Besök på Leos Lekland upprör mer än kriget i Ukraina

Bildtext: Hanna Theorin Instastory

Bild 1:
Jag vill bara vara tydlig med att jag har fått dessa shotsen av företaget!
För er som blev upprörda att ‘vi inte hade råd med Leos men detta’.

Jag har full respekt för pengar, och har full respekt att många inte har råd att knappt leva idag.

Vi har ynnesten att OFTAST, inte alltid, men oftast ha råd med då tex Leos vilket jag är evigt tacksam över, men vi har också det tufft ibland, tex nu sen jag startade bolaget och jag typ har suttit på mina pengar jag har haft på buffert för att bygga upp en liten buffert där.

Vi har tidigare under MÅNGA år aldrig kunnat unna oss, eller knappt kunnat gå runt varje månad, så jag vet precis känslan.

Vet knappt vad jag ville med det här.
Mer kanske bara skriva att JAG SER ER, och jag vill bara vara tydlig med som sagt att jag har fått dessa shots hemskickat, så inget jag har betalat ur egen ficka.

Väldigt väldigt tacksam och MEDVETEN om ‘fördelarna’ med detta yrket OCKSÅ.
Mycket negativt men också mycket positivt, som på många andra jobb.

Kram till dig som behöver det! 🤎

Bild 2:
En kommentar som Hanna fått och som hon återpublicerar:

Ha inte dåligt samvete/ skuldkänslor för att du har lyckats! Du är fantastisk och jag tror att de flesta här unnar Lara varenda besök på Leos och allt annat ni får genom det här, det har ni förtjänat 🥰 Du är så genuin så det känns typ som att man känner dig, o verkligen DIG, inte nån “karaktär” du har skapat för att lyckas på sociala medier! Vore rent sorgligt om du hade ändrat den du är för att pleasea folk, man kan ändå aldrig göra alla nöjda så fortsätt köra ditt race! 😉

Hanna igen: Exakt såhär kände jag av det här!! För fint 😭

Shotsgate 2025: Hanna måste alltså förklara för sina följare att de där små hälsoshotsen var ett pressutskick – hon har alltså inte satt familjens ekonomi i gungning över ingefära i plastflaska.
Jag antar att det är det hon menar, för det känns ändå rätt osannolikt att hon smugit ner tequila-shots i bh:n för svepa högst upp i klätterställningen på Leos Lekland efter att ha fastnat i ett av alla hundratals nät, kalibrerat för små människor.

Så hur kan den här människan trigga igång folk så?
På Flashback är tonläget halvt hysteriskt – och jag förstår faktiskt inte varför. Hanna är ju… helt vanlig. Lite “vaniljglass utan strössel”, liksom. Trygg, lite blank i kanterna, men inte direkt någon som borde generera 2000+ sidor hetsig diskussion.

Är det shotsen? Är det Leos? Kärleken till Rusta?
Hon hamnar i samma fack som många andra influencers som gärna pratar om sina svåra perioder – som av en slump nästan alltid infaller precis när något måste betalas ur egen ficka. Och det är ju i sig rätt fascinerande.

Det är märkligt det där…
För ja, Hanna Theorin har i skrivande stund en Flashback-tråd på 2575 sidor, som jag först tyckte var helt galet mycket…. Och sen snubblade jag in på tråden om “Mr Dior-tårta”.

Visst, att ”Monsieur Monogram” har tusentals sidor är rimligt – hela han är ju ett…”fenomen” (som man sen kan tolka som man vill.)

Men Hanna? Mamman på Leos Lekland, som förmodligen inte har tequila-shots i bh, men håll med om att det hade varit värt några sidor på Flashback.

PS: Nu har Hanna en egen kategori här inne, och det har minsann inte Chrippa. Ha!


Tack för att du läst årets spretigaste inlägg. 😁

314 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Är detta den HT som det ofta tjatas om här?

    Svara

      Ja.

      Svara

      I vareviga Öppet Spår…

      Svara

        Har ju inte varit mycket om henne alls det sista.

        Svara

          Hahaha! Eller hur! Bara varje ÖS… 😂😂

          Svara

            Verkligen 😂😂 men de som är besatta av henne skriver varje gång ”det skrivs ju knappt något om henne” .. Snark

            Svara

        Den Hanna det tjatas mest om i Öppet spår är väl ändå Friberg haha

        Svara

          Det är ju så uppenbart typ en eller två som skriver med liknande ton om HF som om HT.
          Hur de kan irritera sig såhär mycket kan jag inte förstå.
          Rena personangrepp på HT också.
          Har de inget annat att ta ut sina känslor på?

          Svara

            Ja, det är solklart max två knäppgökar som har en hang-up. Och om någon yppar ”Har inte detta diskuterats ett par gånger nyligen?” så går de loss som om det gällde livet. Jag kan störa mig mycket på vissa influencers, men att vara besatt på detta vis är next level…

            Svara

              Klart du är här Jasse! HTs största försvarare 😂 Man ser dig typ aldrig i ÖS men så fort det skrivs om Hanna så är du där som gumman i lådan.

              Svara

                Och så dök en av de där två upp.
                Så himla tröttsamt

                Svara

                  Haha tyvärr måste jag säga att vi är många fler än så. Gråt.

                  Svara

                    Nåde den som tycker något positivt om HT i fb- tråden. Då är man troll och stämningen blir hatisk. Helt sjukt.

                    Svara

                Dummaste jag sett. Är du frisk?
                För det första är vi minst två olika som använder nicket Jasmin (ja jag vet om det och jag bryr mig inte nämnvärt, den andra är inte så aktiv här) och för det andra är du välkommen att söka på mitt namn i några olika ÖS så ser du att jag kommenterat allt möjligt som inte har ett dugg med HT att göra. Ska göra dig en tjänst faktiskt, här ser du lite andra konversationer jag varit med i, klicka ctrl+F för att namnsöka:
                https://nyheter24.se/bloggbevakning/2025/06/15/oppet-spar-1183/
                https://nyheter24.se/bloggbevakning/2025/01/18/oppet-spar-1094/
                https://nyheter24.se/bloggbevakning/2025/01/05/oppet-spar-1087/

                Anledningen till att jag lade 4 min på att söka efter detta nu är för att visa att du har vanföreställningar. Att jag vid något tillfälle undrat varför det är så intressant att diskutera HT 3 gånger i veckan här när FB tråden är mycket aktiv gör inte mig till någon slags ”HT-försvarare” som hela tiden fäktas för hennes skull. Är tämligen neutralt inställd till henne.

                Svara

                Lät inte direkt som ett försvarstal för HT utan mer ett ifrågasättande över vissas besatthet över henne? Lite läsförståelse vore väl bra

                Svara

    Nu handlade väl den egentliga diskussionen som pågått inte om shotsen även om det r det på något vis hon försvarar? Utan mer att hon uttryckte sig att de inte haft råd att gå på lekland och nu kunde de äntligen göra det för dottern. Samtidigt har hon senaste tiden lagt ut ganska mycket videos på hur mycket hon shoppat. Jag tycker FB tråden är gräslig men detta måste jag säga att jag höjde ett ögonbryn över. Som ensam med en inkomst som ska räcka har jag alltid kunnat skrapa ihop ett leklandbesök och med en familj med två inkomster finner jag detta högst anmärkningsvärt att göra en grej av.

    Svara

      Detta samtidigt som de nu påbörjat inför nästa IVF-behandling… Hur tänker hon att de ska ha råd med ev två barn? Och hur tänker hon kring att hon redan är ”trött” och ”klagar” över ett barn..? Får inte ihop tankarna.

      Svara

        Hon har väl inte påbörjat ny ivf?

        Svara

    Jag visste inte vem hon var tills det började dyka upp kommentarer om henne här. Och ett tag var det väl förbjudet att diskutera henne här? Alla kommentarer togs bort. Kanske därför folk vände sig till flashback istället? Det vore verkligen intressant om du Camilla kan svara på varför man inte fick diskutera henne här?

    Svara

      Det ser du ju, vissa influencers får försvarsinlägg och alla tokiga följare är problemet och andra får bara negativa inlägg. Vet inte hur hon rankar alla men något system finns det ju.

      Svara

    Fast va? Kritiken handlar ju om att Hanna påstår att hon inte har råd att åka till Leos Lekland men stoltserade med en H&M-haul för bara en vecka sedan. Som exempel.

    Förstår inte alls detta inlägg.

    Tips: Fröken Snusk gör reklam för sitt bubbel med alkohol på Instagram stories.

    Svara

      Nu vet jag inte vad hon köpte på H&M men är det inte skillnad på kläder och lekland? Alla barn (och vuxna) behöver nya kläder emellanåt, men att inte ha med lekland i månadens budget är väl rätt rimligt ibland? Det är väl bara något halvår sedan de köpte hus dessutom, och det lär väl komma med vissa kostnader också…

      Svara

        Hon och barnet har mängder av kläder redan. Hon la ut massor av kläder på Vinted med prislappen kvar. Hon bara köper och köper och köper, men använder bara fåtal själv. Typiskt shoppingberoende.

        Svara

          Hon är influencer själv och barnet växer.
          Kom igen.

          Du läser HT som djävulen läser bibeln.

          Svara

            Barnet växer inte varje vecka. Ni försvarar Hanna som hon vore Jesus för troende.

            Svara

              Barnet växer inte ur kläderna menar jag.

              Svara

              Hahah men lägg av. Blir typ provocerad av hur besatta folk är av att hata på henne. Kul hobby liksom. En brud från Skåne som lyckats bli så hatat av att vara vanlig.

              Svara

                Småland*

                Svara

      Så jävla roligt om du tänker att det hade varit mer rimligt att prioritera lekland framför kläder.

      Det kan va så att hon va tvungen att välja EN av dem.

      Svara

        Hahaha, nej, så dåligt med pengar har hon inte.

        Svara

        Hanna har nyligen handlat på H&M, Rusta, Dollarstore, Gekås och Costco till sig själv. Utöver samarbeten med skönhetsprodukter, matkassar, läsk från Matsmart och annan konsumtion. De har dessutom rest till Turkiet två gånger i år och åkt till Malmö för dejter, hockey och loppisar.

        Det är därför svårt att tro att valet stod mellan att lägga 1000 kr på H&M för att man inte har kläder till sig själv eller 250 kr på Leos lekland till sitt barn. Att sedan gråta över detta i sociala medier framstår i det sammanhanget som väldigt skevt. Du behöver nog se kontext och inte tro att det handlar om att Lekland är en livsnödvändighet.

        Svara

          Hon tjänar ju över en miljon per år på sina sociala medier så om hon inte har råd med Leos behöver hon verkligen hjälp med ekonomin. Tror snarare på att hon hittar på att hon inte har råd för att verka relaterar till sina följare som inte har så gott ställt vilket är ett sånt falskt beteende, usch!!

          Svara

          Barnet är under 2 år så kostar halva priset dvs 125 kronor typ.

          Svara

            Hahaha det är ju ett skämt. Men hon räknar väl att hon måste dra med sambon också då hon inte gör något själv. Men fortfarande har hon råd om hon söker hjälp för sitt shoppingberoende.

            Svara

              Eller så vill de umgås alla tre.

              Svara

                De bor ju ihop så de umgås ju varje dag. Att hon alltid ska ha med sig någon visar ju på att hon inte kan göra något själv. Om han jobbar så är det mormor som följer med.

                Svara

    Hon har en inkomst på nästan 1 miljon..några tusen läppar under.

    Svara

      Lappar

      Svara

      👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

      Svara

      Så äckligt. Hon lägger liksom ingen tid alls på sina samarbeten och får ofta kritik över det. Ändå har hon tur att tråden ger henne visningar så hon kan lura på sig fler samarbeten. Hon är verkligen en av de influencers som inte förtjänar den inkomsten. Andra kämpar iallafall lite med sitt content och sina samarbeten.

      Svara

        Hon gör reklam för kollagenshots, ett betalt samarbete men ser inledningsvis ganska äcklad ut innan hon dricker den.

        Wow! Vilken bra reklam för företaget! Haha så otroligt vad lat och dålig hon är på sitt jobb.

        Svara

          Inte sett och vill inte se heller, haha. Men ja, sen att hon som nog är den influencern som äter minst hälsosamt ska göra reklam för hälsosamma produkter? 👀

          Svara

            Hon gymmar.

            Svara

              HAHHAHHAAHAHAHAHA

              Svara

                Skratta på men hon tränar.

                Svara

                  Vet inte om man tränar för att man tar ett kort på sig själv när man står på ett löpband hemma i sitt eget hus. Tacka vet jag Carmaliv och Saralagom som visar när dom tränar på riktigt!

                  Svara

        Äckligt? Spännande ordval. Hon tjänar pengar på att ni följer henne och engagerar er i hennes liv. Även elak och hatisk statistik räknas liksom.
        Mår du bättre över ditt eget liv genom att hata på hennes? Eller vad är anledningen till detta engagemang? Please tell me.

        Svara

          Bästa jag läst. Och ja, de skriver sådana ordval :/

          Svara

      Fast dra av skatt på det så försvinner minst 50%?

      Svara

        Jo sant, sen betalade hon mycket till de som skötte hennes fakturor. Så hon är ju inte rik-rik. Men hon ska inte leka som hon har dålig ekonomi.

        Svara

          Precis. Hon har förmodligen en medel-Svensson-inkomst och inte så mycket mer än så. Hon köpte ju sin fetma-operation på avbetalning så det finns säkert lite lån hon betalar av varje månad med. Finns mycket man inte vet om andra personers privatekonomi.

          Svara

            Den köpte hon ju innan hon blev stor på Instagram. Hon kan inte leva på gamla fattigmeriter längre.

            Svara

              Menar att hon verkar ha levt ”fattigt” förut och det kan spilla över till ett antal år, även när man får bättre inkomst. Har hon tagit lån för en operation så kan hon nog ha lånat till allt möjligt annat typ bil, körkort osv… Folk gör inte alltid helt kloka ekonomiska val.

              Svara

                Hur har hon råd med all shopping och mat då? Avbetalning?

                Svara

            Deras gemensamma inkomst för 2023 och 2024 är över medels-Svensson. Lätt.

            Svara

        Varför skulle hon betala över 50% skatt på den summan? Det gör man inte.

        Svara

    Har följt henne lite till och från senaste åren. Hennes liv verkar väldigt trist och enformigt och hon känns som en typisk person som förstorar upp allt (kanske i brist på annat som händer i vardagen?)
    Men jag kommer aldrig förstå häxorna på Flashback som följer henne slaviskt och retar ihjäl sig på exakt allt hon gör. Minns vid nåt tillfälle när hon la upp en story om att stod och fixade lunch och det visade sig att hon köpt nån färdigkryddad potatis som man värmer i ugnen. Och det generade massor av arga kommentarer om varför hon åt just den.
    Som sagt, hon tilltalar inte mig på nåt sätt (och nej jag följer inte henne längre) men den besattheten som finns hos dem på Flashback är inte frisk nånstans.

    Svara

      Håller med. Allt trakasserar de henne för. Det är så löjligt.

      Svara

      Men hon är ju helt pantad. Jag tror att många provoceras av att hon kämpat länge för att få barn och nu när hon har barnet så är hon sjukt slapp. Typ ger saft, klubbor och massa halvfabrikat till ungen. Klagar på att barnet är ”mammigt” och att hon aldrig får egentid.

      Grattis!! Du har ett barn- se det som en blessing istället för att klaga, kan jag tycka. Visst är det stundtals jobbigt, men jag tror livet har fått en nyans av en avkomma

      Svara

        Märks tyvärr tydligt att mammalivet inte var som hon trodde 🫣

        Svara

          Alltså, jag fattar att det stundtals är paaain att vara förälder, men samtidigt är det helt sjukt fascinerande att vara mamma till en varelse som genetiskt sätt är ens egna… tacksam!

          Svara

          Känner du henne och kan svara på det?

          Svara

            Känner du henne och kan svara på att det inte är så? 🥲 Det syns tydligt i hennes content. Det enda positiva hon skriver om barnet är att hon är gullig. ”Mammas lilla söta inkomst” kan hon ju säga för att vara ärlig. Hon försöker så hårt att leva sitt liv som innan, hon har inte gjort några förändringar alls mer än att hon måste dra med ungen på sina shoppingturer, sen muta med godis för att hon inte ska störa.

            Svara

              Du förstår väl själv att hon älskar sitt barn och är tacksam över henne och inte bara ser henne som en inkomst? Fruktansvärd kommentar. Gräslig.

              Svara

                Ja såklart hon är tacksam över sitt barn som gör att hon taxerar miljonen.

                Svara

                  Håller med! Cashiiiiing

                  Svara

                    Äsch, dottern spenderar ju sin uppväxt framför teven eller en skärm. Eller fastspänd i en bil eller i en kundvagn.

                    Det är ungefär det Hanna orkar med i sitt föräldraskap

                    Svara

        Detta gör många influencers. Tiingelinn ger hur mycket socker som helst. Helt galna mängder.

        Svara

        Det finns influencers som gav sin son som var 8 månader sylt och sedan när han blev 10 månader var det glass. Den andra som är 2 år får massor av glass, munkar, Festis osv osv. Listan kan göras lång. Max-mat.

        Svara

        Men vadå, vore det mer rimligt att ge barnet saft och halvfabrikat om man inte kämpat länge för att få barnet? Förstår inte helt var skon klämmer.

        Och vadå, är det verkligen en sådan synd att ge fiskpinnar eller färdiga potatisklyftor till ett barn?

        Svara

          Bra skrivit.

          Svara

      Exakt så! Den är helt sjuk den tråden! Människor som får panik för dom är så desperata om att vräka ur sig allt… och sen ska dom främhäva sig själv som smartare än Hanna 😂. Och dom stackare som är lite mer nyanserad där och inte håller med. blir dom helt galna på. Dom gör åtlöje av sig själv utan att ens fatta det själv.

      Svara

        Verkligen.

        Svara

    Det som jag tror folk störde sig på är att hon och hennes sambo drar in ca 1,5 miljoner per år, åker utomlands, shoppar extremt mycket och åker till Malmö så gott som varje helg men säger sig inte ha råd med Leos (som kanske kostar kring 2-300kr). Att hon vill göra sig till ”one of us”, men istället sätter sprätt på pengar som det inte finns en morgondag. ”Jag ser er” är mest ett hån till personer som verkligen kämpar med ekonomin.

    Svara

      Det där himla ”jag ser er”. Varenda gång hon får kritik så drar hon upp det. Hon ser inte ett skit. Hon är fruktansvärt girig och gör allt för content. Antingen så har hon inte råd med Leos för att hon prioriterar shopping över sitt barn, eller så har hon råd och bara vill leka relaterbar för att få några handhjärtan. Äckligt beteende.

      Svara

      Men hon skrev också att hon ville ha en buffert i och med nystartat företag och vi vet ingenting om deras ekonomi. Det kan finnas många oförutsedda utgifter som har uppkommit.

      Svara

        Då kanske hon ska gå i terapi för sitt shoppingberoende. Har man dålig ekonomi med oförutsedda utgifter så fortsätter man inte shoppa som en tok.

        Svara

          Ja, jag har tänkt på det länge. Hon shoppar säkert pga ångest. Jättetragiskt. Alla människor förtjänar hjälp.

          Svara

            Absolut men då måste man söka den också

            Svara

              Då hoppas vi att hon gör det.

              Svara

      Men seriöst, betalar ni andra här inte skatt eller varför tror ni att HT och hennes man har 1,5 mille att röra sig fritt med per år? 😀

      Svara

        undrar också över det, visst är det väl brutto, inte efter skatt o avgifter o allt vad det heter?

        Svara

          Ja såklart, men det är ju fortfarande mycket pengar.

          Svara

        Fortfarande mer än genomsnittet som hon försöker göra sig relaterbar för.

        Svara

        Ja dom tjatar över denna 1,5 miljon så fort dom får chansen 😂😂.

        Svara

    Det som jag reagerade på var att hon sade att de inte har haft råd att gå på Leos Lekland i två veckor, samtidigt som hon veckan innan shoppat kläder till sig själv för 1000kr (inget samarbete). Hon shoppar ständigt på rusta, Costco, äter skräpmat och åker till Malmö varje helg. Men har mage att säga att de inte haft råd med Leos?

    Jag unnar hennes dotter alla Leos-besök hon kan önska sig, det handlar om att Hanna antingen prioriterar sig själv och sina ”wants” över dottern. ELLER så ljuger hon för sina följare för att verka mer relaterbar.

    Jag tror att det är en kombination av båda, för idag ska det shoppas kläder till dottern inför förskolestart.

    Svara

      Hon fick barnbidraget igår.

      Svara

        Hennes barn har redan mängder av kläder.

        Svara

          Tyvärr spelar det ingen roll för de med ett beroende.

          Våra barn har också mängder med kläder, men ändå envisas några på mannens sida av släkten att hela tiden köpa kläder till dem fast det inte behövs. Vi säger till och med nej men de fortsätter ändå och vi har till och med börjat lämna tillbaka själva eller skänker bort helt sprillans nya kläder för våra barn behöver verkligen inte mer.

          De shoppar så fort de har lite att göra, precis som HT.

          Svara

            Ja det är ju verkligen hennes hobby, hon gör ju inget annat. Lägger någon kvart på sitt jobb och sen shoppar hon och kollar på tv typ.

            Svara

              Låt henne.

              Svara

                ”Låt henne” absolut, jag struntar fullkomligt i hennes shopping. Men att sen klaga över att inte haft råd att gå till Leos lekland som barnet velat i två veckors tid är väl då en märklig prioritering eller?? Hanna försöker göra sig relaterbar genom att låtsas vara en låginkomstagare (som tjänar en mille om året)

                Svara

                  Och absolut ingen har reagerat över shotsen eller att hon tog barnet till Leos lekland, shotsen var ju uppenbart samarbete,(reklammärkt dessutom)

                  Ingen tycker att det var fel att hon tog barnet till Leos, snarare tvärtom! Hur kan man inte anse sig ha råd att ta barnet till Leos, men ändå köpa på sig en massa snacks och läsk under tiden? Hennes burk chilinötter kostar lika mkt som inträdet liksom.

                  Sen sitta och snyfta över att barnet blev så lycklig över att äntligen kunna gå dit.
                  Det är ett hån mot de som är fattiga på riktigt.

                  Svara

    Jag kan inte sätta fingret på det men något med henne gör en så irriterad. Allt känns lite fejk? Alltid samma inövade poser på bilder tex. Känns inte äkta. Och kanske beror irritationen på att hon är en otroligt dålig influencer för att ha så många följare 😅 Sååå tråkig (nej jag följer inte)

    Svara

      Hon har ju erkänt det själv att allt hon lägger upp är fejk. Det med all kritik om klubban hon gav sitt barn för att hon var gnällig i affären, hennes försvar var att ”Det blir alltid såhär när jag tar en bild mitt i stunden och det inte är stageat” 😂 Skulle inte förvåna mig om alla bilder utomhus, i lekpark, bara är en stagead bild sen går de in igen.

      Svara

      Tycker tvärtom. Hon är en helt vanlig tjej. Och det är det många gillar henne för. Annat är det med Tiingelinn där allt ska vara princess-perfekt.

      Svara

        Prinsess*

        Svara

        Hon är INTE en vanlig tjej. Det är det ni inte förstår. Om ni nu undrar varför en helt vanlig tjej har en så lång tråd är det ju rimligtvis för att hon inte är vanlig.

        Svara

          Jo, det här hon. Klart som f att en tråd blir lång om det diskuteras vad hon äter? Ingen annan skrivs det så mycket onödigt om som om henne. Folk skriver om att hon drack Tre apor. Liksom herregud. Löjligt.

          Svara

            Men ni fokuserar ju på fel saker. Tråden handlar inte främst om vad hon äter utan hur dåligt jobb hon gör som influencer och mamma. Bakom de få som är galna så finns det mycket rimlig kritik. Men det se inte ni för ni vill bara tjata om det andra.

            Svara

              Jo, jag har sett det andra. Men det är ändå mycket om onödiga saker.

              Svara

                Håller med anonym! Hon är cra ziii och konstig. Ett barn i huvudet

                Svara

                  Låt henne gilla vad hon vill.

                  Svara

            Tre apor, bruna tänder, slitet hår, solhatt, ketchup på tallriken, en skärm på en bild, en potta i vardagsrummet, osv osv… såklart det blir sida upp och sida ner av inlägg på fb. Helt galna människor 😂. Håller mig till att läsa och inte skriva där, men det är kanonrolig underhållning att läsa tråden 😂. Sveriges begåvningsreserv har vi i den tråden ledd av fru krokodil 😎

            Svara

              Och de diskuterar influensernas begåvningsreserv. Så ja, det är väl en bra matchning?

              Svara

              Bra skrivit.

              Svara

          De flesta sidor är bara onödigt skit som skrivs. Inget vettigt alls.

          Svara

          Tråden är lång för att det sitter typ 2-3 långtidssjukskrivna nollor och är besatta av varenda bit text, foto eller video som HT laddar upp. De kan diskutera vad hon ätit till frukost i typ 3 sidor.

          Jag tror HT har en ganska stor följarskara för att hon är just ”vanlig”. De som följer henne kan relatera till att göra IVF, shoppa billig tvål på Rusta, ha en sambo som jobbar som typ svetsare, dricka coca-cola och kolla på Allsång på skansen… Det är kul att drömma sig bort till Bianca Ingrossos liv med perfekt kropp, resor till Capri, och dyr champagne, men jag tror på många sätt att HT blir den där ”kompisen” som är en motvikt till modellsnygga Bianca.

          Svara

            Hahahahhaha

            Svara

              Skratta du. Det är ju så ni gör. Skriva en sida om att hon drack Tre apor.

              Svara

                Jag hänger inte i den tråden. Visste inte ens att hon drack alkohol, hon dricker väl bara läsk och saft.

                Svara

            Precis. Dock är en föräldraledig fick vi läsa igår 😂

            Svara

              Tragiskt att personen väljer att lägga sin föräldraledighet på HT och inte sitt egna barn. För är det den person jag tänker på så är hon aktiv varje dag i tråden och skriver många gånger per dag.

              Svara

            Inte allsång på tv:n där inte, Astrid Lindgren och Hanna Montana

            Svara

              😂

              Svara

              Något fel med det? Vendela N gillar också Hanna Montana

              Svara

              Och mitt ex som är över 30 år kollade på Pokémon.

              Svara

        Hoppas verkligen inte hon är vanlig! Med allt socker och slapphet.

        Svara

    Ska bli så fruktansvärt spännande om hon kommer sluta exponera sitt barn nu när hon börjar förskolan som hon har sagt. Om hon inte gör det kanske det går in i huvudet på er som tror hon är ”en helt vanlig tjej” att allt hon gör är för content och att få mer pengar. Hon bryr sig inte ett dugg om sitt barn integritet, sina följare eller något annat än sig själv.

    Svara

      Det gör ju nästan ingen influencer mer än Kenza typ.

      Svara

        Har de sagt att de ska göra det då? Nej precis. Det är ju skillnad att leka att man bryr sig om sitt barns integritet än att stå för att man verkligen inte bryr sig.

        Svara

          Ja, det har de. Bara kolla många vloggar med småbarn i blöjor osv. Fruktansvärt.

          Svara

            Alltså har någon annan influencer sagt att de ska sluta exponera sina barn men sen inte gjort det?

            Svara

              Ja. Jättemånga

              Svara

                Vilka?

                Svara

                  Emiliasmatinspo fick en fråga om varför hon dolde sin dotter och då började hon med att lägga ut på henne igen. Gabriella Possler skrev att hon inte ville lägga ut på barnen men ändå gör hon det. Ben Mitkus sambo ville att de skulle sluta lägga ut på barnen men ändå läggs de ut överallt. Allt för content. Sanna Guidetti har alltid velat dölja barnen men lägger ändå ut på de.

                  Svara

                    Det finns ju många stora influencers som aldrig någonsin lagt ut en ansiktsbild på sina barn, t ex Isabella Löwengrip och Annika Engdahl.
                    HT blurrade ju ansiktet på sin dotter under några månader förra året men ett tu tre så började hon visa henne igen!!

                    Svara

                  Eniliasmatinspo fick en fråga om varför hon dolde sitt barn och började igen. Gabriella P vill inte visa så mycket av sina barn men gör det ändå. Ben Mitkus sambo ville inte visa barnen men ändå är de med överallt. S a n n a G ville inte visa barnen men har gjort det ändå.

                  Svara

    Men Camilla du har ju totalt missat poängen här… HT ska försöka verka relaterbar och grinar ut om att de inte har råd med Leos. Men någon som tjänar nästan 1miljon om året + sambons inkomst på 400-500tusen borde ju rimligtvis ha råd… det handlade aldrig om någon ”shot” överhuvudtaget.

    Svara

      Hon sparade en buffert dock.

      Svara

        Måste ha varit en väldigt stor buffert. Och sen prioritera shopping före aktiviteter för sitt barn. Inte direkt årets mama.

        Svara

          Vi vet ju inte men K kanske ville överraska henne. Hon köpte typ tre plagg inte så att det var 20 st som det låter på er. Dessutom var de på Astrid Lindgrens värld.

          Svara

          Så hon säger att hon under tvp veckor prioriterar annat än Leos Lekland pga kostnader och de besatta personerna här exploderar ännu en gång?
          Jag blir så fasligt trött.
          Kan ni fokusera på något annat? Typ knyppla?

          Svara

            Eller hur.

            Svara

            Hon prioriterar allt före sitt barn. Det handlar inte om denna enstaka gång. Girig mamma som enbart är glad över att ha ett barn för sin inkomst.

            Svara

            Pga kostnader? Du menar snacks och läsk då som hon visat upp? Är det viktigare kostnader menar du? Sen har jag svårt att tro att hon verkligen inte har råd när paret har ut c:a 70-80 k per månad. H spelar på att framstå som en låginkomstagare som likt många andra fattiga barnfamiljer får vänta tills barnbidraget kommer för att ha råd.

            Svara

      Precis detta.

      Svara

    Fram tills hon startade sitt AB förra månaden måste hon ha varit Frilans Finans (eller vad hon använde) bästa kund som dragit in nästan 1 miljon om året och fakturerat allt via dem…de tar väl en ganska god procentandel av det man fakturerar?

    En sak jag har lärt mig är att det är bättre att säga ”vi har inte prioriterat den utgiften” istället för ”vi har inte råd”, för ”råd” har man ju oftast om man inte sitter på bar backe så att säga. Det handlar snarare om prioriteringar.

    Svara

      Hon sparade en buffert dock. Hon skrev det själv.

      Svara

        Varför har hon handlat massa annan skit då?

        Svara

          Vi vet ju inte men K kanske ville överraska henne. Hon köpte typ tre plagg inte så att det var 20 st som det låter på er.

          Svara

            Hjälp vad du är överallt och försöker försvara hennes beteenden 😂

            Svara

              Ja, man försvarar de man känner.

              Svara

                Jasså är det farmor som är här?

                Svara

                Om du nu känner henne, så kan du ju samla upp kritiken här och se till att hon tar till sig den och bättrar sig. Om du nu känner henne så vill du väl inte att hon skämmer ut sig som hon gör nu.

                Svara

                  Kan kan jag men hennes val.

                  Svara

                  Hon skämmer inte ut sig.

                  Svara

                    😂

                    Svara

                      Skratta på. Hon skrattar nog åt dig med.

                      Oj vad ledsen jag skulle bli då.

                  Bättrar sig ? 😂😂, bättrar sig till vad enligt dig är rätt så eller?

                  Svara

                    😂😂

                    Svara

      Varför kan hon inte ha fakturerat själv? Hon borde väl haft en enskild firma innan?

      Svara

        Hon har väl inte vågat. Många tycker Frilans Finans är smidigt då de slipper sköta bokföring. HT har väl knappt gått ut gymnasiet så hon har nog inte vågat sig på bokföring och liknande.

