Reklam för…?

Jag har ingenting emot varken tuttar eller bröstvårtor, men när det kommer till generell reklam så vore det kanske bra om produkten som marknadsförs fick lika mycket utrymme som en av de två tuttarna i alla fall.
I det här caset av smygreklam (”ad” på slutet är på intet vis godkänt) för Daniel Wellington så behöver man alltså engagera sig i något av en tvåstegsraket.
1. Följaren behöver gå in på Instagram för att se bilden här ovan.
2. Följaren behöver gå in Lovisas ”highlights” för att överhuvudtaget få en uppfattning om hur produkten hon marknadsför ser ut.

Att hon med största sannolikhet kan skära glas med sina nipplar framkommer dock med en gång.
Bra att veta, tänker jag, om behovet helt plötsligt skulle uppstå!
Har du exempelvis tagit dig vatten över huvudet med projektet ”DIY Tiffanylampa” så har Lovisa lösningen på alla dina problem-så länge de är glasbeskärningsrelaterade.

GOALZ!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *