Dags att profitera på barnen för Isabella Löwengrip

Hon går alltså från att inte ha velat visa barnens ansikten eftersom det föreligger kidnappningshot mot dem, och för att hon inte vill att de ska bli igenkända, till att göra en ”mamma/dotter-kampanj” för ett stort, internationellt företag?
Money talks, antar jag eller är tanken att Sally ska agera ”nackmodell”?

Isabella berättar om detta i sin Instastory, men jag orkar inte lägga upp ett videoklipp på 12 sekunder, men därifrån kommer informationen.
Uppdatering: Nu har Isabella släppt lite ”behind the scenes” så här kommer ett klipp ändå. 

[YouPlaySinglePlayer video=”1411,1847,261316″ ap mute yot ]

235 kommentarer

Kommentarerna är omodererade så du står själv för vad du skriver så håll dig på mattan!

    Såklart. Money always talks!

      Om barnen ska bli superentreprenörer får de väl börja bidra till brödfödan nu!

        ? HamHam?

      Ja hon är ju rätt desperat nu mer om pengar ?

        Ja det måste hon ju vara om det föreligger kidnappningshot. Undrar vad Odd tänker

          Varför skulle det föreligga kidnappningshot? Vad har det ens med saken att göra? Är andra bloggare lika desperata efter mer pengar också då eller?

      Äcklig tant hon är??den där blondinbella

        Skulle du säga det till henne irl också?

        Jag fascineras av hennes medienärvaro och tror inte den bilden har särskilt mycket att göra med verkligheten. Jag tror att hon är på väg mot stupet med sina företag och sin drömtillvaro om hon inte lyckas hitta riskkapital villigt att investera rejält, men att kalla henne för en äcklig människa? Det är hon ju inte.

          Jo en människa som ljuger om manipulerar är äcklig!!

            …och jag tycker att en person som kallar andra människor för äckliga antingen är väldigt omogen eller tämligen onyanserad i sina fördömanden. Att ljuga och manipulera är synnerligen otrevligt, men äcklig är inte något man kallar andra människor.

            Bella ljuger och manipulerar inte mer än andra. Tycker du CC är äcklig också eller? Själv tycker jag elaka och mobbare som vinklar, hånar, hittar på, ljuger och skvallrar om andra är mer äckliga.

              Det är ju för övrigt också det blondinbella gör också.
              Hittar på och vinklar överdriver och har sig…

              Åjo det gör hon nog allt.

      Men Isabella skriver att hon fortfarande håller på sin regel att inte visa ansiktet, så ni kanske inte ska förfasa er så mycket redan nu. Camilla låter visst medvetet bli att berätta den biten…
      Vänta tills bilderna visas helt enkelt .

      Money talks väl för de flesta. Varför skulle hon tacka nej till att vara med på kampanjen och dessutom till att tjäna pengar? Det är inte reklam för casino liksom. Vilka andra har inte ”profiterat på sina barn” lika mycket isåfall eller mer, många andra bloggare gör samarbeten på sina barn.

      Då blir det att bojkotta hotell Lydmar framför som stödjer denna cirkus. Sjukt äckligt att låta någon gå med skorna på bordet där folk äter och lägger sina bestick.
      Min mamma skulle aldrig någonsin tolererat det och de visar hur äcklig hygien både Isabella har och de på lydmar hotell..

    Varför är man inte förvånad ?

      Usch ja ?

      Det är väl ingen nyhet att hon säger en sak men gör en annan.

    Jag förstår bara inte vilket företag som betalar pengar för att bli förknippade med henne

      Ralph Lauren och deras ”Lead like a woman-fragrance”.

        Bittert för dig va? Så fort Bella har framgång så ska du håna så mycket du kan. Din besatthet av Bella är sjuk, osund och väldigt konstig. Hur du vinklar, sprider rykten och skvaller och tillåter att folk skriver det ena och det andra om Bella och kallar henne diverse saker. Tänk er för lite, tänk iaf på barnen! Skäms! Du C framstår som en hycklare med hybris. Läste något väldigt bra på Paows insta: Haters – Have Anger Towards Everyone Reaching Success – väldigt sant och talande.

          Men KAN du försvinna härifrån nån gång? Börjar du inte lessna nu Cam? Hen ger iaf mig obehag numer

            Jag tycker stollen är underhållande… 😉

              Inte längre… ?

                Fast ligger det inte något i det hon säger då? Var ju samma sak med Tyra för ett par år sedan.

                  Mmm ligger något i detta och att förminska och sänka genom att kalla någon stolligs/stollen.

          Är det därför du är så arg på mig? 😉

          Läste något väldigt bra på Paows insta… ?

          Paulina har inte ”haters” pga sin imaginära framgång.

          Isabella har varit framgångsrik dock är hennes framgång idag en illusion.

          Frsmgång? Vad har missat? Menar du lånen på 25 miljoner? ?

          Ha ha, skulle folk vara arga på Paow för hennes framgång?! Vilken framgång!?

            Hon säger ju IMAGINÄRA framgång! ?

        Ralph Lauren? Bra jobbat Bella ????

      Ralph Lauren uppenbarligen ?

        Inte illa

        Coolt ju ? Första gången jag blir imponerad av henne. Blir avundsjuk den här gången. Hade gärna gjort en sån kampanj. ??

          Förra året var hon inte med, men en massa andra influencers. https://andreabrodin.se/2018/09/18/lead-like-a-woman/

            Hon var med. Kolla Instagram #leadlikeawoman hos Carin Hellman. I topp under denna hashtag.

    Ralph Lauren ”Lead like a woman”-kampanj.

      Så som bilderna verkar bli tagna så kan det mycket väl vara så att Sallys ansikte inte kommer synas ”full front”. Förstår inte riktigt varför man utgår från att Sally ska fotas framifrån per automatik?

        Men är det inte skit samma om ansiktet syns? Barnen kan ju hittas och kännas igen oavsett, alla vet ju var de bor och går på dagis osv.

        Hon som när Gillis föddes pratade om hur viktigt det var att barnen skulle vara okända – och nu är barnen med i kampanjer och ska sitta fint i en säng och fejka en paketutdelning med en mamma som ska posea sexigt

          Mitt svar var mer på det inlägget handlade om:

          ”Hon går alltså från att inte ha velat visa barnens ansikten eftersom det föreligger kidnappningshot mot dem, och för att hon inte vill att de ska bli igenkända, till att göra en ”mamma/dotter-kampanj” för ett stort, internationellt företag?
          Money talks, antar jag eller är tanken att Sally ska agera ”nackmodell”?”.

      Vilket trams, ”Leaf like a women” ???

    Beställde igår en Ralph Lauren parfym. Vill avbeställa den nu.

      Du får väl returnera den då?

      Eh tönt.

      Fan va tramsigt ??‍♀️

    Precis som andra som profiterar på sina barn då t.ex Gynning, Zyto, Paula, Madde Ilmrud m.fl. Money talks för alla, även för dig väl som tillåter spelreklam, och principer ändras du som var emot SVT men sen så satt du ändå där häromdagen?

    Bella kanske inte känner att det ligger något kidnappingshot längre och inte är någon större fara att visa hennes ansikte, sedan så är det väl mest när barnen är små som en del inte vill visa barnen som t.ex Laila Bagge de ändrade också på den principen att inte visa sonen men när han blev lite större så ändrades det. Så Bella är väl som de flesta andra i just detta fall.

    Din besatthet av Bella alltså, stört.

      Din besatthet av att försvara Bellas alla upptåg alltså, stört.

        Varför spekulerar du kring vårdnaden om gällande hennes barn?

          Det är många som har frågat (det vet du) redan och Camilla kommer inte svara.

            Finns ju printscreen på Flashback där CamCam startar ett rykte kring det. Undrar varför hon gör det.

              Jag har svarat på en kommentar om det redan:

              Anonym:
              Om ni läser noga så skriver Cam att ”Odd SKA ha ensam vårdnad”.
              Det hade varit skillnad hon skrev ”Odd HAR ensam vårdnad” men det gör hon inte….

              En journalistisk finess.

              Bloggbevakning / 13:03
              Precis, enligt uppgift SKA han ha det och att om det stämmer så ser jag det inte som osannolikt att hon skulle kunna flytta till New York. Folk får lära sig att faktiskt läsa det man skriver, inte tolka det som det passar.

                Fast det är något du ofta gör tolkar saker så de passar dig. Speciellt när det gäller Isabella.

                Fast du skrev på din instastory ”med tanke på att Odd ska ha en ensam vårdnad så ser jag det inte som omöjligt.” inte konstigt att man tolkar det som att det är så.

                  Exakt! SKA HA…inte HAR!

                    Ja, och det är att spekulera/skvallra. Vilket i sin tur skapar ännu fler rykten

                    Du måste väl i väl ha begripit att det både är insinuant, kan starta rykten och är skvallrigt hur du än skriver det? Eller menar du att du trots att du driver en stor blogg om skvaller och bevakning inte förstod det? Då är du faktiskt rätt oproffsig och rätt korkad.

                    Nu tror jag inte att att du är vare sig det ena eller andra, i varje fall inte på den nivån. Då kvarstår att du mycket väl visste vad du gjorde när du skrev så. Det är lite som när Janice möter Chandler i mataffären när han stalkar henne och hon frågar: ”So like which of these two guys do you want to be?”

                    I min värld betyder de samma sak. Kanske är dialektalt men att säga ”han ska ha egen vårdnad” i stället för ”han har egen vårdnad” är helt normalt och de betyder samma.

                      ”Han ska [sägs det, ryktas det] ha vårdnaden” vs ”Han har vårdnaden”. Inte samma rent språkligt.

                      Det är typ du och två till som missförstått tror jag. Alla andra verkar förstå det?

                      Det används i alla fall som ”han har” där jag bor men det är nog dialektalt som jag sa.

                    Vad menar du ens med ”SKA ha” enligt vem??

                      Det du lägger till här Camilla, ”enligt uppgift” och ”om det stämmer”, skrev du inte på instastory. Jag förstår vad ”ska ha” betyder, men grejen är att du inte lägger till just ”enligt uppgift” eller liknande på instastory, vilket ger intryck av att du har en förstahandskälla. Som att hänt extra skulle skriva ”Läckberg ska vara gravid” och sen inte lägga till att det är ett rykte eller att de har en källa som ”står nära familjen” (ja, alltså som det brukar låta). men absolut, skriv så. och grattis samtidigt till sämre ”journalistisk finess” än typ hänt extra.

                ???

              Vänta här nu – har du snott mitt nick?

          Uppgiften om att Bella endast har umgängesrätt och Odd ensam vårdnad om barnen såg jag först i en kommentar har på Bloggbevakning från sign ”En som vet”.
          Kommentaren finns till blogginlägget ”Isabella Löwengrip vill lämna Hermine Holds styrelse” daterat 5 april.
          Uppgiften bekräftas också av sign Anonym 🙂 som skriver ”Helt rätt han har ensam vårdnad”.
          Svårt att veta om det är sant. Men det finns ju de som vet hur det ligger till så varför skulle de ljuga om en sådan sak?

            Like-fiske?
            Vilja skapa rykten om Bella. Har gjord förr? Tex att hon ska ha blivit misshandlad av en partner. Trolla, ja orsakerna kan vara många.

            (Att jag inte skulle bli förvånad om det stämmer är en annan femma å andra sidan så ska det mycket till för att någon ska bli av med vårdanden)

              Man kan ju frivilligt avstå från vårdnaden eller inte motsätta sig om den andra parten kräver ensam vårdnad.
              Det behöver inte alls vara så att man blir fråndömd vårdnaden. I synnerhet inte om man har umgängesrätt fortsättningsvis.

            Inte jättesvårt att kolla upp på Infotorg, där syns om en person är vårdnadshavare för någon.

            Fast den där ”En som vet” har gissat mycket annat, helt fel. Det är en galning som skriver sina egna olika teorier, historier och gissar och då tror vissa som läser här att det är sanning och förstår inte att det är personens egna gissningar bara. Någon har väl skrivit det som en gissning på flashback också och därför menar C att det är ett rykte eller att det ska vara så men nja troligtvis inte sant, hon borde skämmas som sprider såna rykten. De verkar ha delad vårdnad, de har barnen varannan vecka. Möjligtvis har Bella betalat något underhåll till Odd då han eventuellt tjänar mindre och det kan ha blivit ett rykte/missförstånd att han då har ensam vårdnad, men nej det tror inte jag att han har, tror de delar.

        Vad är din besatthet av Bella då Camilla? Det hatet du när mot Bella det borde du söka för. Du är en svag och osäker kvinna på 40 år i år som driver en mobbingblogg.

          Puttenutt

          Men sök hjälp själv.

      Hahaha DU DÅ? Hon driver en skvallerblogg, vad är din ursäkt Stolle?! Så trött på dina kommentarer så det finns inte.

        Haha ”DU DÅ?”? Förlåt, det lät bara så väldigt Fucking Åmål eller fjortisbråk så det fick mig att skratta?

        ”Men duuuuuurå!?!?”

        Så.. nu ska jag inte störa er diskussion mer, ville bara tacka för skrattet ?

        Hur kan ni andra hata så mycket på en person som har en annan åsikt än vad ni har om Isabella? Förstår inte hur hatet kan vara så starkt. Är det ok att ni har era åsikter men om någon annan vill ha tvärtemot era så ska det hånas och trampas.

        Vill personen stötta Isabella- vad stör det er för? Mår ni dåligt av det?

      Men när Bella och Odd bestämde att inga bilder skulle visas när Gillis föddes var det ju inte pga hot utan pga att barnen skulle leva egna liv och inte bli igenkända.

        Exakt. Hon kan förvisso ha ändrat det till kidnappningsrisk men inget jag har snappat upp.

    Som Ebba von Sydow. Kan inte visa dem i bloggen och insta, men i tidningar och böcker när hon får betalt går bra!

      Gud vad löjlig du är, hon visar ju sin yngsta hela tiden. Såklart är det skillnad på att exponera dem inför tiotusentals följare på internet och att de får vara med i en jäkla kokbok som kanske inte hela världen läser och hon får ju inte betalt för att visa sina barn.

        Precis, minstingen syns. De andra har synts i ex Mama och böckerna och ja, böckerna får hon betalt för och det är klart att barnen hjälper till att sälja böckerna och skapar en viss bild än om de inte medverkade. Böcker och tidningar finns överallt, frissan osv medan hennes blogg och IG väljer vissa att gå in på.

          Ditt påstående var att hon tjänar pengar på att exponera sina barn. Det är helt taget ur luften. Isf tjänar hon pengar på sina föräldrar och syskon också eftersom de också finns på bilder i böcker.

            Precis, även de används i detta syfte.

              Märkligt resonemang. Hon tjänar pengar på att göra kokböcker med sin syster, så mycket man nu kan tjäna på det. Det är inte bilderna på familjen som är till salu. Det låter som att du är grinig över att hon inte har visat de äldre barnen på samma sätt som den yngste, att du tycker att du har rätt till det.

                Va? Vaddå rätt till? Det tycker ja verkligen inte, tvärtom! Camcam skrev om att Bella nu mitt i allt visar barnens ansikten och då kom jag att tänka på Ebba.
                Personligen tycker jag inte man över huvudtaget alls ska visa barnens ansikten som offentlig person, varken i sociala medier eller böcker och tidningar. De kan ju inte välja själva om de vill synas inför tusentals okända människor. Moraliskt fel.
                Det jag reagerar på i Ebbas fall är skenheligheten och dubbelmoralen att använda dem i böcker och tidningar för att skapa en mysig atmosfär i böckerna som hon tjänar pengar på. Det är en konstig logik i det hela och jag tycker ALLTID att barnen ska skyddas från offentligheten, till varje pris.

      Tycker Elaine tänkte vettigt om det. Att det är skillnad på en och annan bild som i en tidning tex än att de i syns vardagen varje dag på blogg eller insta. Att det är undantagen som styr regeln. Tidningen är ett planerat tillfälle där barnen mer är i kontroll annat än stt oväntat eller hela tiden vara på tå i sitt hem till vardags.

      Lite luddigt förklarat men jag tror tanken går fram iaf. ?

        Så tycker jag också.
        Förstår inte de som väljer att mer eller mindre dagligen lägga ut bilder på sina barn till allmän beskådan. Egentligen är det hemskt att barns integritet inte skyddas bättre.

        Min dotter gillar inte att jag tar bild av henne och skickar till tex mormor. Nu är hon 7 och kan uttrycka sin åsikt. Tänk så många mycket yngre barn som fotas sovande, sjuka, nakna osv av föräldrar som glatt lägger ut på fb eller dyl. Jag blir illa berörd när jag ser sånt. Man äger inte sina barn.

        Elaine tänker enligt mig inte vettigt så ofta… antingen eller tycker jag. Ska de plötsligt visas i betalda sammanhang ? På Instagram väljer man än så länge vad man vill visa, dvs visa barnen lite då och då så blir det inte så märkligt när de ses i ett reportage.

        Hmm tror jag börjar få kläm på vem The real Hmm är… Aha.

      När ska bloggen fixas från random modd? ?

        Verkar mest vara du som hamnar i random modd. Så man kan ju undra var problemet ligger?

          Nej, jag försökte få igenom ett inlägg 10-11 gånger i morse och nästan allt hamnade i spamfiltret. Det är jävligt irriterande och Camilla vägrar kommentera det av någon anledning.

    Sallys ansikte visas rakt framifrån på storyn från fotograferingen nu.. Så de tänjer nog på gränserna allt mer.

    Reagerade även på storyn där IL sitter och bläddrar i vita papper.

      Kul att äntligen få se Sally, såklart kan de inte hålla på och dölja i all evighet, principer brukar de flesta rucka på förr eller senare. Likadant var det för Laila Bagge som inte ville visa sonen och hade det som princip men det ändrades sen. Vilka andra bloggare och kändisar visar inte sina barn liksom – de flesta gör det, nästan mer konstigt att dölja dem. Men vem vet hon kanske fortsätter dölja i bloggen ungefär som innan, men jag hoppas hon struntar i det framöver.

        Har du längtat efter att få se ett barn du inte känner eller har någon som helat relation till? Varför då? Vad är det som är kul med det? Och varför stötta att barn exploateras för ekonomisk vinning?
        Bara för att många gör en grej, visar upp sina barn mot betalning, betyder det inte att det är rätt. Låt barnen vara ifred, vuxna ska kunna försörja sig på egen hand.

          Längtat? Haha nja nej inte längtat direkt men klart man gärna vill se ansikten i bloggar. Tänk så kul att ni till o med kunde vända det till fel. Jag stöttar inte att barn exploateras för ekonomisk vinning men jag sitter inte heller och gnäller och skammar en person som gör det, som gör som så många andra, jag är inte emot det. Tror inte direkt att barn behöver ta skada av det. Men du kanske klagar på det hos andra bloggare också då.

          Skum kommentar. Är väl inte minsta konstigt att vara nyfiken på hur ungen ser ut, är hon lik sin mamma exempelvis, är hon söt eller inte, mer lik pappan eller mamman..? Nyfikenhet. Helt enkelt. Hela Blondinbellas blogg handlar ju om yta och utseende dessutom.

            ”Är hon söt eller inte” ?

            Sätter alla mina besparingar på att det ser ut som en helt vanlig j ä v l a unge.

        Nä det klart man inte kan dölja ansiktet föralltid när man kan tjäna pengar på att göra det.

      Men JA!!! Boken med tomma blad………??‍♀️

        Praktisk om man tycker det är jobbigt med mycket text.

          Ja och toppen om man är bra på att läsa mellan raderna ?

      Fast nej hennes ansikte vissas ju inte rakt framifrån, varför ljuger du? Eller menar du att hon filmas framifrån på väldigt långt avstånd, det har ju hänt tidigare också. Det verkar inte bli några bilder på flickan framifrån direkt så hon verkar inte visas så mycket. Så tyvärr, problem solved.. 😉

      Hon har visat barnens ansikte i sina instastories vid minst tre tillfällen.

    Shit vad lång haka hon fått?

      Hennes haka kanske fungerar som Pinocchios näsa…?

        Lol

      Hon har lagt fillers i hakan för att få en snyggare profil, lite mer markerad käklinje. Själv är jag 48 och funderar på att göra det…i min ålder har ansiktet hissas ner några våningar?‍♀️?

    Alltså oj hon måste gjort botox nu? Eller hur kan hon se så annorlunda ut på sin story jämfört med typ expressens bilder?

      3000 filter på telefonen

      Det kallas filter….

        Ja men hon ser nästan ut som en helt annan människa. Jag visste inte att det fanns såna filter där man kunde ändra så mycket på sig själv.

          Hon har ju skaffat en lång haka – varför man nu vill göra nåt sånt.

            Döljer ju dubbelhaka!

          Som läckberg

    Är det klonen på bilden…

    Hon använder ju barnen hela tiden för att skapa content och väcka reaktioner. Tårtbitar och ”kvalitets”tid och kombinera kletet med att vara mamma å bla bla.
    Noll respekt för dem som individer, som hon beter sig verkar det finnas noll omtanke för deras framtid.
    Det är ju f n ännu värre tycker jag…

    Hon har alltid använt dem i reklam, deras rum, presenter, vagnar mm.

      Men sluta för f-n!! Hon använder inte sina barn för content mer än andra! De är en del av hennes liv och hon bloggar om sitt liv, skulle hon inte nämna barnen så klagar folk för det! Hon har dolt sina barns ansikten till skillnad från andra, och varför skulle hon ha noll respekt för dem och noll omtanke om deras framtid? Hon kanske tänker på deras framtid däremot och tryggar den.

      Sååå löjligt och tröttsamt när ni kastar skit på Bella för sådant som andra också gör. Trams!

        Att hålla på och provocera, köra strategier för att lura folk hit å dit för det passar hennes excelark, att dra upp gamla hotlappar och fejka dem som nya, att leka sig hotad av kriminella, att flamstramsa sig genom allt som en dåre och sekunden efter låtsats vara seriös businesswömen – är inte att bry sig om sina barn.
        Min åsikt stollis.

          Idiot!!

            Du är verkligen bra på att argumentera.

        Om det är mer vet jag inte, men det är osmakligare tycker jag. Tycker inte att andra bloggare använder sina barn som rekvisita på samma sätt

    Jobbigt att höra hur hon uttalar ”international”…

      Ja och ”just” och alla andra ord som börjar på en konsonant typ. Yust, säger hon. Åååh jag spyr!

        Låt bli att titta då?

        Hahaha jaaaa, reagerar på hennes uttal av ”just” VARJE gång

          Reagerar på alla ord i princip, haha. Igår ”mother and dåhder”.

            Är det bara jag som tycker att det är så tråkig grej att kommentera andras uttal när de pratar språk som inte är deras modersmål? Om man vill lära sig ett nytt språk gäller det att öva och att inte vara rädd för att säga fel. Tråkigaste attityden hos er när hon vågar prata engelska trots att hon inte har ett perfekt uttal, och ni hånar henne.

              Hennes språk utvecklas ju inte alls!

                Jo det utvecklas. Sluta ljug.

              Nej det tycker jag också. Hon blir förstådd. Det räcker gott.

      “We are gonna take weekend”

      Hahaha. Okej. Ju tajk da weekend, gurl.

    Gynning har ju gått ut med vem hennes nya kille är. Ska du inte skriva ett inlägg om
    Det?

      Ja man undrar om det är lika illa att hon visade upp sin nya pojkvän på en välgörenhetsgala, det var ju sååå vidrigt att Bella gjorde det på samma gala förra året typ. Undra om Läckberg är dålig mamma som är bortrest från sina barn nu i några veckor. Och alla andra bloggande mammor som har med sina barn i reklam, och andra som ändrar sig… Vad profiterar vissa andra på hmm… vissa profiterar på Bella, och på hån och mobbing, knappast bättre.

        Stollis?

        Fast om man medvetet dolt ansiktet på sina barn sen de var små, och helt plötsligt ska ena ungen vara med i en reklamkampanj? Du tycker inte det är lite ….konstigt? Desperat? För rätt pris så var inte barnets intrigitet så viktigt längre.
        En av de saker jag tyckt varit bra med IL är att hon dolt barnens ansikte (även om hon skrivit mycket om dem som säger mer än vad bilder hade gjort). Nu däremot…nja.
        Men vem vore IL om hon inte ändrade sig? Vad blir nästa steg?

        Var det verkligen så, att det för att det var på en gala som han visades upp som kritiserades eller var det kaaaaanske något annat som sades? ?

          Varför kan du inte någonsin säga rätt ut vad du menar? Du ska alltid tala i gåtor.

          Vad var det som kritiserades den gången?

            Att hon strategiskt visade upp honom inför en lansering.

              Haha, hade inte uppdaterat innan jag svarade. Korrekt. ?

            Är du TS?

            Om du inte är det kommer jag svara. ??

      Kan väl vänta en vecka eller två för att se om det håller? Sist tog det ju slut rätt fort.

    Tack och hej från att använda RL igen. Vadå lead like a woman? Lead like trash snarare.

      Tramsigt värre då Bella inte är nån ledare alls ?

      RL har länge (alltid) varit…….fult och dålig kvalitet.

    Den orangea hudfärgen blir än mer absurd bredvid dottern.

      Vet inte om det är IL eller en morot jag tittar på. ?

        Oj så skoj.

          Nä, förlåt, man ska inte skratta åt andra. Blev bara förvånad över hur orange hon är.

    En sån stor haka har hon väl ändå aldrig haft?? Ja jag vet, jag är hemsk som kommenterar en annan kvinnas utseende. Men jag menar det varken som bra eller dåligt. Men seriöst, var kom den ifrån? Genuint nyfiken. Har hon opererat sig till en väldigt stor haka?

      Gick in och kollade det klippet nu, och jag tar tillbaka vad jag skrev. Den var nog inte så stor. Tror jag. Gissar att camcam printade precis i rätt sekund med vilja att få hakan att se stor ut. Eller jag vet inte skitsamma

        Ja jag tror att det bara var vinkeln och att hon är mitt i ett ord och därför formar munnen så som den ser extra stor ut.

          Ja hon har ju en aktiv haka när hon pratar.

            Ja just hakan är ju en del av kroppen som är rätt så aktiv när vi pratar?‍♂️

            Adam och kompanifan? ?

      Varför googlar du inte (blondinbella 2016) istället? Bella har alltid haft ett runt ansikte. Jag är ganska säker på att hennes viktnedgång framhäver hakan ännu mer.

        Hanna, nevermind.

    Jag kan då inte begripa vad denna kampanj går ut på – annat än att kränga en parfym kallad WOMAN.
    ???
    #LeadLikeaWoman
    WOMAN by Ralph Lauren introduces Lead Like A Woman, a platform that aims to close the leadership gap between women and men. Starting May 2018, Lead Like A Woman will debut a series of three digital short films meant to provoke important discussions about women and leadership. Jessica Chastain along with business leaders, entrepreneurs, chefs, directors, producers, and philanthropists provide their thoughts on leadership and how we all can empower one another to #LeadLikeaWoman.
    https://www.womanbyralphlauren.com/leadlikeawoman

      Kampanjen lanserades för ett år sen, den verkar inte ens särskilt aktivt. Känns som ett tröstpris hon fick efter att ha tjatat på RL.
      ”Okej då du kan få en av våra t-shirts och fota dig i den”

        Är nog lite större grej än bara en T-shirt. Det fotas ju hejvilt.

          Ja men det kan hon ju ha stageat själv

      Kollar man #leadlikeawoman verkar det ju vara alla möjliga influencers som har samarbete med Ralph Lauren och parfymen Woman. Bl.a. Ebba von Sydow och Emilia de Poret som verkar haft något event. Så nej, tror inte kampanjen går ut på mer än att sälja parfymen genom ”influencer markering”. Ett vanligt samarbete helt enkelt.

        Head Of PR måste ha jobbat häcken av sig för att få till det där

    Trist, gillade RL men nu blir det inget mer därifrån. Stöttar inget företag som har med denna kvinna att göra 🙂

      Vi borde sammanställa en lista med alla företag som solkat ner sig med influencer-sammarbeten så vi vet vilket skräp vi ska undvika!

    Hennes onormalt böjda, märkvärdiga armar sticker i mina ögon iallafall. Ser väldigt naturligt och avslappnat ut.

    Tycker BB borde göra en tillbakablick och inse att frisyren var bättre förr

    https://i0.wp.com/styleelin.com/wp-content/uploads/2015/11/elinbella-980×663.jpg?resize=980%2C663

      Det ser ut som om hon klipper luggen själv. Med kökssaxen i badrummet. Det gör jag, men hon borde väl ha råd och tid med en riktig frisör ändå?

      Med tanke på hennes runda ansikte tycker jag att hon ser bättre ut i frisyren hon har idag. Händer ofta att det är uselt stajlat men så mycket bättre än ditt förslag. ?

        Verkligen inte. Hon är förjävlig ut idag!

    Stackars Gillis

    Förlåt men Bella ser verkligen ut som en äldre och billigare kopia av Ivanka Trump.

      Ja hon som var så fin och ser ut som vem som helst 40 plus ?

    Munchausen men på ett annat sätt?
    Jag tycker lite synd om henne. Storhetsvansinne fast hon inte alls är stor. Kollade på ett apotek för ett par veckor sen. Stod kanske 6 flaskor där.
    Hoppas hennes föräldrar kan styra/vägleda henne lite.

      Det tåget har väl ändå gått vid det här laget…
      Om jag var Odd däremot…

    Undra om Bella kommer vilja bli bästa kompis med Ebba Busch Thor nu när hon är mer instagramvänlig och mer populär bland influencers än Annie Lööf? Eller räcker hennes bästis Sofia kanske?

    Synd även om hennes små barn

    Jag förstår verkligen inte varför kändisar lägger ut hela deras barns uppväxt på sociala medier?

    Om min mamma hade gjort så med mig inför hennes 100 000-tals följare hade jag föraktat henne som vuxen. Det hade gett mig grov ångest att så många andra fått ta del av min uppväxt som barn.

    Jag tycker man ska värna barns integritet och inte profitera på dem.

    När det gäller Isabella så gör hon nog vad som helst som får henne att synas i Internationella företags kampanjer om det så är att profitera på sin dotter.

      Vad vore Margaux utan Arnold? Känns som att ha ett barn för en influncer är bästa sättet att tjäna pengar.

    Men vart är Odd ? Säg bara NEJ!!! ?

      Hur mkt kan man säga nej? Alltså en genuin fråga? Om man har varannan vecka med ngn hur mkt kan man styra vad den andra föräldern gör med barnen?

        Man kan ju tycka att båda vårdnadshavarnas samtycke krävs för en sån här grej. Så förmodligen tycker Odd att det är ok.

          Ja, han borde ha lämnat sitt godkännande. Tror inte de skulle exponera barnet i en kampanj utan båda vårdnadshavarnas samtycke. Till och med ett vanligt skolfoto kräver ju att båda vårdnadshavarna godkänner fotograferingen.

            Tror han får sig en summa av checken från klädmärket.

              Tror inte alls RL betalar något för de som är med i ”kampanjen” möjligtvis till de stora stjärnorna men inte till Isabella.

      Han har väl sagt ja till det här!?

    Bara jag som tycker synd om Gillis? Det verkar ofta som att Bella gillar Sally mest (jag vet att det inte nödvändigtvis innebär att det är så i verkligheten!), dels pga att hon är tjej vilket av någon märklig slump medför tjejiga intressen i deras familj, och dels för att hon är mer ”framåt” precis som Bella. Gillis vill redan vara mer hos Odd än hos sin mamma och nu ska han stå och titta på (?) när Sally får den här uppmärksamheten tillsammans med deras mamma…

      Jag kan tänka mig att g är svårare att styra nu för att han är äldre bl.a.
      Men ja sorgligt hur det jämt är sally sally sally… tycker hon känns som en bricka i ett spel som g iaf slipper…

      Hm.. har alltid tänkt att det är lite en del av hennes provokation. Alltså att hon pratar så mycket mer om ena barnet än det andra.

        Hur man nu kan provocera på det sättet…sätta ett frö att det ena barnet betyder mer än det andra.

          Men sluta! Ge er för h-vete!! Det är ni som sätter jäkla frön och idéer. Hon har aldrig påstått eller gett sken av att det ena barnet betyder mer, att ni ens har mage att skriva så, skäms på er! Det är vanligt att det blir mer snack om den minsta, och Bella har skrivit om och framhållit G också så lägg ner. Får ont i magen av att läsa här, blir ledsen. F-n att man inte kan låta bli.

            För din egen skull kanske du borde sluta läsa här då, och det menar jag inte på ett otrevligt sätt. Det vi sagt är att man får bilden av att BB favoriserar Sally, inte att det är den absoluta sanningen. Följer man henne är det tydligt att fokuset ligger mer på Sally (som gillar klänningar, krämer etc och ska ta över emperiet) än på Gillis, sedan kan vi inte veta om det bara är provokation från Bellas sida eller dem faktiska sanningen.

        Gud så äckligt om det är sant!

      Kan ju vara så enkelt som att gillis inte tycker om att vara ”i centrum” på ett sätt som Sally kanske gillar. Om jag tar mina barn som exempel då de är i ungefär samma ålder så är den äldre mycket mer privat av sig, gillar inte att bli fotad, trivs inte i stora grupper eller med folk han inte känner väl. Den yngre är mer en teaterapa och skulle gärna ha en egen scen på torget om han fick. Han älskar när vi gör filmer tillsammans och att se sig själv på bild och film är det bästa han vet. Ser man bara på min Instagram så skulle man kunna tro att jag också favoriserar men saken är ju tvärtom, att jag känner mina barn och gör det jag tror är bäst för dom.

      Nu vet jag inte om fallet är så med gillis och Sally men man ska inte döma bara efter vad någon lägger upp heller. Det är sällan hela bilden.

        Jag brukar fundera på det där, eftersom vår yngre är mer framåt än vår äldre också. Jag är själv äldst av mina syskon och jag var även väldigt blyg. Önskade många gånger att jag skulle få samma uppmärksamhet som min syster men tog inte den platsen och de vuxna omkring mig utgick från att jag bara var mer tillbakadragen. Det är inte lätt, men jag försöker att vara mer ”sockerdricksrättvis” eftersom jag inte säkert kan veta vad och hur barnen känner.

          Jag menar självklart inte att min äldre inte går uppmärksamhet bara att de behöver olika typer av uppmärksamhet. Absolut ska barnen ha lika mycket utrymme att vara sig själva. Min poäng är att barn är olika och att inte alla barn trivs med samma typ av ”stå i centrum”-uppmärksamhet men att barnen kan vara lika mycket sedda i familjen/ vänner även om det kan verka annorlunda i ett instagramflöde.

            Jag förstår, det var inte kritik mot dig utan jag spann vidare på dina tankar eftersom jag delar dem ?

        Hoppas att det är så! /Anonym 16:14

    Vem är det på fotot som syns i bakgrunden? På senaste bilden IL lagt upp på Instagram.

      Oklart men de är ju inte hemma hos henne utan på ett hotell…så kanske bara en tavla?

        De är på Lydmar Hotel som ligger på Södra Blasieholmshamnen (och i huset som inrymde Tyska Rikets legation 1920-45).

    Peronligen tycker jag det borde vara tvärtom. OK visa barn när de är små men när de blir större ska de inte behöva exponeras. Var det Alex S som slutade skriva om nåt av sina barn? Är väl en av få bra saker han gjort he he.
    Idag är jag mycket sparsam lägga upp en bild av min son, och kollar med honom först om det är ok. Har varit så sen han var typ sju åtta år.

      Jag vill absolut inte vara elak, tycker att du tänker klokt. Men hur resonerar du när du säger att du frågar honom först? Tycker så klart att det är bra att du frågar, men tror du att han är mogen att ta det beslutet? Tror du att han tycker att det är lika okej X antal år senare? Fattar att barn är olika och din son kanske är tillräckligt mogen, men bara nyfiken.

        Han är 14 och det är knappast nakenbilder jag lägger upp… Kan vara en bild från hans födelsedag te x på min facebook där jag har 60 vänner..

          Sorry, läste slarvigt att han var 7-8. Och fattade att det inte är nakenbilder. Mest nyfiken för att barn och sociala medier är något jag och min sambo pratar mycket om, så absolut ingen kritik. Jag är helt övertygad om att du gör det som är bäst för ditt barn. Ha en fin helg! ?

    Jag är inget fan av Isabella. Men att börja med att sally skulle ta skada av att vara med i den här kampanjen är ju bara löjligt. Kidnappnings hotet är nog rätt så överskattat. Tror snarare att sally blir stolt att få göra nåt sånt med sin mamma. Allt är inte svart. Vet att min dotter/son hade tyckt det varit roligt. Men tyvärr är inte efterfrågan så stor på en gammal förskollärare. ?

      Hela kidnappningshotsgrejen mot bella är ju rejält överskattat. Vad kan hon erbjuda i lösen förutom reklamutrymme i bloggen.

        Om hotet i samband med Hampus-grejen var verkligt hade hon inte kunnat visa sig ute nu. Från att hon och barnen befann sig i livsfara och Hampus aldrig skulle kunna vistas i Sverige igen till normal vardag på ett par veckor – så fungerar det inte med skulder i den undre världen.

        Ha, ha, ha!

    Det finns inte mycket jag tycker om med Bella men en av de få sakerna – kanske den enda – är att hon har undvikit att exponera sina barn i reklamsyfte till skillnad från andra influencers. Men nu var det tydligen slut med det.

      Återstår att se hur exponerad Sally är i kampanjen innan jag dömer ut hennes döljande av barnen.

      Hon har inte undvikit att exponera barnen i reklamsyfte. De har använts som reklampelare sedan innan de föddes. Det enda hon inte gjort är att visa deras ansikten. I övrigt är varenda del av deras liv exponerade och sponsrade.

        Sant, men hon har ändå varit bättre än många andra influencers tycker jag. Sen har hon iofs berättat saker om barnen som jag kan tycka är värre än att visa deras ansikte nu mär jag tänker efter, men bilder har hon iaf varit hyfsat restriktiv med. Men som flera andra sagt, money talks tyvärr.

    Desperate times takes desperate measures..

    Jag tycker det är konstigt att hon taggat ralphlauren i sitt instainlägg men de har tagit bort hennes inlägg från deras ”taggade” sida eller?

      Haha! Ja! Dom har tagit bort taggen!

    Och kaffereklamen haglar. Desperat much.

    Alltså kolla på kaffereklamen på Instagram… jag har ALDRIG sett någon röra sig och slänga med håret så onaturligt.

      Vad menar du? Det är ju så man reagerar när man inser att man kan ta ner den ”underbara Italienkänslan av en espresso i solen” ner i ett vanligt bryggkaffe? So fun!

      Jag slänger med mitt hår varje morgon när jag sömndrucket skopar ner tre mått kaffe i filterhållaren. Trodde alla gjorde det?

    Är det bara jag som inte längre kommer in på BBs blogg? Står att det är en osäker sida eller liknande. Testat flera webläsare.

      Jag kommer in.

    Ralph Lauren Fragrances är ett bolag inom L’Oréal som alltså saluför parfymer under Ralph Laurens namn.
    Så samarbetet är egentligen inte med Ralph Lauren klädföretaget mm utan med L’Oréal kosmetikföretaget.

    Ebba von Sydow var väl med och ordnade nån lunch för samma koncept i fjol? Då hördes inga desperata utrop om hur hon var utvald haha. Gissar att det är en gratiskampanj som få influensers faktiskt hoppar på.

      Stämmer. Förra årets lansering av Ralph Laurens nya parfym Woman och intiativet #leadlikeawoman leddes av Isabellas kompis Ebba von Sydow…och Emilia de Poret (i regi av Ralph Lauren) där bland annat Isabella och Pingis var bjudna. Så i mina öron låter det som mycket väsen för lite ull…Kampanjen går ju ut på att så många kvinnor som möjligt ska sprida reklam för parfymen. Ja vad säger man i det här sammanhanget… ju fler kockar… desto bättre eller sämre soppa?

        https://www.instagram.com/p/Bn3TFvsD8YP/
        Ebba von Sydows insta
        Eventet (lunch) i samband med lanseringen av Woman
        18 sept 2018

        https://www.isabellalowengrip.se/2018/09/18/ralph-lauren-2/
        Ja, Bella var också bjuden till lanseringen.
        Känns lite underligt att hon nu gör stor affär av att hon fått några t-shirts att visa upp.
        ”Vi är fem kvinnor runt om i världen som blivit utvalda av Ralph Lauren till en kampanj inför morsdag.”
        Vilka är de andra fyra kvinnorna? Kunde vara intressant att veta (även om Bella är viktigast förstås).
        Dessutom är Mors dag i de flesta länder andra söndagen i maj (i år alltså 12 maj) medan i Sverige är det 26 maj alltså sista söndagen i maj som är Mors dag. Att Sverige firar Mors dag sent beror på att man vill invänta att det finns mer blommor att uppvakta mor med 🙂

    Dotterns ansikte kommer kanske inte visa ansiktet i reklamen?!

    Va tusan är det för app hon filmer med för att få ansiktet så suddigt/blurrigt så det ser ut som att hon har felfri hy?

    Måste va samma filter som Marie Serneholt använder på sina foton på Instagram. Ser dom inte hur sjukt det ser ut? Helt utsmetad hud…?

      Facetune kallas det! Samma som typ alla influencers använder i lägre/högre grad 😉

    Är verkligen inget fan av Isabella i vanliga fall, men det här inlägget känns riktigt tråkigt av dig. Som om du bara måste hitta fel..
    Hon skriver ju klart och tydligt i sitt blogginlägg att hon var tydlig med att Sallys ansikte inte skulle exponeras.
    Men det hittar jag ingenstans i ditt inlägg?
    Att Sally är med på en reklamkampanj är väl inte värre än att hon nästan dagligen publicerar bilder på sina barn i sina sociala medier.. Det tjänar hon ju också pengar på..

    Förut var det här en blogg som var perfekt att gå in på och läsa på kvällen för att få en helhet om vad som hänt i blogg/socialmedia-världen under dagen. Men nu känns det mer som en blogg med en massa bittra åsikter blandat med faktiskt helt irrelevanta inlägg…

      Jag är inte heller något fan av il och hon är något av mitt guilty pleasure men det är ju faktiskt fel. Hon har ju lika mycket rätt att vara så knasig som hon är, som alla andra har. Jag undrar faktiskt om hon själv kan se vilken cirkus hennes tillvaro verkar vara för utomstående, eller om hon har gått på myten om sig själv. Åh jag har så svårt att inte komma med negativa kommentarer.

    Men hur många influencers profiterar inte på sina barn? Finns ju i alla fall ett tjugotal som använder sina graviditeter och barn att tjäna pengar och locka följare. Känns som att du bara är ute efter att åter igen försöka sänka Isabella med detta inlägg.

    HATAR hennes påklistrade leende hela jävla tiden. Ser så fruktansvärt falsk ut.

    Jag klarar inte av den där typen av stockholmska…

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.