f
Solglasögon från Balenciaga och klänning från Chiquelle. Det kommer en rabattkod i slutet av månaden (ska plåta kampanjen i NYC) så vänta med att shoppa :- )
Det är också kul att Paul och jag kan jobba tillsammans. När vi reser så har vi alltid uppdrag med oss, denna gång skulle vi fota två kampanjer för Stronger och för Gaitline. Det är betydligt roligare för kunderna att få bilderna/klippen i andra miljöer än i Sverige. // Isabella Löwengrip
Vissa influencers har engagemang noll och fotar sina reklambilder i spegeln, medan Isabella Löwengrip tar med sig kläderna utomlands för att ge kunderna lite mer spännande eller annorlunda miljöer.
Säga vad man vill om Isabella, men jag tror aldrig jag sett henne fota rena samarbeten på något annat vis än proffsigt. (Benrakningen i Bentleyn set aside)
Jag känner mig lite splittrad, då Sverige bjuder på fler och mer spännande miljöner än någon kan fotografera på en livstid, samtidigt så är det ju att slå två flugor i en smäll, att kombinera en semesterresa med att fota jobb.
Kanske fanns det ingen låne-Bentley tillgänglig?
Jag roade mig med att stapla upp lite olika alternativ som finns, på olika nivåer av ambition som en influencer kan lägga sig på.
Vad tycker ni är bra och hållbara alternativ? Realistiska alternativ?
Om man inte har några planer på att sluta resa utomlands så är det väl bättre i så fall att förena nytta med nöje och fota en kampanj samtidigt, och möjligen då spara in en hel resa som helt skulle handlat om att skapa content.
Huruvida det är Isabellas eget alternativ att åka till NYC för att fota ett Chiquellesamarbete eller om hon ska fronta en hel kampanj återstår att se, så i det här inlägget syftar jag på att hon fotade två kampanjer under semesterresan med Paul.
