Hur många är för många?

Bildkälla: Julia Franzén Instastory

Hur många olika företag kan man göra reklam för i ett och samma inlägg innan man tappar lite av sin eventuella trovärdighet?
2?
3?
4?
5?
6?

Siffran sex är nämligen antalet företag som vår blivandet Bachelorette – Julia Franzén – stuvat in i ett enda inlägg på Instastory.
Sex stycken?

Hur ser ni på det?
Är det pga lathet, eller kan det rent av vara effektivt?
Praktiskt för följarna att hitta alltsammans i ett och samma inlägg och slippa leta?
Hur tror ni det är för de betalande företagen?
Att bara bli ett företag i mängden så här?
Hade ni uppskattat att knölas in i en reklamsammanfattning på det här viset?

Hon är inte ensam om att ha flera reklamkampanjer med rabattkoder samtidigt, men det är någonting med en sådan här sammanfattning som verkligen påminner en om, just hur köpta influencers är. 

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *