Vad hände med ärlighet?

 

Tro det eller ej, men det GÅR att marknadsföra företag och produkter på ett trovärdigt sätt utan att hävda att varenda produkt man visar upp är ens favorit och någonting man använder HELA tiden.
Det är fan så mycket bättre än att hävda att ”jag använder dom hela tiden både på resor och hemma!” samtidigt som man säljer dem på nätet i nyskick och oanvända eftersom de enbart använts för att posera med för en fotografering.

Det gör nämligen den här Influencern – Amanda Moritz – som marknadsfört dessa produkter från Samsung för sina drygt 93 000 följare på Instagram. 
Nu säljs de i flera olika grupper på sociala medier och det är inte bara en ful sak att göra mot följarna som litar på henne, det är höjden av fräckhet mot Samsung som framstår i allt annat än bra dager att marknadsföras av en influenser som inte bara ljuger för sina följare i reklamen, hon kan liksom inte vänta med att sälja produkterna så fort hon bara kan.
SÄRSKILT när man är ambassadör för Samsung.
Enligt uppgift ska hon även ha såld dessa hörlurar efter att ha publicerat inlägget här nedan.

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *