Detta ska få dig att avstå alkohol – om du kör bil

Om inte denna kampanj får dig att avstå från att dricka och sedan sätta dig och köra bil, så vet vi inte vad som får dig att göra det.


Mer om kampanjen

Läs mer om THINK!-kampanjen här.

STORBRITANNIEN. En brittisk anti-rattfyllerikampanj har fått en hel del uppmärksamhet i sociala medier – just för att den skrämmer skiten ur folk, skriver Huffington Post.

I klippet, PubLooShocker, visas olika pubbesökare gå på toa, men de har inte en aning om vad som väntar när dem tittar sig i spegeln.

Blodigt huvud

Plötsligt står de ansikte mot ansikte med ett blodigt huvud som krossas genom spegeln mitt framför ögonen på besökarna. Kampanjen uppmanar folk till att inte köra bil om de har druckit. 

Klippet har nu över 3,4 miljoner visningar på Youtube. 

Titta på världens kanske bästa skrämselteknik:


De senaste nyheterna direkt i din inkorg!
Hade du blivit skrämd?
Tack för din röst!