11 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Förlåt,men det blir nog papperskorgen på den tyvärr eller en usel bortförklaring/svar som vanligt

    Jag är en av de som kommenterat rätt flitigt angående LCC & vill bara säga stort tack till dig Camilla som inte nog med att du driver den bästa bloggen i mannaminne utan för att du också lyssnar på dina läsare. Stor eloge till dig ??

    Till er andra som också blivit dåligt bemötta, fått allergiska reaktioner med svaret ”fortsätt så vänjer du dig” eller andra rent ut sagt idiotiska svar på ett mejl, jag har varit i kontakt med Aftonbladet som var intresserade i av vad jag hade att säga och fick göra en intervju – tänker lite som så att desto fler desto bättre, så om ni vill får ni gärna höra av er till mig via e-mail på: Shugsdotter@gmail.com så ska jag se till att ni får komma i kontakt med journalisten 🙂

    Ännu en gång, stor eloge till dig CamCam för allt du gjort och gör för dina läsare ???

      Hoppas fler hör av sig! 🙂

      Tyvärr blir det skräp på ditt mail, Cam. De kommer inte att ta det seriöst, eller säga att alla nog är lite känsliga.

      Tack!!

    Åh, gulle du för att du tar upp detta!

    Förväntar mig dock inget vidare bra svar från kundtjänsten men det är ju bra att de får ”stå till svars” litegrann. Blev rent utsagt så jävla förbannad av deras svar som mer eller mindre syftade på att det var mig det var fel på, inte deras fantastiska produkt..

    Jag kontaktade kundservicen för att deon jag köpt helt klart inte var gjord för att stå upp trots att den är utformad så. Den stod på mitt sminkbord (inte klämd i en väska) och läckte innehåll i korken så att den tog slut på mindre än två veckor och blev en väldigt kladdig historia.

    Svaret var kort och löd ungefär: Vi har inte fått klagomål om detta, men bra att veta.

    Jag vet ju att jag hade kunnat reklamera den på apoteket och fått en ny/pengarna tillbaka, men jag hade uppskattat om kundservicen informerat om detta eftersom alla inte vet om det.

      Avskyr svar som går ut på att man är den första med ett klagomål. Varför? Det kan bara ha att göra med att anledningen de inte tror på en eller få det till att du har gjort något fel alt du är besvärlig, petig och gnällig och de är inte andra.

      Svara istället, tack så mycket för infon och för att du var snabb med att dela med dig så att inte andra behöver drabbas.

    Åh, skönt att veta att jag inte är ensam! Många av produkterna är de värsta jag testat! Long lasting? Knappast! Mitt hår var fettigt direkt efter en tvätt. Andra schamposorter brände sönder min hårbotten och när jag klagade till kundtjänsten fick jag bara till svar att jag måste vara allergisk mot något. Samma sak med ansiktsserien, allt brände i mitt ansikte. Värt att tillägga är att jag aldrig varit allergisk mot något innan…

    Har läst deras innehållsförteckningar och har minst sagt inte blivit inspirerad till att prova något. Relation mellan pris och innehåll är helt ur balans.

    Så är det med alla klagomål eller funderingar om LCC (och andra saker oxå) på Blondinbellas blogg oxå. Alla synpunkter förminskas eller får oftast stå obemötta. Hon struntar helt enkelt i att svara. Som om kundernas/läsarnas åsikter inte är värda nåt. Helt tokigt sätt att driva en verksamhet på. Jag häpnar hela tiden över denna nonchalans och omognad hos Blondinbella. Mkt konstigt att strunta i att svara folk som köpt nåt och inte blivit nöjda eller rent av fått problem av produkten. Hon bemöter endast sånt som är fjäsk, positivt och insmickrande från läsarna, allt annat neglisheras. Men som företag (japp, hennes blogg är frontsidan för samtliga varor/företag) att inte bemöta kunder korrekt är helt galet. Det finns hur mkt krämer, hårschampon och sånt som helt att köpa och självfallet väljer man andra märken om man inte är nöjd med varken vara eller service. Kanske kommer Blondinbella på det en vacker dag.

    Kan vi inte alla klaga hos apoteken som köper in dessa produkter? Jag köpte en deo som är i särklass den sämsta deon jag haft. En deo för en tiondel av det priset gör jobbet mkt bättre! Trots ”antiperspirant” så luktade jag ner än någonsin samt hade vita fläckar under armarna när det torkat och som kleggade av sig på mina fina kläder! Gick på hennes marknadsföring när hon skrev så gott om den i bloggen; hur det är den bästa deo hon använt, allergivänlig och passar den aktiva kvinnan (något i stil med det). Var dyrt men tänkte att jag kunde unna mig det för en gång skull. Tji fick jag! Tänkte jag skulle skrivit på hennes blogg (samma inlägg) och fråga om hon verkligen tyckte det men hejdade mig när jag insåg att jag skriker för döva öron såfall. Så gav upp. Nästa gång jag var på Apoteket sa jag till och kommer så fortsätta göra!

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.