Josefin och Vanja släpper nyheten – här är deras nya varumärke

Dela på Pinterest
Duon lanserar varumärket "Monyay Club" med syfte att göra alla dagar härliga och peppiga.

Entreprenörerna Josefin Dahlberg och Vanja Wikström är sedan länge rutinerade inom mediavärlden. Allt från podd, blogg, mode och skönhet – och nu tar de nästa steg tillsammans.

Duon har länge planerat att släppa ett eget varumärke tillsammans, och idag lanserades det äntligen.

"Vi båda ÄLSKAR ju fina och peppiga grejer som gör vardagen ännu härligare. Så när vi skulle bestämma vilken typ av produkter vi skulle ta fram gick det ganska snabbt. Men det var först för ett halvår sen som vi hade tid och möjlighet att sätta igång med vårt varumärke på riktigt", skriver Josefin på sin blogg

Varumärket heter "Monyay Club" och är idén grundar sig i att alla dagar ska vara som en happy friyay! 


"Att vi döpte varumärket till Monyay Club grundar sig helt enkelt i vår livsfilosofi att ALLA dagar ska vara härliga dagar, och att man alltid ska försöka göra det mesta och det bästa av sin vardag, skriver Vanja på sin blogg.

Så, vad är det för härliga produkter superduon har fixat fram? Jo, det är block och klistermärken – i en riktigt Josefin & Vanja-aoura.


"Precis som att vi tycker att livet blir härligare av att dricka morgonkaffet ur en fin kopp, så vill vi givetvis glädjepimpa allt annat omkring oss. Ska man ha ett block kan det lika gärna vara ett HÄRLIGT block, ska man ha en dator/mobil så ska man bli GLAD av att se den", skriver Vanja.


22 peppiga klistermärken, som kostar 149 kronor. Samt ett helt set för 499 kronor.

Dream Big-block, kostar 139 kronor. Make it work-block, kostar 139 kronor



Fuck It-block, kostar 139 kronor. Här kan ni köpa!

Mer:

Här är vår nya podcast – där vi svarar på frågorna tjejer googlar

Gilla Modette på Facebook!