Triss i ”Bibbz” Ingrosso på Instagram

Med tanke på att iDeal of Sweden betalar en HALV förmögenhet för att synas på Bibbzans Instagram så är det väl det minsta de kan begära – att få re-posta hennes bilder på sitt konto.
Eller kaaaaaaaaaan det vara så att de vill att få Biancas andra följare att posera med Kinaplast tillsammans med deras hashtag för lite gratisreklam? Hmmm….I dunno……

Jag undrar om Bibbzan och hennes ”assistent” Lovisa övat tillsammans på sina ”villain-looks”?
Scary!

Och så avslutar vi med lite smygreklam i form av produktplacering på Bibbzans konto i form av ögonskuggepaletten  ”Bibbz” och mascaran (gissar jag på) Bibbz boom boom lashes.
Jag undrar hur länge de kommer ”bibbza” sminket?

312 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Tycker Bianca är så jäkla snygg i håret!

      Ja visst är hon. Har lust att gå till samma frisör som hon har.

        Samma här! 🙂

        Förlåt jag är nog bara gammal och omodern men vad är det speciella med hennes frisyr? Jag tycker att hon är fin i håret men det är ju mest rakt, långt hår. Ingen direkt frisyr som vore avancerad att fixa för vilken frisör som helst. Eller vad missar jag? ?

        (Menar inget drygt, förstår bara inte det speciella med hennes frisyr)

          Kan bara tala för mig själv, men älskar färgen, och tycker det är svårt att hitta frisörer som sätter färgen perfekt

            Ah okej, jag förstår.

          Haha ja det var nog lite otydligt av mig, är färgen jag gillar 🙂

      Tycker jag med! Försökte boka hennes frisör men det var en evighets väntetid! Bokade en annan frisör på samma salong haha för jag så gärna ville dit – bästa jag någonsin gått till!

        Vilken salong är det?

      Ja, hårfärgen är sååå sjukt snyggt. Lite aniston/jlo hår.

      Gillar också håret men inte den där blicken hon gör när hon försöker se sexig ut om jag förstått det rätt. Väldigt krystat, och allt annat än sexigt ?

        Bilden med den lilla väskan ser ut som att hon precis ska nysa

    Är Bibbzan vedertaget för Bianca? Had no idea.

      Vad kommer det namnet ens ifrån?

        Från Vanessa och Rebecca Stella.. Alla får smeknamn med Z. Deras podd är bara gumman hit och dit, Vanz och Stellz, Bibbz…….

      Hennes ena mascara heter ju för bövelen Bibbz Boom Boom Lashes så Bibbz är väl helt klart vedertaget.

    Man kan inte annat än tokgilla @mjolbypartiets kommentar på bilden längst ned. ”Snusar du? […] Börja omedelbart!”
    Haha!

    Är det ett försök av Lovisa att ”smize”? Ser ut som att hon precis vaknat

    Evablixtman instagram fick en dyr matta utan samarbetemärkning men att ge ut rabattkod med sitt namn funkar finfint.

      Okej Eva nobody cares

      Eva? Vem är Eva då? Och varför ska vi gå in på hennes instagram? Är hon en känd influencer eller en okänd men med en drös köpta följare?

      Eva, kom igen, så lättköpta är vi inte.

        Följde Eva Blixman tidigare pga snyggt hem. Tröttnade dock för att hon hade så mkt smygrelam. Bra att lyfta fram även mindre influencers som gör fel.

    iDeal of Sweden jobbar med Flowbox som sköter kontakterna med influencers:
    https://www.breakit.se/artikel/20418/flowbox-hjalper-foretag-lata-kunderna-skota-marknadsforingen
    Den där förfrågan om att få använda bilden verkar gå ut rutinmässigt så fort någon taggar idealofsweden och visar upp ett mobilskal.
    Troligen har ingen tänkt på att det är Biancas bild. Hon är ju inte precis någon micro-influencer som gör reklam för iDeal of Sweden i utbyte mot endast ett plastigt mobilskal från Kina 🙂

      Är det inte exakt samma hashtag som HH hade? Answer with #yeshermine typ. Fast det var väl samma grabbar aktiva i båda företagen iofs?

        Panduro har samma

          Cervera har också den hashtaggen 🙂

            Wtf… känns ju kreativt 🙂

    Kommentaren från idealofsweden kommer upp för att de använder ett system på hemsidan där de samlar in bilder från bla. Instagram via utvalda hashtags. Det är ett standardmeddelande som skrivs på allas poster så fort idealofsweden vill använda en bild på deras hemsida. Inte konstigare än så 🙂

    Biancas assistent ser ut som Jeffreestar.! Lika som bär ??

      Jeffree Star fast med ögonbryn ?

      Wow vad taskigt.. jämföra en kvinna med en man, inte fräscht.

        Hoppas du är ironisk. Annars är det den här kommentaren som är ofräsch!
        Du vet, kvinnor, män och hen kan vara lika varandra oavsett kön!
        Och det är inget elakt med det!

          Tror fan inte en enda kvinna vill se ut som en man. Nu gör hon inte det, men bara sjuk jämförelse att jämföra henne med en man.

            A men kom igen! Alla säger jag är såå lik min bror och inte ser jag ut som en man för det. Och inte han som en kvinna heller.

            Det är nog du som är lite sjuk eftersom du verkar så fixerad vid att det är såå hemskt. Män och kvinnor kan ofta vara lika. Jag är rätt lik min pappa och det är inget konstigt med det och jag känner mig inte okvinnlig för det.

              ??‍♀️ Också lik pappa, det går bra, han är snygg.

              Kommentaren kanske syftade på att Jeffrey är en transa och att kvinnor inte vill se ut som sådana.

                Jeffrey är inte transperson bara för att han använder smink. Hur okunnig är du egentligen? Inget fel dock med atr vara transperson. Begreppet ”transa” är ett begrepp du kan slänga i pspperskorgen. Din kommentar är sjukt sunkig.

            Herregud folk säger ibland att jag är lik Leonardi Dicaprio när jag skrattar, det är väl asnice han har ett bra skratt eller missar jag något här? De flesta tjejer som har en brorsa brukar likna honom rätt mycket också ? Eller sin far…?

            Ärligt om någon hade sagt att jag som kvinna såg ut som Jeffree Star hade jag tagit det som en fet komplimang. Han är helt mezmerising.

        Haha alltså vadå inte ”fräscht”??? På vilket sätt är min kommentar inte ”fräsch”? Han vill ju definitivt se ut som en kvinna sååå absolut inte ett dugg taskigt! Älskar by the way Jefree! Så grym?

        Va? Jefree är ju skitsnygg och de är lika varandra.

        Jag får hela tiden höra att jag ser ut som Jared Leto och inte är jag ledsen för det. Karln är ju fett snygg!

    Hur ser man tappad ut?

    Vilken av dom? Tycker båda ser lika puckade ut.

      ? vad är det med folk här inne egentligen?

        Blev du kränkt?

          Nej, varför skulle jag ha blivit det? Det var ju inte mitt utseende du kommenterade ?‍♂️

          Börjar bli lite tröttsamt med att folk hävdar att ändra är kränkta så fort de inte får medhåll, men det kanske jag är ensam om att tycka här.

            Nu verkar du lite kränkt igen.

              Okej, du vill inte svara på frågan alltså. Då släpper vi det här.

              Men lägg ner. Man får säga ifrån när man tycker någon är elak, du behöver inte ”blev du kränkt”-håna för det.

                Folk som ”är du kränkt”-hånar måste ju vara samma personer som anser att Sverige är så ”lättkränkt nuförtiden”. Ironiskt dock att det är dessa personer som blir kränkta pga mothugg på rena elakheter.

            Nej du är inte ensam och vi är fler som inte tycker att man säger att någon ser tappad ut.

              Ta det inte så grymt seriöst! Man menar nog att någon ser ut att ha tappa ”vettet/tappa förståndet”. Är är det du blir så kränkt av? Har du tappat vettet??

                Och att de ser puckade ut?

            Nej det är du inte ensam om att tycka.

            Nej, verkligen inte. Nivån på en del här inne är katastrof.

