Michaela Forni:
Några av Cubes största profiler. Mer Youtube/Instagram än blogg verkar det som.
Bloggen har flyttat och jag har efter närmre två år hos Tailsweep valt att gå vidare. Tailsweep har varit min närmsta samarbetspartner sen jag slutade på Devote, de har skött all bannerannonsering och jobbat med mina kampanjer men allt gott har sitt slut och vi har tagit ett kärt farväl. Nu är min närmsta samarbetspartner istället Cure Media som jag ser fram emot att jobba tätt tillsammans med i framtiden.//Michaela
Kenza, Egoina och nu Michaela Forni – vad har de gemensamt?
Jo, de har alla lämnat annonsföretaget Tailsweep till förmån för någon av de nya portalerna, Cube, Tourn och Cure.
Jag undrar var det är som de inte kan producera för att få influencerna att stanna kvar?
Så här skriver Cure själva om sitt företag:
Cure Media startade 2014 och tog snabbt ett starkt grepp om kommersiella samarbeten i sociala medier.
Idag ingår hundratals influencers i vårt nätverk med total räckvidd över 50 miljoner. Vi brinner för att göra kreativa kampanjer som ger bra utfall och bygger långsiktiga samarbeten. Det har blivit över 2000 lyckade kampanjer sen starten och vi brinner för var och en av dessa!
Är detta framtiden?
De här nätverken till förmån för de mer klassiska bloggportalena som blogg.se, nouw.se och finest.se?
