Nöjesbranschens sämst bevarade hemlighet. Kändisarna som i smyg och titt som tätt vänsterprasslar - med kollegor, journalister och kvart-i-tre-ragget.
Förr eller senare kommer det - nästan undantagslöst - ut. Trots det drar sig de kända namnen inte för att göra om det.
– Som känd person är man troligtvis väldigt riskbenägen. Det är rätt vanligt bland människor som är kända och mäktiga - och då lockas man av faran och riskerna, säger Dominika Peczynski, chef för otrohetssajten Victoria Milan.
Dominika förklarar att det finns forskning som pekar på att människor som varit i ett förhållande i mer än fem år - i tre av fyra fall - vill vara otrogna.
Möjligheterna avgör
Är du dessutom känd ökar dina möjligheter.
– Många som vill vara otrogna har inte möjlighet till det. Men när man är en person som är känd och rör sig över flera ytor, i flera kretsar och ibland reser mycket har du större möjlighet, säger hon och fortsätter:
– Människor vill vara otrogna, men det är möjligheterna som avgör.
Själv har Dominika Peczynski en bakgrund i artistbranschen, som sångerska i bandet Army of Lovers.
– Otrohet är vanligt i den branschen. Det är vanligt i de kretsarna. Bland finanspersoner och sådana med mycket makt också.
Otrohet är "romantisk vanföreställning"
Anledningen till otrohet är avsaknaden av passion, tror Dominika Peczynski. Evig trohet menar hon är passé.
– Det är någon romantisk vanföreställning. Det bottnar väl i gamla testamentet, vi lever med vår historia. Men kanske ska vi ifrågasätta den också?