Antonija Mandir släpper ny dryck med Lohilo

Antonija Mandir fortsätter sitt samarbete med Lohilo och sätter sitt namn på ytterligare en produkt.
Den heter ”Glow 2022” och är en uppföljande dryck till ”Sunkissed”.

Glow kommer inifrån, och drycken innehåller allt du behöver för det ultimata glowet! Innehåller kollagen, zink och vitaminer – håller hår, hud & naglar i TOPP! // Antonija Mandir

Först ska man alltså bli sunkissed, för att sedan försöka laga huden med kollagen som finns i den nya drycken.
(Kollagen tillverkas i likhet med gelatin av slaktrester. De flesta företag använder kollagen med ursprung i nötkreatur.)

Jag tänker så här, om vuxna människor vill köpa och dricka den här typen av produkter, så är det upp till dem.
Med tanke på in egna konsumtion av Cola Zero så känner jag inte att jag kan säga så mycket där.
Det jag däremot tycker är värt att lyfta är kommentarer som dessa och som inkommit under Antonijas video.
Nej, barn ska inte dricka den här typen av produkter, och jag uppskattar att Lohilo svarar som de gör, eftersom det enbart är en rekommendation vad gäller ålder, och ingenting som butiker måste hålla på.

Ser man en stillbild från reklamen så ser reklamen ut att vara ordentligt sexistisk, men tittar man på videon i sin helhet så är den skämtsamt gjort, från början till slut, där Antonija mer verkar driva med reklam som platsar i kategorin ”sexistisk och könsdiskriminerande”.

Tack för tips!

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *