Rebecca Stella ger svar på tal till en kommentar som handlar om ifall allting är ett samarbete i hennes liv och att det i så fall är ”tacky”.
Rebecca svarar att hon väldigt sällan gör samarbeten, trots att hela hennes bröllop hade kunnat ha varit sponsrat, precis som inredningen i hennes hem.
Och NÄR hon väl gör samarbeten så postar hon ingenting från det förrän hon testat och gillat produkten, trots att hon faktiskt gör helt tvärt om här – alltså postar samarbets-inlägg från hotellet innan hon vet om hon kommer vara helt nöjd med vistelsen.
Jag antar att den principen inte helt är skriven i sten?
Men Rebecca verkar inte haft så många saker sponsrade på sitt bröllop (om man ska lita på antalet reklammärkningar då..), och definitivt inte om man jämför med Margaux Dietz helsponsrade låtsasbröllop där vigselförättaren inte ens hade befogenhet att viga brudparet.
Så var det kanske mer en helsponsrad fest med bröllopstema än ett faktiskt bröllop? Eller är själva äktenskapet egentligen inte så jätteviktigt utan snarare en petitess i sammanhanget?
En bokning till stadshuset för en borglig vigsel där i april hade kanske varit en idé att ha i bakfickan samband med ”giftemålet”, men man kan ju inte tänka på allt, eller hur? 🙂
Huvudsaken är att det fanns en person, utklädd till dinosaurie, som lufsade omkring utanför Hässelby Slott för att roa gästerna som en Kritaperiodens gycklare.
Man får ju prioritera, eller hur?
