Inne och ute – år 2023

Reklam för Sanning & Konsekvens – det finns ett nytt poddavsnitt ute där poddar finns.
Happy Friday! 


Amilia Stapelfeldt har publicerat en inne och utelista för det kommande året.
Hennes sista punkt – som hon även triggervarnar för – är…
Kan ni gissa?
CHANEL!
Hon har kanske rätt?
Vad skulle i så fall komma på innelistan?
Flunsornas nya favorit – Hermes?

Vad tror vi mer kommer finnas med på influencers inne och utelista?
Inne: Kapselgraderoben. (men om man köper alla, helt nya kläder till sin kapselgarderob så är man på livets utelista. Livets, och Greta Thunbergs)
Jag tror även att folk kommer börja återanvända sina plagg, och då särskilt plagg de använt på exempelvis röda mattan – Ellegalan mm – men inte så mycket för att de vill värna om miljö utan mest för att de vill få uppmärksamhet för det.
Jag säger inte att det är negativt, jag säger bara att hållbarhet inte kommer vara det primära fokuset.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *