Inköpt inbjudan för Isabella Löwengrip?

Aaaaah, så ljuvligt!
Inbjudningarna som ”kommer ” är SO FUN!

Tror ni hon skickar inbjudningen från sin kladd och kräm-email till sin Löwengrip Invest-mail med tanke på att man köper sig en inbjudan till Elton Johns event?
Eller är det den icke hemliga kärleken som sponsrat med en plats runt finbordet? Någon har ju betalat för hennes plats…

Vad tror ni Isabella kommer ha köpt för plats? Här hittar ni hela inbjudan om ni har tid och cash över och känner för en ”nypa sig i armen-kväll”.

Tack för tips! 

468 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

      Jag tycker de ser glada, avslappnade och lyckliga ut på bilderna. Det gör mig glad för deras skull. Är annars verkligen en IL-kritiker så hoppas de har det härligt ihop oavsett vad.

        Håller med. De ser lyckliga ut. Men måste vara hemskt att hitta artiklar om sig själv så där.

          Hemskt? Verkar väl snarast vara sökt. Det är inte som att de förföljs till världens ände av paparazzi. De går hand i hand på en av de gator där det är flest svenskar på just nu. Hon vill få sin bild i tidningen.

            Det var väntat. Hon förberedde sina läsare för någon dag sedan om hur stolt hon är över allt hon tjänat ihop själv och att hon har betalt semestervillan själv. Att hon inte skulle låta en rik man betala för henne och hur sårande sådana kommentarer är.

            Mao så förbyggde hon kritiken som hon vet kommer komma nu.

              Som så många gånger förr. Enligt excelbladet.

                Precis!

                  nathalie.johansson85 till isabella på hennes ig.
                  Så vidrigt gjort av dig att hålla på med en gift man då och sedan neka. Gubben är 51 år och hade kunnat vara din farsa!! Men man förstår vart huset kommer ifrån nu och alla andra prylar…. pengarkåt som fan och nej jag är inte avundsjuk och har det bra ställt på egen hand och ingen sugardaddy som håller på här inte. Ditt bolag drar inte in så mycket pengar så snälla var äkta än att fejka ditt liv på sociala medier.

                    Anonym/Ida, ge dig någon gång.

                      är du här bellsan och läser kommentarer om dig. välkommen då :p Bara så ni alla vet så hänger numera även bellsan här eller hennes team.

                      brakodrako
                      Woow, bli ihop med en som är lika gammal som din pappa.. Någon måste täcka lyxkostnaderna.

                    _xoxo_0001_
                    @nathalie.johansson85 trodde någon på allvar att hennes nya lyxliv inte var för en sugar daddy ? såklart huset i st trop och lägenheten i Nyc hyrs av en sugar daddy. Hade aldrig trott något annat. Alla hennes bolag håller på gå i konkurs så det var nog smart av henne att skaffa sig säkerhet på annat sätt ???

                      Precis, så många naiva här inne som tror hon föll för en miljardär av en slump ??‍♀️
                      Bli inte mer förvånade om hon blir på smällen snart ?

            Precis min tanke.

          Det måste vara tusen gånger värre att läsa alla elakheter som skrivs här, det är helt hejdlöst.

          Hon lär ju veta om att de blir så när man är känd och hon är nog ganska van redan. Efter alla år. Om hon inte ville de skulle skrivas så mkt så hade hon ju backat och försökt va mer anonym. Såna artiklar ger ju henne mer trafik till blogg så hon tackar nog delvis.

            E de flesta kommentarerna här är ju eleka och hatiska, det tror jag inte någon vill ha.

          Hemskt för frun och mamman till hans två barn.

        Inget är så intensivt och härligt som den inledande förälskelsefasen i ett förhållande med någon med NPD/BPD.

          Förklara gärna dina bokstavskombinationer ?

              Stämmer in på pricken på Isabella Löwengrip. Undra hur hans vänner affärsmän kommer se på honom nu? ??

                Jag vet att några ser över sina affärer med karln.

                  Varför skulle dom bry sig om det?

                    Ha ha, min kille läste detta på Flashback och nämnde det för min pappa, fet visade sig då att han kände till denna ES, tydligen jobbat tillsammans en kort period. Han blev dock mest impad ( han tror ju att hon är nån mega business Tjej har läst veckans affärer) gubbar i hans ålder har liksom ingen koll. Han är ju dock äldre än es.

                  Vaddå du vet?? Du vet knappast ett skvatt. Varför skulle ngn högt uppsatt ens lägga en värdering i vem han dejtar? ”BÖRJE!!!, håll in på miljarddealen med Selin! Han träffar fel tjej!”…said no one ever. Lägg av nu hahaha.

                    Åh du skulle bara veta hur diverse högt uppsatta personer i fastighetsbranschen är engagerade i vem han dejtar. Blondinbella har inte direkt högt anseende bland dessa.

                      Hon är knappast ensam att ha den diagnosen bland näringslivstoppar

              Se för fan upp med att stämpla folk som kluster b hit och dit.. eller det kanske är det som bloggar är till för? Har träffat tjejer med BPD. Deras liv är ett jävla brinnande inferno och dom fungerar inte alls i några sociala miljöer. Det är neuropsykiatriskt handikapp och inget man spetsar sin eller andras persona med. Fan vad dåligt att skriva så om en duktig kvinna. DU kan va en skitstorm

        Där hon ser som mest kär ut så sneglar hon in i kameran, tror nog det är den hon är förälskad i, tyvärr.

          Jag ser ingen bild där hon ”sneglar in i kameran”.

          Fast jag tycker inte hon verkar vara medveten om att hon fotograferas.
          Har ni sett minerna hon gör på bilderna?
          Inte så smickrande direkt.
          Kanske Expressens hämnd ?

            Har hon alltid munnen öppen? Måste vara ett Bella drag… (Kristen Stewart ifrån
            Twilight)

              Är det så skönt att få vara elaka i grupp?

                Ja

              Hon pratar väl? Är du själv alltid vacker på bild?

          Precis min tanke. En av hennes anställda har tagit bilden och skickat till expressen -allt enligt Bellas plan.

            Det står ju Förfan vilken byrå som tagit bilderna?

        Glad för deras skull? Han är fortfarande gift. Han hade inte ens ansökt om skilsmässa när de började dejta. Hemskt beteende från Erik Selin och Isabella Löwengrip.

          Äh, det är väl mannen som bär ansvaret? En kvinna som är singel är fri att göra vad hon vill. Den gifte, not so much.

            Tur att alla singelkvinnor inte delar din uppfattning om moral samt vad som är rätt eller fel.

              Det är givetvis helt och hållet mannens fel att hans äktenskap tar slut. Det kan av förklarliga skäl aldrig vara någon annans fel. Hur mycket du än ogillar Bella.

                En kvinna som inleder ett förhållande med en gift man är PRECIS lika vidrig som den gifte mannen. Hoppas att en sådan kvinna får uppleva samma sak själv; att en annan kvinna lägger ut sig för hennes man. Karma….

                  Nämen, vad är det här för dumheter?! Nog för att jag inte har ett uns respekt för Isabella Löwengrip (vilket, för att ta ett exempel, beror på hennes lögner och manipulativa personlighet som klart framgår i hennes sociala medier) men naturligtvis är det den som är otrogen som bär sig illa åt. ”Lägger ut sig för hennes man” skriver du. Tror du på fullt allvar att en människa kan äga en annan? Och varför skulle en seriös kvinna ”lägga sig ut” för någon man? Vi vet att det finns unga kvinnor som söker äldre, välbärgade män för att bli försörjda, men dessbättre är de nog inte så många. De flesta av oss gillar att klara oss själva – och gör det.

                  Däremot tycker jag att man ska vara rak och ärlig när kärleken tar slut och gå sin väg innan man börjar träffa en annan. Men det är ju en helt annan sak. Tänk om, tänk rätt – och välkommen till 2019.

                  U du är verkligen en sorglig person, som inte anser att din man ska ha mer respekt och ansvar för ert äktenskap än någon random, för dig okänd, singelkvinna.

                    Ska inte en kvinna ha respekt för andras äktenskap, menar du? Sorglig är du!

                      Men snälla U.. vet du om deras förhållande inte var över när Bella och mannen började träffas, någon skriver ju att hans fru verkar ha skaffat eget boende redan 2017. Skilsmässan kan ha varit på gång långt innan Bella kom in i bilden. Det tar ju tid innan en skilsmässa gått igenom.

            Singlar behöver ingen moralisk kompass? Det var för mig en nyhet.

          Erik Selins fru köpte eget hus redan i november 2017.
          Man får anta att deras skilsmässa inte är något som i första hand orsakats av Bella.
          Den har varit på gång ett tag men den formella ansökan kan förstås ha påskyndats av relationen med Bella.

            När var det uppbrottet med Hajen var….?

                Tack. Kändes som en evighet sedan och jag visste det var i november.. ?

            Men de har bott där tillsammans.

            … eller kanske bra på titwork?

          1800-talet är över sen länge. Man får dejta i Sverige även om man bara är separerad. Bra, va?

          Bara för att han inte hade skickat in sina skilsmässopapper så betyder det ju inte att han inte var separerad. Om inte ex-frun verkar hysa nått agg mot Erik så borde inte du göra det heller.

            Vad kan en fru med minderåriga barn säga när media kontaktar henne? All heder till henne för hur hon hanterar det utåt. Bakom fasaden är det en annan sak vad hon tänker och känner.

            Det är tydligt att exfrun försöker hantera detta på ett respektfullt sätt trots att hennes ex nu dejtar en pengak*t tjej som är några år äldre än barnen.

              Hon är dubbelt så gammal. Det är inte ”några år” i min värld.

                12 år resp 14 år enl en artikel i GP 4 maj 2019.
                Innebär sex månaders betänketid innan äktenskapsskillnad kan utdömas.

                  Förrutom att eftersom de redan bott isär två är så är det ingen betänketid. Stod i nån artikel om skilsmässan

            Tror di ex frun som verkar vara en vuxennoch möten kvinna skulle uttala sig negativt till tidningen och säga han är ett svin hoppas han brinner i helvete ? Hon har mer stolthet än så

          Eh, det finns inget som säger att han har hoppat över skacklarna. Vi har ingen aning hur länge sedan det var som Erik och hans nuvarande fru bestämde sig för att skiljas. De kan ha varit överens lång tid innan de skickade in skilsmässohandlingarna. Vad vet vi?!

            Älskar ditt nickname!

          Stackars Erik vet inte vad han gett sig in i. Vaknar väl upp en vacker dag.

            i am. proud of. you

        Jättemysigt verkligen. Han är ju bara 51 år men kan man krama ut pengar ur folk så spelar åldern ingen roll. När hon är 50 är han stendöd.

          Haha, många lever långt efter 70!

            Inte med Bellas röst i närheten!

              ?

              Menar du inte skratt??

                Det med!

              Ja, den där hemska gälla rösten.
              Fattar inte hur folk i hennes närhet pallar att höra den ???

              10:47 Dagens bästa? kommentar.

          Haha, många lever efter att de fyllt 70!

          Vilken värld lever du i? IL är inte ens 30. Han kan ju leva till han blir över 100 år… ?

        Jag är inget fan av Bellas sätt att göra affärer men det kan ju faktiskt vara så att hon hittat rätt.

        But he is just soooo OLD ………..

          Min pojkvän är 20 år äldre. Jag är 28 och han 48. Knappt det märks. Men bland kommentarerna här så verkar många vara 10 år mentalt. Jösses

            Min sambo sedan 4 år är 53 och jag 27 ?

              Får så konstiga vibbar av såna män.

              Ännu äckligare än hos Linn. Gubbsjuka upphöjt till 10.

              Ankpung? ?

              Gubbsjukt. Får kalla kårar på riktigt alltså.

            Fy faan vad äckligt. Det kallas gubbsjuka.

          När jag var 20 tyckte jag att 30 var ’OOOOLD”, vänta och se… ?

      Ingen rabiat Bellahatare här. Men jag lyssnade på Finanspodden med ES, dels av eget intresse och dels för att höra vad han är för person.
      Jag orkade inte lyssna mer än 20 minuter, det var MÖRDANDE tråkigt.
      ES är naturligtvis intelligent, kapabel och galet rik. Men han är också otroligt privat, diskret, ödmjuk.
      Inte någon som vill synas och skrävla om sin privatjet. Inte göra hemma hos-reportage.
      Det finns precis TVÅ bilder av honom på nätet och en av dem är bilden på hans företags hemsida.
      Jag tror (vild gissning förstås) att en sådan man vill ha ett lugnt hemmaliv. Han lever säker flott, ja, men han vill inte att det ska synas..
      Hur går det ihop med ILs ambitioner?
      Tror tyvärr att relationen inte kommer hålla. Just nu är de nykära och hemliga, vilket alltid är en krydda, men snart kommer vardagens kranka blekhet.

        Tror detta är ännu ett exempel på en rik man som lockas av en betydligt yngre kvinna, och blir förblindad av att någon så ung och snygg vill ha honom. Är så fallet är han inte särskilt intelligent.

        Tror att de passar bra ihop ändå. Bella är omogen och det måste han också vara som faller för henne, och inte direkt ser igenom hennes ”fasad”. Har han till och med skilt sig pga Bella så är de nog en perfect match.

        Angående inbjudan så kan det ju mycket väl vara så att inte vem som helst har möjlighet att köpa en biljett.

          Ung snygg????????

            Precis Mark. Jämfört med mannen är Bella till och med extremt ung och extremt snygg.

              Absolut ung, men inte snygg. Jag tycker att hon är för fixad, hennes appearance är så konstgjort.

                Sandra lägg gärna upp en bild så vi kan bedöma ditt utseende. Du tycker att det är okej att skriva illa om andras utseende, så du borde vara okej med att andra gör det mot dig? Väntar..

                  Sandra har inte valt att fläka ut sig på sociala medier.

                    Så alla som har fb /insta är det ok att kalla för fula?

              Dessutom ett klingande skratt i tid och otid.

              Tack fake ända in i märgen. Kråmar sig så att det är pinsamt. Någon måste säga det…..

          Han har inte skilt sig pga Bella. Inte för att jag gillar att vi nu spekulerar i folk som inte har valt att ha ett offentligt liv. Men enligt tidigare artiklar flyttade hans exfru in i ett nytt hus hösten 2018. Det sker ju inte över en handvändningen, men oavsett innan Bella kom in i bilden.

        Vad skulle ES vara rolig i finanspodden för..? Han var inte med som stå-upp-komiker.
        ILs ambitioner verkar inte vara att ha roligt.
        Han verkar seriös.

          Jag hade ingen förväntan om stand-up comedy.
          Men lyssnar man på honom prata hör man att han är ljusår från en sprallig, bekräftelsetörstande ungdom.
          Han är så balanserad och lagom en människa kan bli.
          Att motsatser attraherar varandra (till en början) är allmänt känt. Men har svårt att se dem tillsammans i långa loppet.
          På många sätt var Hajen en bättre match.

            Ja, Hajen hade varit kvar som Bellas pojkvän om han fortfarande hade pengar.
            Utan pengar var Hajen bara en död fisk för Bella.
            Precis som alla andra män som inte är RIKA.

              Fast Hajens beteende var väl allt annat än charmigt? Lura pengar av folk och sedan fegt fly. Varför skulle nån vilja hålla kvar vid en sån person. Uppfattar honom som extremt omogen. Minns hur mycket skit Odd fick här när de var gifta, och han framstod verkligen inte heller som särskilt sympatisk i det han sa/skrev (hans märkliga blogg bl.a.) . Men nu efteråt så låter det som om han var drömprinsen själv. Märkligt.

                Ja men detta är vända-kappan-efter-vinden kommentarsfältet när det gäller IL.

                Har också tänkt på det, när dom var gifta så skvallrades det om att Odd skulle ha misshandlat bella och inte tålde hennes framgång och ville vara den framgångsrika i hushållet bla bla bla. Men nu är tonen som du säger helt annorlunda

                Lura folk På pengar ? Skämtar du nu? Bella är det du?

            Ska man inte kunna träffa någon för att man ljusår från att vara sprallig i ett icke spralligt sammanhang?

        Midlife crisis kallas det. Ung tjej och ny fräsig bil är klassiska penisförlängare. Han kommer ha tröttnat på hennes jobbiga personlighet innan året är slut och vi vet alla vad blondinbella kommer göra mot honom då: offentlig (figurativ) halshuggning. Tycker synd om hans fru och barn.

          Eller daddy issues.

            Nja, har man Daddy issues har man nog ett mönster att träffa äldre män. Bellas tidigare pojkvänner har alla varit jämnåriga.

            Hennes pappa är lika gammal.

          Isåfall förtjänar han ju nästan en ”offentlig halshuggning”, om han är så omogen/eller en sån mansgris, att han väljer ett förhållande med en väldigt omogen så mycket yngre tjej.

          Många här beskyller Bella för att vara ute efter pengar, när det i själva verket är han som ska ha all skit. Antingen är han precis lika omogen och materialistisk som Bella, eller så är han bara intresserad av hennes yttre och prioriterar det framför personlig mognad. Oavsett vad är det han som är den som ska få skit, om nu någon ska få det. Inte Bella.

            Varför har inte Isabella någon skuld? De är lika skyldiga båda två! Att dregla över pengar är lika billigt som att dregla över lammkött med silikonbröst!

              Mannen, den med pengar, är personen som har all makt. Därför är det mannen som ska kritiseras, om det nu skulle vara så att han bara är ihop med Bella för hennes yttre.

                Åh snälla. Bella är 28 år och vet vad hon gör. Ingen har tvingat henne dejta honom.

                Men Bella är ju en superwoman som ska bli världens mäktigaste.

              U, vad är det de båda är likaskyldiga till? Får en man och kvinna inte träffas?

            Lucy, vad i så fall ska han få skit för?

            Erik börjar kanske känna dig trött och gammal Isabella fyller honom med ny energi, så länge han orkar.

        Nån pratar här om få bilder på Selin, helt fel, finns massor med bilder på Erik Selin och ett stort antal intervjuer där han framstår som ganska tråkig, tänker bara på fastigheter och affärer enligt egen uppgift. Fint citat ” Jag läste årsredovisningar redan som barn” Har inga hobbies, verkar inte ha många vänner eller som han säger i en intervju ”vänner kan bli affärsbekanta om de har en firma eller annat och priset är rätt” ungefär. Gymnasieekonom, så saknar de naturliga kontakter han fått om han som alla andra gått Handels (Sthlm eller Gbg, sistnämnda bättre för honom eftersom han är från Gbg) och där pengar visserligen räknas men regattaarv, Särö, Sandhamn och rätt föräldrar räknas mer. Därmed är revanschbegäret stort. Nu visar han sina gamla klasskamrater vilken ung kvinna, 25 år yngre, som han kan landa.
        För en erfaren kvinna som jag ser han precis ut som en lättplockad en, den där typen som stod i bakgrunden när de balla grabbarna ryckte loss med tjejerna. Är nog värt en del deg för honom att svänga runt med IL.

          Det som har sagts om Erik Selin är att han är väldigt privat när det gäller familjen. Hela familjen har varit folkbokförda på Balders kontor t ex.
          Det finns någon enstaka bild på honom tillsammans med hustrun trots att de varit ihop länge. Hon verkar ha haft sina hästar och han sina fastigheter.

          Det är nog över om 5-8 månader ca.

          Tror väl iofs inte att Erik Selin behöver IL för att visa sina gamla gymnasiepolare att han lyckats. Det lyckades han med för länge sen, om det nu är ett mål…

          Då låter det som de passar varandra som hand i handsken. Förstår bara inte vad de ska på EJ’s event att göra. Ingen av dom låter som någon som bryr sig om varken aids eller musik. Har vi någonsin hört Bella skriva/prata om någonting annat än sig själv? Ja, den här gången är jag faktiskt avundsjuk. Jag älskar EJ’s musik. Bellas hela musikaliska register består av Abba.

            Vem som helst kan gå på EJ event om man betalar. På bloggen får hon det att låta som ”spännande inbjudningar som ramlar in”. Nya killen har betalat? När skall hon sluta ljuga?

              Billigaste biljetten går på 7500 pund dvs ca 88000 kronor. Eftersom EJ Nog tillhör pojkvännens generation så är det säkerligen han som betalar. Har kommenterat detta på bloggen men det censureras nAturligtvis!!

        Relationen kommer inte att hålla, men jag skulle inte bli förvånad om hon blev med barn snart. Hon vet att deras relation inte kommer att hålla, men en förälders relation med ett barn håller hela livet. Och barnet har rätt till en förälders underhåll och sedermera arv.

        Erik: Använd kondom! Lita inte på henne! Sverige rikslögnerska nummer 1! Taskigt sagt, men tyvärr sant.

      Men vart är sääääkerhetsteeeeeamet?

        Erik Selin har säkert något hemligt vapen i fickan 🙂

          Haha, ja gubbk*ken kan vara farlig.

            Men fy fan vad vidrigt det här kommentarsfältet är

              Gubbk*k är också vidrigt, särskilt om den umgås med flera årtionden yngre tjejer.

              Ja det är det verkligen. Bloggbevakning när känner du att du bör dra en gräns och tar ansvar för vilka kommentarer som släpps igenom?

                Språket är lite grovt, men det raljeras över fenomenet gubbsjuka, tror jag. Det är äckligt att äldre män dras till kvinnor som är 20 – 25 år yngre än de själva. Det kan man gott hånskratta åt, att karlar söker sig till de som är jämnåriga med sina ev. döttrar.

                Grovt språk, men det drivs med den stora åldersskilnaden. Det kallas i dagligt tal för gubbsjuka, när män dras till 20 – 25 år yngre kvinnor som är jämngamla med deras ev. döttrar.
                DET fenomenet är vidrigt, inte att det skrivs om det här.

                  Ja, det är grovt språk och också illamenande kommentarer och det är det jag undrar om. Vart går gränsen för vad bloggbevakning själv tycker blir för elakt/för spekulativt/för kränkande för att låta stå kvar, som kommentarerna ovan exempelvis. Vad fenomenet gubbsjuka är, det vet jag.

      Till alla som gnällde om att det var falska rykten: här ser ni att Bella dejtar en gift rik man som den social climbing gold digging kvinna hon är.

      När hon skrev ett inlägg häromdagen om att Expressen höll på att granska henne (och att det var därför stackars hon skulle sluta intervjuas av svensk media) så var det uppenbart att hon försökte göra damage control inför en ny avslöjande artikel om henne.

        Fast hon dricker vin mm på bilder och så fortfarande, så de tror jag inte att hon är. Då hade hon slutat med det.

          Hoppas han inte gör henne gravid.

        Hon kommer aldrig skaffa fler barn ! Hon har ju i princip sagt att jobbet går före familjen och hon är en bättre entrepenör än morsa .
        Sim hon springer runt på middagar och event så är det väl inte konstigt om hon blir alkohol plufsig

      Omg, vilken golddigger hon är!
      Hon skulle inte lägga 1 sekund på denne 51 årige (sic) man om han inte vore snorrik! ?

        Nej, inte tio av tio andra kvinnor heller. Pengar och eller utseende betyder allt.

          hjehje är det här ni på rivieran? https://youtu.be/52K3nLCDNPY

      Herregud har expressen alltså skickat ner paparazzi-fotografer för att bevaka Isabella på franska Rivieran, hur sjukt! F-n inte klokt, helt sjukt ju hur besatta de är av henne, var kommer det ifrån… jo härifrån. Grattis till kärleksparet.

      Är CC arg för att expressen kom med detta scoop och inte hon haha. Det är liksom inget scoop att folk betalar pengar för att gå på välgörenhetsgalor det är liksom det som är grejen – de skänker pengar. Sen har ju såklart Isabella fått en inbjudan oavsett om hon själv betalat eller bjudits av någon. Du kanske själv ska köpa dig en biljett nästa år C nu när du vet hur och var.

        Eller… (nu bara totalt brainstormar jag) så kan det ju vara så att St Tropez är ett galet kändis-vattenhål på sommrarna som av den anledningen kryllar paparazzis? Någon svensk frilansare som dragit ner för att fota lite och sen säljer sina bilder.?

        Låter ju helt sjukt nu när jag säger det högt. Så det är sääkert mer troligt att det är som du säger att Expressen skickat ner en egen paparazzi för att stalka Isabella för de är helt besatta av henne.

          Eller en svensk turist med IPhonen i högsta hugg som skickat bilder till Expressen i hopp om en belöning eller lite fame. Så enkelt kan det också vara.

        Men hon kollar in i kameran så det är ganska uppenbart att hon kan ha varit med på noterna gällande ”scoopet”.

          Ja att nån random paparazzi känt igen dem känns ju rätt osannolikt. Det här är iscensatt.

            Tror det är Charlotta som lurat i vassen. Vad annars gör hon ensam i St tropez?

              F-n vilka äckliga kommentarer du Pongo, Mia, M osv skriver.

              Det märks på mils avstånd att det är samma person med en unken, bitter och inskränkt syn på det mesta, inklusive kvinnor, som suttit här och gått loss med sina spyor hela dagen.

          Fast med tanke på att hon inte gapflappar på bilderna så känns det ändå genuint. Tänk vad fin hon ändå är när hon inte gör sig till.

            Hon gör sig till spelar en roll som hon inte är. Gapflabbar och vänder sig om på sina stories.

          Självklart ! Ju tidigare det inte är någon hemlighet längre att de dejtar, desto tidigare kan hon börja slå mynt på deras relation. Det är vad allt handlar om.
          https://www.google.com/amp/s/nyheter24.se/amp/noje/915562-isabella-lowengrip-avslojar-sa-mycket-tjanar-jag-pa-en-bild-med-hampus

            Hon är härlig Bellsan. Allt är planerat.

          Hon tror säkert att det är en superviktig, nypmigiarmenpaparazzi från NYC som är där och därför blickar hon in i kameran. ??

        Riktigt så långt har inte Expressen gått, det är inte deras fotograf utan en bildbyrå som fotat enligt bildbylinen. Men kan ju mkt väl vara så att Expressen kontaktat byrån och beställt bilder på Bella och Erik Selin, han är ju också en kändis för dem som håller på med fastighetsaffärer.

        Det kan ju vara vilken svensk turist som helst med en bra telefon.

        1. Expressen eller andra etablerade media har inte paparazzi-fotografer som de ”skickar ner”. Poängen med paparazzi är att de inte jobbar för någon specifik uppdragsgivare.
        2. Kolla bildbyline i artikeln och googla för att få svar på vem fotografen är.

        Okunskapen om hur svensk media funkar är skrämmande i det här kommentarsfältet.

        Var det inte du som skrev att Bella inte alls var tillsammans med Erik Selin?

      Ironi. Hört talas om det?

      Sa samma sak till henne själv och skäms inte över det för fem öre. Det är ju sant. Hela hon är genomfalsk och ytlig en uppblåst bimbo ballong som pyser luft.

      Camilla tillåter bara den här sortens kommentarer när det gäller Isabella.
      Och nej,är inget fan av henne,anser att hon är våran sjuka samtid förkroppsligad.
      Inläggen har gått från granskande till direkt småaktiga och elaka. Tråkigt.

        Det konstiga är att Camcam nu upprepade gånger efter att ha fått kritik för sina dagliga alltid negativa inlägg om Bella, skrivit att hon själv insett att det är för mycket och ska minska på inläggen. Det verkar dock bara vara något som skrivs för att få tyst på kritiken, för någon ändring har inte skett.

        Hade kommentaren ovan skrivits om CW eller annan person hade den varit borta på någon sekund. Kommentarer som är uppenbart över gränsen får stå kvar minst något dygn, eller för evigt, när det gäller Bella. Men BARA när det gäller Bella. Att så verkligen är fallet har bevisats åtskilliga gånger vid det här laget.

        Det är faktiskt illa när man som C skyller detta på att man inte har skyldighet/tid att moderera kommentarerna så ofta, när det alltid bara drabbar en person. Dessutom finns uppenbarligen allt som oftast tid att både läsa och skriva svar på andra kommentarer i samma kommentarsfält, men ingen tid för att snabbt radera kommentarer över gränsen. När det gäller Bella då.

        Alla dessa aldrig sinande dagliga negativa oftast småaktiga inlägg om samma person är verkligen ingen bra reklam för C som person.

          C framstår som en obehaglig person som anmärkningsvärt nog inte inser att hon passerat gränsen gällande Bella för längesen.

          C har ändå ett ansvar för all skit som skrivs till följd av hennes minst sagt frekventa elaka inlägg om Bella. Även utan alla elaka kommentarer som tillåts, hade en normalt funtad person insett att nu räcker det med inlägg om Bella.

      Daddy issues. Otippat!

      Antar att hon aldrig
      1. Känt kärlek innan
      2. Aldrig vart så lycklig
      3. Insett att hon aldrig vart kär innan
      4. Inser inte att hon är definitionen av uttrycket fake it until you make it
      5. Gör vad som helst för att synas & höras.

      Faan vad överskattad hon är!

      På bilderna ser det ut som en ung kvinna som håller sin pappas hand ?

        Men herregud, det gör det väl ändå inte?

      Expressen har ju tidigare skrivit att hon lever över sina tillgångar. Alltså någon annan betalar, troligtvis ”hemlig kärlek”

        Ja och det känns nu som att detta är en serie artiklar som de håller på att ta fram som visar att hon ljuger om sin framgång.

        Kan du länka? Det finns ju ingen artikel där de skriver det.

      Någon mer som får vibbar från filmen Prettywoman? hon är så klart lik Julia Roberts ur den filmen. 😀

      Varför gapar hon hela tiden?
      Ser ut som far och dotter! ?

        Anonym 16.46, 17.06 mm. Dina kommentarer är överallt i detta kommentarsfältet, hur mår du egentligen?

          Sluta, det finns ju hur många som helst med nicket Anonym. De går inte att skija på dem.

            Eh, jo. Det är bara du som sitter här och matar på med dina minst sagt sjuka kommentarer. Det märks tydligt att det är du som ensam skrivit de senaste timmarna.

              Sjuka kommentarer passar ju hur bra som helst i ett sjukt kommentarsfält. Sjukt kommentarsfält som tydligen läses av sjuka personer.
              Sjuka personer = i detta fall någon med fel i huvudet.

      Jag tror som de flesta här men tycker att det är trist när det bara blir skitsnack här.

      De kanske verkligen har funnit varandra. Bad Isabella har för motiv kan ju vi strunta i. De verkar ha det fint ihop och det sticker i ögonen på alla missunnsamma och avundsjuka människor härinne!

        Inte alls avundsjuka. Det som sticker i ögonen är den stora åldersskillnaden. Vilket kan kallas för gubbsjuka, från mannens perspektiv.

        Sticker o sticker. Det är faktiskt kul att Bella lajvar affärskvinna så visar det sig att han finansierar hennes dyra semester och liknande.

      Sjukt hur lika Erik Selins ex fru och Isabella är. Isabella är typ en yngre blondare version men exakt samma utseende ?
      He could do so much better… ??‍♀️

      Klänning och två biljetter 275.00tkr är priset för denna kväll. Det vill säga i skattade pengar ca 275.000 x 3. Privat chaufförens kostnad är inte inräknad!
      = ca 825.000:- i detta pris ingår inte Isabella Lövins kompis klänning.
      Huset kostade 1 miljon kr. Hus och en fest kostade ca 6 Mkr skattade pengar. Kostar då hela denna resa kanske 10Mkr?. Lövengrips vinst i bolaget 40Mkr? Hur går detta ihop med resor i privat jet ? Varje sådan resa 1-4Mkr? Hur många är gjorda 10?
      10x4mkr= 40Mkr.

        Jag tror fan att du har köpt mango för 40 mkr. Kvitton tack. lol som i lots of love

    Hur kan hon tjäna pengar på det här?

      Får betalt av nye pojkvännen?

    Skit samma, pengarna gör gott där de hamnar.

    Expressen verkar tycka att nu kan de skriva fritt kring Bella. Är det krig så är det krig. Hoppas Expressen snabbt skriver allt de vet och gärna fakta och inte bara rykten och gissningar. Man kan börja med att syna bolagen närmare. Mycket som verkar konstigt där.

        En bitter ex-boyfriend? 🙂 haha så genomskinligt att detta är Hajen som är ganska pissed off. Fullt förståeligt! Bella is a snake!

        Bästa!

          Tycker ni på riktigt att det där kontot är roligt…?

            Första inlägget jag läste var ganska kul . Sedan blev det bara långa bittra tirader av text som var noll roliga. Ska det vara satir så ska det vara finess, nu är det bara fånigt. Personen bakom konto har nog lite för mycket fritid…

              Som en viss blogginnehavare verkar ha… Personen verkar ju lika manisk och skriver på liknande sätt, och följer sig själv.

                Inte mitt konto.. =)

            Ja.

            Överdriven ”humor” som bara skribenten själv kan tycka är rolig, ”fyndiga” smeknamn på allt och alla samt en stor portion slarviga stavfel. Påminner nästan om en bloggskribent nära dig.

              Så fel du har HackiPacki

                Så sur du är.

        Ja det måste vara hajen. ???

          Eller Cam el CS. Töntigt värre.

        ?????? det roligaste jag läst på länge ??

            Väldigt träffande!

    Odd hade aldrig en chans. Hon älskar pengar.

      Ja, nu kan hon pysta ut efter att ha snärjt en miljardär, nu kan hon bygga bolag just for fun och image.

      Undrar hur mkt han är involverad i nyc ”agency”n. Hon kommer aldrig gå under hon, hon är som en kackerlacka som aldrig dör typ.

        Tror inte ES kommer ”sponsra” IL överhuvudtaget- det är han för smart för.

          Män tänker inte med hjärnan vad gäller tjejer precis. Hur smart han är må vara…

            Han hade äktenskapsförord med sitt ex, väl?

              Jo men de har två barn tillsammans varav ett är rätt framgångsrikt i hästsport via stallet som snart ex-frun driver. En gissning är ju att hon kommer få medel att kunna fortsätta den verksamheten och barnets satsning. Är otroligt kostsamt hålla hästar/driva stall. Hon köpte en villa i 15 miljoners klassen för något år sen också. Tror inte hon hamnar på bar backe om vi säger så.

              Jo det hade han. Han hade äktenskapsförord.
              Det är troligen därför hon åkt privatjet hela tiden.
              Eftersom detta startade nyligen.
              Han har betalt för henne att åka detta plan.
              Inget hon haft råd med själv.

            En sanning gammal som jorden. Man söker ungdom, stora bröst och sex och kvinna söker pengar och status. Ingen ska inbilla mig att de har något annat gemensamt än fysisk attraktion (för honom) och pengar (för henne). Tror ni Bella hade sett åt en 50+ lastbilsmontör????

            Han är inte särskilt intelligent om han som 51-åring faller för Bella och inte direkt ser igenom hennes ”fasad”. Eller så gör han det och är likadan själv. Hursomhelst är han uppenbarligen på samma mognadsnivå som Bella.

              Anno, varför dömmer du ut människor ut människor? En sak är säkert, han är inget pucko.

          Middagen på yachten kostar motsvarande 7000 kronor utan vin inkluderat. Tror inte Isabella betalar.

            För två personer. 3500kr pp. Rätt ska vara rätt.

              Samma pris som Frantzén. Där kostar menyn också 3500 kr pp plus drycker.

            Men det är ju ingen astronomisk summa. Prisvärt – nej men absolut överkomligt om det handlar om en middag, en kväll.
            Personligen hade jag dock köpt något annat för de pengarna.

          Men Bella hoppas säkert att de kan driva företag tillsammans. Bella är intresserad av att lära sig om fastigheter på samma sätt som hon pumpade Hajen på insikter om börsen och olika finansiella instrument. Förhoppningsvis är Erik Selin mera lyckosam än Hajen när det gäller affärer 🙂
          Däremot tror jag inte Erik Selin har lust att bidra till Bellas hushållsutgifter, hemmateam och allt vad det är. Men flotta middagar och dito presenter kan han säkert ställa upp med så länge som allt är bra mellan dem.

            ”Förhoppningsvis”, bevisligen är han det eftersom han varit verksam i snart 30 år och är stentät.

              Balders belåningsgrad är ca 50%, banken äger 50%. Störtar fastigheter (se 2008) så lan lan förlora stora värden. Miljardär är alltså i fastigheter, inte reda pengar på banken.

                Erik Selin äger direkt och via bolag 36% av Balder dvs aktier med ett värde på över 20 miljarder.
                Vid sidan av innehavet i börsnoterade Balder har Erik Selin sina egna helägda bolag Erik Selin Fastigheter AB med dotterbolaget Skandrenting m fl. Han äger aktier i Collector Bank och Resurs Bank m fl bolag.
                Han har alltså andra tillgångar som är oberoende av Balder.
                Aktierna i Balder är likvida och även om de skulle minska i värde på grund av något slags fastighetskris skulle det ta lång tid innan han blev ”fattig”.

                  Har du helt rätt i. Men fakta stämmer med anonym 18:09: han är högt belånad. Tillgångarna är beroende av konjunktur, i e, blir det börsras oår etc så förlorar han pengar. Som han själv säger, inte ”rocket science” med fastigheter.
                  Har man varit med i decennier så vet man: det kommer att gå upp och ner, ingen kan sia men hög belåning är liksom vad det är.

                    Balders aktiekurs baseras på bolagets substansvärde. Belåningsgraden är inräknad i aktiens värde på börsen.

          Tror inte heller han kommer sponsra direkt till företaget. Men däremot ger det sken av att Bella har pengar när hon umgås i dessa kretsar.
          Han betalar säkert middag ute ibland också precis som ”vanliga” män när man dejtar och Bella kan säkert spinna det som hon som den ”self-made millionaire” hon är, står för allting själv.

        Nja, hon kan inte pusta ut riktigt ännu. De har nyligen träffats och precis blivit outade.
        När hon är gravid, DÅ kan hon pusta ut.

          Vilka otroligt cyniska kommentarer. Fy fan.

            Om man är ”känd” så får man tyvärr räkna med att folk snackar.
            Precis som att folk snackar vid fikabordet så snackar folk på nätet.
            Räkna antalet skvallertidningar i butiken nästa gång.

              Ja, det är jag medveten om och det var inte vad min kommrntar hänvisade till. Det som står skrivet här må vara resultat av att IL är i rampljuset, men det gör det inte mindre cyniskt.

                Kändisskap kommer med nackdelar och fördelar.
                Du kan inte få allt. Du kan inte bli superkändis och sen inte få ”haters” på vägen.
                Funkar sällan för någon.
                Alla kända personer som sticker ut eller har näsan i vädret får haters.
                Det kommer på köpet.

                  Elin, du verkar vilja blåsa liv i en annan konversation som inte är relevant i relation till min kommentar.

                  Jag har inte skrivit något om kändisskap, enbart att det är mycket cynicism här. Tack och adjö.

                    Adjö, adjö.

                    Snarare realism än cynism. För oss som inte går runt med skygglappar på och ser omvärlden i ett rosa skimmer

              Dessa personer som kommenterar elakt om ”kändisar” som dom gott kan ta i och med att dom just är kändisar. Tror ni gränsen går där? Jag skulle då inte vilja vara vän med någon som så dömande och utan fakta skriver om någon annans förhållande.

              Nej, jag är ej ett fan av Bella bara ett stort icke fan av bullshit.

                Bra skrivet Ana.

              Skvaller är dessutom hälsofrämjande.

          Ja, sant iofs. Ska vi slå vad om att hon ”hittat sin livs kärlek och trots att hon inte ville ha mer barn så känns det hela så ljuvligt och rätt att bli gravid just nu”. Hon är inte dum om vi säger så… och ”bara” 28 år.

          Men hon använder väl Natural Cycles, så det är lugnt.

            Hahahahah

          Brukar inte spekulationer om graviditet tas bort, Camcam?

          Trust mig, det är ALDRIG bra att bli outad när man precis börjat dejta en miljardär som vill vara hemlig och anonym. Om de inte hade varit så att Isabella är extremt lik hans ex fru, så hade jag undrat hur Karln egentligen mår. Men han har nog bara en hang up på ett visst typ av utseende och fått för sig att blondinbellan är lite skojsig tidsfördriv.
          Är dock övertygad om att han öppnat plånbok med både privatjetten, semesterhuset och lägenheten i nyc. Troligtvis har Erik affärer i nyc och blondinbella övertygade honom att it would be so fun att följa med

      Med tanke på vad som skrivs om henne, ska han väl bara vara glad att slippa henne.

    Handuppräckning alla som tror att hon hade blivit tillsammans med en 51-årig arbetstagare utan några miljarder på banken?

      51-årige Anders som jobbar på Handelsbankens back-office.
      Tar en AW med Birgitta från lönekontoret och Per-Åke.
      Åker hem och tittar på TV innan han går och lägger sig.
      Åker till Mallis en gång om året.
      Moahahahahahaha

      Han hade inte kunnat ”hänga med i hennes tempo”

    Camcam, kan du inte gräva mer i blondinbellas borreliahistoria?
    Har hon haft det på riktigt, eller bara en släng av det för att det passade in i ett inlägg för ett tag sedan?

      Det är nog svårt att ”gräva” i folks sjukdomshistorik utan tillgång till medicinska journaler. Borrelia är dock en diagnos som många hittar på att de har utan att faktiskt ha fått det bekräftat.ä av sjukvården. Och man kan utgå från att IL hade mjölkat den historien i realtid om hon faktiskt hade borrelia, inte bara nämnt det i efterhand. Tänk alla samarbeten med kvacksalvare och alternativa läkemedel hon hade kunnat tjäna pengar på.

        Hon nämnde att hon hade blivit förlamad i halva kroppen, vilket jag anser vara väldigt allvarligt. Men när jag googlar kommer det inte fram något, absolut ingenting! Någon rad om förlamningen måste hon väl ändå skrivit. Eller?

      Va fan borrelia kan vem som helst få!!

        Ja. Samma med löss.

      Jag hittar inte på Bellas blogg något om att hon skulle fått en diagnos på borrelia.
      Hon har nämnt borrelia några gånger när barnen vaccinerats och när hon gjort reklam för Kry.
      Kanske menar Bella detta från september 2010 då hon haft en del symtom som gjorde att det kom några kommentarer om att det kunde vara borrelia.
      ”Jag har mått väldigt konstigt idag, huvudvärk och känt mig snurrig och så har mina ben och fötter domnat bort hela tiden. När jag besökte en matbutik på väg hem så trodde jag att jag skulle få en panikattack bland varorna men istället så svimmade jag. Grät när jag vaknade av chock och grät enda in i deras personalrum där jag fick vatten, allt kändes så läskigt. Har sovit i två timmar nu, känner mig fortfarande yr och händerna darrar”
      https://www.isabellalowengrip.se/2010/09/28/vad-ar-det-for-fel/
      Men som sagt, jag hittar inte något konkret om att hon haft borrelia. Dock tror jag Bella skulle skrivit om det eftersom borrelia och TBE ger väldigt många kommentarer. D et hon skrev 2010 gav 271 kommentarer. Så många får hon inte längre.

        Början på historien om den halva ansiktsförlamningen:
        https://www.isabellalowengrip.se/2010/09/09/akutbesok/

          Kan väl varit en stor j-a akneböld?

            Känns det bra att vara riktigt elak 11.33?

            De som skriver kommentarer likt din kastar sten i glashus. Ni beter er betydligt värre än Bella.

            Du skulle hon säkert ha tvingat till sig spons från ett hyfsat känt klädmärke.

        Men då verkar hon ju ha haft borrelia då ju, det visar ju det du tar upp i din kommentar.

    Vilken miljardär väljer ens Bella som flickvän?! Det måste vara den mest puckade och ytliga mannen i världen. Hon är inte ens snygg, tar inte hand om sina barn, har de mest oattraktiva kombinationer man kan ha som vuxen och ljuger och överdriver om allt. Ingen tar henne seriöst längre, och hon kommer svartmåla honom så fort de gör slut. Finns väl ingen som så uppenbart bara är ute efter hans pengar än Bella?! Ogillar denna man redan utan att ens veta vem han är, men smart och stilfull är han ju icke.

      Och du verkar ju vara en genuint trevlig person

        Vad är det som säger att en person måste vara trevlig? 😉

          ”Räcker bra om man är rik”, säger Bella.

            Nej Anonym, det är bara du som säger det.

      Än så länge ser han bara en ung, blond tjej som han tycker är söt.
      Hon låtsas vara affärskvinna vilket han tycker är gulligt. Han vill gärna vara hennes mentor.
      Hon ser upp till honom, beundrar honom, flippar med ögonlocken, gapskrattar åt hans skämt.
      Hon är spännande och ny, vilket inte exet varit på många år.
      What’s not to like?

        Och har alldeles nya bröst och är villig att anpassa hela sitt liv efter honom. Hans fru gnällde säkert om att det var jobbigt för barnen att flyga t&r rivieran en gång i veckan – inte Bella!

      Han har varit gift en längre tid och bryr sig nog inte mycket om vem rebound-personen är, mer än att det är någon som han finner attraktiv och som kan bekräfta honom.

        Öhhhh han gift sig 2013… knappast ”en längre tid”…

      Ung blond och stora bröst. Det räcker ett tag för en man….

      Anno, varför dömmer du ut människor ut människor? En sak är säkert, han är inget pucko.

        Det är han säkert inte, men han agerar puckat i detta fall.

      Haha du behöver nog inte vara orolig över varför han valt henne. Hon verkar betydligt snällare än majoriteten i detta kommentarsfält, inklusive dig. Inte konstigt att folk har problem här inne när de är så elaka.

      Skönhet ligger i betraktarens ögon.

    Tror inte att han kommer försörja henne eller finansiera hennes bolag, han verkar inte vara en idiot. Däremot får hon väl leva i ordentligt sus och dus ett tag medan de roar sig tillsammans i sommar, på hans bekostnad.

      Indirekt kommer han väl supporta?

      Han betalar alla räkningar, och alla hennes pengar kan gå till ”bolagsbyggande”.

      Lex Hollywoodfru.

        Tror faktiskt inte att han betalar hennes elräkningar och dagisavgifter.

          Fast det lär väl inte vara dagisavgiften och elräkning som är mest kostsamt för BB….

      Amen!!!!!!

      Håller med om en del men opererade bröst har hon inte. ?

        Jo.

        jo*

        Camcam bekräftat haha Camcam gissar och får för sig saker. Enligt Camcam så har även Katrin Zyto bekräftat att hon gjort en men ingen annan har sett det. Bellas bröst varierer i storlek efter viktuppgång/viktnedgång som det är för många, sedan så använder hon tjocka vadderade bh:ar som ni ju kan se, då ser brösten större ut.

          Katrin har sagt det själv, minns tyvärr inte när men det var inte på denna blogg jag läste det.

      Fast hon ser ju ut som en tant, hela hennes look är ju tant. Så det passar väl honom perfekt.

      Hen får en helt annan kreditvätdighet med en miljadär i bagaget! De ser lyckliga ut! Men hans barn kommer att skämmas ögonen ur sig för pappas fästmö! Även dom kommer ju att behöva escort framöver på grund av hens omättade behov av uppmärksamhet!
      Så jag är ju ingen relationsexpert men tror att odd har fått nog nu som har ställt upp och bara fått skit tillbaka! Tror också att minderåriga barn måste ha vårdnadshavare för att resa mellan två länder i Europa om man inte flyger privat plan! Finns ingen avundsjuka i det för jag avskyr att flyga! Jag tycker synd om de som blir drabbade av att en människa bara ser till sig själv! Tragiskt

    Spelar det verkligen någon roll hur hon fått biljetterna. Är till och med så att om hon köpt dom och inte fått dom så är det än mer beundransvärt eftersom det är för en god sak.
    //Berith

      Fast mest beundransvärt är det ju om man bara skänker pengar till valt ändamål, utan att skylta med det och utan att en ansenlig del av de pengarna ska gå till att arrangera tillställningar för rika och berömda.

        Vilka kändisar brukar göra det då? Varför kräver ni mer av Isabella Löwengrip än någon annan, det förstår jag inte? Det spelar faktiskt inte någon roll vad eller hur hon gör något för allt hon gör vänds här till fel!
        Skänker du själv pengar till någon välgörenhet utan att tala om det? Hur kan det någonsin bli fel oavsett om du talar om det eller ej?
        Varför visar t e x TV namn på företag som skänker pengar när dom har diverse Galor? Vad tror du syftet är? Publicitet. Vad tror du att ett företag leverer av? Publicitet! Vad hade du själv gjort om du hade företag?
        Jag anser att man skall inte kritisera andra för något man inte själv kan leva upp till eller ens vet vad det innebär.
        Inse att anledningen till att Isabella Löwengrip kritiserar så hårt är för att hon är SJUKT framgångsrik och det retar er som skriver illasinnade kommentarer om henne för ni kan inte glädjas åt någon som är snygg, framgångsrik, kvinna och har mycket pengar och klarar sig själv och struntar högaktingsfullt i vad ni tycker om det.
        //Berith

          Sjukt framgångsrik? Dubai? NTH? HH? Egoboost? Kladd och kräm-märkena? Hennes så kallade ”Agency”?

          Sorry darling, det enda Bella är framgångsrik med är ”pump and dump”, knapp det.

          Ärligt talat Berith. Hur bra tror du henne företag går? Hon är ingen framgångsrik affärskvinna, hon är en influencer som får pengar för att göra reklam.

      Berith, hon får det dock att låta som om hon blir inbjuden till dessa galor fast det är hon som anmält sig själv och betalat för sin plats.

        Inbjudan skickas till utvalda personer som sedan får möjlighet att ”köpa biljett”, det samma som att donera till välgörenhet. Dags för att göra lite grundläggande research C?

          Varför finns information och priser öppet på nätet då?

      Hon påstår att hon blev inbjuden. Det är patetiskt.

        Hon kanske blev inbjuden av hennes kille?

          Ja, hon kan ha blivit inbjuden av sin pojkvän, eller av nån annan som betalat för ett helt bord.

            Nu börjar ni lägga till detaljer i historien som inte finns där. Hon blir inte bjuden på events. Hon är globalt sett en okänd nobody.

      Berith, är du Bellas riddare i försvar?!? ?
      Du verkar beundra henne urskiljningslöst
      Kanske dags att ta på de kritiska glasögonen ett tag och inte vara fullt så naiv? ?

        Nej du har helt fel. Men jag är helt emot den mobbing som föregår här! För detta är ingenting annat än mobbing. Hrä insinueras hur saker ligger till som ni inte har en aning om och skälet är att ni kan inte förlika er med att någon som är ung, kvinna, snygg, rik och framgångsrik. Snarare ni som borde ta på er en liten snällare attityd och börja glädjas åt andras framgång.
        //Berith

          Hur definerar du Isabellas framgång? Antar det är Isabella som är ”andras” i din kommentar.

          Jag blir allvarligt upprörd Berith, över att Du inte kan stava rätt !

          Nä Berith, nu är du ute och cyklar…
          Bella saknar skrupler helt och är manipulativ. Man måste förhålla sig mycket kritisk till en sån människa för att inte bli helt duperad. De är inte mobbing utan bara sunt förnuft!

      Berith, du missar poängen. Grejen är att Bella förvränger sanningen, varför skriver hon inte ’Jag har köpt biljett till denna galan, det ska bli så kul osv’? Nej, hon vill låta viktig, skriva så att det låter att hon är speciellt inbjuden, vilket då ska höja hennes status.

      Fantastiskt av henne att skänka pengar, det tror jag ingen här har något annat att säga om, men var ärlig!!

    Hennes blogginlägg häromdagen där hon hävdar att hon betalar hennes livsstil själv och hur dumma Expressen är som ifrågasätter hur hon har råd. Hon är så frustrerad över att det skvallras om att hon har en förmögen man som hjälper henne. Right. Hennes ekonomi går inte ihop för fem öre och nu förstår man varför hon har råd att hyra ett stort hus i Saint Tropez för en miljon över sommaren t ex. Eller vill hon att vi ska tro att mångmångmång-miljadären åker dit och har semester med henne och bjuder bara på en middag då och då? Mycket faller på plats nu med hennes satsning utomlands, att vilja vara mer privat på sina sociala medier, alla inbjudningar hon berättar om. Hon får allt att låta som om det är hennes förtjänst för att hon är så framgångsrik. Detta luftslott alltså.

      Hade inte scrollat ner hit innan jag skrev längre upp så sorry för upprepning.

      Men alltså snälla.. för det första så kostar det inte en miljon för att stopapressarna skrev det, samtidigt som de en annan dag skriver att det är billigare att bo där än i st Tropez, inte lika fint där menar dem haha fast det är väl där kungafamiljen bor.
      Bella hyrde ut sitt eget hus till en filminspelning och fick flera hundra tusen för det som hon förmodligen lagt på detta semesterhus. Så bara lägg ner! Sluta med luftslotts-tjatet, så fånigt. Mannen bjuder säkert på vissa fina dyra middagar däremot.

        Summan är bekräftad så lägg ner själv. Du är så naiv så jag skäms å dina vägnar.

    Det är ju rätt sjukt att man kan köpa sig in i de finare kretsarna. Såklart betalar Isabella inte dessa höga summor för att ge till välgörenhet utan hon vill ju gå på fina galor och nätverka med rika och betydelsefulla människor.

      Elton kan väl anordna sin gala på det lokala soppköket och ta 10 000 i anmälningsavgift som går direkt till välgörenheten, så ser vi vilka som dyker upp!

      Det är fel att skriva så negativt om bara Bella och inte om mannen. Vilken omogen tölp är inte han som vill vara tillsammans med Bella? De kan ju passa jättebra ihop, det vet ingen här något om. Att spekulera i om kvinnans intresse ligger i mannens förmögenhet är lika fel att göra angående Bella som CW. Jag säger inte att det inte kan vara fallet, men att döma utan fakta är fel.

        Håller med Lucy.

        De som kommenterar sjukt elakt här är personer som ingen vill ha i sin närhet.

      ”De finare kretsarna” ser ganska snart vad Bella går för. Och att vara med på galan genom att köpa plats på ett bord långt från de som är rika och framgångsrika på riktigt ger inte någon mätbar effekt mer än i människans ego, som behöver en boost.

    Men vad är det för fel på dig, varför hålla på med denna mobbing!? Ja det är mobbing att ge sig på en person så som du gör ständigt med häcklande inlägg. Du har liksom inte gjort någon scoop. Det är väl klart att hon fått en inbjudan även om hon betalat för biljetten. Vadå skickat den från sin kräm-email till sin invest-email? – Nej varför skulle hon göra det, det kommer en inbjudan och så kallar andra det också. Så otroligt löjligt inlägg, så bittert. Nej ta tag i dig själv, ryck upp dig, väx upp!

      Lol

      Din sista mening?!? Är du alltid så förnumstig?

    Shit vad du är bitter…

    Där hon ser som mest kär ut så sneglar hon in i kameran, tror nog det är den hon är förälskad i, tyvärr.

      Med tanke på hennes blogginlägg ”Locket på” tror jag att hon själv är inblandad i Expressens senaste avslöjande.

        Bara Jennie 🙂

    Han verkar skittråkig och vilka fula skor, tyder på att han är en tönt, en rik tönt förvisso men ändock tönt.

      Du verkar inte mycket roligare, fan njut istället det är en fin söndag.

        Haha blev du kränkt å hans vägnar? Supertönten

      Kanske han skulle klä i ett par Flattered?
      Kan säkert tillverkas ”sur mesure”.

      Haha…ja en riktig miljadärstönt!
      Fatta, han har pengar som gräs och ändå utstrålar han en KTH-teknikstudent ?
      Vafan, då var det betydligt mer drag på Stordalen! Han verkar i alla fall ha lite kul för sina pengar, även om han är mer än lovligt speedad! ?

        Råkade hitta tillbaka till den här tråden på lite udda vägar.

        Tja, kanske är den här mannen lite småtöntig? Det är ju fler som reagerat så, att det är något lite barnsligt och omoget över honom. Jag får också de vibbarna utan att riktigt kunna redogöra för hur. Men det är väl kanske bara bra om han ska träffa IL? Vem vet, de kanske passar riktigt bra ihop, vi söker ju ofta egentligen efter oss själva, efter egen bekräftelse, när vi inleder relationer.

        Fast sen är det ju en annan skillnad mellan honom och Stordalen också, Stordalen är gift med en mycket intelligent och välutbildad kvinna, han skulle inte skilja sig från henne i första taget och garanterat inte för att han träffat en kvinna som IL. (Om det nu var så att han och IL träffades alltså, jag vet inte det) Det skulle vara ungefär som att byta det dyra årgångsvinet mot en blaskig cider – ett nerköp man aktar sig för.

        Ber på förhand alla Bella-älskare om ursäkt – det är bara så här jag uppfattar det helt enkelt.

    Det är så genomskinligt vad det är som dessa kvinnor faller för – plånboken! IL hade knappast dejtat en 51-årig knegare från förorten hur bra dom än hade ”klickat”. En 50-årig akademiker med bra jobb hade inte heller haft en chans. Detsamma gäller tex Sofi F som numera är inne på rik snubbe nr 2, även om jag på nåt sätt kan tycka att den relationen känns mer ”naturlig” sett till personerna… Kanske för att Sofi håller lite lägre profil än IL, men ja detsamma gäller ju även där. Utan pengarna så hade det inte blivit nåt där heller….
    Men vad en smart och driftig man som ES ser i IL är märkligt, han måste väl ändå själv förstå att han hade varit av noll intresse för IL om det inte hade varit för det feta bankkontot?

      De kanske passar varandra som handen i handsken? Han verkar väldigt omogen för sin ålder om han väljer att vara tillsammans med Bella. Alla med lite livserfarenhet ser direkt igenom hennes fasad. Eller så gör han det, och är likadan själv. Isåfall är de ju en perfect match.

        Han ser ut att självantända när som helst, så torr är han!
        ?????

          Ja han borde bära T-shirt där det står ”eldningsförbud råder” ?

            ?

      Fast Sofi F är en etablerad golddig*ger.
      Det är väl knappast någon som kan argumentera emot.

      Smart och driftig är kanske egenskaper som hon finner attraktiva. Eftersom hon ägnar sig åt affärer är det väl naturligt att hon dras till nån med liknande intressen. En 51-årig knegare i förorten är nog inte heller intresserad av att dejta en 28-årig business-power-woman.

    Fundraising innebär att man betalar dyrt för att gå på galor. Det var likadant med Bellas ”inbjudan” till The Elephant Ball i London. Det finns säkert sponsorer och regelbundna bidragsgivare som får en ”riktig” inbjudan till Elton Johns gala men då har de bidragit mycket på annat sätt än genom att köpa biljetter.
    Nobelfesten fungerar på samma sätt dvs vissa blir bjudna men de flesta betalar för att få vara med och sola sig i glansen.

    Hon verkar verkligen satsa mycket pengar på att få rubriker och flera tidningar verkar dessutom ge henne det och dessutom värdefulla länkar till sin blogg. Säkerligen lönsamt att ge bort en del pengar också….

    Hon är inte lite motsägelsefull.
    Tänkte på hennes inlägg ”Locket på” tills nästa Ljuvliga dagar,
    Om hon lägger locket på som hon så vackert skriver…varför inte då visa att hon verkligen är fast i sitt beslut att sluta exploatera sig själv.

    Host, host….inte lätt att vara manipulativ mytoman.
    Undrar just hur länge rike E kommer låta sig duperas innan han inser vilken nitlott han dragit.

      Hon är nog supernöjd med all uppmärksamhet. Skulle inte förvåna mig om vi snart får läsa ett inlägg där IL beskriver hur paparazzis förföljt henne pga att hon är så fääjjmuuus. Men i massmedia kommer vi få läsa att man sökt hennes presskontakt som inte vill uttala sig. Ni vet, Bella ska ju inte prata med svensk media på många många år.

      Bella menade väl att hon inte längre skulle kalla till sig svenska media och ge scriptade intervjuer.
      Tidigare hade hon kunnat styra och ställa som hon ville med media. De svalde med hull och hår hennes stories och överdrifter.
      Sen Expressen började ifrågasätta hennes ekonomi och livsstil så blev hon sur.
      Att antyda att hon inte hade råd med livsstilen själv utan att hon blev försörjd var en förolämpning. Bella är ju en powerwoman!
      Nu vet jag inte om det där locket har ramlat av eller hur det är med den saken.
      Beror nog på om Expressen kan komma med något riktigt intressant efter detta. Hittills har vi inte fått reda på något som ifrågasätter vad Bella håller på med.

        Mer, mer!

          Kommer

    Kräm & Klet AB kommer nog avvecklas och Hus & Koja AB kommer bli nya intresset för blonda Bella. Ny man, nya intressen. Hejdå.

    Tycker synd om hans tonåriga barn,i den åldern brukar man skämmas för sina föräldrar ändå,men detta drama är ju bara en pinsam dokusåpa. Bella skrev tidigare att det varit turbulent i kärlekslivet,nu vet vi varför…ska Bella bli styvmor nu? Kommer snart en handbok i hur man gör för att lyckas med det,som hon skrev när G föddes ..hennes ekonomiska försvarstal häromdan känns ännu mer pinsamt nu…

      Ja, snacka om att hon visste att hennes relation skulle komma ut när som helst så hon var tvungen att försvara sig. Det enda är att det är en total omöjlighet att leva som hon gör med sina i relation små tillgångar, men hon försöker försvara det med att hon är en self made miljonär och drar sen in någon feministisk analys att det är bara för att hon är kvinna som folk tror att det är en man bakom hennes livsstil. Hon låtsas att alla dörrar som öppnats för henne gällande t ex NY beror på att hon är framgångsrik. Nu vet vi vem det är som öppnat de dörrarna.

    Många kommenterar här, får mig att tänka på askungens elaka styvsystrar.

      Eller Kejsarens Nya Kläder

      Ja herreguuuud vilket kommentarsfält? Slungas tillbaka till semestern förra sommaren då vi var många som undrade varför stämningen blev så tydligt elak, negativ och bitter. Är det vad semester gör med människor?

      Fan, skäms åt mångas vägnar.

        Kan det ha något att göra med Isabella själv? Hm?

    Är det någon som vet varför löwengrip beauty AB har ärenden hos KFM? (Förlåt om detta redan stötts och blötts, brukar inte läsa kommentarerna under inlägg om Bella så noga)

      faktura till nåt apotek för 900 kr

        Det var väl Läkemedelsverket?
        Man måste anmäla kosmetikprodukter som man marknadsför och betala en registeravgift.
        Varför denna lilla faktura inte blivit betald kan man ju undra.

        Många som hamnat där, Cissi W bland annat om jag inte missminner mig.

    erik har nog köpt paketet för 100 000 pund. Men hon väljer att gå ut ett dygn när hon har barnen.

    Jag tror IL placerade en fotograf där de skulle gå.. Är 100 % säker på det.. För att sedan skicka till expressen.

      Marisol kanske? ?

    Jag tror IL placerade en fotograf där de skulle gå.. Är 100 % säker på det.. För att sedan skicka till expressen.

      Jag vet inte hur du kan vara säker på det, men det ser ut som om mannen blivit trängd mot gruppen av människor, trots att plats finns på andra sidan. Tanten i rött blänger efter paret som passerat.
      Jag tycker det är något konstigt med situationen som fotograferats, men å andra sidan var jag säker på att den där strandbilden var fejkad och det var den ju inte.
      Bilder kan vara mycket intressanta. Särskilt när flera grupper av människor är med och det finns flera bilder i sekvens, som här.

      Mia, c vem är du mer?

        Jennie, Madde, Emma osv

    Ser många kommentarer om hur sansad och lågmäld denne ES är. Men han och Isabella har iallafall en sak gemensam, de gillar inte att bli ifrågasatta. När Expressen belyste att han och en kollega drog in stora pengar genom att hyra ut bostäder åt migrationsverket så var han snabb att kalla det för drev och sa att det ”kändes fruktansvärt, som att bli våldtagen.” Hurivida han tjänade pengar på affärerna eller inte verkar vara osäkert, men tyckte det var anmärkningsvärt att jämföra ev felaktiga ekonomiska uppgifter i en tidning med övergrepp.

    https://www.fastighetssverige.se/artikel/erik-selin-om-expressens-uppgifter-17453

      Det hör till att spela förolämpad när man blir anklagad för att tjäna pengar på flyktingar. Samma med Bert Karlsson och hans namne Leif-Ivan. De gör det ju av kärlek till sina medmänniskor! Pengar, moi?

        Jävla svin!

      Han kanske är känslig, han kände så.

    Men ES tjej i Malmö då?
    Nån som vet eller hört nåt mer kring det?

    Hm, det verkar vara många öppna förhållanden i omlopp här.
    Enligt en artikel är ett av E:s intressen ”relationer”.
    Vi får se hur detta slutar ???

      De är fortfarande tillsammans vad jag vet, hon kanske ha sett Expressen idag. Erik Selin vet exakt vad han sysslar med.
      Det var ju Isabella som tipsade Expressen att han skulle vara där med henne, hon är inte klokt. Tänkte inte på hans barn!

    Daddy issues?!

    Nya killen är ju lika gammal som hennes egna pappa?!

    Asså folk, ni är inte kloka. Nour El refai är gravid med Henrik Schyffert, är det också Daddy issues eller är det ok?? Man kan älska någon som är 20 år äldre, det är inte konstigt. Klart hon träffar en man som är som ES? Hon är ju själv extremt driftig och en go getter, det säger ju sig självt att hon hookar upp med en sån kille.

    Jag undrar mest hur Bella kommer kunna klara av att inte skrävla dagligen i bloggen om deras fantastiska relation… om snubben nu vill hålla det mesta privat?

    För tidigare har det ju varit sida upp och sida ner hur speciella just hennes förhållanden är, de där som ”sticker i våra ögon” för att de är så bra! (relationer som sen tagit slut ganska snabbt… Hon är så pinsam).

    Jag ska villigt erkänna att jag tillhör de som ifrågasatte att den här romansen verkligen fanns. Men ok. Fråga dock, varför har man ihop det med en 51-årig gubbe???? Om man är 27, alltså? Daddy issues? Man letar efter den pappa man inte har? Nog för att kärleken inte är direkt beroende av ålder, men den kanske ändå har ett bäst-före-datum?

      ja varför ?? Det handlar om pengar ! Hade han varit 81så hade jag inte ens då höjt på ögonbrynen ? Med en miljardär så kan hon ju fortsätta rulla sig i sin lyx bubbla …. gissar att hennes kapital och tillgångar börjar sina.
      Hon uttalade sig ju ochså i en kommentar att hon var less på journalisterna som synade hennes affärer och därför var det en anledning att hon ska flytta och inte uttala sig i svensk press något mer .

      Bella älskar pengar, hon var tokkär i hajen så länge han hade pengar. När pengarna var borta var kärleken borta.
      Jag trodde att i nöden prövas kärleken.
      Hon skulle aldrig bli kär i nån utan pengar.

        Jamen snälla nån, om du hade fått veta att din kille riskerat och gjort av med andras pengar i mångmiljonbelopp, så hade väl du också ställt dig tveksam till honom? Det handlar inte bara om pengar, det handlar också om ett svek och brottsliga handlingar.

          Brottsliga? Har Hajen blivit åtalad för något?
          Han har väl bara gjort dåliga affärer och det är inte brottsligt.

            Före ett ev åtal görs en förundersökning. Du vet kanske att det i dagsläget inte är ovanligt att det kan dröja mer än ett år innan en sådan ens påbörjas?

            Hajen är polisanmäld.

          Inte för att jag vet allt om hajens affärer men killen sitter inte i fängelse.
          Han gjorde DÅLIGA affärer men inte nödvändigtvis olagliga.
          Han tog stora risker och när marknaden svängde åt fel håll gick det som det gick.
          Något säger mig att han tog dessa risker till stor del för att hänga med IL ekonomiskt samt kunna imponera på henne.
          Lite sorgligt ändå.

            Det pågår en förundersökning mot Hajen.

            Du vet en sådan som görs innan någon kan ställas inför domstol och ev vara aktuell för ett straff som fängelse.

          Ja om jag varit förälskad i honom ( som Bella skrev om jämt ) så skulle jag backar honom i detta .
          O
          Är Jag är som Bella och anser att pengar är viktigare än barn , vänner och pojkvän så hade jag dragit …. som Bella gjorde .
          Hon trodde att hon hade en Karl som gav rosor , väskor och skor varje dag ? när det sprack så drog hon .
          Detta förhållande kommer inte att hålla . Karl är en doldis som inte håller sig framme i rampljuset + att han hade nog inte räknat med att underhålla en fnittrande , ljugande 5 åring som gör sig ovän m allt och alla.
          Det syns verkligen att hon lever gott nu … plufsig av all alkohol ( champagne såklart ) och alla ostron ??

          Fast som hon levde de fick hon nog del av de pengarna också.

    Nu behöver hon bara bli gravid så har hon sitt på det torra.

      Det kmr att ske. Finns som plan i det privata excel-arket.

    En annan kul grej: den dyra yachtresturangen jaan kör pr som IL gör, glider på sanningen. Kocken Chatterjee står inte på 30under30 i Forbes(gäller dessutom India Forbes) utan är en av dem som inte kom med, precis utanför. Så lyxigt. Och vad ni gör, klicka ej på hans namn på hemsidan om ni inte är över 18 förstås.

    Känner du Isabella Löwengrip? Hur vet du annars att det stämmer in på pricken på henne? Det brist på bildning att bara kasta ur sig att en viss diagnos passar in på någon.

    Em, håller med det är helt vidrigt. Det är obehagligt, folk är tydligen galna. Det är pöbelfasoner. Skärp er, tänk.

    Det är alltid vidriga kommentarer om Bella och Cc låter dem alltid stå kvar minst en dag eller två.

    Skulle tyvärr inte längre förvåna mig om Cc sitter och gnuggar händerna i förtjusning över vad hon återigen skapat för kommentarsfält om Bella. Härligt.

    Att läsa kommentarerna här är obehagligt, för det tangerar pöbelfasoner eller är det. Sansa er!

      När jag läser dessa kommentarer hoppas jag att det är barn som skrivit dem, barn som har dålig omvärldsuppfattning och inget konsekvenstänk. Barn som kommer att växa upp. Är det vuxna människor blir jag tammetusan mörkrädd. Och nej jag är inget bellafan, tvärtom.

        Tyvärr är många vuxna människor. Som dessutom tyvärr nog har barn. Barn som kommer växa upp och bli som sina föräldrar som sitter och hatar på internet.

        Otroligt elaka kommentarer.

      Orka. Bjuder man ständigt in till självmål så torskar man.

    Är det så farligt att hon träffat en 23 år äldre man, som har lyckats skapa sig en stor förmögenhet och som verkar trevlig och ser bra ut. Både hon och han är människor som har rätt att göra vad de vill, utan att bli totalt misskrediterade.
    Känns som Askungens elaka systrar samlats för vräka ur sig sitt hat.

    styvsystrar.

      Ser trevlig ut ? ja ser ut som en medelålders grå trist gubbe . Fattar väl en idiot att det handlar om pengar bara!! En miljardär då kan hon leva i sin lyx bubbla fullt ut !

      Det är ett gäng dårar som njuter av att kommentera riktigt elakt här under alla inlägg om Bella. Att Camilla fortsätter prångla ut inlägg som triggar allt hat är oförståeligt.

    Eftersom hon nu visar sig öppet med sin miljardär så tror jag att hon kommer kuta på både det ena och det andra hädanefter . I tidningen i dag så visar de öppet sin kärlek och går hand i hand. Erik S är känd för att vara en doldis , lågmäld och tystlåten . Tror ärligt inte att detta kommer att hålla för Bella är ju som en uppspelt 5 åring , både till sättet och hur hon beter sig . Karl är 51 och Bella … 5 år .
    Vilken idiot som helst kan väl räkna ut att Bella förfört Karl pga sina pengar .. hennes börjar väl sina snart .

      Kör hon dubbelt månne? Både Erik och Karl?! Karl måste vara en ännu hemligare miljardär.

        Har du aldrig hört namnet för gubbar , man = Karl !
        Träffade du Karl hennes ???
        Nu har du lärt dig något nytt ???

          Ni är på nivån bittra tanter efter alldeles för många glas vin druckna utan stopp under dagen. Dagen som spenderats med att vara så elaka ni kan här.

          Fast karl i bestämd form är väl ändå karln vilket hade varit mer rätt att använda i ditt inlägg. Karl skrivs inte heller med stor bokstav annat än om det börjar en mening, annars tror man att det är namnet Karl. Nu har du lärt dig något nytt också. ?

          Träffade du karln hennes? skriver man väl ändå? Karl i en mening med stort K blir namnet Karl. Nu har du lärt dig nåt nytt ???

    Mark, var inte elak. Vörkden gpr i te under för att dessa två är ett par.

    Måste man inte få en inbjudan för att kunna köpa en plats? Alltså att man får hem en inbjudan med möjlighet att köpa en plats på välgörenhetsevenemanget

      Det Cc inte brytt sig om att ta reda på är att inbjudan skickas ut till dem som därefter själva väljer att köpa biljett eller ej. Sanningen är inte så viktig som att få klämma till Bella. Igen.

      Hänger hon i kläderna på en miljardär så är det inte så svårt att fatta att hon blir inbjuden överallt ! Vad är Bella känd för jämfört m skådisar och artister ?? jo hon har bloggat i massor av år , startat 100 företag och kört lika många i botten . Hennes krämer är inte känd . Parfymen hon lanserade svindyrt blev en stor flopp .
      Resten av hennes företag ? ha såg att A found ( Hm nya lågpris butik ) sålde skorna hon var inblandad i för 3-4 hundra kr . Hårbanden ? Ingen aning , vem köper ett hårband för dessa pengar ?
      Bella är känd och poppis hos journalister och skvallertidningar pga att hon lever i en fantasi värd , och repotagen som gjorts m henne har i princip varit att göra narr av henne . Gissar att hon el någon annan sagt det till henne ( hon kan inte fattar det själv utan såg sig som en kändis ) och därför vill hon inte längre låta journalisterna prata m henne .
      Jag tror ärligt att Bella är korkad på riktigt .

        Parfymen är det enda jag gillat som hon har släppt.

          Den luktar nästan inget ! Direkt när du sprutar på den sedan luktar det svagt tvål . Flera har frägat mig vad för tvättmedel jag har sim luktar . Slängde min åt skogen !!

    Men va? Camilla, tog du bort min kommentar där jag ifrågasatte tonen i kommentarsfältet? Eller varför hittar jag den inte? Och om så är fallet, kan jag få en förklaring till varför min kommentar är borta?

      Hon tog bort all kritik mot sig själv. Varför förstår jag verkligen inte, den var välformulerad. Antagligen därför?

      Jag skrev om en bekant som använder sig av det här kommentarsfältet i sin uppsats, hen har hittills kunnat koppla ihop det och visa likheter med normaliseringen av hat mot folkgrupper i både Tyskland på 30-talet och Rwanda på 90-talet. Den kommentaren verkar inte heller ha kommit med ? kanske lite obekvämt att inse att man är ansvarig för ett sånt klimat ?

        Av rent vetenskapligt intresse skulle det vara jätteintressant att läsa den uppsatsen. En ledtråd plz, författare, titel, lärosäte eller nåt.

          Den håller på att skrivas så är ej färdig än!

            Folkgrupp lika med etnicitet. Judar i Tyskland på 30-talet, tutsier i Rwanda på 90-talet. Ledde till folkmord. Vad kan man se för etnicitet här? Bellaälskare, Bellahatare? Låter som ett svagt samband. Vet du åtminstone inom vilket ämnesområde hen skriver.

        Kanske din bekant kan peta in Trump och Bella i sin uppsats?

        Seriöst bland det dummaste jag har läst. Allt kan och bör inte jämföras med 30-talets Tyskland. Vad kommer härnäst? Ett idiotiskt påstående om att CC censurar kritik som den nordkoreanska regimen?

        Som examinator i medie och kommunikationsvetenskap kan jag bara säga MOAHAHAHA

          Som universitetslektor säger jag verkligen inte MOAHAHAHA. Examinator? På komvux?

        Låter som rocket science…

        Tillåt mig att gapskratta! Du jämför på fullt allvar det här kommentarsfältet med bland annat det nazistiska folkmordet på sex miljoner människor? Som erfaren akademiker vågar jag nästan lova att din ”bekant” inte får sin uppsats godkänd, åtminstone inte så länge den fokuserar på helt absurda jämförelser av äpplen och päron. Men jag skriver som en annan person redan gjort: länka mer än gärna till uppsatsen! Det förutsätter jag att du gör också, för annars får nog fler än jag svårt att tro att den över huvud taget finns.

        Att Isabella Löwengrip (IL) kritiseras hårt i det här kommentarsfältet och att människor, även jag, sitter och driver med henne har ingenting med ”elakhet” eller ”mobbning” att göra. IL har under lång tid använt sina sociala kanaler som en inkomstkälla och för att marknadsföra sina (övriga) bolag. Hennes blogg, Instagram och så vidare är alltså, fastän de handlar om henne som privatperson, att jämställa med vilket företag som helst och bör därför granskas ur olika aspekter – till exempel om de följer svensk lag, är något att rekommendera för andra eller, högaktuellt, har en hållbar miljöpolicy. När IL då svänger hit och dit i åsikter såväl som i beskrivningar av sitt eget liv är det inte särskilt märkligt att detta ger ett synnerligen oseriöst intryck och att hennes följare med all rätt och mer och mer börjat fråga sig om det över huvud taget går att lita på något hon skriver eller säger. Detta smittar ju sedan dessutom av sig på den övriga affärsverksamhet IL driver. Lägg därtill hennes oavbrutna flygande – i en tid då vi VET att mycket svåra klimatprövningar väntar eller redan är grym verklighet för framför allt människor i de allra fattigaste länderna.

        Att även IL:s kärleksliv blir föremål för ingående diskussion kan ju först tyckas just märkligt och oseriöst. Men hon har som sagt valt att göra det privata offentligt – för att tjäna pengar på sitt liv. Och hennes lyxkonsumtion särskilt det senaste året har fått många att undra hur i hela fridens namn den rent ekonomiska ekvationen egentligen går ihop. Egentligen vet ju ingen mer än IL själv, hon kan till exempel ha investerat på sätt som varit extremt lönsamt. Men med tanke på alla hennes tidigare lögner är det inte ett dugg märkligt att människor spekulerar hej vilt när en man god för miljarder dyker upp som dragen ur trollkarlens hatt.

        Som man bäddar får man ligga, heter det ju och det är IL:s självförvållade och dagsaktuella problem i den här bloggen – må det sedan handla om diskussioner kring hennes krämer, hennes allmänna beteende eller hennes romanser. Bluffar man och överdriver tillräckligt många gånger kommer ingen att till slut tro på vad man säger eller för den delen känna någon respekt. Om jag kan tycka någonting om det här kommentarsfältet så är det snarast att människor trots IL:s beteende genom åren ändå är hyggligt snälla och mest skrattar åt henne.

          hon sitter väl inte direkt i sjön på något sätt. vad har hon gjort för anspråk enligt media? alla påståenden far out. hon är i ett smalt professionellt fält och absolut ingen beauty queen. att hon öht är bevakad av media är nog för henne obegripligt. otydliga motiv här

      Om din kommentar låg som svar till en raderad kommentar så försvann det tyvärr. Alla svar försvinner när ursprungskommentaren tas bort.

        Hej och tack för svar!

        Det var en fristående kommentar, inget svar på någon annans, så känns väldigt tråkigt att den också råkade försvinna av bara farten när du raderade andra kommenterar.

          Förut var det både utspridda kommentarer, och kommentarer på rad efter varandra med kritik av Camillas inlägg om Bella, på flera olika ställen bland kommentarerna. Jag tänkte att jag höll med om mycket av kritiken. Sedan försvann ALL kritik.

          Em:s kommentar med kritik var inte ett svar på någon kommentar, utan en egen kommentar, varpå fler kommentarer med konstruktiv kritik följde. Sedan raderades den utan anledning. (Hade kommentarsfältet kvar som det såg ut i mobilen).

          Riktigt elaka kommentarer om bland annat Bellas utseende fick däremot stå kvar.

            Kämpa på!

    Ser ingen att på en av bilderna så går han rakt in i killen med blå tröja? Kanske därför damen i rött blänger på honom

      Du och jag ser det, L, endast vi två tydligen! Skarp blick från den lilla tanten!

      Vilka bilder???

    Fint gjort Cc. Du raderar befogad kritik av dina Bellainlägg men låter jätteelaka kommentarer om Bella stå kvar.

    Varför raderar du kritik till dig Camilla? Jag höll med om mycket, och det du raderade var flertalet kommentarer med konstruktiv kritik angående mängden och tonen i Bella-inläggen. Samtidigt står vidriga kommentarer om bland annat Bellas utseende kvar.

      Jag raderar kommentarer jag anser är över gränsen och då försvinner alla svar också – där jag antar att kritiken du syftar på stod?

        Nej.
        Dels raderade du hela tråden i slutet av kommentarsfältet som endast bestod av kritik mot dig, konstruktiv kritik, dels kritik som fanns på flera olika ställen bland kommentarerna.

          Kämpa, kämpa!

            Ja varsågod.

              Vems blogg är det här nu igen? Om det inte är din blogg Lucy, så får du gilla läget.

                Löjlig kommentar. Utan oss kommenterare hade bloggen inte blivit så stor. Ofta är det kommentarsfälten som är roligast.

        Många av dina egna Camilla inlägg är väldigt ofta på gränsen. Så som du går på med Bellsan skulle du aldrig våga göra med/mot andra bloggare för då hade blivit konsekvenser för dig

    Herregud, Gillis och Sally när dom ska till Bella..

    Nu ska vi till mamma och fajfaj..???

    Men måste ändå ge det till han att han är modig. Se vad som hände med hajen..

    På minst ett ställe står även enstaka kommentarer från en tråd kvar. Det gick ju inte att radera enstaka kommentarer så hur kan de stå kvar?

    Grattis ES som från seriös affärsman nu förvandlats till en mjölk ko och deltagare i dokusåpan ”Ljugengrips värld”. Nu kommer din karriär som kändispojkvän att gå spikrätt uppåt då ditt nylle kommer att finnas på alla skvallerblaskors omslag So fun!!

    Ålder har ju egentligen inte med saken att göra, det är hans stil (eller snarare brist på) som inte funkar. Du kan bara komma undan med jeans och sneakers på en middagsdejt om du bär dem på ett coolt sätt, vilket den här gubben inte gör. Bevisar bara att god smak har inget med pengar att göra.

      Men skärpet och skjortan då? ? Så trist! Andas teknikkonferens i Tyskland! ?

        Hahah
        SAP Användarkonferens ?

    Men fy fan? Hur gammal är du?

    Har ES tre händer? Kolla in bilderna där de går i gränden och håller händer. Vem håller ens händer på det sättet, ser jättekonstigt ut. Men ännu märkligare är hur många fingrar och timmar finns det, plus att vinkeln inte stämmer. BB verkar också ha rosa naglar, inte vita, som på de andra bilderna.

      Hahaha! Tänker du på fotot där han har sin vänsterhand på bröstet? Håller med, någon ser ut att ha väldigt många fingrar.

    Jag funderar på om hon varit lika förälskad i ES om han varit en ”vanlig” knegare, typ snickare, rörmokare i 50årsåldern? utan någon större summa pengar. Guess not.

    En Sugar Daddy, som är i perfekt ålder då Bella är äldre till sättet än sina 28 år både i kläder, hår och makeup.

    Men alltså vad tusan har karln på sig?? Där går Isabella uppklädd i en sidenklänning och pumps medan farbrorn har på sig en ful skjorta, illasittande svarta jeans och sneakers. ????

      Hon kunde ju ha haft jeans, en snygg t-shirt och sneakers så hade dom matchat.. Varför skulle just han vara felklädd??

      Hon inser att hon måste imponera honom. Han har redan imponerat henne med sin förmögenhet.

        Men ge dig. Hur många hatkommentarer har du skrivit idag? Du verkar inte må bra.

          Lol jag är Anonym. Det finns flera olika Anonym härinne. Du är tex inte samma Anonym som mig så du vet inte hur många kommentarer jag har skrivit här idag ❤

          Och för övrigt ser du många kommentarer om detta idag för att de flesta kan se igenom fasaden. Hon är mest intresserad av honom som miljardär. Hade han haft en vanlig inkomst hade hon inte alls varit intresserad av honom. Det vet du också innerst inne men du vill hellre försvara någon som dejtar en gift man.

      Har du erfarenhet av och kunskap om att det inte är Isabella som har missuppfattat klädkoden i S:t Tropez?

        Hon har ju visat sig ganska ofta missuppfatta klädkoden. Eller jag menar ansvarige i teamet som skriver lapp om vilka plagg I ska ta på sig.

          Bella har en tendens att overdress. Skyll inte enbart på stylisten. Att klä sig för tjusigt i förhållande till situationen tyder på osäkerhet och bristande rutin. Är man mångmiljardär så kan man komma till lyxrestaurangen i sneakers och jeans utan problem.
          De enda gånger man måste klä sig med finkänsla är när viss uttrycklig dresscode är påbjuden. Att då demonstrera med att klä ned/ut sig ”bara för att man kan” resulterar bara i pinsamheter. Även megakändisar har portats från tillställningar och lokaler för att de kommit i provocerande kläder. I synnerhet om kungligheter är närvarande är det viktigt att klä sig enligt påbud. Då brukar det vara extra känsligt eftersom kungligheter kan ta det personligt om inbjudna har sin egen agenda.

      Jag skulle säga att BÅDA är ute och cyklar vad gäller klädsel och sammanhang. Skillnaden är dock att ES doesn’t give a shit. Han ser ut som en mellanchef direkt från fikarasten på någon it-konsultfirma (undantaget att mellanchefen antagligen har högskoleexamen vilket ES saknar). BB däremot försöker och försöker och försöker men misslyckas kontinuerligt trots alla påstådda stylister och teammedlemmar. Hon kommer aldrig passa in. Den där sidenliknande osmickrande klänningen ser ut som studentbal i förorten mer än något någon på rivieran skulle ha på sig för en kvällspromenad och middag i hamnen. Det är en tidsfråga innan ES nyktrar till och BB är tillbaka i verkligheten med SKV och för stora lån.

        ES vågar inte. Tror bb vill mer ärligt talat. Kör på vännen! ?

        BB kan verkligen inte klä sig rätt för tillfälle, 9.5 gånger av 10 är hon helt fel klädd. De ”stylister” som hon använder sig av är ju helt värdelösa och kan knappast ha den titeln på riktigt annat än i BBs ”Team”.

    Var är Erik när barnen kommer? Åker han till Sverige då med samma plan som barnen kommer med?

      Han ska förmodligen hem idag, han har massa att ordnar när han kommer hem. Hans barn och ex-fru visst inget om att han dejtade Isabella.

        Det vet du ingenting om.

    Någon anledning till att Expressen blåser upp en nyhet med ”Bildextra” om IL och hennes nya miljardärsromans medan Aftonbladet inte har det alls i sitt flöde?

      För att Aftonbladet inte vill grisa ner sig lika mycket som Expressen?

        HAHAHAHAHAHA!

      Jag tror att Expressen känner sig lite personligt påhoppade eftersom folk har spekulerat i att de är ”köpta” av IL och bara skrev smickrande artiklar om henne ett tag, så nu lägger de manken till och kör på ”vänta ni bara, titta HÄÄÄÄR då!”

        Pressen älskar att först hissa och sen dissa en person! Det är så man får läsare…

    Av tonen att döma är det kanske försent att vara till lags men hon undrar säkert hur? Kram? Kramar?

    Herregud vilken trist gubbe hon har träffat! ?
    Pengar är verkligen inte allt! Tanken är väl att de ska hända saker under täcket också?!? Uhhh… ?

      I de lugnaste vattnen… utsidan speglar oftast inte insidan. Men du är nog inte så erfaren själv verkar det som

        Jo, Kjerstin (?) det är jag. Du behöver inte oroa dig för mig. Men tack får omtanken! ?

    1. Hon har själv sagt i sitt sommarprat att hon inte kan bli kär. Älskar bara sitt arbete.
    2. Allt handlar om PR och syns man inte så finns man inte. Välj en gata där jag kan bli fotograferad..
    3. Välj en man som kan betala och hon kan introducera i nya kretsar.
    4. Hon ser inte kär ut.

    På hennes senaste story ser man att det är billigaste biljetten hon har.

    Såklart.

    I någon story innan det har nya assistenten ytterligare en ny titel (eller så har jag missat den förut) – hur många titlar är hon uppe i nu?

    I dag i Aftonbladet + står det om flera bloggare , deras bolag och vinster
    Det som är lite roligt är att Bellas bolag inte alls går så bra och det är rent omöjligt att hon på egen hand kan leva livet som hon gör nu utan någons hjälp .Visst har hon besparingar så kan dessa pengar förklara en del ? Jag är övertygad om att hon skulle chansa på att bränna upp allt bara för att få vara i centrum .
    Hennes flattered gör miljon förlust och tom Katrin Z har bättre omsättning på sina företag än vad Bella har på flera av sina tillsammans . Alla borde väl förstå att som Bella lever skulle inte ens en miljonär klara av ? Läste att huset kostar stora pengar + all personal, privat flygningar och mycket mycket mer utgifter varje månad . Hon bränner 100 tusen tals kronor i månaden och det är mer än hon får in ? Utgifterna är betydligt högre än inkomsterna . Nu har hon hittat sin drömprins ! Utseende mässigt så ser Karl både grå trist och tråkig ut , utseendet ? Långt ifrån vacker …. men Rik ? Bella har sagt att hon aldrig kan bli kär … fast i detta fall visar ju det på ren kärlek till ……. pengarna . Skulle Bella valt denne man om han jobbat på Swedbank ? Aldrig hennes dröm är väl en snygg prins med fickorna fulla av pengar .
    Fattar hon inte att hon skämmer ut sig ? Om kändisarna frågar vem hon är och jobbar med ?
    Ska hon svara sitt kräm företag ( som ingen hört talas om där ) eller ska hon säga … jag har bloggat sedan jag var 14 ?
    Denna människa är en vanlig person som har likt en tjuv nästlat sig in bland eliten . Hon är inte mer super Women är tex Katrin Z ( inte min idol ) men Katrin omsatte 14 milj på sitt Hälso käk , tre barn tom och utan nanny och påklädare .
    Kenza omsätter ochså mer än Bella men har fötterna på jorden .
    Bella är en självutnämnd lyxhustru och prinsessa ( har Karl Philip inte varit gift så tror jag han hade varit ett villebråd för Bella garanterat .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.