Har man 366 000 följare på Instagram så får man en REJÄL hacka för ett samarbete. Det är hur många följare Nellie Berntsson har på Instagram.
Jag skulle – som den lekman jag är – gissa på runt 100 000 kr för ett samarbete, vilket är mycket pengar – även för ett multimiljonföretag som iDeal of Sweden.
Borde man inte då kunna förvänta sig en gnutta engagemang från den anlitade influencern? Eller egentligen från vem som helst som får betalt för ett jobb?
Jag hade SKÄMTS om jag var Nellie Berntsson och publicerade ett sådant här samarbete.
Sittandes i bilen i skitiga hästkläder – på väg till nästa mockning men med tre minuter över att tjäna lite cash på.
Man ser knappt produkten hon är menad att marknadsföra här och alltsammans är bara så katastrofalt dåligt. Såååååååå dåligt!
Ni kan se hela ”reklamen” i videon här ovan.
Jag lovar, ni kommer inte bli det minsta shoppingsugna. Eller ja, det skulle vara på en tvättmaskin då kanske?
Tack för tips!
För den som inte orkar kolla på videon:
