Gud vad jag hatar sånt här!!!!!!!

Ja ja, jag FATTAR att sånt här skickas mellan inlägg, bloggar och Instastories för att trigga diverse algoritmer, något som kommer leda till en högre interaktion av läsarna, vilket kommer resultera i nöjdare kunder, vilken slutligen kommer innebära ett större klirr i kassan för influencern.

Jag fattar alltså det, men vad hjälper det när det är så förbannat irriterande?
Jag menar, kolla på Victoria Riis och hur hon svarar i sitt kommentarsfält. Istället för att bara svara att ljusen är köpta på Clas Ohlson så kämpar hon på för att få läsaren att inte använda någonting annat än hennes länkar, som för övrigt inte verkar fungera av kommentarerna att döma.

Fatta hur enkelt det hade varit för Victoria, om hon bara svarat på frågan med en gång?
Och tänk på all tid hon hade sparat…
Eller finns det en ”head of hänvisningar” som satts på att sköta allt detta åt henne?
Märkligare saker har hänt…

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *