Ett knäveck? Eller ett par bröst?
1 av 4
Ett knäveck? Eller ett par bröst? - Foto: Jane Pain
Rumpa?
2 av 4
Rumpa? - Foto: Jane Pain
Armveck!
3 av 4
Armveck! - Foto: Jane Pain
4 av 4

Den här reklamen för underkläder är inte vad den verkar vara

Trodde du att du tittade på bröst?


Argentiska klädmärket Jane Pain tar sin marknadsföring till en ny nivå när det kommer till deras underkläder.

I annonserna har de placerat underkläderna över ett böjt knä, en armbåge eller en armhåla för att skapa sexiga illusioner så att du tror att du tittar på ett par bröst i en bh, skriver Huffington.

På varje annons finns en till liten bild i högra hörnet, som visar vilken kroppsdel som egentligen visas med texten "Om det kan göra att din armbåge blir sexig, tänk vad det kan göra på sin rätta plats".

Det här är till exempel en armhåla.


Bildkälla: Jain Pain

Och det här är ett armveck.


Bildkälla: Jain Pain

Det är inte första gången Jane Pain gör smarta och provocerande annonser. 2012 gjorde märket en kampanj där bilderna var redigerade på ett sätt som vi inte är riktigt vana vid:


Bildkälla: Jain Pain

/
/
De senaste nyheterna direkt i din inkorg!
Blev du lurad?
Tack för din röst!