Att Sandra Beijer är en av de bästa influencerna när det kommer till att göra genomtänkta, relevanta och intressanta samarbeten är någonting jag skrivit om här på bloggen vid upprepade tillfällen.
Jag får aldrig den där ”krängande” känslan av henne som jag lätt får av andra influencers sponsrade inlägg och det är svårt att sätta fingret på exakt vad det är som skiljer henne från mängden och det i sig är riktigt skickligt.
Hon kan förmodligen tacka sin utbildning och tidigare arbete som copy för detta, och skulle Sandra någonsin vilja sadla om och sluta som influencer så skulle hon kunna bli hur framgångsrik som helst på att arbeta bakom kulisserna som konsult/expert åt andra influencers som behöver höja kvalitén och trovärdigheten på sina samarbeten.
Det är jag HELT övertygad om!
Men…
Låt oss fokusera på det här samarbetet där Sandra gör reklam för skoföretaget ”Saucony”.
Under 2018 har Saucony påbörjat sin kampanj Run Your World. En världsomspännande cityguide där olika profiler delar med sig av sina gömda pärlor, och som allt eftersom fylls på med nya städer.
Min guide innehåller några favoritplatser kring där jag bor!//Sandra
Konceptet känns klockrent då många företag behöver göra någonting extra för att skilja sig från mängden, men Sandra gör nästan lite för bra reklam för sina favoritplatser i Stockholm på ett sätt som överskuggar den faktiska uppdragsgivaren.
Jag är inte supersugen på att köpa några sneakers efter att ha läst inlägget. Däremot vill jag åka raka vägen till Stora Blecktornsparken och klappa grisar!
Nu på en gång!!!
Vem ska med?
