Ben Mitkus osmakliga click bait

Jag hade faktiskt missat den här korta videon som Ben Mitkus postade på Youtube, som han valt att kalla för ”Jag har träffat någon…” med en thumb nail på vad som ser ut som en pixlad kvinna.
Det var pga Dianas nya video  som hon gjort tillsammans med Jasse som jag fick upp ögonen för den. Diana gav sin video namnet ”Vi är tillsammans igen”, som en liten respons på Bens ursprungliga video.
Ben click baitar alltså med att han ska ha träffat någon ny, bara veckor efter att han dumpat Diana under deras vistelse på Kreta.

Alltså, hur gammal är han?
Vad fan är det här för respektlösa, ouppfostrade, jävla dagisfasoner?
Det är ju för fan bara pinsamt!
Är det så här han visar sina rätta färger?

Det är en sak att avsluta ett förhållande, av vilken anledning det än må vara, men att mer eller mindre häckla personen, vars hjärta man precis krossat är fan ingenting annat än rent ÄCKLIGT!
Om det är så här Ben Mitkus planerar att fortsätta agera mot människor han en gång blivit kär i och sagt sig älska så borde Diana skatta sig lycklig att hon slipper ödsla en enda dag till på honom och att han förhoppningsvis gjort förhållandet lite enklare för henne att gå vidare från.

118 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Nämen…. Har han träffat någon ny redan eller är det bara ett clickbait alltså?

      Click bait såklart.

      Nej, just därför det är så osmakligt. Fjanten trodde väl att han än en gång skulle kunna vända ”folket” mot exet, men tyvärr gav det ordentligt backlash och han står kvar där som en ogillat tönt. Han är verkligen så lost och det känns som att han gör allt, precis allt, för att fortsätta hålla sig aktuell, men ingen bryr sig om denna människan längre. Inte ens hans egna slaviska följare.

      Ps. Förstår absolut inte vad Diana sett i honom, hon är en tia jämfört med honom. Han är barnslig, omogen, har en offerkofta, arrogant, ocharmig etc.

        Håller med! Hur har han o den där Marcelo lyckats få så grymma brudar? Dom är varken snygga eller snälla? Riktiga BETA hannar som leker alpha.

    Men va! På riktigt?

    Han känns verkligen feg, oärlig och kan inte stå för sia handlingar.
    Men det är väl ändå positivt att han tar sina egna beslut och går sin väg självmant. Önskvärt vore väl om han kunde knipa käft och sluta visa sin dumhet oxå.

    Han var mer mogen när han var med i ung och bortskämd för typ 10 år sedan. Alla utvecklas olika antar jag ?‍♀️

    Du vet att man att kan skriva en text utan att trycka in en massa svordomar va? Känns bara så oprofessionellt att läsa två stycket fan efter varandra av en kvinna som är 40+. ??‍♀️ Ett tips, kolla in Tramsfrans! ?

      Vem bryr sig om man svär ?

        Jag? Tjänar man stora pengar på att skriva så anser jag att det borde vara lite kvalité på texten i alla fall. 🙂

          Men inte jag! Detta avverkade vi nylien i ett annat inlägg..

          En blogg får gärna vara ”slarvig” gällande grammatik osv, svära och missa en särskrivning eller bokstav. Det gör det mer levande/verkligt. Vill jag läsa superkorrekt så kan jag ta min gamla kurslitteratur eller något.

          Det ENDA jag ogillade va ”dagisnivå”. Men sen tänker jag efter att det minsann inte är förskolenivå, det vore kränkande mot både personal och barn att kalla det för förskolenivå.

          Äh det är en blogg, svär du aldrig annars? Jag svär så jävla mkt hela tiden (inte på jobbet). Älskar det!! Ger säkert utlopp för något ? Äh mer svordomar till folket! Skoja.

          Men jag gillar det!

          Ps ber om ursäkt on min kommentae har massa stavfel. Sovit 0h inatt pga endometriosont, massa morfin och hjärnan är inte på topp, kan knappt öppna ögonen ? Ska lägga mig igem ??

            Jag håller inte med om att sådana saker gör en blogg mer ”levande”. Speciellt inte en blogg som vill framstå som en seriös granskande blogg när det passar.

            Man kan göra en text mer levande trots att man korrekturläser och undviker svordomar, om man är en bra skribent.

            (Jag svär inte annars. Vande mig av med det för att jag tyckte att det lät så illa att jag av ovana la in en svordom titt som tätt i meningar. Kan man låta bli att svära på jobb kan man givetvis låta bli att svära annan tid, om man nu vill.)

              Det kommer ur av sig själv innan jag hinner reagera, ”måste svära” men har bytt ut ord som ”fan” ”fitta” ”helvete” till Rackarns Bananer!!!! Just för min son skull.

                Ja jag som skrev kommentaren bestämde mig för att sluta svära och bytte ut allt till rackarns, attans, äsch osv. Nu ropar jag till och med ”ääääsch dååå” när jag sparkar i en tå.

                Här har vi en till som slutat svära mer eller mindre som en medveten handling. Jobbar på att få tonårssönerna att sluta ropa ”fuck” och ”fucking” så fort något händer.

                Haha samma här. Och min son fick välja ett ord som kändes bra att använda som svordom och som lät ”argt”. Han valde RABARBER! Och jag är beredd att hålla med.

            Är det slarvig grammatik, särskrivningar och svordomar som gör en text levande och verklig? Och allt annat är att jämföra med kurslitteratur?

            Det dröjde hela 4 kommentarer innan eNdOmeTriOs dök upp ? slår fan aldrig fel

              En totalt uppriktig fråga. Har endometrios blivit mycket vanligare senare år eller bara mer uppmärksammat? Aldrig hört så många med endometrios som nu känns det som.

              Obs. Bra att det uppmärksammas. Menar inte så.

                Ja det är helt otroligt vad alla verkar ha endometrios. Har på känn att det finns mycket fibromyalgi i tråden också

                Det ärt väl alla produkter med hormonstörande medel som anses vara ”must have” som ligger bakom?
                Hur har dessa endokvinnor behandlat sina kroppar? Känner två med endometrios den ena röker och dricker örti koppar kaffe om dagen, äter bara ohälsosam mat och godia jämt+övervikt.
                Den andra är en gammal tjackis.

                  Och du är jävligt opåläst hör jag ? Stackars dina kompisar som har dig som kompis.

              Ja här inne verkar alla ha det?

          Om en text ska innehålla svordomar eller inte är en smaksak. Du har rätt till din smak, men det är konstigt av dig att utgå ifrån att din smak är ett bra mått på en texts kvalitet.

        Jag tycker att man framställer sig på ett visst sätt om man svär i var och varannan mening.

          Aha?

          Älskar att framstå så! Det är så rivigt ?

            Anna Book, 51, har visat vägen till hur powerkvinnor ska svära för att tas på allvar ?

              ??

            Rivigt? Haha. Ledsen om du tror det är så du uppfattas.

      Det är 2021 nu. Du kanske skulle hoppa på flyget till den kristna södern i USA. Där kanske du hittar dina gelikar? Vem reagerar ens på svordomar längre?

        Nja, att svära har inte att göra med att årtalet mer än att vi inte är lika kristna idag och inte anser att det är en synd på det sättet. Däremot så har det aldrig ansetts vara classy att svära oavsett, och där kan jag hålla med.

      Hade det varit ok om det varit en man +40 som skrivit så?

        Folk hade nog inte läst den här bloggen om det var en medelålders man som skrev. Många inlägg som hade ansetts som allt för sunkiga då.

          På vilket sätt hade de ansetts som sunkiga?

            Tror du att många här inne hade gillat att en medelålders man drev en blogg där unga tjejer kommenteras på det sätt det görs här inne? Räcker ju med att någon kommenterar med ett manligt nick för att en del ska gå i taket.

            Alltså missförstå mig inte. Jag gillar bloggen. Tror bara att det hade haft en annan eftersmak om det var en man som skrev flera av inläggen. Men jag kan ha fel så klart.

              Du har inte fel men det sitter säkert långt inne för en del att erkänna.

          Har aldrig gillat honom, det skriker verkligen dålig person om honom.

      Det som störde min läsning var att Camillas reaktion var så stark. Ja, den här Ben verkar ju vara en idiot, men SÅ upprörd? Det känns inte som en proportionell reaktion för några random personer på internet utan mer som om det skulle vara Camillas syster som råkat ut för någon som är dum-i-huvudet.

        Verkligen

    Bens video ”jag har träffat någon”
    Dianas senaste video ”vi är tillsammans igen …”

      Ja hon printer mycket bättre. De båda utnyttjar det här till oändlighet. Kanske var de av samma skrot och korn ändå.

        Är inte*

        Ja, varför tar inte C upp det? Reagerade just på att det var väl Diana som började med denna dagisnivå?
        Ännu ett öppet mål i inlägget som C missar i sin ”analys”.

          Har ni ens läst inlägget?

          Det var pga Dianas nya video som hon gjort tillsammans med Jasse som jag fick upp ögonen för den. Diana gav sin video namnet ”Vi är tillsammans igen”, som en liten respons på Bens ursprungliga video.

            Varför svara så argt? Verkar ju vara många som inte förstår varför dianas videor ska vara så mycket bättre, båda clickbaitar och utnyttjar uppbrottet.

              Jag är varken arg eller sur, jag svarar bara kort och konsist på frågan.

      Jag tänkte samma. Ytterligare ett öppet mål att fråga kring i inlägget som C missar.

    Vilken fjant ?‍♀️

    Jag hade uppskattat om det gått att utläsa vad Bens video handlar om. Har har träffat någon ny eller försöker han ”bara” få det att se ut som det?

    Oavsett är det osmakligt, men jag vill inte behöva klicka på videon (och därmed ge Ben pengar) för att få ett svar ?.

      Nej han har inte träffat någon ny tjej.
      Det är en kille som han ska starta något projekt med.

        Tack ❤️

      Det är en gammal kompis! Så ingen ny tjej, bara click bait.

      Men det framgick väl rätt tydligt att Ben är väldigt sugen på uppmärksamhet när det kom fram att de hade gjort slut och hur det gått till. Att han satt då redan och försökte komma på clickbait rubriker och diskuterade giftermål enbart av deb anledningen. No honour amongst thieves, or influencers

      Japp, tänkte att det skulle komma en förklaring från skribenten vad Ben menade men hon kanske vill att vi ska ge Ben klick?

        Med tanke på att jag kallar det för ”click bait” så utgick jag ifrån att man förstod att det inte handlade om att han träffat en ny tjej.
        Lite som här inne, där du skriver kommentarer som du själv sedan svarar på för att få det att se ut som att du får medhåll.
        Jag kan ju se mail och ip-nummer här under varje kommentar.

          Ett bra exempel på hur man bemöter kritik på ett sakligt sätt. Kanske kan influencers ta lärdom.

          Menar du att jag har svarat på mig själv? För det har jag inte gjort eller så menar du bara allmänt.

            Av ip-numren att döma så har du det.
            Den här kommentaren:
            Jag tänkte samma. Ytterligare ett öppet mål att fråga kring i inlägget som C missar.

            Och den här kommentaren som håller med den här ovan, är skrivna från samma ip-nummer.
            Ja, varför tar inte C upp det? Reagerade just på att det var väl Diana som började med denna dagisnivå?
            Ännu ett öppet mål i inlägget som C missar i sin ”analys”.

              Stämmer inte.

              För det första så har INTE min andra kommentar hamnat som svar på min första kommentar, det är svar på två olika kommentarer som du själv måste kunna se.

              För det andra så är min andra kommentar ett konstigt svar om man ser till kommentaren som den står som svar under, min andra kommentar har med andra ord hamnat i fel tråd. Många har skrivit samma invändningar i olika trådstarter och jag har hållit med några trådstarter med ungefär liknande kommentarer.

              Jag vill faktiskt inte bli anklagad för något jag uppenbarligen inte gjort fast jag är anonym.

              De svarar väl dock på två olika kommentarer..?

                Det är samma ip-nummer på dem alla.

                  Tycker det är lite löjligt att börja dra upp vem som skrivit vilken kommentar när du får kritik.

                    Ja, speciellt när hon har fel.

                    OBS OBS! Det är jag med samma IP-nummer som svarar på ytterligare en kommentar i tråden.

                    Löjligare än att svara på sina egna kommentarer och låtsas att man är någon annan? 😉

                      Ja jag tycker nog nästan det. Speciellt när man anklagar influencers för att inte kunna bemöta eller ta kritik. Men men.. vi kommer nog inte längre här.

                      Nu när jag läser ditt svar så vill jag gärna ditt bevis, det är helt absurt att fortsätta anklaga för något som inte är sant och som syns inte är sant.

                      Exemplet som du tog upp så syns det klart och tydligt att jag svarar på två olika kommentarer.

                      Antigen har du fel på ditt system eller så är det något annat fel. Med tanke på att IP-nummer kan bli en rättssak så är det VÄLDIGT obehagligt att du ser en annan verklighet och säger att mitt IP-nummer svarar på kommentarer som jag inte svarar på. Vad kan bli nästa steg? Att mitt IP-nummer blir anklagad för något olagligt som jag inte heller gjort?

              Det är ju olika kommentarer som svaras på? Shit vad du verkar snarstucken och ”på hugget” idag.

                Alla kommentarer är skrivna på samma ip-nummer. ??‍♀️

                  Får man bara svara på EN kommentar? Vad spelar det för roll om man svarar på flera olika kommentarer egentligen?

                    Det blir lite fånigt om man svarar på sina egna kommentarer och låtsas att man är någon annan som bara håller med. 🙂

                      Men läser du ens vad folk har skrivit till dig haha? De två kommentarerna du pratar om var ju svar på OLIKA kommentarer, dvs inte ett svar till varandra. Det syns tydligt om man följer tråden.

                      Okej, och jag ser ju vad jag ser här inne i kommentarsfältet.
                      Moving on…

                      Du har F E L.

                      ”Moving on…”

                      Varför la du ut två kommentarer som tydligt är svar till två olika användare och tycker att alla ska gå vidare?

                      Den ena är svar på den andra och båda är skrivna från samma ip.

                      Jessica / 2021-10-13 07:03
                      Bens video ”jag har träffat någon”
                      Dianas senaste video ”vi är tillsammans igen …”

                      Anonym / 2021-10-13 10:56
                      Jag tänkte samma. Ytterligare ett öppet mål att fråga kring i inlägget som C missar.

                      Anonym / 2021-10-13 08:28
                      Ja hon printer mycket bättre. De båda utnyttjar det här till oändlighet. Kanske var de av samma skrot och korn ändå.

                      Anonym / 2021-10-13 10:57
                      Ja, varför tar inte C upp det? Reagerade just på att det var väl Diana som började med denna dagisnivå?
                      Ännu ett öppet mål i inlägget som C missar i sin ”analys”.

                      Anonym 10:56 och 10:57 är samma person. Men inte samma person som Jessica 07:03 och Anonym 08:28 (det är vad du säger baserat på dina exempel)

                      Skämtar Camilla? Vi alla kan ju se att det är svar på två OLIKA kommentarer. ”Den ena är svar på den andra” det stämmer ju inte?

                      Och vilket svammel att ens dra upp vilka kommentarer någon skrivit när hon får kritik. Ursäkta, men så oproffsigt.

                      NN

                      Eftersom Camilla menar att hon ”ser vad hon ser” så verkar alla utom Camilla se fel och ha fel.

                  Men det är väl självklart att jag får samma IP-nummer för varje kommentar jag skriver. Vad menar du?

                  Du påstår att jag svarat på min egen kommentar för att det ska se ut att jag får medhåll vilket inte stämmer. Svara på det istället.

                  Vill du att folk ska sluta kommentera mer än en gång per inlägg? Fattar seriöst ingenting av vad du skriver. Nu får du ge dig. Tappar ju lusten att kommentera här efter ditt sätt att leka detektiv och konstiga svar.

              Jessica / 2021-10-13 07:03
              Bens video ”jag har träffat någon”
              Dianas senaste video ”vi är tillsammans igen …”

              Anonym / 2021-10-13 10:56
              Jag tänkte samma. Ytterligare ett öppet mål att fråga kring i inlägget som C missar.

              Anonym / 2021-10-13 08:28
              Ja hon printer mycket bättre. De båda utnyttjar det här till oändlighet. Kanske var de av samma skrot och korn ändå.

              Anonym / 2021-10-13 10:57
              Ja, varför tar inte C upp det? Reagerade just på att det var väl Diana som började med denna dagisnivå?
              Ännu ett öppet mål i inlägget som C missar i sin ”analys”.

              Så Anonym 10:56 och 10:57 är samma person. Jaha? Anonym svarar på inlägg från Jessica 07:03 och Anonym 08:28

                Tydligt för alla utom c.

    Han är en tönt.

    Är väl inte överraskande med tanke på hur han brukar behandla tjejer han haft ett förhållande med.

    Kanske inte ska skriva om det mer här sen heller? Känns som det bara spär på mer. Eller så är det för att jag är totalt ointresserad av dessa ?

    Lite fler snällhetsinlägg hade behövts! Sen har jag en idé, men kanske borde maila dom ist?

    Förlåt, men det känns som att vissa influencers skulle sälja sin egen mamma för fame och pengar.

    Så att klick baita om det där är väl typ en baggis, han smider medans järnet är varmt och skiter i vem han sårar, han tjänar ju PENGAAR.

    Jag skäms och det är så sjukt lågt och pinsamt, hur kan man vara så pengakåt att man tycker att det är värt det?

    Så det är ok att hon click baitar för att han gjort det?
    Märkligt att tjejer ska få komma undan med så mycket för att de är ledsna.

      Exakt! Varför var hennes okej ?

      Och varför nämns det inte ens i inlägget att hon också gjort en rätt så ful clickbait?

        Det… Nämns ju.. I inlägget.

          Jo men den är ju minst lika osmaklig som hans och hennes nämns lite i förbifarten.

      Fattar inte heller.. varför är hans clickbait helt åt pipan men hennes är okej? Bägge två är stora fjantar just nu som gör allt för att mjölka sitt uppbrott. Så oerhört patetiskt.

        Handlade väl snarare om att hans var elak, var väl det hon reagerade på. Men sen är det ju såklart löjligt av båda.

        Jag stör mig mest på bens faktiskt.

        Mest nu är att 1. Han gjorde slut
        2. Han lämnade henne själv utomlands
        3. Han gjorde direkt en video om hur ”dålig flickvän” hon var
        4. Nu detta.

        Förstår att Diana till sist också vill göra något tillbaka då

          Till sist? Hon har ju gjort videos sedan dagen de gjorde slut.

      Båda gör väl allt för pengar och fame. Ingen är bättre än den andra.
      Jag raljerar mest över fenomenet att inget är heligt och allt ska ut på Youtube. Det är så pinsamt, liksom vad är priset för att sälja ut sig själv totalt?

    Tycker Diana verkar lika störd, bara mer manipulativ. Vore nog bäst för dem båda om folk bara glömde bort detta märkliga uppbrott.

      Kaka söker maka.

    Det var väl absolut noll skillnad på deras respektive inlägg? Är det fel med click baiting, kanske kanske inte men kalla det för äckligt i 50% av fallen blir bara konstigt. Eller är det skillnad på män och kvinnor? Vad var din poäng egentligen Camilla, är du sur på Ben men inte på Diana? Leave båda alone vore kanske bäst 🙂

      Jag är inte sur på någon, herregud jag är inte 12 år.
      Jag tycker att det Ben gör är värre eftersom han är den som avslutade förhållandet. Dianas video är på sin höjd en respons på Bens.

      Att han postar en sådan video så snart efter uppbrottet, som han vet krossade Dianas hjärta, är fan bara elakt och som att strö salt i hennes sår.
      Det är anledningen till att jag bedömer deras båda videos olika. Jag tycker det Ben gör här är SÅ mycket värre.

      Det Ben skrev var ju taskigt.

        Jag tyckte att det var på samma nivå som hennes. De verkar vara lika contentkåta båda två så det här uppbrottet kan de nog mjölka länge.

          Jag trodde ärligt talat han blev känd genom att bråka med Jocke, om någon minns ?

          Men hon kan bli lurad av hans inlägg o tro att han faktiskt har en ny. Men han kan inte bli lurad av hennes, han vet ju att de inte är ihop.

            Kanske ett annat ex än honom?

    Vilken sopa.

      Eller rättelse. Sopor, va fan väx upp och gå vidare i livet.

      Och soppa.

    Är inte de här människorna så totalt ointressanta det bara går? ?

      Jo.

    Bloggbevakning – bloggen där två måttstockar är dubbelt så bra som en!

      Bloggbevakning – bloggen där man kan skilja på ? och ?

        Vad är skillnaden mellan bens video och dianas?

          Det var som gjorde slut med Diana, och därför är det extra vidrigt att han dunkar upp en video direkt, där han försöker få det att framstå som att han redan ersatt henne med en ny tjej.
          Dianas är en reaktion på Bens video, hur omogen den än må vara, medan han filmade och la upp sin video på eget bevåg, trots att så klart förstod att hon skulle bli jätteledsen.

          Där har du skillnaden på deras videos.

    Den här lilla pojken blev känd genom ”ung och bortskämd” ifrån början? Hur kan någon vara förvånad? Patetisk är inte ens en början att beskriva honom. Tycker synd om honom att han inte har några riktiga vänner som hade kunnat upplysa honom om exakt vilket svin han är och hur pinsam han framstår.

    Min fråga är bara om det är uppgjort från båda parter att dem gjort slut men väljer drama för att få uppmärksamhet till kanalerna detta hade inte vart första gången ben gjort något sådant!! Om det inte är sant så är det verkligen väldigt omoget

    Ska gå in och disslika bens video nu, tack för påminnelsen?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.