Sveriges svar på Marie Kondo? Ja, kanske….i alla fall om Linn Herbertsson själv får välja. 🙂
Hon har nämligen lanserat företaget Organista – En serie produkter som hjälper till med organisering och en livsstilssajt på temat ordning och reda.
Själv älskar jag organisering av alla de slag och skulle gärna ha byttor, lådor, påsar och fack till allt i livet! 😉
Med andra ord ett företag jag tänker hålla koll på!
Extra roligt tycker jag det är att Linn gör någonting annorlunda för influencers. Vanligtvis är det kläder, smink, väskor och kladd och kräm som tas fram men här går Linn i en lite annan riktning, men så vill hon inte heller att företaget ska bli en influencisk förlängning av henne utan mer stå på egna ben.
– Jag har alltid varit tokig i att organisera saker. Därför kändes det självklart för mig att starta ett företag i just den kategorin. För mig är det viktigt att bygga Organista som ett eget brand och inte som en förlängning av mitt personliga varumärke. Jag vill istället att företaget ska fungera som en influencer i sig, det tror jag vi kommer se mer av i framtiden, säger Linn Herbertsson i ett pressmeddelande.
Jag hade gärna sett lite mer färg på produkterna men det kanske bara är jag som gärna lever mitt liv i färgerna av ett McDonals lekland?
Tänk er väskor med flamingos och ananaser på! WIIE!
Men helt okej priser – det är man inte van vid när det står en influencer bakom. 😉
Och – återigen – nej Stollis, så är inlägget inte ett betalt samarbete.
Det är inget samarbete alls. Som vanligt.
