Instagram:
Bildkälla. (Här är Victoria Törnegren, Kenza Zouiten, Angelica Blick och Caroline Roxy i Calvin Klein’s set. )
Alexis Ren har runt 9 miljoner följare på Instagram och är den som tillsammans Calvin Klein startade den världsomspännande hashtagkampanjen #mycalvins som alla från Angelica Blick, Törnegren, Kenza Zouiten, Angelica Blick och Caroline Roxy till Emelie Walles och varannan trettonåring brud på denna jord hakade på utan att egentligen ens fatta hur jäkla mycket de spelade företaget i händerna i form av gratis reklam.
Monkey see, monkey do.
Nu har denna Alexis startat en ny grej – visa tuttarna innan du äter!
Hur lång tid tror ni det tar innan någon av våra stora Instagrammare gör detta? Jag skulle sätta mina pengar på Fanny Lyckman eller Angelica Blick och innan jag vet ordet av så kommer det dyka upp på 14-åringens Instagramfeed på samma sätt som detta fenomen dök upp och ingen kommer ens ifrågasätta varför de gör så här.
Monkey see, monkey do!
Tack för tips, Emma!