        Svara

        Nej, hon använde sig av ett företag. Hon kan uppenbarligen inget om sånt och för lat för att lära sig. Nu är hon girig och insåg hur mycket mer hon kan tjäna så hon ger det ett försök. Känns dock som det kommer gå sådär..

        Svara

          Hur vet du att hon är lat? Känner du henne? Nej, just det. Du vet inte om det är pga lathet.

          Svara

            Man känner ju till hennes dagar genom hennes content. Och hon har själv nämnt det så det går inte att försvara henne i detta, sorry.

            Svara

            Men britta! Mormor/farmor, skaffa dig ett liv

            Svara

              Britta?

              Svara

          Min nyfikenhet tog över, ser hennes namn väldigt ofta. Men om jag fattar det rätt är hon en rätt ung tjej? Det är smart att inte inbilla sig att man kan redovisning. Ska du göra rätt speciellt i den branschen, får du ha lite kunskap. Fakturera är däremot enkelt.

          Svara

            Hon är 31. Jobbar man med det yrket så ser man till att lära sig. Otroligt korkat att ha slösat bort så mycket pengar. Hon hade lätt kunnat köpt ett årskort på Leos och sluppit gråta om detta.

            Svara

              Aha, trodde hon var yngre utifrån det som skrivs. Och hon har hållt på i många år dessutom. Fattar inte varför folk inte tar hjälp när de inte kan själva, så de kan bygga upp ett bra liv och koll på pengarna. Speciellt med en liten också.

              Svara

    Hanna var med i lokaltidningen för någon dag sedan i en lista på de kvinnor under 40 som tjänar mest i kommunen.
    ”Hanna Theorin, 30 år, Smålandsstenar – 986 905 kronor”
    Borde finnas utrymme för ett och annat besök på Leos .

    Svara

      Hon sparade en buffert dock.

      Svara

        Ja, fast var fanns det bufferttänket när det tröstshoppades efter p-stavsuttag, nya hm-kläder till henne samt de där dumma nötterna från costco som folk tjatar om. Alltså att hon sparat till buffert och sitter på pengar är ju helt uppenbart bara en efterhandskonstruktion. Självklart så finns pengarna till Leos oavsett buffert, hon ville bara vara relaterbar! Och det är DET som stör mig, att hon hostar upp sånt där för att kunna ha den där personan hon har på insta

        Svara

          K kanske ville överraska henne med kläderna.

          Svara

            Hahaha

            Svara

              Du har ju ingen aning? Jag kanske känner familjen.

              Svara

              Och vet hur det ligger till.

              Svara

                Ja det skulle förklara hur du så starkt försvarar henne. Men hon har ju inte så stor umgängeskrets och att någon skulle ha koll på vad hennes sambo planerar är väldigt orimligt.

                Svara

                  Hon har vänner och även folk hon umgås med inom familjen. Kusinen har varit med.

                  Svara

                    Hon har själv sagt att hon inte har vänner och att hon trivs bäst så. Så nu avslöjade du dig att du inte känner henne.

                    Svara

                      Hon har vänner. Tro inte blint på allt. Kusiner kan vara vänner.

                      Ska jag inte tro på det hon själv skriver? 😂

                      Nej, litar du blint på alla influencers? Kan tala om för dig att hon är vän med sin kusin.

                      Okej, då lyssnar jag på dig och tror inte på ett dugg hon skriver längre. Fint att du outade din ”vän” som lögnare. Haha vad bra att hon inte är ovän med sin egen kusin. Det är nog ovanligt.

          Otroligt märkligt beteende att sitta och gråta över att de inte haft råd med Leos lekland den senaste tiden (kostar ca 200 kr i entré eller vad?)
          Men snacks, läsk och skräpmat inhandlas frekvent och sen ska det klagas om hur dyrt allt är. Knappast så att snacks och läsk är livsnödvändigt.. Det handlar endast om prioriteringar..

          Ett litet spartips!! Byt ut all den där läsken till vardags mot kranvatten så har ni snart sparat ihop till entré på Leos..
          (Om man nu har så dåligt med pengar att man behöver gråta på Instagram över entré till Leos lekland menar jag 🤔)

          Svara

        på 25 000 :- som är en skitsumma

        Svara

    Jaaa alltså jag stör mig på mig själv för att jag stör mig. Det får jag ta på mig, jag är missunnsam för att hon tjänar så bra trots att hon är en kass influenser.

    Men! Jag tycker fan att hennes (antagligen rätt lågavlönade) följare ska veta att den där ”vanliga lilla småstadstjejjan utan nån större inkomst”-personan inte är sann. Hon ÄR inte en av er!

    Sen tycker jag också att folk inte ska glömma att hon bestämde sig för att sluta exponera barnet för att det var fel/kändes fel (bra gjort)men sen drog tillbaka det och då angav som anledning att ”kärleken ska vinna”. Alltså det där tycker och tyckte jag var helt sjukt. Antingen så är det fel för er att exponera er dotter eller så är det inte det. Det är liksom bara svart eller vitt och lulla inte runt med kärlek och att ”ni ska få följa med vår resa med henne” när det isf handlar om en avvägning gällande loss of income vs hur fel det känns.

    Svara

      Håller så med om det sista du skriver. Hon märkte ju att både följare och samarbeten försvann när hon började blurra barnet. Det var inte för kärleken, det var för hennes inkomst.

      Svara

        Så gör flera hela tiden. Emiliasmatinspo blurrar ibland och ibland inte.

        Svara

          De tror att de kan vinna över alla slags följare, de som älskar att se andras barn och de som tycker att man inte ska exponera barn. Men det faller ju platt.

          Svara

          Precis lika jäkla illa oavsett vem som använder sina barn som inkomstkälla men nu är det HT det gäller här

          Svara

    OT Magdalena Graaf stängde aldrig ned kommentarsfältet! Så var det med den uppmärksamheten! 🤣 Nu får hennes kollegor på Bonnier lite mer jobb ändå! 😉

    Svara

      Bara sluta ge Magdalena Graaf uppmärksamhet. Enda sättet man slipper höra om henne ge varken bloggen eller fröken Graaf synlighet alls.
      Ingen skulle sakna hennes livsviktiga blogg om hennes spännande liv.

      Svara

        Jag gillar Maggan – hon är cool.

        Svara

          Skämtar du? Magdalena är värsta råtönten!!!! 🤣

          Svara

            …och mobbare!

            Svara

          Fyfan 😂

          Svara

    Du är ju inte tillräckligt insatt i henne för att förstå. Det är inte så att de dragit lott och sen gjort en tråd om en ”vanlig person”. Hon är extremt udda på så många sätt. Lögnerna avlöser varandra. Går att skriva långa noveller om allt skevt hon gjort men det orkar jag inte så ni får en liten. Men bara ta syskonresan som bara är ”locka följare”-content. Man går inte från ”Nu kör vi” till att någon dag senare säga att man pratat om det länge och ska vänta tills förlossningsskadan är läkt. Sätter in spiral, tar ur den kort efter och ska köra igång syskonresa igen. Ni hör ju. Allt är för att hon vet vad följarna vill ha.

    Jag tror verkligen inte att det blir något syskon. Hon vet med att hon kämpar så med denna unge, att det inte alls var som hon trodde att vara mamma. Det hon gör med sin unge är sånt hon själv tycker är kul. Inget för barnet. Matar barnet med sötsaker hon själv gillar och ingen tanke på bästa kost för barnet. Tänker inte på säkerhet alls utan det viktigaste är att barnet inte gnäller. Nu är syskonresan bara ett sätt att hålla kvar följarna så hon kan exploatera sitt barn och glassa i pengarna hon får från det. Ni hörde det här först ✌🏼

    Svara

      Detta gör många influencers. Tiingelinn ger hur mycket socker som helst. Dessutom vet du inte om de har pratat igenom saker. Det är mellan de själva. Hoppas att det blir ett syskon. Att leva som ensambarn är inte kul. Jag vet.

      Svara

        Men poängen med att det inte är hälsosamt att hon ger så mycket socker till sitt 1-åriga barn handlar ju faktiskt om att Hanna dels har varit överviktig och gjort gbp och dels har väldigt dålig munhälsa. Vilket kan leda till att även dottern får den problematiken. Särskilt när hon matar henne med så mycket skräpmat och socker. Hade jag haft de problemen hade jag gjort allt för att mina barn inte ska behöva utsättas för det. Man vill väl att sina barn ska ha en sund kosthållning.

        Svara

          Då ska du veta att det finns de som ger sin nästan 1-åring både sylt och glass. Sylt när han var 8 månader. Dessutom är det ju deras barn och de bestämmer ju. Tråkigt att vissa ger mycket socker men inget vi kan göra ju. Dessutom så är många äldre uppväxta på mycket socker och jag tex är det och hade inga hål som bebis. Munhälsa är individuellt. Du kan borsta hur noga som helst och få hål. Och tvärtom inte sköta tänderna och aldrig få hål.

          Svara

            Är du korkad på riktigt när du diskuterar så här, man borde vilja sina barn väl och då gör man inte så helt enkelt. Hur kan du ens försvara hennes skötsel av L

            Svara

              Ändå hennes val. Inget du eller vi ska lägga oss i. Det gör tandläkaren när det är dags för tandläkarbesök.

              Svara

            Hej Abrakadabra, samma usla argument här som på FB ser jag, lägg ner det bara

            Svara

              Jaha. Skriver vad jag vill 🌸

              Svara

        Varför var det hemskt för dig att vara ensambarn?
        Har en son som älskar att vara ensambarn och absolut inte vill ha syskon. Finns nog lika många åsikter / upplevelser som det finns ensambarn

        Svara

          Jag har alltid känt mig ensam. Men mina föräldrar skildes när jag var liten så det var kanske det. Självklart men jag har gött många som har känt mig väldigt ensamma. Jag har fått leka mycket själv och kan än idag känna hur jobbigt det var. Nu ska sanningen fram att mina föräldrar har försökt skaffa syskon men det blev inga. När jag var typ 2-3 år kunde jag fått ett syskon men då kände min mamma att hon ville att jag skulle vara få vara barn ett tag till. Och döm inte henne då hon inte lever längre. Alla resonerar olika.

          Svara

            Hört om* sig*

            Svara

            Hej Abrakadabra 🙂

            Svara

              Ok.

              Svara

        Saken är ju att om de pratat igenom det länge, men samtidigt lagt ut content om att det snart är dags så är hon ju hur falsk som helst?

        Svara

          Varför? Hon måste inte delge dig allt.

          Svara

            Men vad är det du inte förstår? Nej hon behövde inte säga att de pratade om att lägga ner syskonresan. Men då lägger man inte ut mängder av content om att syskonresan sker. Då kunde hon likaväl vara tyst om allt tills de bestämt sig.

            Svara

              Alla gör misstag. Alla människor. Ingen är felfri.

              Svara

                Hur är det ett misstag att ljuga sönder för sina följare?

                Svara

                  Tror du inte alla kan göra saker de kanske ångrar sedan? Man tänker en sak som låter bra sedan ändrar sig kanske. Döm inte henne för allt.

                  Svara

                    Men hon ljuger ju hela tiden om saker, då är det inte misstag då är det med flit.

                    Svara

                      Känner du henne och vet det? Tänk på att du ser bara på Instagram. Du vet inget om verkligheten.

                  Ben Mitkus ljuger nog mycket och detta med hans mamma kör han mycket med. Men ja, han får också skit. 😂

                  Svara

                Fast HT står för allt som andra människor inte gör, ljuger om precis allt som går att ljuga om.
                Girigheten själv, säljer sitt barn för att hon inte orkar jobba

                Svara

                  Ok. De andra som livnär sig på sina barn?

                  Svara

              Det finns fler influensers som kör med detta syskon-content. Ben Mitkus la ut att han skulle bli pappa snabbt efter att den andra hade fötts. Nu pratar de om ett tredje barn och har gjort länge. Allt för content? Knappast. Tror inte det nej.

              Svara

                Hahahaa men de skaffade ju ett syskon snabbt efter? Då är det ju inte alls samma sak. Om de pratar om ett tredje barn nu i flera år men inget händer och de tar pauser och ångrar sig och håller på, då kan du återkomma.

                Svara

                  Jo, för alla vet att barn-content drar. De håller på så redan.

                  Svara

                Hej Abrakadabra 😉

                Svara

                  Ok, puss! Jag bryr mig liksom inte 😂

                  Svara

                  Vem är Abrakadabra?

                  Svara

                    Någon på Flashback.

                    Svara

        Men det är väl ingen ursäkt att fler gör så, de är väl lika jäkla idioter de också då såklart

        Svara

          Ja, säkert. Såklart. Menar mer att det finns fan vissa som verkligen där det är illa.

          Svara

    Men både du och Hanna slingrar er ju runt poängen totalt! Ingen, verkligen ingen, missunnar flickan ett besök på Leos. Och som någon annan skrev här ovanför så handlade det överhuvudtaget aldrig om några shots? Men hon vill få det till det så hon slipper försvara att hon prioriterar sitt eget shoppingbehov över dottern. Hon kan inte ta kritik för fem öre, men ska ändå tjäna nästan 1 miljon om året på att vara influencer. Därför startades ju också tråden på fb, för hade man kunnat ge konstruktiv kritik om hennes jobb direkt till henne så hade inte tråden blivit så stor (jag håller med om att den är totalt urspårad) men vidhåller att den blivit så stor för att man endast får skicka hjärtan och stryka medhårs, annars blir man blockad.

    Svara

      Ja antingen prioriterar sitt eget shoppingbehov eller helt enkelt ljuger rakt av för följarna ang att de inte haft råd. Jag är ju övertygad om det sistnämnda, en konstig lögn i förbifarten, antagligen för att hon vill vara relaterbar.

      Och sen lägga på lite smågråt av tacksamhet för den tacksamma dottern som var så lättnattad av tacksamhet. Vackert, emotionellt och framförallt relaterbart!

      Svara

        Dessutom som det skrevs om däruppe. H mår nog inte bra och shoppar man då blir man ”glad”. Hemskt. Tragiskt.

        Svara

          Hon hade ju ett matmissbruk innan och det sägs ju att man aldrig blir av med ett beroende utan det bara går över i något annat. I detta fall shopping. Jag hoppas hon inser det och söker hjälp innan det blir Lyxfällan nästa.

          Svara

      Hon sparade en buffert dock. Tråden är lång pga massa onödigt skit. Inga vettiga saker. Ingenstans skrivs det om vad folk äter osv som i hennes tråd. Det roliga är att en viss krokodil skriver saker som att mat från Lidl är äckligt osv men hon lägger själv upp mackor med majonnäs. Låt en människa äta vad den vill.

      Svara

        Du är ju mer obehaglig som har sån koll på personerna som skriver i tråden, jämfört med att man har koll på en offentlig person som lägger ut saker för alla att se.

        Svara

          Du vet att det har skrivits om henne här? Folk har outat hennes namn.

          Svara

            Och? Obehagligt att kolla upp en privatperson och ha det som försvar för Hanna. Sjukt beteende.

            Svara

              Ja, jag håller med. Samtidigt sjukt att hon har gått på H så som hon har gjort.

              Svara

          Facebook kan alla se.

          Svara

            Hon är fortfarande inte offentlig person. Ni är ju galna.

            Svara

              Säg det till den som outade henne. Hon blev outad i tråden tror jag. Jag har inte så bra insyn då jag inte läste när det hände. Någon kände igen henne. Dessutom är hon ju inte så trevlig som trakasserar Hanna så mycket.

              Svara

                Säger det till dig nu som söker upp en privatperson och sprider info som du kan använda för att försvara Hanna. Du är lika galen som henne tydligen.

                Svara

                  Det har varit trådar här om henne men även på Flashback så blev hon outad. Inget jag har gjort.

                  Svara

                    Hahaha suck. Du har ju sökt upp henne efter att hennes namn kommit ut, det jag menar. Det är lika sjukt.

                    Svara

                      Det har många här gjort.

                      Och det är ett bra försvar? Då är det okej att så många diskuterar Hanna i en tråd då, för det är ju många som gjort. 🙃

                      Hon har lagt ut saker om sig själv i tråden med.

        Du har ingen som helst aning om vem jag är. Har inte följt vem ni tror er letat fram men kan garantera att det inte är jag iaf. Tror du på riktigt att jag skulle ha öppna sociala medier om jag hade en helt galen flock stalkers efter mig?
        // 🐊

        Svara

          Som sagt bara vad jag läst här. Men hoppas inte att den personen har fått skit.

          Svara

    Verkar som generella likes på posts ändå har droppat de senaste månaderna. Verkar numera ligga mellan 1500 och 2000

    Svara

    Men om du gick in på Flashback för att se vad det handlade om är det anmärkningsvärt att poängen flög så över huvudet på dig? Ingen bryr sig väl om hennes hälsoshots egentligen? Det var ju för att de kom direkt efter ett inlägg där hon grät ut över att de inte haft råd att åka till Leos Lekland de senaste 2 veckorna fast snart 2 åriga Lara har tjatat (också väldigt osannolikt att ett barn som inte ens fyllt 2 år både tjatar om en särskild aktivitet på det sättet så lång tid OCH att hon agerar ”tacksamt” på informationen att det ska åkas dit dagen efter. Är ju solklar lögn). Sen kom en post med dyra hälsoshots och någon ifrågasatte väl då hur hon hade råd med dem (för det var ju inte markerat som reklam innan 🙂 )

    Under de veckorna som barnet ”tjatat” om lekland har Hanna shoppat kläder för tusen spänn till sig själv, handlat färdighackad broccoli, storpack med Festis och läsk, nötter osv för tusentals kronor på Costco, tröstshoppat skit på Rusta för att hon tog ut en pstav och så vidare. Att då säga att de inte haft råd med en aktivitet som kostar ca 200-300 kr för en vuxen med ett barn i Laras ålder är ju helt jävla otroligt?

    Och ja sen att hon tjänar ca 1 miljon om året och leker fattig…. Nä det är så rubbat. Läser FB-tråden emellanåt men har ingen användare där. Flera verkar ju hysteriska åt båda håll (både typ frukrokodil och lillafrun som hackar på exakt allt och sen josefmaria, Tilda, blomsterfan som försvarar allt i absurdum) men just det här ÄR JU HELT GALET och det är så konstigt att du verkar tycka det är rimligt 🥲

    Svara

      Hon sparade en buffert dock. Och kan finnas oförutsedda utgifter. Krokodilen har inga bra matvanor själv. Silvertejpad soffa.

      Svara

        Och själv exponerar sitt barn.

        Svara

        MEN DETTA HAR INGENTING MED GALNINGARNA PÅ FB ATT GÖRA! Sluta försvara detta när det är så uppenbart att buffertanledningen är en efterhandskonstruktion. Det finns 2 alternativ:

        1. Pengar finns till Leos oavsett buffert

        2. De har dolda kostnader i form av spelberoenden och eller andra mer extrema shoppingberoenden, eller typ annat dolt. Kanske finansierar nån släkting, dubbla boenden vad fan vet vi.

        Men faktum kvarstår att hon tjänar så jävulskt mycket att PENGAR FINNS

        Svara

          Ja, nummer två. Spelberoende tror jag inte.

          Svara

        Jag vet inte hur det är med andra, men även om jag sparar till en buffert så har jag råd att lägga 200 kr på Leos lekland. Och hade prioriterat det över kläder och snacks till mig själv.

        Svara

          Hon kände kanske att Astrid Lindgrens värld räckte.

          Svara

            Önskar att hon kände att shoppingen räcker också.

            Svara

              Jag har varit shoppingberoende. Det går att bli av med utan hjälp.

              Svara

          Hade aldrig prioriterat ett lekland för en tvååring framför kläder. Skulle du det?

          Svara

            Om man har massvis av kläder redan vore det en bra prioritering.

            Svara

        Hej Abakadabra 😉

        Svara

          Ok puss min besatta person <3

          Svara

          Jag bryr mig liksom inte ens 😂

          Svara

            Du verkar bry dig som svarar som du gör. De som inte bryr sig ignorerar. Att skriva puss och skicka hjärtan är en typisk härskarteknik som används när man minsann bryr sig och vill trycka ner den andra. /Annan anonym

            Svara

              Ok. Jag skriver för att det är kul bara 😂

              Svara

                Vad är det som är kul?

                Svara

                  Allt.

                  Svara

        Hur vet du det? Kan garantera att du inte har en aning om hur det ser ut hemma hos mig och vad jag äter. Sluta tro på allt du läser. Mina sociala medier är lika stängda som mitt anonyma fb-konto.
        Hoppas verkligen ingen beter sig illa gentemot någon oskyldig stackare som ni tror är jag.
        // 🐊

        Svara

          Okej. Vet inget om den personen har fått skit men jag hoppas inte det. Sjukt om det är någon som har skrivit skit till henne.

          Svara

      Skulle färdighackad broccoli vara något anmärkningsvärt? 😅

      Svara

        Menar du att krokodil äter eller H?

        Svara

        Aha, läste nu. Eller hur 😂

        Svara

        Att köpa en påse färdighackad broccoli för typ 119 kr pga ”SÅ VÄRT” och samtidigt säga till sitt barn att man inte har råd med lekland. Ja lite anmärkningsvärt. Men så köper jag vanlig jävla broccoli för typ 17 kr där jag får använda kniven i 1 min.

        Och också folk som nu kör ”men hon får ju ju inte en miljon efter skatt!!!!” Nej det förstår väl alla? Men hon får fortfarande ut betydligt mer EFTER skatt än vad gemene man får ut före skatt.

        Svara

          Det är väl mer i den påsen? Den räcker ju länge. 17 kr för broccoli är fasligt dyrt men priserna är ju så idag.

          Svara

      För inte så länge sedan så skulle barnet vara hemma tills hon var 3 år – för barn hade inget behov av att socialisera sig innan dess enligt studier skrev Hanna på en annan influensers inlägg. Och sedan vänder hon kappan efter vinden och nu skall barnet in på förskola vid 2 års ålder. Inget är rätt eller fel men man blir så trött på Hannas ”sanningar” som svänger och ändrar sig hela tiden.
      Ena sekunden är barnet som en igel och hänger på henne 24/7 andra sekunden kan hon sitta timmevis i sitt rum i ett bollhav och leka själv..

      Svara

        Man kan ju ändra sig.

        Svara

    Jag tror att det handlar om att de var nöjda med Astrid Lindgrens värld och kanske bara tänkte besöka det stället.

    Svara

    Ni som är upprörda om tråden. Den kommer försvinna i takt med att Hannas karriär är över. När hon inte kan locka med syskon längre så kommer det gå raka vägen neråt. Och då försvinner tråden också, så då blir alla glada och nöjda!

    Svara

      Den borde redan dö ut. Vem fan kan ha så mycket tid på att bli så besatt av en influencers matvanor? De har nog inte gjort annat i sommar än suttit i tråden. Måste vara bleka som lakan hela bunten.

      Svara

        Precis så tänker många om Hannas influencerkarriär också, men hon är som en kackerlacka och håller sig kvar. Nu var det längesen jag läste där men då var det mycket mer än bara prat om matvanor, känns som ni hänger upp er på det.

        Men jag hoppas tråden dör ut, för den är en stor anledning till att hon kan fortsätta. Hennes genuina följare är inte så många. Få kommentarer och lite engagemang. Hon tjänar visningar på alla som irriterar sig 😂 Jag hade skämts om jag var henne. Pengarna är INTE värt att göra bort sig så.

        Svara

          Vad är en bra influencer enligt dig då? Det är otroligt mycket prat om matvanor där ska du veta. Senast igår att hon hade köpt mat på Lidl. Innan det om hennes frukost på campingen osv.

          Svara

            Ärlig och genuin. Tar till sig kritik. Exponerar inte sina barn. Ja det finns mycket som definierar en bra influencer. Men tänk motsatsen till Hanna så förstår du. Okej, men maten är nog för att hon själv haft problem med både vikt och har dålig tandhälsa, så det blir ju en större grej att hon inte ändrar sina matvanor.

            Svara

              Tiingelinn är fan värst.

              Svara

    Det är precis som i Lyxfällan när en deltagare gråter för att barnen inte kan gå på ngn sport el dylikt för man inte har råd. Klipp till programledaren visar en hög med cigarretter för flera tusen kronor (Rusta i HT:s fall), nästa hög energidryck (Costco eller billig broccoli för 100kr – HT:s motsvarighet) osv osv.

    Man kan ju egentligen inte bli upprörd för att hon tror att hon jobbar och sliter (har aldrig sett en människa vara mer passiv i mitt liv) eftersom hon på riktigt inte vet något annat. Snacka om höga läsarsiffror om hon hade gjort någon grej som ”häng med, jag ska testa olika yrken”. Tänk att se henne som restaurang-, vård-, städ personal eller vad som helst egentligen i en vecka i någon pröva på vlogg.

    Det sorgliga är att jag tror att hon kommer leva exakt likadant liv om 30 år. Rusta, skitmat, ligga i soffan och titta på Astrid Lindgren filmer. Om det mot förmodan skulle ta slut med kebaben så lär hon kasta sig in i nytt förhållande inom en vecka. Inte en chans att hon hade klarat sig själv en vecka ens.

    Sorry för babbel men jag är så fascinerad över hennes livsstil och inställning till saker. Åh vad hon (och LD) hade mått bra av att jobba och träffa folk!

    Svara

      Det programmet är fejk.

      Svara

      Nej, det drar inte. Jättetråkig idé. Tiingelinn är ändö värst. Folk vill se vardag.

      Svara

        Ändå*

        Svara

        Men det handlar om HT här Abrakadabra, inte Tingelinn!

        Svara

          Det skrivs om alla i alla möjliga trådar.

          Svara

      Låt henne ha det liv hon vill. Du har ditt. Det kommer inte att ta slut med K. Men det hoppas du väl.

      Svara

        Intressant, varför tror du att de är ett sånt starkt par?

        Svara

          Varit tillsammans länge, gått igenom mycket och verkar kära. Verkar passa ihop. Mina uppfattningar. Varför tycker du att de verkar som ett svagt par?

          Svara

            Jag har inte uttalat mig om det. Jag har ingen aning, aldrig märkt något utav deras relation alls, kan inte se varken kärlek eller inte kärlek. Tänker att de mest… är.

            Svara

              Ok.

              Svara

        Haha. Jag hoppas ingenting, men herregud konstigare saker har väl hänt. Förhållanden tar slut, folk träffar nya. Det är livet. Jag menar bara att jag upplever henne så otroligt osjälvständig och okapabel. Jag tror det hade stärkt henne och hennes självkänsla att komma ut i det ”vanliga” livet. Och kanske fått en mer balanserad relation till alla triljoner ägglossningstest osv. Det brukar ofta bli så när man går hemma länge att saker blir så stora.

        Svara

          Du ser så liten del. Vi vet ingenting mer än det på Instagram. Tänk på det. Jag går hemma och saker blir inte stora för mig så för alla är det inte så.

          Svara

          Ja, när hon inte längre kan leva på Instagram och hennes barn så kommer nog verkligheten som en käftsmäll.

          Svara

    En till sak som du missade Camilla!
    Samma dag som Hanna grät över att ”äntligen” kunna ta dottern till Leos Lekland så lade hon upp ett inlägg om att hon tänker köpa en By Rydéns-lampa till huset tillsammans med en reklamlänk. Det är ju något som inte stämmer om man ena månaden ”inte har råd med Leos Lekland” och nästa månad köper en lampa för 4000kr.

    Och samma vecka oroar hon sig över att något ska gå sönder i huset och kosta massor med pengar. Hon och hennes verkar behöva hjälp med ekonomin.

    Svara

      Hon visste inte om hon skulle köpa den. K är säkert med och hjälper med ekonomin och sköter den.

      Svara

      Är det sant? Hon är ju inte på riktigt.

      Svara

        Ingen vet. Saker på nätet är inte alltid sant.

        Svara

        Ja, men hon skrev det på story så det är tyvärr borta nu.

        Svara

    Men jag förstår verkligen inte varför så många blir så upprörda. Följ inte henne då så är slipper ni se hur illa allt är. Det finns massa människor på nätet som skriver saker man inte gillar, då behöver man ju inte läsa det.

    Mina tonåringar har kanske varit 2 gånger på lekland i sina liv, det är ju ingen mänsklig rättighet och inget som ger livslångt trauma.

    Svara

      Det handlar ju om hur hon ljuger. Det är ett dåligt beteende. Klart folk blir upprörda. Om alla bara ska sluta följa (jag hoppas dock majoriteten väljer att avfölja henne) för att någon beter sig helt galet så får de ju fortsätta helt utan kritik. Det är ju inte första gången så det handlar ju inte enbart om någon slags #leogate…

      Svara

      Precis.

      Svara

        Svar till TS!

        Svara

        Driver du med oss Gervide? Det där om shots är ju nåt skit Ht drar upp för att leda bort kritiken från vad allt _egentligen_ handlar om. Nämligen att en flunsa som strösslar pengar varje dag runt sig påstått sig inte ha ”råd” med ett besök på Leos. Som kostar max någon hundring. O sen grina ovanpå det och påstå att en 2åring (😂😂) snällt gått och lagt sig när de lovade besök på leklandet.🙄 alltså hon ljuger och tillrättalägger så mkt.

        Detta borde ditt inlägg handla om, har du förresten glömt att hon började visa sitt barns ansikte igen för att få likes och få in cash??

        Svara

          Är Tiingelinn bättre? Hon är värst.

          Svara

            Men varför tjatar du om henne? Detta inlägget handlar inte om henne. Kritiken är fortfarande rimlig oavsett om någon annan gjort något värre enligt dig.

            Svara

              Låt mig göra vad jag vill. Som sagt, finns värre saker som folk gör än vad H gör. Herregud.

              Svara

            Hej Abrakadabra 😉

            Svara

              Puss <3

              Svara

    Säg mig vem som är en bra influencer då? Eftersom H är så ofantligt dålig enligt er. Är Tiingelinn bättre? 😂😂 Såg någon i tråden som skrev om att hon följer Lisa Borg. Är hon bättre än H? Ärligt nu?

    Svara

    Vet att ni kommer svara att ni inte vill bli influencers men hade ni gjort det bättre själv? Jag hade såklart följt alla er. Ni hade varit grymma!

    Svara

      Ja. Jag hade kunnat ta emot kritik, jag hade inte ljugit, jag hade lagt tid på samarbeten och gjort det bästa jag kan för företaget och min egen skull. Ska bara gråta ut i ett program först för att få följare.

      Svara

        Okej. Hade följt direkt stjärnan!

        Svara

    Ni försvarar henne med att hon kan ha dolda utgifter som vi inte vet, ingen vet hennes ekonomi, blabla. Ska man behöva påminna er att hon försöker få ett syskon till sitt barn? Om hon nu har problem med ekonomin, varför i helvete tänker man ens på ett till barn? Så antingen ljuger hon satan för att vara relaterbar och få empati, eller så är hon galen som vill skaffa ett barn till trots att pengarna inte går ihop.

    Svara

      Alltså man KAN ju slänga sig med uttrycket ”jag har inte råd just nu” därför att man har gjort av med alla pengar och då skulle behöva ta från sin buffert ex. Så säger jag själv ofta. Visst hade jag kunnat ta pengar från mitt sparande men då är det ju inget sparande längre. Dvs är månadslönen slut så är den slut, och då kanske man snällt får vänta på lön eller barnbidrag eller vad det nu kan komma för inkomstkälla.
      Denna häxjakt som pågår är helt absurd och ren mobbing.

      Svara

      Hennes sak.

      Svara

    Camilla jag brukar aldrig vara kritisk till dina inlägg men här har du misslyckats verkligen.

    Rubriken är konstig och har inte med HT att göra det minsta, jag förstår sarkasm men ändå konstig.

    Du har missat hela poängen varför folk var irriterade, hon ljuger och hittar på så sjuka saker för content.

    Gör ett inlägg om att hon inte hade råd att gå på Leos Lekland istället som du inte alls skrev nu.

    Svara

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *