Att Kim Kardashian skulle dyka upp var kanske en lågoddsare.
1 av 5
Att Kim Kardashian skulle dyka upp var kanske en lågoddsare. - Foto: Adweek
Run like a girl-reklamen.
2 av 5
Run like a girl-reklamen. - Foto: Adweek
De flesta reklamer håller väldigt hög klass.
3 av 5
De flesta reklamer håller väldigt hög klass. - Foto: Adweek
Många är väldigt roliga.
4 av 5
Många är väldigt roliga. - Foto: Adweek
Andra är lite sorgliga.
5 av 5
Andra är lite sorgliga. - Foto: Adweek

Missat Superbowl-reklamerna? Se alla här – på två minuter

118,5 miljoner människor såg halvtidsunderhållningen av Superbowl.


USA. Superbowls halvtidsunderhållning lockar fler än bara sportintresserade. 

Har du till exempel missat när Liam Neeson blir av med sin get? Lugn. Adweek har samlat det bästa från alla reklamer, på två minuter.



Bildkälla: Adweek

/
NFL
/
/
De senaste nyheterna direkt i din inkorg!