Klagomål på leveranstiden av Lady Dahmers prints

Skärmdumpar från följare som beställt men inte fått sina prints och svar från LD där hon säger att de är på väg.
Bildkälla: Lady Dahmer Instagram

 

Skärmdumpar från följare som beställt men inte fått sina prints och svar från LD där hon säger att de är på väg.
Bildkälla: Lady Dahmer Instagram

 

Skärmdumpar från följare som beställt men inte fått sina prints och svar från LD där hon säger att de är på väg.
Bildkälla: Lady Dahmer Instagram

 

Bild från min Instastory i november där jag skriver att jag fått mina pronts jag beställt från LD, men att leveranstiden var extremt lång.

När jag beklagade mig över lång leveranstid i november så insåg jag inte att det egentligen var ”expressfrakt” i sammanhanget.
Lady Dahmers Instagram börjar nämligen fyllas av klagomål från följare som köpt prints men som fortfarande inte fått dem.
Vissa av dem verkar ha beställt samtidigt som jag – i somras – och att då inte ha fått sin leverans den 14 januari är oacceptabelt.

Jag bad Lady Dahmer kommentera alla klagomål och hon hade följande att säga:

Alla prints är skickade. sammanlagt fick jag 140 beställningar. De flesta skickades ut redan i september och oktober men resterande kanske 25 skickades först ut nu i slutet på december.
De som inte fått sina prints ska självklart få ett nytt!

Skicka ett dm på instagram med ordernummer (eller namn, adress och print om du tappat bort det) så löser vi det direkt. Vill man hellre avboka helt så kan man ange det och skicka med swishnummer så ersätter jag direkt.
Jag har normalt väldigt långa leveranstider vilket anges när man beställer, men pga covid och min depression så har jag varit varit extremt långsam.
Bland annat genom att inte beställa printsen från tryckeriet i tid, eller beställa packrör i tid, genom att vänta för länge med att packa osv.

Det är ingen ursäkt dock och ansvaret ligger helt på mig pga en jävla idiot.
Jag skulle inte heller ha tagit mig an en så stor beställning när jag inte klarat av att leverera i tid och jag skulle ha varit medveten om att andra företag också jobbar med lägre produktivitet, tex mitt tryckeri och packfirman.

Mina följare betyder mycket för mig, min trovärdighet är viktig och jag vill såklart att alla ska vara nöjda.
Jag skäms och ber om ursäkt till alla drabbade. Hör av er!

Jag har även fått se skärmdumpar på DMs där hon erbjuder nya prints till de som kommit bort, så hör av er till LD så får ni antingen ett nytt print eller pengarna tillbaka.

Ps. Säger man EN print eller ETT print?
Jag tycker EN print men LD skriver ETT.
Vad tycker du?

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *