De tre första produkterna från X by Margaux

Hon kunde inte hålla sig utan avslöjade vilka tre produkter som släpps i morgon, och då kan ju inte jag vara sämre utan slänger upp det omedelbums!

https://www.instagram.com/p/CESJYCyJB3b/?igshid=1jxjb2rtq4e44

https://www.instagram.com/p/CESMmaQJvbh/?igshid=ddwpqvcyztv3

https://www.instagram.com/p/CESQMqOpqAR/?igshid=162itvcqomgo8

151 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Haha, gissade innan att det var, surprise, en ny duschtvål!
    ????????????????
    Sååå spännande!!!

      Jag fattar inte grejen. Varför ska ALLA envist ge sig in i att ”ta fram” en jävla massa olika produkter? Produkter som dessutom bara är kopior på sådant som redan finns – till och med typsnitten är kopierade rakt av. Om du har kapitalet (vilket jag gissar att många av dessa influencers har), varför inte prova något HEEEELT nytt om du då måste bli någon slags beautyentreprenör. Men sanningen är kanske att de inte kan prova nytt, för de vet inte hur. Noll kreativitet. Allt känns bara så slarvigt och identitetslöst. Samma sak med My Molimentis kinakrafs. Sjukt tröttsamt

        O skriva en bok ?

        ???

      Men skumt, min kompis var säker på att det var hennes märke av shampo hon la i varukorgen hos Apotea men som togs bort. Aja, vi får väl se om det dyker upp fler produkter, om detta är en dimridå.

    SNARK

      Man förväntade sig mer av något som framställdes som en revolutionerande affärsidé för 2 är sedan och hypeats upp till skyarna sedan dess… ??‍♀️

        Känns verkligen som hon riktar sig till en yngre målgrupp ”kommer inte kunna sova inatt, måste knipa så jag inte kissar på mig” typ….. ;p
        Alltså, så lättplayade är inte vi kvinnor, känns lite som fel taktik redan där.

      Haha! Verkligen SNARK!!! Så sjukt identitetslöst och tråkigt. Kopia på kopia på kopia.

      Men ja!! Så himla underväldigande. Hon har hypat i månader och så var det bara samma som flera influensers släppt före henne. Snaark.

    Vet inte vad jag förväntade mig från hennes släpp men inte…detta? Så tråkigt. Tråkig design och tråkigt namn, både på produkterna i sig, men också företagets namn. Hoppas det kommer mer spännande produkter framöver…

    Ser ut som löwengrip kombinerat med något annat känt märke med liknande X där nere?? Någon som vet vilket?

      Ja extremt tråkig design. Samma som löwengrip och typ flera andra svenska designs. Fattar inte riktigt grejen och varför man inte tar ut svängarna lite. Samma grej med nybyggda ”moderna” lägenhetshus. Tjena hallå fyrkantigt, tråkigt, vitt, grått och öppen planlösning. Ja, det är så man verkligen måste gå en lång utbildning för att skrapa ihop dessa kreativa omslag och flerfamiljshus ?

        @21.31 Det är dyrt att bygga nytt. Antar att du inte är så insatt.

          Finns artiklar på ämnet. Arkitektupproret bland andra tar upp hur det faktiskt inte är dyrare med en mer efterfrågad arkitektur. För ja, majoriteten i Sverige är inte förtjusta i lådorna som byggs.

            Jag tror många arkitekter verkligen skulle vilja rita något annat än de ”lådor” á la Skanska, JM mfl som byggs (även om jag inte anser att vi behöver göra pastischer på historiska hus). Tyvärr har man oftast som arkitekt otroligt lite att säga till om vad gäller utformningen av flerbostadshus, särskilt då man arbetar åt en större beställare. Beställaren vill tjäna mycket pengar snabbt, byggtiderna ska helst vara så korta som möjligt. Varje lösning man får igenom som kostar liiiite mer medför att mindre pengar finns kvar till något annat. Det handlar hela tiden om att jämka och välja sina strider. De flesta beställare Vill bygga med prefabricerade fasadelement idag då det kortar byggtiden mycket, det innebär att fasaderna görs på fabrik och tekniskt sett är det mer komplicerat att göra fasader med mer variation och detaljer. Det går absolut och trust me , de allra flesta arkitekter försöker få igenom det, men både beställare och tillverkare är oftast väldigt motvilliga till att testa nytt då de kostar mer tid och pengar och ej är en beprövad lösning. Så oavsett hur stor visionen var från början sitter man ofta i slutändan med en ljusgrå putsfasad. Superdeppigt. Sedan kan puts vara superfint om det utförs med den detaljering och hantverksmässighet som kännetecknar äldre byggnader. Vad jag vill säga med denna långa rant är det ofta ropas om inkompetenta arkitekter som bara ritar ”vita lådor” men som arkitekt är man ganska bakbunden och många gånger har utformningen av dessa ”lådor” inte så mycket att göra med vår kompetens utan är en produkt av byggherrarnas vilja att tjäna så mycket pengar som möjligt.

              Låter trist och är säkert sant i flera fall. Men varför blir då arkitekter av mer traditionella folkliga byggnader hånade av andra arkitekter? Och som i ett fall, faktiskt hotad per brev. ( det fallet kan man läsa om på Arkitektupproret) Gert Wingårdhs byggnader är ej billiga. Dyra fula lådor han gjort sig stenrik på. Privat bor han själv i sekelskifte och andra historiska gårdar.

              Jag förstår det iofs mvh hatern som hatar på gråa själlösa fyrkantiga lådor och intetsägande design. Men Fy vad jag hatar det. Förstör omgivningen. Men visst, globaliserad, massproducerande kapitalistisk värld. Det enskilda hantverket och kreativiteten går förlorad i kortsiktiga lösningar och när rika kämpar för att bli ännu rikare, istället för att samtidigt också bidra till ett snyggare, roligare landskap som kan uppskattas hundratals år framåt såsom sekelskiftesarkitekturen gjort.

          Fast det handlar ju om att ”ha det” också. Detta blir ju lite som resultatet av ett skolprojekt i bilden på högstadiet . Jäkligt taskig kommentar, men det är så enkelt och intetsägande. Som man har fått en grundmall å sen ska man hitta på nåt ”kul”

      Antonio Axu.

        Det första jag tänkte på. Trist med en sån tydlig association.

    Så väldigt nytänkande. Men kul för henne såklart att få se ”sina” produkter

      Kul att se sina saker reas till 70% på Ullared ?

    Jag förväntade mig typ sexleksaker. Med tanke på ”X” och att hon snackat om sådant förr.. Men deo och samma gamla vanliga? Snark.

      Sexleksaker hade varit roligare…

      När jag var en utforskande tonåring läste jag (antagligen i typ Veckorevyn) att man kunde använda en tom deo som sexleksak. Rengjorde den ordentligt och sen körde jag på, tyckte det var rätt nice. Så inte så långt ifrån sexleksaker ändå, kanske blir en vidareutveckling av hennes företag.. 😉

        Haha! Smart! 😉

    Väldigt intetsägande design, känns som att man redan sett dessa produkter.

    Deodoranten ser ut som Versos förpackningar med olika serum.

      Ja det var det första jag tänkte på, extremt likt.

      Kollade nyss upp hur dessa ser ut och jisses vad likt!

      Ja verkligen! Fast en mycket billigare och mindre välgjord variant! Man ser att trycket är dåligt och materialet billigt.

    En blandning av Löwengrip och Antonio Axus design. Inget nytt

      Inte så konstigt då Margauxs märke troligen tillverkas i Svenska Krämfabriken precis som Löwengrip och Antonio Axus.

    Inte mer spännande än så alltså, som alla andra typ. Trodde nästan på nagellack efter att det visades nagellack på både henne, sonen och mamman. Inte särskilt nytänkande alltså men kul för henne med eget märke och vara superentreprenör nu då och dra in mer stålar.

      W

    Gud så tråkigt! Varför måste alla influencers släppa ”egna” skönhetsartiklar? Hitta på nåt nytt liksom…

    WOW WOW WOW!!!! Behöver verkligen fula flaskor i min dusch, praise the Lord att de kom nu!
    Om vi ändå pratar influencers och deras märken så kan jag säga att Kolais balsam är grymt, ansiktstvätten ok för mig som har lite mindre känslig hy och vill ha lite mer tyngre rengöring, funkar dock jättebra, så passar säkert någon med känslig hy, jag behöver lite mer drag i produkterna.

    Oh. My. God. Det KAN nog vara den fulaste design på ett par flaskor jag nånsin sett…. wow. Inget med dom va fina, förlåt men texten? Färgen? VA??????

    Fy tusan vilka fula och tråkiga förpackningar… förväntade mig inte mycket men det här är ju ett skämt!

    Hej! Har inte med detta inlägg att göra men har en fundering och du Camcam är den ända jag kan komma på som eventuellt vet svaret 😉
    Har det hänt någonting mellan Peg Parnevik och hennes sambos mamma Kristin Kasperssen? De följer inte varandra på instagram, lägger aldrig ut någonting om att de skulle ha kontakt även om de är svärmor/dotter. Penny p följer inte heller henne. Är inte det lustigt eftersom de även är gamla ”faniljevänner”? Hoppas du kan luska lite i detta.
    Hälsningar Livia

      Undrar detsamma. Kristin är mer än lovligt präktig och pretentiös, så inte så lätt att ha som svärmor kanske.

        Som Peg gapar och står i på sin kille så kanske Kristin värnar om sin son…?

      Har inte varit inne på deras konto på länge, men vet att Kristin aldrig nånsin gillade eller kommenterade bilder som sonen la ut på Peg. Var verkligen utstuderat och pinsamt.

        Det gör hon fortfarande knappt. Däremot följer hon både Penny och Philippa?

      Jajemän! P:s bisexuelle kille F hånglade med mamma K:s modekompis N.B. F fick sedan stora skälvan och anklagade N för övergrepp. Enligt förundersökningen är det tydligt att de båda ville dra igång något. F kanske vill tala tyst om sina preferenser.

        Vilka två ville dra igång något? Har du läst FUPen?

      Jas,detta har jag också undrat länge… träffas de heller nånsin?

      Har också tänkt på det. Är uppenbart att det är någon form av friktion där emellan. Tror inte hon tycker Peg är bra för honom rent ut sagt. Hon vill nog ha en liten fin prinsessa till sin prins.

      Läste denna kommentar imorse och nu dök Kaspersen upp i mitt flöde. Döm av min förvåning när en viss N.B stylat henne på bilden som dök upp, hade inte han och sonen någon rättslig situation förut?

    Är det prototyper? ?
    Så trista att ⏰ ⏰ ⏰ stannar!

    Kan tycka det är fint med enkla & stilrena designer men dessa var hemskt fula.

    Nämen gud så tråkigt! Tycker hon inte själv att detta redan gjorts 50 gånger av andra influenser? Pinsamt och dötrist. Bara nej.

    Får Löwengrips flaskor att framstå som ett under i design.

    Hu så tråkiga förpackningar! Känns inte som henne för fem öre. Då måste kvalitén och doften vara outstanding om man skulle köpa dessa. Som många skriver här lika tråkiga som Löwengrip. Undrar vad priset är. Plus mer information om hur de görs. Men det kanske du kan fråga på pressinformationen?

      Pressinformationen?

        Har de inte pressevent när produkterna släpps + goodiebag? Går att göra även under Coronatider men förstås inte på traditionellt sätt. Eller vill de inte ha frågor om produkterna?

    Kunde flaskorna åtminstone vara i persikofärg, så skulle de iaf kännas lite som något från Margaux. Men nu? Så trisst!

      Eller mintgröna!

      Man hade ju förväntat sig lite mer färg från Margaux, hennes stil känns inte alls så här färglös. För kidsen spelar det såklart ingen roll, de kommer köpa bara hennes namn står på flaskorna.

    Snark!
    Förpackningarna ser ut som något som Ali Express kokat ihop med inspiration från Antonio Axu och Byredo.

      Det mesta från Byredo ser åtminstone väldigt exklusivt ut.
      Det här ser bara billigt ut.

    Men snark. Snott hela designen från Verso? Såg inte ens lyxigt ut. Tänk att jobba på en grej i TVÅ HELA ÅR så ba… ta-da… Lame.

      Var tvungen att googla på Verso, men jäklar så likt det var! Har dessa flunsor inte ett enda uns originalitet i kroppen?

      Tänkte också på Verso det första jag gjorde! Var tvungen att hämta mitt serum och jämföra med deon, kopior

      Varken margeux eller verso har väl särskilt fantasifull design på flaskor. En vit flaska med lock, ser mer ut som båda två snott designen från Ica basic.

    Det här är alltså resultatet av det hon jobbat med i två (!!!) år?

      Det är ju formulan som tar tid. Inte flaskorna. Vad som är i är omöjligt att bedöma innan släpp..

        Den magiska fabriken sköter nog det….

        Det finns redan färdiga recept för alla tänkbara egenskaper och önskemål.
        Det som behöver bestämmas därutöver är konsistens, färg och doft. Och inte minst förpackning och budskap.
        Hjulet är redan uppfunnet och kosmetiska produkter är faktiskt inte raketforskning även om marknadsföringen vill låta konsumenten tro det.

    Men gud så tråkiga deo handkräm och dushtvål är inget jag hoppar överfinns 1 miljon redan att välja på. Som känns väldigt meh och so de bara var dom lättaste att ta fram.

      Herre gud, stanna upp och kolla hur du skriver. Helt jäkla oläsligt.

    men snark….är marknaden för hudvård av influencers helt omättbar?

    Men känns det inte väldigt pinsamt att gå runt och vara låtsas exalterad över något som alla vet att man inte ”jobbat jätte hårt med i två år”? Dessutom vet alla att du vet att alla vet…

    Duschkräm och deo…tjoho! Jag fattar inte ens att någon orkar bry sig om hur flaskorna ser ut. Jag vill att de ska göra det de ska och vara minimalt skadliga för miljön.

    Herregud vilken ful design, tråkigaste jag sett! Noll köplust på dessa haha

      Ja helt sjukt, ser öob ut. Gillar faktiskt Ida warg mest bland alla dessa.

    Ja förpackningarna ser sannerligen generiska ut. Och typen av produkter är generiska, inte bara generellt utan även specifikt bland influencers. Vad underligt att bygga sådan hype kring detta.

    Men snälla kan vi också tala om hur hon marknadsfört och teasat släppet i nån månad? Med bild o video på när hon sitter på en toalett i kostym, i badkaret med balklänning, färgglada kläder på en jukebox (eller såg jag fel), oavsett, färgglada och statement kläder till det här resultatet. Sällan jag känner ett brinnande behov av en tråkig handkräm när jag ska på bal.
    Förväntade mig SÅ mycket mer. SNARK

      Ja det är så konstigt med så färgglada bilder i marknadsföringen när detta är produkterna? Går inte ihop…

        Krämen kanske, tillskillnad från alla andra krämer, är i starka färger? Typ skriklila handkräm. Hade varit kul som fan.

          *det är insidan som räknas*
          Hade ändå blivit impad.

      Du förväntas väl känna närheten av Margaux när du smörjer in dig kan jag tänka.
      Bli delaktig i hennes underbara liv 🙂

    Ot
    ”Smarta” Marcelo Penas, har slipat ner sina egna tänder till små gaddar i Turkiet, för att kunna fästa dit nya tandskalsfasader. ?

    Ibland saknar man ord.

      Ja, haha…..

      Lite sjukt men min 70-åriga pappa gjorde det för några veckor sedan.. Dock i Stockholm. Han sa att han vill dö med ett fint leende hehe

        Det är väl helt ok när man är 70 ?
        men Marcelo är väl knappt 25? ?

          Googlade precis och fick se att Marcelo är 30 år. 30!! Han beter sig som 20?!

          Eh what??
          https://en.wikipedia.org/wiki/Marcelo_Peña

          Han är 30 år ?

          Marcelo är 30. Och la hellre pengar på nya tänder (vilket han egentligen inte behövde) istället för att betala sina skulder till folk. Egoist de lux.

      Jag har två porslintänder pga saknar tänder, så har alltså titanskruvar och hela baletten.
      Det är SVINVIKTIGT att man hållet det rent! Jag har specialtandborste och en tjock ”fluffig” tandtråd som jag måste göra rent med varje kväll. Gör jag inte det riskerar jag inflammation i tandköttet och risk för att att behöva ta bort dom.
      Nu vet jag inte om det är exakt samma med fasader, men om det är det så kan jag inte för mitt liv förstå hur man frivilligt gör det?

    Skulle aldrig sponsra denna människa.
    Och herregud va tråkfula förpackningar så skulle inte ens ”råka” sponsra henne….

    Så trista förpackningar, men kanske innehållet är regnbågsfärgat åtminstone? ?

    Behöver världen verkligen ytterligare en duschkräm/deo/lotion???!!!

    Vad är det för knäppa fan-grupper hon har på sin insta, där de typ har hennes namn som instanamn och låter som tretton år allihopa?? De enda dock som verkar vara exicted över detta.
    Aldrig sett nåt liknande. Piinsamt.

      Det är barn som har dem. Tycker inte att det är så knäppt. Ganska säker på att vi alla hade gjort liknande om insta fanns när vi var små. Hade hela väggarna fulla med planscher och köpte varje pryl som fanns med mina idoler på. Fatta vilken dröm det hade varit att få en gilla på sin bild av sin största idol när man var i 12års åldern.

        Må så vara men har inte sett det nån annanstans på det sättet. Lite sorgligt då dessa barn tror sig behöva dessa produkter.
        Musik är iaf musik (in the good old days)…

    Väntar på att någon influencer ska börja sälja foderinsekter. Det vore fan otippat. ”Syrsor, en gullig burk medföljer”.

    Men fy satan vad sorgligt, detta känns som ett skämt 🙁 Tråkigare/fulare förpackningar får man leta efter. Detta lär gå åt helvete

      Hela världen går snart åt helvete, så vem bryr sig.

    Känns inte som hennes stil eller? När jag tänker på MD tänker jag färgstarkt?

      Håller med, känns inte alls ”on brand”.

    KUKEN!!

    Jag undrar mest följande: Vilka köper all denna influencerskit? Hur många lättlurade fjortisar finns det egentligen i det här landet? Jag får inte ihop matematiken och antingen ljuger man om hur mycket man lyckas kränga eller så tappar jag tron på den kvinnliga delen av Sveriges befolkning som snällt går in i fållan och drar upp lädret. För jag har svårt att tänka mig att det är Sveriges män som handlar så att det dånar? Såna saker! Det skulle jag vilja veta.

    Jag köper också kräm – i ganska stora mängder och betalar cirka 60 kronor för 400 ml. Då är det ändå marknadens bästa återfuktare, sett till ingredienserna. Jag undrar i stillhet vad man får betala om man lider av idoldyrkan och köper motsvarande av en influencer?

      Men då får du ju säga vilken du köper!!

        Hahaha håller med!!!

        Javisst. Jag köper HTH 400 ml, kostar 59 kronor på apotea.se och apoteket.se (det är normalpris också). I grunden frisk hud behöver fuktbindande ämnen, inte fett i första hand, man ska smörja lite men ofta. Och nej, jag är ingen hemlig representant för företaget som tillverkar HTH, faktiskt vet jag inte ens vilket det är (men det kunde man ju googla, förstås).

      Ja, berätta!

    Snark på dom produkterna

    Är det ett prank? O så släpps de riktiga produkterna imorgon?

    Min nästa affärsidé är att släppa hudvårdsprodukter. Kommer bli toppen! Älskar ju hudvård och brinner verkligen för det. Har också arbetat med de bästa fabrikerna och de är SÅKLART veganska, ekologiska, laktosfria och passar precis ALLA. Men de är framtagna för just dig!

      Du glömde glutenfria

    Aldrig varit så glad över mina 20 nystan gammelrosa och gråa nystan som jag är just nu. Allt jag gör med det garnet blir ju färggrannare än dom där fula flaskorna iaf, oavsett om mina saker blir raka eller inte ?‍♀️

    För övrigt ser den ”Rock n roll” mest ut som en könlös… Någonting. But whyyyyyyy

    Vilka dagar är öppet spår?

      Ons fre lör

    Pinsamt skit.

    Halv-OT: men att Bianca säger att CAIAs nya vattenfasta mascara är fantastisk på ALLA fransar; både långa och böjda och korta och raka… well that’s a first… så trött på alla superlativ

      Allt Bianca säljer och promotar är det bästa hon nånsin provat!

    Jobbat med detta i två år? Hur många tror hon ljuger rätt friskt här

      Hon kan omöjligt ha lagt speciellt mycket tid och energi på detta, möjligen att hon fick idén för 2 år sedan men däremellan fram till idag har hon nog gjort en minimal arbetsinsats.

    Åh, vad roligt med kvällsinlägg. Kommer du snart att börja med kvälls- och morgoninlägg igen? Jag saknar dem verkligen.

    Tycker tyvärr detta känns ogenomtänkt. Saknas väldigt mycket kreativitet, målgruppen känns helt fel och namnet X by … är också helt fel. Tyvärr tror jag inte på detta projekt alls.

    Less på att dom ska försöka överträffa varandra i vitsiga namn.

    Bland det mest förutsägbara, tråkiga, ogenomtänkta och lågkvalitativa produktsläpp jag sett. En gymnasieelev skulle göra en bättre design med mer genomgående tema.
    Vitsiga namn som inte ens är vitsiga. Helt utan bakomliggande röd tråd eller vilja att förmedla ett budskap av någon form. Tre produkter som inte hänger ihop över huvud taget. Så fruktansvärt pinsamt för M – det gör ju inget annat än skadar hennes varumärke att släppa något så värdelöst. Inte nytänkande för fem öre – vi är ju precis där IL var för typ åtta år sedan när hon började släppa sina första grejer ”jobbat på så länge, luktar så fantastiskt, så nöjd med designen”…
    Är det LCC’s produktlager som slutligen bytt ut etiketterna?

    Men va fan,vilket skit! världen behöver inga fler produkter. Gäsp så tråkigt!

    Blir också skitjobbigt när alla hennes kollegor kommer skriva att detta är det bästa som hänt ❤️❤️❤️❤️ Trots att också Ida Warg, nivea, clinique och en rad andra märken är det bästa som hänt. Och det deras hudklinik använder…
    Trovärdigheten är verkligen på minus nu för influensers. intressant med en bransch som förstört för sig själva så

    https://www.resume.se/alla-nyheter/morgonsvepet/nu-lanserar-margaux-dietz-eget-skonhetsvarumarke/
    – Jag har brainstormat, doftat, smörjt och skrubbat mig fram till resultatet och är så taggad, säger Margaux Dietz i ett pressmeddelande.
    Produkterna är veganska, producerade i Sverige och doftsatta av startupen Sniph: en prenumerationstjänst där användarna kan upptäcka nya dofter.

    Herreguuud vilken skräll?
    O likhet med de andra varumärkena är det absolut, rakt av kopior även om Margåå själv aldrig kommer att erkänna det. Men asch äre ok för Gynning så måste det va ok för Margåå oxå, samma fast olika.
    Om det kommer bli succé? Nope??‍♀️

    De e väl helt omöjligt att göra en förpackning ect utan likheter med något annat

      Det är inte bara förpackningen som känns som en kopia kanske, men hela idén med duschtvål, liksom, det finns hur mycket som helst som världen behöver och som man som entreprenör kan tänkas erbjuda. Och så väljer man det här?

      Ser ingen annan anledning än att man är lat och egentligen inte vill lägga tid och energi på att ta fram något med egentligt värde, utan tar enklast möjliga genväg och försöka kränga på sina följare så mycket det bara går av skiten.

    Herregud, all denna hype så vad det ändå en duschtvål. Såå nyskapande och originellt ? Det mest tragiska är alla småtjejer som redan nu köar för att köpa detta skräp.

    ALLT med det här var bara jättetråkigt, tråkig idé, tillintentsägande förpackningar och slarvigt genomfört.. Förmodligen har hon inte lagt ner mycket tid och eftertanke där, bara fokus på att kränga kränga kränga.

    Vem köper och varför? Fattar inte. Det är inte så att det saknas deo och duschkräm på marknaden ?

      Vem vill inte känna sig som Margaux i duschen 🙂

    Vad är så speciellt med dessa X man ser lite överallt just nu? Även t.ex. Linn Ahlborgs nya märke LXA ståtar också med ett X som egentligen inte betyder nåt – eller är detta ett HEMLIGT TECKEN?!? Från utomjordingarna?

      Hon förklarar faktiskt namnet i sin senaste video, L och A kommer ju från hennes namn och sen ville hon att det typ skulle vara något mer och då la man till X

    Jag tror fortfarande på att det här är ett skämt. Snart kommer det en uppdatering med mycket snyggare och roligare grejer. Eller jag hoppas det i alla fall. Det här lockas jag i alla fall inte av.

      Jag tänker likadant men kanske hade varit lite väl stor känga mot andra influencers ? Själv hade jag hoppats på kläder – snygga kavajer, kostymer, färg

    Åh så trist. Hade hoppats på giftfria barn och djurprodukter. Istället gör hon ännu en deo och duschkräm.. ?

    Roliga färger. Not.
    Kommer en fotkräm till jul.
    Eller vad tror ni haha

      Jag hoppas på ett julklappskit – fotkräm och stödstrumpor 199 kr.

        En trevlig julkartong med liktornsplåster som extra bonus 🙂

          Det vore drömmen!

    Känns som Linns kollektion som släpps idag överskuggar Margaux släpp lite, har knappt sett en enda av de jag följer på instagram dela något om Margauxm men de flesta delar om Linn.

    BREAKING NEWS FLASH
    Missa inte dagens lansering ?
    https://www.apotea.se/live?utm_campaign=2020-08-25&utm_content=unspecified&utm_medium=email&utm_source=nyhetsbrev
    ”Jag vill förmedla min lekfullhet och paketera den så att den som använder produkterna kan få med sig ”en liten bit av Margaux” hem. Jag har varit väldigt delaktig i alla steg av processen och inte bara satt mitt namn på en färdig produkt. Jag har brainstormat, doftat, smörjt och skrubbat mig hit, och nu är jag SÅ stolt över att äntligen få presentera resultatet!”

      Att hon tycker att hon paketerat lekfullhet och sig själv blir ju lite av ett skämt när man ser produkterna. Är hon så verklighetsfrånvänd? Har hon ingen i sitt entourage som kunde bidragit med lite mer kreativitet?

    Blev först lite paff och funderade på vilket märke det var likt och när du visade upp Axu var det ju klockrent. Vilken rip off på loggan!

    Jag har en strålande idé! Varför kan inte någon återskapa DATE med olika influencers på förpackningarna? Set med duschkräm och parfym med Margaux, Kenza, Bianca och Therese? Så kan alla kids välja sina favorittjejer och favoritdofter! Erkänn borde bli värsta succén ju!
    CAM cam, vill gärna se ett fotomontage ??

      Men jaaaaa!!!!

    Nice Blog Very Easy To Read Thanks For Sharing

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.