På tal om trovärdiga samarbeten

https://www.instagram.com/p/CCOQBF6hcIU/?utm_source=ig_web_copy_link

Många gånger ser man influencers göra reklam för saker de antingen inte ens provat själva eller som de absolut inte ens använder – trots att de intygar motsatsen i sin reklam.
Därför gör det mig glad att se ett samarbete som faktiskt känns riktigt, riktigt trovärdigt.

Linda-Marie Nilsson gör reklam för en produkt som ska motverka lårskav när man bär kjol eller klänning och låren gnider mot varandra på ett sätt som gör ont.
Jag minns när hon la upp sin test-video för drygt ett år sedan och provade allt från olika typer av trosor med ben och husmorskurer som talk till olika typer av produkter, framtagna speciafikt för ändamålet. Produkten hon nu marknadsför är den hon ansåg var absolut bäst av alla hon testade, och i den videon fanns det inga samarbeten utan hon köpte alla produkter själv som hon testade, men eftersom detta blev hennes vinnare förra året så är det ju ett klockrent samarbete med högtrovärdighet i år.

Videon här under startar där hon testar den här produkten och beskriver varför den är bättre än alla de andra hon testade i samma video.

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *