Glossybox respons på mitt inlägg

Häromdagen publicerade jag ett inlägg om det smärre haveri som är Glossybox Swedens Instagramkonto, där människor uttryckt extremt missnöje, både med uteblivna julkalendrar, men också med kundtjänsten i stort.

Nu har jag blivit kontaktad av Bodil H som är Head of GLOSSYBOX Nordics, och jag publicerar deras mail i sin helhet eftersom det egentligen är riktat till er – de missnöjda kunderna –  och inte till mig.
Jag var bara plattformen som lyfte upp problematiken, och tänker att det är ni som ska få det här mailet, inte jag.
Med tanke på innehållet i mailet så känns det självklart att lyfta fram även det, då företaget tar på sig fullt ansvar för allt som hänt och vill gå vidare och lära ifrån det, snarare än att komma med bortförklaringar.

Vi lyssnar på den feedbacken vi har fått om vår kundtjänst och har nu avsatt dedikerad personal att de närmaste dagarna lägga i en extra växel för att hjälpa de kunder som är missnöjda med den hjälp de hittills fått, eller upplever att de inte fått. Om du väljer att publicera något från oss vill vi därför, än en gång, be de kunder som fortfarande inte fått hjälp med sitt problem att höra av sig till oss och för att snabba på detta ber vi dessa kontakta oss via kategorin Feedback på Glossykontot, där vi just nu avsätter extra resurser.

Har du fortfarande problem med beställda varor mm så ska du alltså kontakta dem enligt instruktionerna här ovan.
Jag hoppas verkligen att alla ni som är missnöjda får den hjälp ni efterfrågat och behöver.
Hör av er annars. 😉

Vad säger ni, ska vi göra som Kungen och ”vända blad”?

98 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Kontaktar dem ? Har blivit dubbesebiterad i månader och fått hem dubbla lådor. Efter ca 3 v kom svaret att de bara kan se en dragning och 1 låda skickas . Nej har fått minst i 5 mån dubbelt och behöver inte 100 handkrämer och mini prov tuber . Har sagt upp prem men det som de inte ” hittar ” går inte säga upp och därför mottog jag i går dubbla lådor igen . De är urusla att återkoppla på frågor .

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *