Mot nya mål med influencers

Jag tvivlar inte en sekund på att det finns ett och annat företag där ute som mer än gärna skulle låta Isabella Löwengrip ”designa” en kollektion smycken med bubbel-tema under deras flagg.
Hennes namn är ju fortfarande känt och lätt att känna igen, oavsett vad som skrivits om henne i media vad gäller hennes egna bolag och finanser.
Skulle hon göra det tillsammans med ett existerande bolag istället för att starta ett eget, nytt med allt vad det innebär så tror jag bollen skulle kunna vara i rullning relativt snabbt.
Bubbelsmycken med Bella? YÄS eller NÄJ?

Vad gäller Mogi, så ställer jag mig lite mer frågande till hennes lilla jobbsökande blänkare på Instagram.
Med tanke på att hon vägrar svara på vad hon arbetar med, vilka som varit hennes klienter och vad hon gjort för dem så skulle det vara mer än att köpa grisen i säcken att anställa henne, så vida man inte har en tjänst som går ut på att resa runt och dricka te i olika delar av världen, iklädd bellerinaskor i olika färger. DÅ är nog Mogi som klippt och skuren för det!

Tittar man sedan på hennes företag, med vilket hon ska ha gjort alla dessa stora och ack så hemliga jobb så blir man ju inte varken mer imponerad eller övertygad om varför man ska anställa henne.

Jag tror att antingen får Mogi skaka fram och visa upp ett fullproppat och imponerande CV tillsammans med att hon söker jobb på Instagram, eller så får hon helt enkelt vända sig till någon av alla dessa stora och hemliga klienter som hon så framgångsrikt arbetat för under alla dessa år och be någon av DEM om ett jobb.
Hon har konsekvent vägrat tala om på sina sociala medier vad hon ”arbetar” med, men nu ska samma sociala medier erbjuda henne ett jobb – baserat på ingenting?

Är det någon som vet NÅGOT jobb Mogi någonsin gjort som..ja, vad är det hon kallat sig?
”Hotellkonsult?”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *