Bisse försöker lägga om banklånen i dm:s

Jag vet inte vad som är värst – att Bisse raggar Nordeapersonal för omläggning av lån på Instagram Story, eller faktumet att hon med största sannolikhet kommer bli kontaktad av någon från Nordea, förmodligen via personens privata konto för att han (ja, känns som en han bara…) ska få känna sig lite viktig, ha med VIP:s att göra?

Hjälplösa influencers i ett nötskal för den som är nötallergiker.

35 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Det är väl här hon ska kontakta sin personliga bankman på Nordea?

    De jag känner som jobbar inom bank får absolut inte prata enskilda fall privat, det kan leda till omedelbar uppsägning. Varför känns hon så jävla puckad… ring din bankkontakt!!

    ”Känns som en han” 🤡

      Tror inte så många ”han” följer Bisse heller 😂

      Jag får snarare känslan av att det skulle vara en tjej som gör det i hopp om att boosta sin egen insta 🥹

      Jättekonstigt antagande.
      Alla bankmän är ju kvinnor nuförtiden.

        Alla?

        Absolut inte där jag bor. Mer män

    Vem är Bisse, låter som en 🐈‍⬛ katt?

    Bästa var ändå Tramsfrans (som vanligt 😅) som letade fram telefonnumret till Nordea kundtjänst o skrev ”Varsågod!” 😂

      😂😂

      Ni som följer Tramsfrans, vart följer ni han? På hans insta är det ju inte jättemåga inlägg.

        Man tar det man får från honom! Kvalitet före kvantitet.

        Anonym, honom *

        Och ändå lyckas han träffsäkert pricka in mycket.

        Han lägger upp mest storys

        Han postar ner stories än gör inlägg på Instagram. Så koll på stories där. Lätt att missa annars om man bara kollar efter hans vanliga inlägg.

          Ha, Bisse, om man utger sig för att jobba som mäklare bör man inte behövs använda sociala medier gällande lån och ränta. Yta och offerkofta är hennes melodi.

        Kan varmt rekommendera han podd ”Nära vänner!” Mycket rolig. 🙂

    Vad är det för fel på influencers som tror att de kan ta såna här ärenden via instagram. Var det inte någon nyligen som behövde hjälp med sitt bredband också haha. Ring deras kundtjänst som alla andra får göra! Om det nu är någon bankman som svarar är det en sjukt oseriös person som inte borde ha kvar sitt jobb.

      Jag tänkte också det. Om hon skulle bli kontaktad så är väl det av en människa hon absolut inte borde prata med.

        Uppdrag granskning har just haft ett jättebra program om telefonbedragare. Hon bör nog vara lite uppmärksam nu.

      Är väl inte jättekonstigt om någon som jobbar på Nordea svarar och skriver typ ”jag jobbar på x kontor, ring dit och fråga efter mig så kan vi kolla på det”. Min man har blivit premiumkund (ja töntigt) på Swedbank och de är skitjobbiga tycker jag. Ringer ofta och ska få oss att gå med på all möjligt. Fondspar och flytt av bolån och fan och hans moster.

        Så känns som den bankmannen min man haft kontakt med skulle kunna göra något sånt 😂

    Tycker hon verkar helt ointressant och aningens spånig. Vem följer henne här och varför? Uppriktig fråga

      Förmodligen tycker dom annorlunda, vad väntar du dig för svar? 😄 Förlåt men detta var en spånig komentar av dig.

      Jag brukade följa för hon delade mycket recept. Jag har inte tiktok så passade bra. Har dock tröttnat nu.

      Antar att du 09.38 följer henne eftersom du vet att hon är helt ointressant och aningen spånig.

    Ok, att den ”personliga” bankmannen kanske inte alltid känns så himla personlig. Men nog fan ringer de upp inom någon dag om man kontaktar dem och kundtelefonen besvaras inom nån minut…

    Öppnar inte detta upp för nån att ska försöka lura henne också?

    Jag jobbar absolut på Nordea. Logga in med ditt bankid här bara.

      Lite det jag menar med att hon känns korkad, inte bara detta utan hon ger en genrell bild av att inte vara så smart. Lallig typ.

      Ingår tyvärr i yrket verkar det som🥲

        Kan också hjälpa dig med dina lån om du är intresserad, allt jag behöver är ditt bankid 👍

    Märklig värld vissa lever i där allt, högt och lågt, är fullt rimligt att sköta via (vad de själva tror är) sina gräddfilar.

    Vad kommer härnäst, efterlysa någon läkare för konsultation för ömmande blindtarm för hen inte orkar stå i kö till 1177.

    Be random person boka tågbiljett för det är så krångligt att göra själv.
    (mitt åt, såklart dessa gudar inte åker tåg)

    Jag jobbar som privatrådgivare på bank, hade aldrig svarat på något sånt på sociala medier. Helt emot banksekretessen egentligen och väldigt oprofessionellt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.