Janni och Jon Olsson Delér släpper egna märket "C'est normal"

Nu lanserar Jon och Janni ett eget modemärke "C'est Normal". - Foto: Janni Delér
Dela på Pinterest
Jon och Janni Olsson Delér har släppt ett eget märke. Här är allt du behöver veta om nya "C'est normal".

Tidigare i år så blev de äkta makar, och nu lanserar drömparet Jon och Janni Olsson Delér sitt egna modemärke "C'est normal" tillsammans med Jannis pappa.

Jon är sen tidigare känd som ett skidproffs och idag skulle de flesta känna igen honom från Youtube där han driver en kanal med över 1,2 miljoner prenumeranter.

Janni är en av sveriges största influencers och hon har haft en fot inne i modebranschen i flera år. Men först nu har hon tillsammans med sin make och pappa tagit fram ett eget märke.

Här visar Jon upp hur han ser ut i en av tröjorna som kommer släppas inom kort. Bild: Instagram/Jannid

Några av plaggen visas i Jons senaste video på Youtube och det ser riktigt nice ut.

Kollektionen som plåtas i vloggen är främst basplagg i nyanserna vitt, grått och svart. Första släppet verkar vara en rad med basic kläder så som t-shirts och hoodies. Sen lär det även dyka upp lite toppar, shorts och bikinis som är gjorda av återvunnet material.

Materialet är från Italien och plaggen sys i Portugal och de har jobbat på märket i två år.

Jannis pappa, Rickard Delér, har varit med och tagit fram märket "C'est normal". Bild: Instagram/Rickarddeler

Exakt när märket och kläderna släpps är ännu inte helt officiellt. Men det kommer antagligen infalla i mitten av september.

Paret är inte bara #goals på nätet utan de har en galet fin berättelse om hur de träffades – och hur Jon lyckades få Janni på fall efter många om och men. Se deras romantiska kärleksberättelse i videon nedan.

Mer:

6 saker du måste veta om Janni Delér

6 saker du måste veta om Jon Olsson

Se hur paret träffades här!