Monas Universum ramlade som av en slump över företaget Lohilo när hon var ute och luftade sig på nätet och verkar allt annat än imponerad över informationen hon tillskansat sig.
Först blir jag lite förvånad över att det här bubbelgumsdoftande enhörningsflödet gått henne förbi, men så bevakar hon inte heller My Martens olika plattformar på en daglig basis. (My Martens är marknadschef på Lohilo)
Så vad har Mona att säga om Lohilos funktionella tuggummin? Kommer hon vara imponerad? Peppad, taggad och hypad?
Kommer hon ansöka om ambassadörskap på stående fot?
Mjaaa…. Inte riktigt..
Okej, då kan vi läsa att Sweet Mint kommer förbättra resultatet när du bygger muskler på gymmet.
Bubble Mint är minsann deras första sanna skönhetsprodukt. Boostar håret, naglarna och du får en ”fab body” både på utsida och insida!
Melon Mint ska du tugga på om du vill gå ner i vikt eftersom du reducerar ditt sockersug. ”Det här tuggummit är minsann gjort för dig.”
Den med colasmak ska du tugga på om du vill behålla din kroppsbalans genom de mest basala vitaminerna kroppen behöver … och det toppas av koffein.
Ehh. Vad f-n är det för skit?!
En annan sak som gör mig så in i helvitti förbannad är att de ofta använder sig av en yngre målgrupp för att sprida reklam. // Monas Universum
Mona har delat bilder som taggats med #lohilo där det tydligt syns att tjejerna på bilderna är unga, även fast Monas censurerat deras ansikten.
Det här är förmodligen inga tjejer som på något sätt får ersättning för sina bilder – än, men när kanske en förhoppning om att få det i framtiden, därav taggningen?
Av den anledningen tar jag inte heller med dem här i mitt inlägg.
Jag har aldrig ens testat en Lohilo-produkt och kan inte uttala mig det minsta om varken smak eller effekt, men ser dem överallt, vare sig det är i butik eller i handen på någon halvtrött tonåring som väntar på bussen.
Är det inte Lohilo så är det Nocco och är det inte Nocco så är det Clean Drink och rent utseendemässigt så måste jag nog säga att Lohilos är snäppet vassare än sina konkurrenter, i alla fall när det kommer till att locka den absolut yngsta publiken. (Rekommendationen för energidryck är 15 år)
Vad får du om du slänger ner en enhörning, slottet från My Little Pony, marshmallows, glitter, Hello Kitty och Linnea Claesons kalufs i en mixer och trycker på start?
I egenskap av marknadschef – tror ni My kommer bemöta detta på något vis eller låter det mest som samma gamla kritik som ramlat in ända sedan Red Bull gjorde entre och gav oss vingar, och ingenting att ödla energi på?
Tack för tips!
