Som det inbitna Hell’s Kitchenfan som jag är så kunde jag helt enkelt inte låta bli. 🙂
Men givetvis är det inte den här typen av Wellington vi ska studera i det här inlägget utan allas vår favorit-urmakare Daniel ”Dannis” Wellington och den hög av reklam som just nu spammar ner våra flöden på sociala medier.
DW verkar köra någon typ av blixtkrig med en snabb, hård attack på alla fronter samtidigt, med resultatet att man en dag sitter där i soffan med en klocka från Daniel Wellington på varje arm utan att förstå vad det var som hände.
Det är ju inte alltid så lätt som influencer att komma på nya kreativa sätt att marknadsföra produkter man egentligen inte vill ha för pengar, så jag har skannat av Instagram för att försöka sammanfatta några grundläggande principer man alltid kan återvända till om man har #nollinspo
Istället för grundkursen i matte – som jag knappt tog mig igenom på gymnasiet – så kan du se det här som en grundkurs i hur man marknadsför Danny W på Instagram.
Feel free att ta inspiration från dessa skapare som jag samlat i dessa inlägg…eller TRENDIGA skapare ska jag kanske kalla dem för eftersom jag inte hade några problem alls med att se ett mönster och då är man på rätt spår.
I give you! 50 nyanser av Wellington!
Utan smördeg och utan en salivstänkade brittisk man med knutor på stämbanden!
Meddela gärna om ni använder någon av alternativen så vet jag att jag är på rätt spår!
Jag kör givetvis med djurmetoden eftersom jag har två ytterst bildsköna katter här hemma som kommer få folk att fullkomligt kasta pengar på dem!
Den som säger någonting annat är bara avundsjuk! Så det så!
Om ni använder koden #vågavägrawellington så får ni 20% rabatt på ett sol-ur jag tänkt snida i bark.
– Bilderna är skärmdumpar från Instagram och tillhör respektive kontoinnehavare –
