skönhetsmärke.
Det här gången är det Carolina Gynning, som kompletterar de tidigare företagen Gynning Design och Gynning Jewelry med Gynning Beauty.
Än så länge verkar hon bara ha släppt en läpp-produkt men det kommer nog mer inom kort.
Det färgade läppbalsamet finns i fyra färger och kommer kosta 279 kr/styck enligt Lyko.

Bildkälla. Lyko

45 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Hur skriver människan egentligen?

      Om man ska fokusera på något positivt så kan hon i alla fall skillnaden på De/Dem.
      Där är hon bättre än 90% av befolkningen

      Som ett barn i första klass typ.
      Hej dagboken! Idag är det sol! Jag är glad. Min mamma och jag ska baka idag. Jag tycker det ska bli jätteroligt! Hejdå dagboken ❤️❤️❤️

    Härligt att hon har hittat ett hål i marknaden som behövde fyllas. Produkten vi inte visste att vi ska saknade. Inte för att jag själv använder särskilt mycket smink, har nog ett läppglans från 2016 nånstans, men grattis till alla kvinnor som nu får chansen att bli hela. ?

    Hon lägger sig högre i pris än en väletablerad produkt som Clarins natural lip perfector, som anses vara en av de bättre på marknaden. Får iallafall inte mig att vilja testa hennes produkt.

      Tänkte också på det

    Det känns som att hon har skrivit texten på skånska eller ett ännu okänt språk och sedan översatt den till svenska i Google translate.

      En släng av ibitziska säkert!

    Jag tror verkligen att det smartaste hade varit att gå ut med ett riktigt bra pris, för då skulle nog väldigt många åtminstone vilja prova på.

    En mättad marknad där allt fler har ekonomiska bekymmer pga inflation. Bra tajming för årets dyraste lip balm. Jag tar mina pengar och går vidare.

    Kul för henne men lite för dyrt för min smak. Använder knappt smink längre.

    Lägger hellre mina pengar på smör

      Gör också läpparna härligt glansiga, dock utan färgen!

        The salty touch ?❤️‍?☀️☀️☀️☀️☀️

    Tror inte jag orkar med en kändis till som ska hyperventilera över ”det sjuuukaste bästa i snyggaste färgen ever!!!!”. Orkar inte. Nope. Night. Kommer inte köpa.

    Jag känner spontant ”mäh”. Kommer ej prova. Jag håller mig till välrenommerade märken.

    Nej tack

    Nä jag tycker vi skrållar vidare.

    Vilken fin bild på henne!

    Och vad positivt att hon inte påstår, som många andra, att hon själv tagit fram (kriiigat) något utan hänvisar till företag och har det som referens.

    Sen kan man undra över stavning, men i detta fallet övervägde det positiva ovan för mig.

    Freeeedag

    Aaah äntligen, ett läppstift med förg. Som jag har väntat. Om det nu är så viktigt för henne så förstår jag ivern att inte ens kunna läsa igenom det man skriver utan snabbt ska det gå. Smäckte man ihop kletet i läppstiftet, förlåt en mix av läppstift och balsam (suck), lika snabbt? Lite tondövt i dessa tider att ta så orimligt pris. Sätter en peng att det dyker upp hos MU som jeflar så bra/älskar sen länge/alla frågar var jag köpt det/bästa trutvallan sen ever.

      haha alltså ni boomers med ert språk

    Jag tänker då inte köpa det mer än andra Gynningprodukter.

    Om hon nu måste släppa en produkt som det redan finns hundratals av kunde hon inte gjort designen mer spännande så att den sticker ut mer? Exempelvis kan hon ju använda sig av sina signaturkonstverk med ansiktena? Hade ju passat bra i sammanhanget. Det var ju en totalt intetsägande design på förpackningarna. Hade nog förväntat mig något annat från någon som ändå kallar sig konstnär.

    HUR MÅNGA SMINKMÄRKEN KAN EN VÄRLD BEHÖVA??!!??

    Har ingen gjort en marknadsanalys innan man drog igång det här påhittet? En mättad marknad, ett överpris för en icke premiumprodukt och vem är egentligen målgruppen? Gynning har ju en USP i sitt varumärke, varför inte använda det? Släng på hennes konst på förpackningen eller kör all in Ibiza-vibe. Då hade till och med priset kunna fungera.

    Låter tragiskt att vara besatt av ”make Up och krämer”.

    Skulle inte ta i en produkt märkt med ”Carolina Gynning” med tång, känns det inte lite wt med hennes produkter? Saknar liksom klass..

      Vad är den här plötsliga besattheten av att allt ska ha ”klass” här inne?

        Det är väl inne nu eller något. Oavsett, om det är det alla vill ha så är det ju det som säljer 🙂

    Kanske inte hör till juste detta ämne men nästan.
    Har det inte gått lite över gränsen nu på att influenser ”har jobbat med något så långt tid blablabla”
    Melinda criborn har jobbat med något i 15 månader, FEMTON MÅNADER!? Det visade sig vara ett samarbete med OLW och hon har jobbat fram en egen smak!! Vad är det som tar 15 månader i att ta fram en egen smak?

      Verkar ju vara seriöst det där med att ta fra sin ”egna” smak. ”Det största som har hänt i min karriär” som Bisse uttryckte det…

      Det som tar tid är att förhandla om priset.

    Jag gissar att vi ser dessa för 19:-/st i lykos ”utförsäljning” inom ett år.

    Pallar inte längre med alla nya smink- och hudvårdsprodukter (och kläder!) som ständigt ska pumpas ut. Varenda jäkel ska släppa sitt egna märke nuförtiden. En prestige nu bland flunsorna att vara ”entreprenörer”

    Jag håller mig till väletablerade varumärken. Brukar dessutom vara lägre pris än dessa överprisade flunsprodukter.

    Priset är ju ett skämt? Kan få motsvarande produkt hos tex Clinique och Lancome för liknande pris eller t.om lägre. Hur tänker de när de sätter dessa priser? Vem är ens målgruppen?

      Hon måste väl ha in stålar för vattenläckan…Skämt åsido, lyssnade på deras podd, vilken jag oftast gillar, där säger CG att hon har problem att ta tag i räkningar mm., men inte för att hon inte har pengar ”jag har miljoner på banken” säger hon…Så det är väl som med PW, mycket vill ha mer. Detta tror jag dock inte kommer flyga alls, vilken extremt dåligt timing. Oavsett skulle jag aldrig köpa det själv.

    Gäsp, ett till ”kändismärke”. Hur många kändisviner och -sminkmärken kan vi orka med, inte så många till tror jag. Ett desperat försök att mjölka ur en överetablerad nisch. Lite sent på den bollen, men antar att marginalerna är så stora så hon hinner tjäna några kronor i alla fall.

    Förpackningen och designen känns vääääldigt inspirerad av Victoria Beckham Beauty.

    Men när det nu kommer så många nya smink- och krämgrejer så blir det ju lite kul att se vilka som övervintrar och vilka som finns kvar på nåder och vilka som försvinner direkt från marknaden. Man borde kunna betta på det.

      Hamnar på Matsmart för utförsäljning, vad blir oddsen på det ifall man ska slänga in säg… typ 279 spänn.

    Helt ospännande. Kommer ej att köpa. Men jag köper å andra sidan inte Caia eller Lövengrip eller andra påverkare-märken heller.

      Jag nobbar också de typen av produkter där man låtsas att en influenser eller skådis eller sångerska plötsligt har börjat stå och blanda olika ämnen och förger och göra fantastiska krämer och smink.

      Det enda de vill är mjölka pengar. De får då inte mina.

      Och gud, för att inte tala om alla små parfymer. Nej nej nej!

    MEn suck.Finns det utrymme och marknad för ännu mer make-up märken??

    Är inte marknaden helt mättad med smink och hudvårdsmärken? Vem ska köpa hennes röda ”läppbalms” framför någon annans röda dito? Kan inte finnas en människa som känner behov av ytterligare ett c-kändisskönhetsmärke. Ursäkta min negativitet men idag är jag inte på humör för mer influensersmink. Jag ska nog ”skrålla” vidare nu och vila hjärnan från läppbalms.

    Åhhhhhh……. Ännu en …..
    Urk.
    Kan inte influencers komma med nåt nytt om de nu måste ? ” Jag har nu startat en aaaalldeles ny mugg-kollektion, för att jag äääälskar lera och kladd……….och dessutom så går alla guldpengar till hemlösa hundar”…..

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.