          Går du i lågstadiet?

    Vad är det för snuskommentar!!?

    Barbro som kommenterar på Bibbzans insta ?? så trött på anonyma idioter som bara ska klanka ner på människor.

    OT men…. https://www.expressen.se/noje/lowengrip-visar-nya-sallskapet-pa-roda-mattan/

    ”På röda mattan till årets Polarpris dök Isabella Löwengrip upp tillsammans med amerikanen Paul Hutchinson – och avslöjade detaljer kring det sprillans nya samarbetet.
    – Jag lanserar min egen stiftelse och det är därför jag tog med mig Paul, för han arbetar med en fantastisk stiftelse, Child Liberation Foundation. Han räddar barn hela tiden från människohandel.”

    ”Entreprenörens nya stiftelse kommer att verka inom samma område som Paul Hutchinson. Tillsammans vill de motverka att barn råkar illa ut och utsätts för just människohandel. Duon träffades i Monaco, och beslöt sig därefter för att arbeta tillsammans.
    – Isabella har ett så fantastisk hjärta och vill använda sin stiftelse och följare för att göra förändring i världen, säger Paul Hutchinson”

    ”Isabella Löwengrip tänker använda sig av sin lojala följarskara i sociala medier för att sprida budskapet.
    – Jag är störst i Norden, det är därför jag vill starta en egen stiftelse och använda min plattform för att nå ännu fler, säger Isabella Löwengrip och tillägger att som mamma ligger också ämnet henne extra varmt om hjärtat.”

    wait what……
    1) isabella är inte störst i norden på långa vägar???
    2) sen när bryr hon sig om anda än sig själv?! och har ”ett fantastiskt hjärta”?!
    hon har verkligen gått in för ”american charity” nu.

      Alltså intervjun?! ??‍♀️ Inte nog med att hon har ett fantastiskt hjärta, hon har även en fantastisk förmåga att få folk att tro på henne…

        Här har en kommentar som försvarade Bella tagits bort, trist, det säger en del om någons agenda…

        Isabella är iaf EN av de största och har varit det i många år. Vad hon bryr sig om andra eller om hennes hjärta vet inte du. Det är bra att hon engagerar sig mot människohandel hursom, det är ett bra initiativ. Hon har fått många kommentarer senaste månaderna om att hon borde engagera sig i välgörenhet och använda sina kanaler till något bra och när hon nu gör det så ska hon såklart hånas. Bella är inte sämre eller värre än C eller andra influencers. Bella har inga onda avsikter. Isabella är positiv och driftig.

          Isabella är en hemsk person som skryter om att mobba sina anställda så att de gråter, manipulerar hotbilder så att hon får sympati samtidigt som hon förstör andras liv, mobbar transbarn på ett specifikt gymnasium i Stockholm och förklarar att hon inte bryr sig om SD får någon form av regeringsmakt eftersom rasism inte påverkar henne personligen och endast är ett cykliskt fenomen i hennes ögon. Det spelar ingen roll om hon skrev/gjorde allt detta endast för att provocera. Att använda hat mot andra som en viktig del av ens affärsmodell är en äcklig strategi som inte borde hyllas på något sätt.

            Buhu…

          Hon får även många kommentarer om att sluta flyga

      Om hon satsar på det här så är det bra, inget att klanka ner på. Barn (och människor i stort) som behöver hjälp skiter i om personen bakom pengarna har ett stort hjärta eller inte. Det här är något jag hejar på och tänker stå bakom, allt som görs för att barn ska få det bättre är bra oavsett vem som gör det.

      Hon har ett fantastiskt stort hjärta, Isabella. Förutom att hon hatar djur och ger blanka fan i andra förutom sig själv.

        Lite fundering så här på kvällen.

        Vem jobbar med childhood foundation?

        Vem jobbar med project playground?

        Vem gillar Bella att säga hon är kompis med?

        Slutfråga. Varför har hon valt just en projekt om barn som sin välgörenhet? ?

          Det är så vidrigt det Isabella håller på med just nu! Hon har ALDRIG tidigare ens snuddat vid ordet välgörenhet förrän nu. Nu är hon över en natt Moder Teresa. Allt för att få frottera sig med kändisar och kungahuset. Genomfalska människa! ?

            Men sluta, hon har tidigare skrivit om olika orättvisor och om att vilja hjälpa. Senaste året har många skrivit till henne att hon borde syssla med välgörenhet och frågat om hon skänker och till vad och att hon borde använda sina kanaler till något bra – när hon nu gör det så hånar ni det. Hon är inte vidrigare än någon annan. Hon säger inte att hon är Moder Teresea och hon har fått frottera sig med kändisar och kungahuset tidigare – detta är inte första gången hon är på Polar Music prize. Finns andra mer falska och skenheliga.

              Jag misstänker att du är en av de få som kan tolka hennes inlägg som något annat än att hon är förälskad i en man, vilket hon också har hintat om tidigare under våren att så är fallet.

              Tycker du vi ska övergå att diskuterar din personlighet nu samt ditt engagemang i Bella?

              Eller ska du skärpa upp tonen du skriver med?

                Hoppsan. Hamnade fel. Kopierar och postar om längre ner.

            Då har du inte läst hennes blogg, hon har ofta skrivit om välgörenhet men det har planat ut senaste året när det inte har varit lila mycket fokus på bloggen.

          T r H – för att hon är mamma kanske, och för att de flesta med ett hjärta mår dåligt av att barn far illa och av människohandel. Hade hon börjat med en Foundation för miljö och klimat så hade det väl känts lite konstigt kanske och det hade folk rasat över. Men det spelar ingen roll vad Bella än gör eller hur hon gör – det är fel på vad hon än gör och säger. Allt vänds och vrids till fel, hon kan inte göra något rätt. Bra att hon startar Foundation för välgörenhet tycker jag iaf.

            Vad tror du det beror på? Att hon har själv sagt att allt är strategi och syftet är att tjäna mer pengar och bli mäktigast i världen.

            Mäktigast och att välgörenhet skulle vara vägen till att bli det. Inte enligt mig. Allt enligt henne själv. Snyggt?

              Nej det har hon inte alls sagt. Du är så äckligt envis och manipulativ. Att hon vill bli mäktigaste affärskvinnan i världen har hon förvisso sagt och alla vill självklart tjäna pengar men att skänka och hjälpa är bra. Vissa strategier har alla, en del har strategier för att sänka andra och andra för att växa själva. Är andra som startar Foundations för välgörenhet också vidriga då och har fel agenda?

                Om man startar foundations i syfte att promota sig själv för att verka god får det ofta en bieffekt att man inte tar vad det nu man valt som mission, på tillräckligt stort allvar för att förstå dess komplexitet och i värsta fall bidrar man till misinformation. Det finns rätt många ljusskygga människor som vill arbeta med barn. Om man tar en sådan pass allvarlig fråga som människohandel och modernt slaveri du tror inte att det finns risk att man fuckar upp och pengar hamnar i fel händer? Det låter så fint att de vill bidra till att uppmärksamma. Vad uppmärksammar de? Jag vet ingenting mer om trafficking of children än jag gjorde innan efter att ha kollat in på deras hemsida. En av deras partner verkar något mer seriös och arbetar med taskforces i Kambodja tex. De som gör direkta ingripanden mot människor som är delaktiga i utnyttjandet av barn. Du tycker inte detta är rätt allvarliga grejer man bör sätta sig in i ordentligt?

                  Verkligen. Man måste ha stenkoll, ville jobba i biståndsbranschen men sen läste jag en bok om den. Om hur man ville hjälpa de som fått händerna avhuggna i en tidigare konflikt och därför gav de med avhuggna händer jobb/pengar. Gissa vad som hände sen? Folk högg av sina händer för att få tillgång till hjälpen. Så jävla hemskt. Man kan verkligen förstöra saker när man vill väl. Jag hade också huggit av mig handen om valet var mellan det eller svälta. Men jag hade aldrig gissat att det var det som skulle bli konsekvensen av den hjälpen, men det hade nog lokala ledare kunnat göra. Men tror ni någon frågade dem? Tror ni man frågar de som vet innan man ’hjälper’ eller tror ni det är en utomstående vit person som vet bäst och driver projektet?

      Av alla intressanta och kunniga människor med anknytning till musik väljer Polarpriset att bjuda in Bella+1?!? Kan inte ta detta pris seriöst…

      För övrigt måste Bella fixat till näsan!

        Bojkotta polarpriset?

        Äsch skit i Bella. Vad tyckte ni om loreens klänning? ?

          Klänning? Du menar underkläder!

          Kalla mig gammeldags men jag tycker den är osmaklig. Hur kan man ens välja att ha på sig något sånt på en sån seriös tillställning? Detta är inte MTV Music Awards (finns det ens kvar?)

            Tänk er att knalla fram och hälsa på Kungen och Drottningen i den. 😉

              Camilla. Ta fram din spade. Eller nej, hyr en jävla grävmaskin. Detta är en ny nivå av sjukt även i BB-land.

              En liten teaser… to be continued.

              As early as 1969 the Wall Street Journal called Salt Lake City “a locus for shell operations.” Then by 1974 the same paper headlined a story: “Dubious Distinction: Salt Lake City Gains Reputation for Being a Stock Fraud Center.” It reported that “con men flourish in a speculative atmosphere akin to that of the gambling fever in Nearby Nevada” making Salt Lake the “stock fraud capital of the West.”
              As scams continued to flourish in the state Newsweek magazine expanded the designation: “Utah, the Land of the Mormons, has earned itself another name: The Stock-Fraud Capital of the Nation.”

                Ah. Du har också sett vilken stad han kommer ifrån. ?

                Ja ett gräv kommer förmodligen vara på sin plats och jag hoppas att det inte är denne mormon som är hennes nya kärlek.

                (PS På bloggen…”Men den största är nog att jag är förälskad.

                I expressenintervjun … I’m not in love.)

                  Alltså vadå, varför skulle han vara mormon eller Bellas kärlek?

                  TrH förälskad och in love behöver inte vara samma sak. Kär och förälskad behöver inte betyda samma sak. Sedan kan man väl kanske förstå att hon inte ville prata om sitt kärleksliv eller outa om hon är kär eller i vem i en intervju sådär i förbifarten. Men ni ska såklart få det till att hon ljuger. Du är bra på att vinkla om Bella och manipulera läsare att tro illa om henne på alla sätt TrH, undrar var ditt hat kommer ifrån och varför det är så starkt och varför du är så besatt av Bella och så besluten av att smutskasta henne och sänka henne?

                    Om hennes kärlek är Paul så är sannolikheten att han är mormon nästintill 100%

                    ”Sedan kan man väl kanske förstå att hon inte ville prata om sitt kärleksliv eller outa om hon är kär eller i vem i en intervju sådär i förbifarten.”

                    Varför då nämna det alls i sin blogg?

                    Resten, dvs allt ang mig är dravel och lögn.

                      Nej det är inte dravel och lögn, du låter exakt som C nu.

                      Fast hon nämnde ju inte att hon är kär eller har en speciell man i sitt liv, lite skillnad dessutom att hinta om något eller nämna något i sin blogg och i en filmad intervju framför folk kanske, kan kanske bli lite jobbigt.

                      Nytt försök…

                      Jag misstänker att du är en av de få som kan tolka hennes inlägg som något annat än att hon är förälskad i en man, vilket hon också har hintat om tidigare under våren att så är fallet.

                      Tycker du vi ska övergå att diskuterar din personlighet nu samt ditt engagemang i Bella?

                      Eller ska du skärpa upp tonen du skriver med?

                    Därför att han ser ut som en mormon.

                Om detta stämmer är det ju fruktansvärt. Jag tycker faktiskt synd om Isabella som måste blivit lurad.

                Läs bland annat runt sid 36… källan är suspekt men vad som beskrivs är hemskt oroväckande

                https://lyingforthelord.com/uploads/44._Reyes_Criminal_Probe_Story_F_Comp_PDFd_March_31_17.docx.pdf

                Misstanke väcktes av sökresultatet vid en snabb googling( det var väldigt likt sökresultatet för en person som spenderat mycket pengar för att sopa bort något annat på internet).

                Undrar vad vi hittar om vi gräver lite mer på den ”gode” Paul…. trumvirvel.

                  Oj! ?

                  Ja mina klockor började ringa direkt när jag såg vilken stad han kommer från. ?

                  Och att hon blivit lurad tar jag inte för otroligt för hon gjorde ett dåligt förarbete i Cannes också ang vilken gala hon skulle välja att gå på. Hon valde en som nyligen rejält varit i blåsväder.

                  Och jag tror faktiskt inte det är pga hennes beräknande utan att det beror på oerfarenhet och naiv.

                    ”Välgörenhet”…”Film”….”privatjet”…”foundation” känner vi igen det?!

                    Utöver de sjukt obehagliga anklagelserna som verkar finnas mot den där sliskiga Paul så verkar han ha sålt in sin Scam-ritning för hur man lurar till sig pengar skattefritt för att flyga privatjet och gå på galor

                    Ledsmt och pinsamt att denna man fick gå på Polar-priset. Visar väl iof vad som händer om man bjuder bb

                      Ser att du fastnade i modd under natten.

                      Men ja det stämmer på pricken. ?

                    Alltså hon borde sparka Marisol som enligt uppgift ligger bakom alla dessa planer. ?

                      Jag noterade också tidigare ikväll också att hans organisation inte finns med på wiki. De är inte kompletta men ändå?

                      https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_organizations_that_combat_human_trafficking

                      Wiki ska man inte tro på det vet du ju. Det säger ju även Camilla att man absolut inte ska tro på det som står där.

                    Vadå vad menar ni? Vad har hon blivit lurad om, vad är det han luras om? Försöker han blåsa henne på pengar? Har han inte skänkt till välgörenhet eller jobbat för att minska människohandel? Vad?

                      Läs länken. Där står massor. Bla detta…

                      ”On February 19, 2015, O.U.R. operative Pa*l H*tchinson—the man accused of improperly touching at least two child sex slaves, met with a Draper woman,
                      Jennica Smith, in an attempt to resolve a visitation dispute. What
                      H*tchison did not know was that Smith was recording the
                      conversation on an audio recorder hidden in her bra.
                      The discussion included talk about H*tchinson’s good friend, Sean Reyes, about H*tchinson’s personal experiences wrestling with pornography, about his undercover work with O.U.R., and about his multiple affairs including one with Rocio Smith, the ex-wife of Jennica Smith’s husband, Aaron.
                      Pa*l H*tchinson now lives with his latest girlfriend, Rocio Smith,
                      and is helping her raise the two sons by her Aaron Smith marriage,
                      now ages 10 and 12. Rocio has not only become his live-in
                      girlfriend, but also his arm candy at O.U.R. events and
                      accompanied him to Sean Reyes’s mother’s funeral in 2015 in California.”

                      (Det är jag som har bytt bokstav till en *)

                      Stämmer det som står i länken? Ingen aning. Men jag hade dragit öronen åt mig och sprungit fortare än kvick med var sitt barn i varje hand.

                      Och som sagt, detta var inte allt som står där. Det finns mycket mer.

                      Så i det här fallet alla gånger better safe than sorry. Run!

                      Elaine, kan du prata med henne?

                      ”Elaine, kan du prata med henne?”
                      Cringe, jag tror att alla här behöver ta en paus från sociala medier och läsa på hur konspirationsteorier fungerar. Vet ni ens egentligen vem hon pratar om?

                      Onnika, jag tror inte att det hade varit en dum idé för Camilla att låta bloggen ha totalt ledigt en vecka eller två under sommaren (bortsett från att det inte blir några besök då ju). Tror det skulle ge en distans som flertalet här inne skulle behöva.

                    Fascinerande, och lite scary, att du engagerar dig så mycket i Isabella och kollar upp saker. Ska du T r H informera och varna Isabella då om du tror att mannen är en bedragare eller kommer du att hoppas att hon blir lurad och faller?

                      Lustigt att du säger det. Jag hade precis skrivit denna kommentar och skulle posta den hos Bella men gör det imorgon istället från ett säkert ip då jag tror att hon är ute på riktigt djupt vatten och vill inte själv råka illa ut…

                      ”Alltså på riktigt Bella.

                      Jag gillar inte dig men vill ändå varna dig för ingen förtjänar att bli förd bakom ljuset och blåst.

                      Om du tycker du blev blåst och bedragen av ditt x, då är det ingeting mot vad Paul är påväg att göra mot dig nu.

                      Seriöst. Var rädd om dig och bli inte bländad av hans konections till diverse högdjur i US. Han är en ful fisk. ”

                      ?haha trh, du är då inte rädd för att skämma ut dog i alla fall

                      09:10

                      Nej det är jag inte. Och du har ingen aning om hur mycket jag vill ha fel i det här fallet. Jag hoppas, hoppas att hon inte har råkat i garnet på den fula fisk han verkar vara, för jag tror och hoppas också på att hon inte vet vem hon har att göra med och att hon inte har blivit en lika ful fisk själv.

                    Eller så valde hon ju en stor och känd gala med många kändisar och mycket uppmärksamhet och som var för välgörenhet. Var det dåligt förarbete av alla de andra stora kändisarna också som var där då? Och nu tycker du att hon borde sparka Marisol? Du ogillar verkligen Bella och har svårt att se henne lyckas, du tål inte det, du vill gärna se henne misslyckas och falla. Undrar hur du mår och vad som driver dig The real Hmm e…..

                  Men alltså vem ÄR du, hur orkar du sitta och läsa alla de sidorna?! Hur hittade du det? Varför denna besatthet av att hitta ”fel” på Isabella och personer runt henne? Herregud vad vissa är besatta av henne och måste hata henne. Eller gjorde du det av omtanke, att det är synd om hon blir lurad? Eller är det av skadeglädje och hopp om att hon ska luras, smutskastas och falla? Vad jag sett iaf så verkar han ju ha pengar, utbildningar och gott renommé så varför skulle han lura Isabella. Verkar även som att han jobbar med film. IL låter sig nog inte luras iaf men om han har onda avsikter eller en dold agenda så är det ju beklagligt. Får hoppas hon har ögonen öppna och huvudet på skaft.

                    Läsa är annars ett bra sätt att bli mer allmänbildad. Läsa artiklar på google lär upp förmågan att vara källkritisk. Ju mer man läser desto snabbare blir man på att snappa upp information och lär sig även att resonera i flera led. Allt ovan är utvärderingskriterier i flertalet av dagens gymnasieutbildningar.

                  (Tragi)komiskt att läsa din post och jämföra med vad Blondinbella nu skriver på sin blogg:

                  ”Min amerikanska gäst heter Paul Hutchinson. Ni får nästan googla honom, en fantastisk människa med stort hjärta. Jag lanserar ju Isabella Löwengrip Stiftelsen lagom till min födelsedag och vi jobbar att jobba tillsammmans med hans organisation som heter The Child Liberation Foundation. Han har räddat över 4000 barn från trafficking. Utöver det så pågar ett stort rehabiliteringsarbete för att barnen ska hitta stödföräldrar, eventuellt adopteras, terapi och tillbaka till skolan. Mr Hutchinson är en hjälte.”

                  Jag antar att hon inte googlat själv eller?

                    Snälla Cam Cam gräv djupt och gör ett inlägg om Paul Hutchinson. Han verkar ha många skelett i garderoben….

                Men alltså, vad driver er och hur hittar du detta och vad har det med denna man att göra? Varför skulle han vara dålig för att han kommer ifrån Utah? Alla där är inte mormoner, och varför skulle han vara fraud för att han kommer där ifrån?

                  Google.com heter en sida som man kan söka på. Skulle jag gjort innan jag bjuder med någon till kunglig fest och låter mig bli intervjuad bredvid denna någon i ”TV”

                  Det finns all anledning att dra öronen åt sig, det finns många varningssignaler bara genom att läsa hans linkedin profil. Svenskar över lag är tyvärr väldigt naiva och tror gott om alla tills motsatsen är bevisad. Välrenommerade universitet, läs KI och Macchiarini , ignorerade alla varningssignaler mot bättre vetande. IL är inte direkt känd för att läsa på, göra en plan, utvärdera och följa upp. Hon gör det mesta på uppstuts och har en ohälsosam tilltro till sin egen förmåga.
                  Oavsett vad man tycker om IL personligen så tror jag inte många vill se henne lurad på sina pengar och förödmjukad.

                    Jag tror faktiskt att det är precis vad många här inne vill.

                      Lurad på pengarna, nej. Att skatteverket kommer slå ner på henne hårt, ja.

                      Jag sa vad _jag_ tror. Och det står jag fast vid att jag tror. Gäller det inte för just dig behöver du inte ta åt dig och försvara dig.

                      Ok

                    Just nu är jag dessutom rolig för hennes nära och kära.

                    Postade denna varning hos henne. Misstänker att den inte kommer att publiceras men det gör hon isf rätt i…

                    Alltså på riktigt Bella.

                    Jag gillar inte dig men vill ändå varna dig för ingen förtjänar att bli förd bakom ljuset och blåst.

                    Om du tycker du blev blåst och bedragen av ditt x, då är det ingeting mot vad Paul är påväg att göra mot dig nu.

                    Seriöst. Var rädd om dig och bli inte bländad av hans konections till diverse högdjur i US. Han är mest troligt en riktigt ful fisk.

                    https://lyingforthelord.com/uploads/44._Reyes_Criminal_Probe_Story_F_Comp_PDFd_March_31_17.docx.pdf

                    Ta dig tid att läsa allt som står där. Är det sant? Vet inte men det räcker att hälften stämmer för att du borde springa och skydda dina barn.

                    Snälla snälla ta hjälp från Petter S eller någon annan du litar på som har bra kontakter för att kolla upp Paul.

                    Alltså, det här kan ju bli en spännande twist. I USA är det mycket vanligare att luras och bedra i affärsvärlden än i Sverige. Även om Blondinbella är Sveriges största bedragare i affärsvärlden så är hon ju ingenting i jämförelse med de i USA. Det kan gå hur som helst, antingen lär hon sig av dem eller så råkar hon ut för dem! Men eftersom hon är i samma bransch, lurendrejeribrancshen, så kommer hon definitivt möta skummisar. Spännande! Jag som tyckte hennes USA satsning gjorde henne totalt irrelevant, nu kanske det blir kul att följa… (Nej, gör mig inget om hon förlorar sina pengar, hennes fel isf, och barnen är trygga med Odd).

                      Hmmm nu går jag emot det jag själv tycker om att skriva om barnen, men jag är osäker på om barnen är trygga. De ska ju enligt uppgift också vara i NY. Kommer de då att träffa Paul?

                      Jag tycker detta är allt annat än”kul”.

                      Lämna barnen utanför va!?

                      Är barnen i NY nu? Trodde det var Blondinbella som skulle bo där själv och sen i Sverige varannan vecka med barnen (hur länge det nu varar). Och min kommentar är inte om Paul och barn, den biten tror jag ingen vore pigg på om det ni skrivit här stämmer men är inget som riktigt håller ihop med hur Blondinbella kan vara den som blir lurad affärsmässigt i USA.

          Är det någon klädkod på polarpriset-tillställningen eller är det fritt att komma hur man vill?

        Men det kanske inte är Bella som är inbjuden utan hon kanske är Pauls +1??

      Rebecka, hon sa att hon är störst i norra Europa!!

        Norden står det i artikeln.

          Ja men i videon så säger Isabella ”in Northern Europe”. Förmodligen för hon inte har koll på att det mer kallas the nordic region.

      Är Camilla där? Eftersom det är en stor happening inom musikbranschen.

        Jag jobbar inte i musikbranschen längre, men för ett par år sedan var jag på prisutdelningen. Det var häftigt! 🙂

          Minns jag helt fel nu 🙂 ? Skrev du inte för ett tag sedan att du skulle till LA för att arbeta med musik?

            Jo, men det är ingenting som släppts än eller som jag är offentlig med just nu.
            Då finns det MÅNGA andra som borde få en inbjudan före mig i musikbranschen. 🙂

              Som popdrottningen Löwengrip då eller?

                Hon är nog inbjuden i en annan kategori skulle jag tro. Som Sveriges mäktigaste kvinna 2018 så har man nog en egen gräddfil… 😉

                Tror du bara det är popdrottningar där? Nej Löwengrip är ju ingen popdrottning lika lite som många många andra som var där. Där var allt ifrån skådisar, artister och entreprenörer. IL har ju varit där i många år, eller hon har varit där flera gånger tidigare iaf.

                  Det var ett skämt lilla du.

      Men hennes engelska har verkligen blivit mycket bättre sista tiden. Imponerande!

      Men hennes klänning var jätte fin ?

      Är det nya killen?

      Hon tillhörde ju MUF en gång i tiden vars forne partiledare FR gjorde det ökända uttalandet: Öppna era hjärtan. Kanske inspirationen kom därifrån?

      Som någon som jobbar inom ett närbesläktat område kreverar jag fan. Trafficking in persons är inget välgörenhetsändamål det är en politisk fråga (30 juli är world day against trafficking in persons hon lär väl hitta på något jippo). Trafficking in persons drar till sig så många människor som vill skapa sig ett namn och verka goda. Det är ett sådant tacksamt ämne att engagera sig i då det verkar vara så svartvitt (oskyldiga barn och big bad transnational criminal gangs typ) När det ofta är så mkt mer komplicerat än så.

        ?

        Jag har kollat in deras hemsida och den är fruktansvärt intetsägande.

        Dels definierar den varken ”child slavery” eller ”child trafficking” . Den refererar till statistik utan källa eller årtal. Den anger inte hur eller var (ens vilket land) de är aktiva. Absolut ingen redovisning av vart deras insamlade pengar går. De säger sig vilja lösa hela problemet genom typ ta sig an grundorsaken men det finns ingen fakta öht om vad detta skulle vara. De refererar inte till internationella lagar som är relevanta. De räddar alltså tusentals barn och ser till att de blir bortadopterade??? Låteroerhört suspekt.

        Det är så vidrigt att utnyttja riktiga problem och människors lidande i syfte att promota sig själv.

        Om man är intresserad på riktigt kan man googla /labour migration trafficking in persons nexus / push and pull factors child labour migration trafficking / child labour modern slavery /myths surrounding human trafficking/ migration and trafficking of person flow comparison /

          Tack!

          Jag läste den och fick en dålig känsla men du kan bättre sätta fingret på var det klämmer.

          Jag läste även hans sida hemsida som han postat om sig själv i tredje person och får otroligt dåliga vibbar. Och precis som Ridå ner så konstaterade jag att resten på nätet verkar vara noga rensat från annan info om honom.

            Sedan ska man väl inte göra en guilty by association men jag börjar tro att Bellas möte med fru Trump hade med Paul att göra (läs länken ovan från Ridå) och att hans vänner ändå säger mycket om vem och vad han är även om USA är USA.

            Ja jag får jättemkt skumma vibbar precis som du. Kollade upp deras partner som är aktiva i Kambodja. Något mer seriösa. Trafficking är sånt buzzword inom international development det slängs så mkt pengar på det utan tillräcklig förståelse..

            Jag hade satsat på att stötta och bli ambassadör för antingen gaatw, Ecpat, ipec eller Unicef eller IOM. Men då får man iofs inga skattefördelar…

            Det som är lite märkligt med PH är att han inte skriver ut examen från sin universitetsutbildning. Han har läst på University of Utah åren 1989-1994 och antagligen företagsekonomi, vilket betyder att han teoretiskt skulle ha en MBA. Amerikaner i synnerhet är titelfixerade och kan få en enkel titel som civ ek att bli till en roman. Inte PH. Sedan tituleras han som Dr. vid några av hans events. Vilket också är konstigt. Dels använder amerikaner titeln PhD dels har han bara pluggat i 5 år. Det är alltså inte möjligt.

              Han kan ju i egenskap av filantrop blivit hedersdoktor eller ngt…

                Eller köpt sin titel med en donation.

                Nej jag tror inte det, då skulle han skrivit det på sin hemsida där han rabblar upp en drös med meriter. Jag tror i detta fall att den organisation där han var talar fick för sig att han hade en Dr, titel och PH valde att inte rätta till felet. En vanlig bondfångeri strategi.

                  Sant.

      Och pratar svengelska med amerikansk brytning. Skrattretande.

    Bianca brukar väl se ut som folk ? men Lovisa däremot ser alltid så där störig och nonchalant ut. Vad vill hon få fram med sin instagram? Består ju bara av outfitbilder, ofta bilder på samma outfit flera dagar i rad, fotade vid samma tillfälle. Typ som att hon möter upp en fotograf och tar några bilder o sen använder dem några dagar. Ingen vettig text. Inte så spännande.

      Jag tycker att den där Lovisa verkar grymt osympatisk och hennes uppsyn förstärker bara bilden.

        Jag blir sällsynt ful på bild, hoppas alltid att folk låter bli att döma mig när jag råkar fastna på bild. Riktigt tråkig kommentar.

          Sluta överdriv. Kommentaren handlar om hennes uppsyn, inte utseende per se. Hade hon lett eller iallafall inte sett ut som om hon behöver akutbajsa så hade hon varit vacker!

            Och då hade du blivit nöjd? Hon kanske inte vill göra folk nöjda. Hon kanske bara vill se ut så?

              Närå, rör mig inte i ryggen. Det var bara ett konstaterande från min sida. Jag vände på steken 😉

    Vet att man bör vänta till öppet spår med OT men känner mig lite vild och galen så vågar köra en fuling.
    Ska till Stockholm imorn och undrar om någon har tips på bra affärer med japansk/koreansk street style? Försökte kolla med min vän Google men fick mest upp restauranger och Uniqlo vilket inte känns riktigt rätt stil.

      Åsögatan och kvarteren runt nytorget borde ha lite av vad du är på jakt efter.

        Tack

      Kanske Kawaii på Gamla Brogatan 23?

    Sindy var nyss live och påstår att hon aldrig någonsin skrivit, mejlat, smsat dig Camilla!
    När folk sa att det finns ju på bloggbevakning påstod hon att antigen du eller någon annan skulle fabricerat dessa meddelanden.
    Vad är sant egentligen?
    Vill tro på dig men hon nekade ett flertal gånger trots folks bevis och kallade dig lögnare.

      Vad spelar det för roll eg? Borde inte den där människan fokusera på sitt sk föräldraskap ist

      Varför fortsätter folk att ge sindy uppmärksamhet och kollar på hennes lives ? jag tror hon hade mått så bättre av att avskärma sig från sociala medier, men hon lär inte göra det förrän folk slutar se henne som underhållning.

      Tycker Camilla kan ta och tänka till och lämna Sindy utanför den här bloggen helt och hållet.

      Jag tycker bara synd om henne och tänker varken publicera hennes sms, mail eller vad hon sagt när hon ringt.

        Bra, håll fast vid det. ??

        Nä men du har ju redan gjort det förut så att hon hört av sig till dig på ett eller annat sätt måste ju då vara sant. Och hon ljuger.

          Ja, det är klart det stämmer, jag skulle få på FAN av min chefredaktör om jag hittade på något sådant.

            Bla en gång så skrev hon typ att hon och micke var vänner igen och att du gärna fick skriva det i bloggen ?

      Sindys uttalande ska man nog ta med en reeeejäl nypa salt. Minst sagt.

      Åhh jag missar alltid hennes lives, går dom att se om något sätt efteråt?

    Stör mig mest på de äckelgubbar i typ 40-årsåldern som kommenterar hos Bianca. Typ att dom älskar henne och att hon är så snygg och bla bla…Mår illa när jag ser sånt. Hon är stark som står ut.

      ”Gubbar” vid 40, haha ah

        Ja jäklarns. Är visst gift med en gubbe.

        Nu är jag själv 40 ( känner mig dock som 25 ?) men när jag var i 20-årsåldern tyckte jag definitivt att 40-åriga män var gubbar. Sen att de skriver såna kommentarer till Bianca så skulle jag klassa dem som äckelgubbar ja. Det är ändå 20-års skillnad

          Verkligen. Och när man tittar på en 18-åring så ser man också hur små de ser ut. Trist med äldre som inte inser skillnaden på 20 och 40 år, oavsett om det är en man eller en kvinna som heter Joanna.

        De ar en viss skillnad mellan Biancas 12 ariga foljare skriver att dom alskar henne och en 40 arig man som skriver dom alskar Bianca och ar deras fan. De har inget att gora med att en 20 aring kan dejta en 40 aring eller inte.

        Jag kan latt tycka 40 aringar ar lackra men skulle nagon random man sadar skriva pa min instagram att han alskade mig skulle jag nog akta mig lite..

      Sen när är man gubbe vid 40 ? och Bianca är ju knappast en liten flicka, hon är en vuxen kvinna som fyller 25. Så man är ju knappast äcklig för att man som 40åring tycker hon ser bra ut. Hur många kvinnor skriver inte sånt på alla kända snygga killar och mäns instagrambilder liksom?

        När jag var 27 träffade jag min nuvarande sambo. Han var då 39. Så äckligt av honom men nu har vi levt lyckliga i sex år och satsar på minst ett par till tillsammans.

          Jag kanske är väldigt naiv… jag är 25 och får visserligen uppfattning ibland om att mina manliga kollegor på 35-45 möjligtvis tycker jag ser bra ut men tänker att det är en alldeles för stor åldersskillnad ändå för att de ens ska tänka så? Jag är ju 10-20 år yngre. Tror ni det är möjligt? Dumförklara mig helst inte

            Titta bara på åldersskillnaden mellan Camilla Läckberg och hennes Simon. Tror ni han tycker hon är en äckeltant?

              Om några år är risken eller vad man ska kalla det att Simon får agera hemtjänst.

                Blir partnern sjuk så tar man väl hand om den? Oavsett ålder.

            Hur stor åldersskillnad man tycker är ok är ju högst individuellt. Svårt att säga något generellt om just dina kollegor, vad de skulle tycka var ok.

            Sen kan ju sådant ändras med tid. I en viss ålder är en åldersskillnad ok och i en annan ålder är en annan skillnad ok. Och träffar man den rätta i ”fel” ålder så kanske man kan ha överseende med det ändå.

            ?

            Jag har ett gift par som grannar, där mannen är 58 år och kvinnan (flickan) är 24 år. Verkar inte som han är speciellt rik heller. Måste vara kärlek?

        Men gud eller hur… Medelålders kvinnor som skickar hjärtan och dreglande emojis till unga modell/skådiskillar. Kvinnor är inte ett dugg annorlunda än män på den fronten. Vi är inte några jävla änglar. Älskar att vara kvinna men vi står inte över män på något sätt.

          Helt ärligt så tycker jag att det är värre när män gör det. Mer creepy med en medelålders man som skickat hjärtan o liknande till en ung tjej. Ja, jag är väl en hycklare.

            Ja faktiskt.

            Jag får äckelkänslor.

            Nä det tycker inte jag. Kvinnor står inte för ett strukturellt hot på samma sätt som män statistiskt gör.

              Håller med, det känns äckligare när män gör det för det har traditionellt varit en sån sak som är obehaglig. Men jag tror nog vi alla inser att killar också kan känna samma sak, och även om vi reagerar instinktivt först och tycker det är värre när män gör det så är det väl ingen som egentligen tycker det är ok att kvinnor gör det. Även om männen instinktivt känns som ett större hot.

        Nej, att tycka att någon i 25-årsåldern är snygg är nog rätt universiellt. Men att som 40-årig man kommentera det online gör en absolut till en äckelgubbe. En 40-årig kvinna som kommenterar en 25-årig killes insta på samma sätt gör henne till en äckelkärring. Med undantag för de som känner varann privat eller i ett jobbsammanhang där sånt är accepterat.

    Läs om blondinbella på expressen. Så himla sorgligt att jag stör mig så mkt. Vill inte mem det går inte att låta bli. Och jag tror tyvärr inte på det hon säger om sim stiftelse. Hoppas jah har fel…

      Fin tanke, vill tro att det är så och att hon faktiskt kommer att hjälpa många barn för det är bra oavsett vem som glr det, men… Vilken lojal följarskara pratar hon om? De som inte är aktiva på hennes sociala medier…?

      Inte så konstigt. Hon är närmare 30 år och har väl aldrig uttryckt något kring filantropi eller syn på orättvisor, utsatthet, ojämlikhet etcetera. För de flesta är det idéer och tankar man ägnar sig åt tidigare i livet och de blir en del av ens person. Vid den åldern som hon är nu blir det lite icke genuint att helt plötsligt ha kommit på att det finns barn som far illa här i världen, som hon ska rädda. Jag väntar bara på bilder nu av henne tillsammans med afrikanska barn och några floskler kring hur glada de är trots att de har så lite.

        Nu när Isabella har blivit filantrop och en god människa över en natt kanske hon helt plötsligt älskar djur?

          Och inte tycker sossar är äckliga längre?

          Hon har aldrig uttryckt att hon saknar Christian. Det där med allergi tror jag inte mycket på. ”astman” var nog snarare psykosomatisk. Då hon var uppbunden av familjeliv. Hon behöver mycket luft under vingarna. Inget inrutat familjeliv. Då kvävs hon. Behöver inte vara så. Men det är min teori.

            Sen får man kanske också komma ihåg när hon skaffade Christian. Precis när hon hade träffat Odd som var hennes ouppnåeliga ungdomskärlek som ville ha familj ung. Sen vips hade hon en hund, som Odd träffade ofta. Hade aldrig trott det då, men efter de uttalanden hon gjort nu är det ju svårt att bortse från sammanträffandena. Hon ville ha Odd, Odd ville ha familj, Blondinbella visade att hon var omhändertagande mot sin hund, vips var de tillsammans, med barn och gifta. Hunden försvann när barnen kom, Odd försvann när hon insåg att det fanns annat som var viktigare än revansch med populäraste killen från högstadiet.

        Åldern spelar väl ingen roll? Men däremot så har hon varit ganska tydlig med att det som driver henne är pengar och status och jag tror att det är vad som driver henne nu också. Hon har identifierat ett sätt att träffa kända och förmögna människor och på så sätt öka sin förmögenhet och status. Att det räddar några barn på köpet är ju fint, men det är garanterat inte det som driver henne. Detta är anledningen till att jag inte tror det kommer bli långvarigt, eftersom man måste ha ett genuint driv för något för att lyckas med det. Om drivet är att tjäna pengar har hon lyckats, men om 5 år kommer hon tjäna pengar på något annat. Hon har inte öppnat en restaurang än, det kanske är nästa steg?

          Spelar väl ingen roll vad som driver henne i det här fallet?

          En period var hon inne på att öppna SPA. Hon har många tankar som surrar i huvudet. Men så ser hon också otroligt stressad ut. Utstrålar ingen inre harmoni.

        Jo det har hon ju visst gjort, hon har skrivit mycket tidigare om orättvisor, utsatthet, ojämlikhet och om att vilja hjälpa. Tror inte hon plötsligt kommit på att det finns barn i världen som far illa, men att hon träffat på denna man och att han föreslagit samarbete och hon självklart då hakar på. Hon har ju dessutom det senaste året fått många kommentarer om vad hon gör för välgörenhet, vad hon skänker till, om hon skänker, att hon borde engagera sig i välgörenhet och använda sina kanaler till att göra gott – och nu när hon gör det så är det fel. Hon kan inte göra något rätt enligt vissa här, spelar ingen roll vad hon än gör och hur hon än gör – vad hon än säger och gör så är det fel, allt vinklas och vrids till fel.

          Nä då, jag väntar spänt på någonting att lyfta upp!

            Det här är väl något att lyfta om det blir något av det?

              Absolut!

          Mia, hon har sagt att hon inte bryr sig om SDs framgångar då det inte påverkar henne personligen. Detta är ett exempel på en kvinna som inte bryr sig om annat än sig själv. Vidrig.

            Hon är inte vidrigare än någon annan! Vem och vad hon bryr sig om vet inte du. Hon har inte pratat gott om SD hon sa bara att hon tror att de går framåt i valet inte att hon önskade det men att hon t r o r det, det är skillnad. De flesta tänker på sin egen situation när de väljer parti och hur det påverkar personligen så inget konstigt, hon röstar inte på SD iaf. Nu vet jag inte om hon sagt så som du skriver eftersom det mesta hon sagt vinklas här, det är inte heller något som gör henne vidrig.

              Är du uppe dygnet runt och skriver här? Jag kan berätta vad hon skrev. Hon skrev att hon tror att SD kommer bli störst men att hon inte är orolig eftersom folk kommer att tröttna på populism förr eller senare. Hon är en sån som tror att man bara kan vänta ut högerextremism så försvinner det av sig själv.

              Hon skrev att hon inte bryr sig om SD får regeringsmakt eftersom rasism inte påverkar henne personligen och att hon tror att det ändå bara är ett cykliskt fenomen. Den typen av själviskhet är rasistiskt (rasism kan vara passiv) och det är inte sant att rasism går i vågor. Den syns bara lite mer ibland i media.

              Hon skryter om att hon mobbar sina anställda så att de springer ut gråtandes från rummet.

              Hon näthatade på transbarn på en gymnasieskola i Stockholm för att de var transpersoner och gick så långt att hon till och med hånade queer/ickebinära som koncept.

              Jag bryr mig inte om hon skriver detta för att hon tycker så eller för att hon bara vill provocera. Oavsett orsak så sprider och uppmuntrar hon såna här idéer vilket är vidrigt.

            Det har även tagits bort kommentarer som kritiserar Bella (tex en av mina) så sluta gnälla så mkt om att du inte får säga/skriva precis allt du känner. That’s life.

      Han Paul är rejält förmögen. Hon såg sin chans att få in foten.., hade kunnat vara vad som helst, men nu brann den förmögna mannen för detta.

        +1

      Hon är läskig.

        Nej, hon är smart.

          Läskig betyder inte dum?

            Och? Hon är inte läskig.

              Jag är inte anonym 21:33 🙂 För övrigt är det din åsikt, inte någon slags fakta. Alla tycker olika. Anonym däruppe tycker uppenbarligen att hon är läskig. Deal with it!

              Jo, jag tycker människor som är villiga att fabricera ihop historier och fläka ut dessa för pengar är läskiga. Hon verkar vara gränslös i sin hunger efter pengar och makt utan att ha någon talang alls. Hon har vanföreställningar om sig själv. Det är läskigt för mig.

                Precis som andra bloggare då. Tycker du andra och t ex C är läskiga också, som fabricerat ihop historier och fläker ut dessa för att tjäna pengar? IL verkar inte mer gränslös eller ha mer vanföreställningar än vissa andra. Jag finner vissa andra mer läskiga, rejält läskigt faktiskt.

          NEJ hon är sjuk.

    Men Anitha när hon använder sitt barn i ”tindersammanhang” ignorerar du? Granska henne å varför ingen vill använda hennes tramsiga insta_sitcom som var asdålig så inte ens trams mathem ville ha med dem att göra?

      Ja, vad var det där insta sitcom? Fattade inte grejen och klippen kommer ju inte i flödet verkar det som, eller?

      Sitt ner. Det var ett skämt

    Lovisas ögon är så läskiga, och hela hon verkar så kall och opersonlig. Konstigt att hon är kvar med tanke på vad hon har pratat om i podden. Första avsnittet hon presenterades sa hon att hon inte visste vem Bianca var och sedan att hon tyckte att B var bortskämd och ytlig. Toppa det med avsnittet där Alice och Lovisa får Bianca att springa gråtandes ut från studion och att Lovisa får samarbeten hon inte hade kunnat drömma om innan hon fick jobb hos ytliga och dryga Bianca som hon sa själv… tycker inte att hon verkar vara en så shysst vän

      Är ju inte upp till dig att avgöra. Troligen gör hon ett bra jobb och Bianca är nöjd. Kollar man Biancas bloggar verkar hon inte direkt vara den smidigaste personen att jobba med själv heller så tror det behövs en person som Lovisa på den positionen.
      Jag tycker att Lovisa verkar skön att hänga med, säger vad hon tycker och tänker. Uppskattar själv sånt.

        Bloggar Bianca igen?

          Menade vloggar.

        Aldrig fattat varför ”säger vad hon tycker och tänker” är så viktigt för vissa. I min värld betyder det att man är ärlig och rakt på sak och inte ljuger eller kommer med total bullshit, tyvärr används denna beskrivning mest på folk som är elaka. ”Säger vad hon tycker och tänker” har blivit ett sätt att släta över att någon är genomelak 🙁

          Men Lovisa framstår inte som elak i vloggarna utan just ärlig. Hon verkar mest skön att hänga med.

            Allt annat än skön skulle jag säga.

      Hur hennes ögon ser ut kan hon ju inte hjälpa, dom ska man inte döma henne efter eller skriva nedlåtande saker om. Det är bara elakt. Däremot håller jag med om att hon verkar vara så snäll mot Bianca ?

        Att hon inte verkar vara så snäll mot Bianca *

        Tycker hon ser ut som Sansa Stark på ögonen!

      Hennes ögon är ju sjukt snygga.

    Fb har verkligen rätt om er.

    Men vad fan är problemet?

      Head of försvara Bianca? /Lovisa?

      Hon ser drogad ut, får man inte påpeka det?

        Har du sett någon på heroin någon gång?

          ja, många gånger.

            1. Byt umgänge. 2. Då vet du att hon inte ser ut att ha tagit heroin.

    Du lyckades ha ett bra kommentarsfält i en dag. ?

      Var rätt väntar att det skulle krävas ett enda inlägg om Bella för att det skulle spåra igen. And here we are…..

    Ok. Vad tänker du att du ska uppnå med en sådan kommentar?

    De har nog tagit efter Cissi Wallins ”villain-bilder”.

    Är det inte meningen att man iaf ska se pupillerna på såna där bilder? Lovisa ser ju ut att bli fotad mitt i en blinkning.

      Troligtvis det hon tycker är ”coolt”…

    Hon Lovisa försöker just nu sälja sin MacBook Pro från 2015 för 14’000 kr på Instastories… Det är bara det att man köpa den ny för 14’000 på flera online butiker. Jag hoppas verkligen ingen är dum nog att gå på hennes scam!

      Haha!

    Lär ju va de företaget som mailat Fayme och vill ha gratis pr också. Hon nämde inget namn i storyn men skulle bjuda barnen på mobilskaltill middag ?

    Lovisa har ett uttryck på alla sina Insta bilder som gör att hon ser grymt osympatisk ut. Som den sura, snobbiga bruden som ser ner på alla.

      RBF – Resting Bitch Face. Jag har kompisar och bekanta som har problem med att folk tror de är osympatiska, nonchalanta och stirrar elakt när så inte alls är fallet ? men sen tror jag också hon, liksom många andra, försöker ta snygga och tuffa bilder typ. Whatever floats their boat

      Hon har kanske utseendet emot sig?

      Tycker hon liknar en sur Owen Wilson mest?

    Hon är ju jävligt snygg Bianca

    Blondinbella har inte ens fått 800 likes på sitt senaste samarbete hon lagt upp och ”hela” 0 kommentarer. Företaget som betalade för samarbetet måste vara strålande nöjda..

    https://www.instagram.com/p/BykudHJCX3d/

    Vilket är: 0,0017% i engagement rate.

      Helt sjukt egentligen att hon framställer sig SÅ långt från vad hon egentligen är. 800 likes efter 4 timmar på ”Sveriges största plattform” är ett skämt.

        Exakt, den ”största och mäktigaste” influensern i Norden når upp till hela 0,0017% i engagemang när hon publicerar ett samarbete. Den mest framgångsrika och mäktigaste influecern i Norden är Bianca Ingrosso som säljer slut på 20 000 mascaror på mindre än 3 timmar, DET är engagement. Dröjer inte många månader nu innan Bianca toppar alla listor.

        Företagen bryr sig väl bara om exponering, dvs antal som ser reklamen, inte antal likes på andra inlägg. Det är alla haters här som följer Bella som betalar hennes lyxliv.

          Jag läser inläggen om Isabella här men följer inte henne nånstans och har ALDRIG gjort. Tror vi är många som bara läser här om människan och aldrig bidrar med något till henne. Hennes likes visar även hur omtyckt hon är hos sin publik- alltså inte alls.

            Jag följer inte Bella men har noterat att väldigt många som förfasar sig här, känner till allt hon gör in i minsta lilla detalj.

          Företagen bryr sig om engagement rate och inte alls om reach längre. Det är därför de flesta företag hellre jobbar med micro influencers istället för att betala stora summor för en följarskara som ändå inte är engagerad i det material som personen i fråga skapar.

        Men snälla nån.. det är ett rent reklaminlägg – hur många likes brukar sådana inlägg få hos andra? – inte många. Lägg ner! Ett reklaminlägg för en bankapp eller vad det är, inga andra får fler likes på sådana inlägg eller på en sån bild. Det bevisar att hon inte köper likes iaf. Alltså ibland anstränger du dig lite för mycket… det verkar helt galet hur besatt du är av Bella och att sänka henne och att det ska gå dåligt för henne, hur orkar du. Suck.

          Jag följer inte så många som gör reklaminlägg. Men tex Mattias Hargin gjorde 2 april reklam för Nocco vilket gav honom 1600 likes av 62,9k följare=2,5%. Finns säkert andra med fler exempel.

          Om man jämför med andra influencers så ligger de på mellan 3-10% i engagement rate medan Blondinbella snittar på 1,3% i engagement rate, en väldigt låg nivå att ligga på med 460 000 följare..

        Lol Min syrra får 200 likes på tio minuter och då anstränger hon inte sig (och är inte heller influencer).

      Undrar hur många appar som laddats ned? Förmodligen väldigt få ?

    Hmmm tror reportern att Isabella talar om makeup-foundation, eller är det jag som missuppfattar.
    https://www.expressen.se/noje/lowengrip-visar-nya-sallskapet-pa-roda-mattan/

      Haha…jag tänkte samma sak.
      Foundation som ”foundation”.
      Sååå pinsam intervju – förlåt OMG, jag döör!
      Den engelskan är inte att leka med.
      Uttalet på ”just” på engelska – skämskudde.
      Dessutom, kan denna man Paul vara hennes nya ”förälskelse” månntro?
      Han ser obehaglig & ”creepy” ut.
      MEN jag avslutar ändå med att säga att jag tycker att det är underbart att de ska samarbeta för att bekämpa trafficking!

        Någonting är skumt här. Snubben säger de träffades i Monaco under Grand Prix helgen. Jag minns att hon fick en fråga i en live sändning hon gjorde dagarna innan om hon skulle gå, den frågan besvarades aldrig. Men hon var enligt sina sociala medier inte i Monaco den helgen, hon ska ha varit i Italien då ?

          Dubbelkolla och stämmer GP helgen var den 24-26 maj. Då var hon i Italien och flög sedan till Sthlm den 26e innan LA

          Men han blandade väl ihop var de träffades, det är väl inget med det eller vad skulle de tjäna på att låtsas att de träffats i Monaco, fast det kanske egentligen var i Frankrike de träffats. Cannes ligger väl nära Monaco. Nu får ni väl ge er. Kan ju dessutom varit längesedan de träffats första gången.

            Om man säger grand prix weekend i Monaco är det ett väldigt lyxigt och särskilt event. Hade BB varit på det hade det nog synts i storys, men det var hon inte. Hur kan han ta så fel på när de lärde känna varann?

              Men snälla, han kan väl ha träffat någon annan där som han blandar ihop med Isabella, det är väl ändå inget konstigt. Inget konstigt att blanda ihop dagarna. Det var väl just efter filmfestivalen i Cannes då och han var väl säkert där med, och sen i Monaco efter kanske, där kanske han träffade annan blond svenska, Silvstedt t ex, eller annan influencer så att han blandar ihop. Just det är ju inget man behöver misstänka som skumt eller någon lögn iaf.

              BB har ju inte påstått att hon var där. Monaco är franska Rivieran precis som Cannes, för en amerikan och för vissa är det typ samma sak, samma ställe ungefär. Han var säkert på filmfestivalen i Cannes som ägde rum i samma veva, en del samma dagar som grand Prix el just före så att han blandar ihop på vilket event det var de träffades är inte konstigt , eller att han kallar Cannes för Monaco, inte särskilt konstigt.

                Precis. Mina amerikanska släktingar var i Paris och tyckte vi kunde ta flyget över (inrikesflyg sa de) för en middag, de såg Europa ett land. Jag bodde då i Köpenhamn. De trodde att man typ kunde komma över på en kväll liksom.

                  Min amerikanska vän frågade mig om hjälp med att boka tåg i Italien. ”Du som bor i Europa, hur ska man lättast åka mellan rom och Turin med tåg?”

                  Varför är amerikaner så korkade? Lär de sig inte detta i skolan?

        ”Han ser obehaglig & ”creepy” ut.” Du vet inte ems vem han är, sett fåtal bilder på honom men känner ändå för att klanka ner på hans utseende. ??????

          Jag får väl klanka ner och tycka vad jag vill om vem jag vill!
          Vem är du att bestämma det?
          Han känns så FÖR MIG punkt.

            Nej, känns inte som ett speciellt bra beteende.

            Håller med Lovisa!
            Alla har rätt till sin egen åsikt!

              Så det är ok att kommentera mäns utseende?

                Ja, de kommenterar ju kvinnors utseende på löpande band..

              Nej! Camcam har sagt att här är det inte okej att skriva såna elaka saker om folk. Så det är inte alls okej. Och det är inte okej irl, normala människor kommer säga ifrån till sånt beteende! Varför vill man vara elak?

            Nej det får du inte! Bete dig!

            Klart man FÅR klanka ner på andras utseende om man vill. Men varför skulle man vilja det?

        Jag kände samma, han såg riktigt obehaglig och creepy ut. Hua, fick faktiskt kalla kårar.

          Akta dig! Nu får du moralpredikarna efter dig! ?

      Hahaha, smart reporter, not!

        Kan vara så att reportern missförstod Isabellas skolengelska.

      Haha expressens reportrar är inte de smartaste alla gånger, de har inte alla hästar i hagen alltid om man säger så, det har man märkt och sett tidigare haha.

        De orkar väl inte engagera sig för sån här skit

      Hon vill ”help children with trafficing”…
      Vad är den verkliga planen bakom detta?!?!?? Operera brösten lite större och satsa på att hitta en jävligt rik man och luta sig tillbaka ? Jag fattar inte…

      Hahaha ja ”hur påverkar smink och foundation barntrafficking” hahaha

    Inget kl 21-inlägg. ??

      Vi ska nog överleva utan det…?

      Camilla och bloggen är väl på sommartid nu..?

        Jag får väl försöka. ??

          Jag tänker att hon har det sorgesamt nu också, Camilla.

    Tyra Sjöstedt (om man får tro namnet utan att va källkritisk) har inatt skrivit en milslång kommentar på Annica Englunds inlägg om summerburst. Haj!

    Isabellaa nya pojkvän? Med på Polarpriset?!

      Gubbvän menar du ?

    Apropå IL: I’m biggäst in Nårdän!

    Gå tillbaka till skolbänken flicka lilla så du kan lära dig räkna och tala engelska först. Och pleeeeaase, skulle de ”lojala följarna” (dvs fjortisarna) börja skänka sin månadspeng till hennes schääärityyy nu helt plötsligt? De köper hennes klet o kladd ja, men detta?!
    ????

    Aha! Enligt författaren själv innehåller boken Bellsan tipsade om en scen baserat på Isabella. Då så!

    Verkar som inläggens fasta tider nu på ”sommaren” är
    09:00
    12:00
    15:00
    18:00
    Därutöver ska Öppet spår vara som tidigare dvs onsdag, fredag och lördag kl 20:00 🙂
    Tidigare fasta tider 05:30 och 21:00 ser ut att ha utgått 🙁
    Hoppas dock på en del extranummer vid ”feeling” 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.