Höjden av lathet?

En bild från Katrin Zytomierskans Instastory, där hon lagt upp en gammal bild på Clean eatings nudlar och texten "Apotea säljer våra nudlar för 35 kr just nu", varpå hon strukit över Apotea och skrivit dit med fingret "MEDS" istället. Inlägget är reklam för att Meds säljer deras nudlar.
Bildkälla: Katrin Zytomierska Instastory

Återanvänder Katrin Zytomierska gammalt reklammaterial och bara stryker över ordet ”Apotea” och skriver dit ”MEDS” istället eller har jag missat något?
Orkade hon inte spela in en ny film? Är det en del av ett nytt hållbarhetstänk? Återanvändning av gammalt material? Som second hand fast för nudelreklam?

Jag undrar hur många gånger man kan stryka över och skriva dit ett nytt företag innan det blir för kluddigt? 
Funkar det här fortfarande?
Vad tycker ni?

Samma bild, m men ja har strukit över "MEDS" och skrivit "Bloggbevakning" istället.
Bildkälla: Katrin Zytomierska Instastory

Tack för tips!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *