Bättre sent än aldrig?

nailz

För några veckor sen var Kenza och fixade naglarna hos Alexandra Kallner som genast postade bilder på Instagram.
NU kommer Kenza med sin instagrambild – flera veckor senare.

Betyder detta att man aldrig riktigt kan veta vad som är aktuellt och vad som är gamla, sparade inlägg?
Och spelar det någon roll? Känner ni er lurade av att se inlägg som ni vet är inaktuella?

Tack för tipset, Vanesa!

4 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Jag bryr mig absolut inte om när Kenza var och fixade naglarna.
    Det som irriterar mig är att hon lägger upp reklaminlägg på Instagram utan att markera att det rör sig om reklam.
    Den vedertagna beteckningen på ett reklaminlägg på Instagram är #sponsored.
    Kenza mörkar väldigt ofta reklaminlägg både i bloggen, på Facebook och på Instagram.
    Sen svarar hon alltid att hon talar om när hon har samarbeten men jag tror att hon uppfattar det som att det bara gäller längre avtal t ex när hon gör reklam för Nelly.
    Enstaka reklaminlägg är tydligen inte ”samarbeten” men ska ändå markeras till ledning för läsarna.
    Varför vill Kenza inte följa reglerna? Blir hennes välgörare sura om hon kallar en spade för en spade? De vill förstås att hennes omnämnanden ska vara ”personliga”, spontana och ”ärliga”, inte spons och betald reklam…

      Anmäl henne istället för att gnälla om de?

    Det jag tycker är lite konstigt är att det är samma bild men att man ändrat med färgerna på den ena så bla naglarna får en helt annan nyans??

      Troligen filter/basic bildredigering! 🙂

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.