Behöver det här en triggervarning?

Välkommen till vår nya dag med kunskap och inspiration för kommunikatörer, inhouse, informatörer och byråer. Aktuella och framstående experter, bloggare, kreatörer, kommunikatörer och designers berättar om vägen till framgångsrik digital och social marknadsföring och kommunikation. Målet med dagen är att ladda batterierna med energi och nya kunskaper.

Så inleds inbjudan till den här Sociala Mediadagen där aktuella och framstående experter, bloggare, kreatörer, kommunikatörer och designers kommer dela med sig av sina visdomspärlor till den kunskapstörstande publiken.
Den finns en sak i det här schemat som jag tycker att vi måste lyfta ut och adressera och det är att smygreklamens okrönte konung – Calle Schulman – bjudits in i egenskap av expert och pionjär för att prata om relevant PR och marknadsföring för sociala media.

Ska man skratta eller gråta?
Calle är snarare en av de elever som behöver sitta allra längst fram i klassrummet med penna, papper, diktafon och videokamera i högsta hugg med tanke på hans totala okunskap av marknadsföringslagen och ovilja att lära sig och implementera den.

Jag litar mer på att låta Tjocka Hetsätarkatten vakta min tallrik med mat än jag gör på någonting som kommer från Calle Schulman när det gäller marknadsföring på sociala medier och då är THK beredd att svälja tallriken hel för att få i sig käket om det är brådis.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *